Appartement THe Morromar

• Kinderopvang
Meer appartementinfo

47 reviews over Appartement THe Morromar

• 8Robbert17-07-2012

Mooie plek en lekker weer

de accommodatie is goed, de mensen zeer gastvrij, behulpzaam en een goede kidsclub, maar ook entertainment voor iedereen. Goede variatie in eten

Met jonge kinderen

• 9Boeringa09-07-2012

Prima vakantie gehad.

Complex Morromar is zeker 3 sterren waard. Wij zijn met 2 volwassenen en 2 kinderen van 6 en 8 net terug van dit prachtige resort. We hebben ontzettend genoten. Appartement goed verzorgd met dagelijkse schoonmaak. All inclusive formule was tip top in orde en continue via restaurant of pool bar beschikbaar. Buffet voor ieder wat wils. Ontzettend vriendelijk personeel en ook het animatieteam was goed ondanks het feit dat ze geen Nederlands spraken. Onze kinderen kregen de nodige aandacht. Complex is niet te groot waardoor het knus en gezellig is. Avond animatie was erg Engels minded, veel karaoke wat niet echt onze cup of tea is. Er zijn 2 aparte zwembaden, 1 bij de pool bar en wil je wat rustiger zitten dan is het 2e zwembad een uitkomst. Taxi's bij het complex die je voor ca. 5 euro rijden naar de boulevard van Puerto del Carmen. Al met al, wij hebben een prima vakantie gehad en zouden zeker nogmaals voor het complex kiezen als we besluiten naar Lanzarote te gaan.

Met jonge kinderen

• 8Bert en Henny.19-02-2010

ondanks weinig service voor herhaling vatbaar.

aparthotel sol Morromar in Puerto del Carmen op Lanzarote is gunstig gelegen. 200 mtr vanaf de boulevard en ligt tussen Puerto del Carmen en Arrecife in. Bushalte op 150 mtr. (€ 1,50 per enkeltje.) Boulevard is mooi en volop eetgelegenheden en winkeltjes. Het appartement met ruim balkon wordt goed schoongehouden. Inrichting niet comfortabel alleen met het hoognodige uitgerust. Geen verwarming of airco. Keukeninventaris minimaal. Geen koffiezetapparaat bv, waterkoker, tosti-apparaat en afstandsbediening voor de TV bij de receptie met borg te verkrijgen. Prachtige zwembaden met ligbedden zonder baddoekservice. De Zuidtourexcursie gedaan, de prijs ten volle waard.

• 8Bersee02-10-2009

goed toeven

Sol Moromomar kwam er al "goed vanaf" in de beoordelingen, ik had wel mijn twijfels omtrent de kwaliteit van de maaltijden, afgaande op de beoordelingen van anderen. Dat is mij erg meegevallen, "vet" tja, dat ligt aan de beleving, en per slotte dient men ook rekening te houden met 'slands wijs 'slands eer. dus ook met de manier van koken. Afwisseling genoeg voor een buffetrestaurant, alle voorkomende soorten vlees hebben de revue gepasseerd, maar inderdaad, het is al meer gezegd na een poos heb je het wel gehad, dit geldt trouwens voor alle all in's. Mijn beleving was ok, het was een leuke vakantie met een goede accomodatie erbij.

• 8a. noordink20-09-2009

erg leuk! netjes en schoon

wij zijn net terug van 12 dgn sol morromar. het is ons prima bevallen! nette schone kamers en wij hadden uitzicht op zee. je zit dicht bij het vliegveld maar hebt hier geen last van. het is zelfs erg leuk om er eens naartoe te lopen of fietsen om te gaan kijken! verder 2 grote zwembaden en een jacuzzi en dicht bij het strand. ( via trappetjes) aanrader voor een rustige vakantie waarbij je de drukte op kan zoeken!!

