Appartement THe Morromar

Meer appartementinfo

47 reviews over Appartement THe Morromar

• 9Mirella08-05-2016

Goed hotel!

Er was een ruime keus met het eten en er was elke dag wel variatie, dus dat was echt prima!! Het appartement was keurig, er was genoeg ruimte en een leuk balkon en een ruime slaapkamer met genoeg kastruimte. De tijden om te eten waren erg ruim en voor de uitslaper was er zelfs een ontbijt beschikbaar tot 12.00. Wij waren all-in wat goed is bevallen. Elke dag ijs, verschillende cocktails en genoeg animatie. Dat viel ons in de avond op en is als erg positief ervaren.Elke dag werd de kamer schoongemaakt, echt keurig!! Enige nadeel wat ik kan bedenken is de ligging, deze is vrij afgelegen van het centrum van Playa del Carmen (en ligt wat op een heuvel). Wij hebben een auto gehuurd gedurende de vakantie, wat echt perfect was!

• 7Simone19-01-2016

Prima prijs/kwaliteit verhouding

Prima appartementen. Schoon en netjes wel wat verouderd. Ligging is perfect als je niet in direct in het Engelse drukke centrum wilt zitten maar iets erbuiten.

• 9Ellen Sikkema26-11-2015

voor herhaling

Wij hebben genoten hadden het niet beter kunnen wensen. Mooi appartement schoon en netjes. Dichtbij het strand en een mooie lange boulevard. Ook leuk dat het vlakbij vliegveld ligt een 10 minuutjes over boulevard en je bent bij vliegveld leuk voor de kinderen.

Met oudere kinderen

• 7Marijn15-03-2015

Prima hotel. Maar wel voor 1x

Prima hotel! Alleen wel voor 1x eten was niet heel best! kamers waren goed schoon, en voldoende ligbedden bij het zwembad. Alleen de bedden in de kamers waren niet om op te slapen! Hard maar echt kei hard! Eten wat veel hetzelfde dus 4 x wezen uiteten... aan de boulevard genoeg leuke restaurants dus geen straf.

• 7Michiel en Annelies Jongejan23-02-2015

Fijn complex, maar...........

Het appartement is prima, en het complex is heel leuk aangelegd. Het ontbijt is prima, heerlijk bruin brood. Het avondeten in buffet vorm viel heel erg tegen. Ook de plek om te eten was niks....een eetgelegenheid als bij een pretpark... We raden dan ook aan om als je met zijn tweetjes bent zoals wij om logies ontbijt te nemen. In de naaste omgeving zijn genoeg leuke eetgelegenheden waar je gezellig en niet duur kunt eten. Een gezellige bar om 's avonds wat te drinken is er niet. De kamer wordt 3x per week schoongemaakt maar je weet niet op welke dagen. Dit kan lastig zijn voor de handdoeken. Het complex ligt niet ver van het vliegveld, maar daar merk je niet veel van.

• 7Fam. de Bruijn05-11-2014

Eenvoudig appartement

De inrichting van de appartementen is sober maar bruikbaar. De tuinen zijn netjes onderhouden. Vriendelijk personeel. Het complex is gelegen in een rustige buurt op 6 minuten lopen van het strand. Naast het hotel is een taxistandplaats. De kwaliteit van de buffetten is redelijk tot goed. Enkele malen per week thema buffetten zoals Aziatisch, Spaans, Duits. De kamers worden vijf keer per week schoongemaakt. Wij hebben drie keer schonen handdoeken gehad in 8 acht dagen. Het water wordt via een boiler verwarmd, dus 2 keer achter elkaar het bad vol laten lopen