• 7Mathijs08-01-2009

Mooie accommodatie

Prima, ruime en schone appartementen in een goed onderhouden park voor een prima prijs. Even buiten Puerto del Carmen, in een verder saaie wijk (want: alleen maar toeristen onderkomens), vlakbij het vliegveld (geen last van gehad) en vlakbij het strand (5 min lopen). Eten was alleen waardeloos; vooral erg vet en zonder smaak. Al met al toch wel een aanrader voor wie OF helemaal niets wil doen (not my cup of tea), OF juist de hele dag op pad is en aan het einde van de dag lekker wilt relaxen op balkon of strand. Al met al

• 8Harald15-11-2008

Prime locatie!

Locatie is erg goed. Omgeveing van het complex is erg goed aangelegd. Kamers zijn in orde, alleen erg weinig keukenbenodigdheden. Verder erg leuk zwembad en een goede Sol complex! Last van vliegveld valt reuse mee.

• 8De Reengertjes28-07-2008

Prima!!

Wij net terug en moeten zeggen: Super! Wij zaten niet All Inclusief dus kunnen niet oordelen over het eten, al waren de snacks prima en kon je ongegeneerd drankjes halen in de supermarkt op het terrein. Kamers super schoon en vonden zelfs 5x per week nwe handoeken wel erg overdreven. Als je 5 minuutjes richting strand liep had je een centrum met een zeer ruim aanbod van eettentjes met normale prijzen en zeer vriendelijk personeel. Dat het vliegveld erg dichtbij is klopt. Door de aflandige wind echter totaal geen last van gehad. Sterker nog: als je er vijftien minuutjes wandelen voor over hebt kun je de vliegtuigen van wel heel dichtbij zien landen en opstijgen. Al met al een aanrader!

• 7M de Goeij09-03-2008

in december geweest, eten was slecht het lag te lang onder warm houd lampen, weinig variatie en vaak niet te eten. Drankjes moest je zelf halen, service was ook niet zoals het hoort te zijn. Voor iets meer kan je beter naar Sol Lanzarote gaan.

• 7H Burgers15-02-2008

Sol Morromar ligt wel ERG dicht bij de startbaan. Eigenlijk ligt het in Urbanisation Matagorda. Geen airco, dus met open ramen 's zomers... Maar leuke appartementen, wel een stuk van het centrum af( taxi Eur 5). 2 mooie zwembaden. All-inclusive eten en drinken prima, als je brits/spaans/italiaans kunt waarderen, ook bij de lunch. Maar er zijn ook broodjes... 's Ochtends 2 u kinder animatie, 's avonds 45 min voor volwassenen. De appartementen zijn wat gehorig, goed ingericht en schoon. Met autoverhuur via hotel receptie geen problemen, prima. Service ook goed geregeld, alleen niet altijd engels sprekend.

4 tips over Appartement THe Morromar

• Esther, 24-11-2013

Neem een kijkje langs het strand bij het vliegveld. Er is een mogelijkheid om je wasgoed te wassen

• Vincent, 30-10-2012

De tour over het eiland is een aanrader. Ook is het leuk om een keer een fiets te huren en er zelf op uit te trekken!

• Fam. Wils, 13-03-2014

Prima voorzieningen voor fietsrecreatie of hardlopen. Het eten en drinken in de restaurants en bars was erg goedkoop. Excursie naar de vulcaan is een aanrader.

1 vraag over Appartement THe Morromar

• roosvdgoes, 14-03-2016

bedden

zijn er appartementen met 2 persoonsbedden? en wat is de kwaliteit hiervan?

Appartement info

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Logies, Logies-ontbijt
  • De staf spreektDuits, Engels
  • RokenToegestaan
  • Aantal personen2 tot 4

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Infinity pool, Jacuzzi, Peuterbad, Poolbar, Verwarmd, Zwembad

• Soort strandZand

• Gratis wifiLobby
  • Betaalde wifiOp de kamer

• Balkon / terrasAanwezig, Eigen Balkon
  • TemperatuurregelingVentilator
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, Kluis, Koelkast, Koffie en thee, TV, Wasmachine

• Receptie24-uurs receptie, Express check-in & check-out
  • Op het terreinBagageruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Informatie voor trips, Kluis, Post service

• Wellness behandelingenMassages, Schoonheidsbehandelingen, Speciale massages

• Reservering voor parkerenNiet mogelijk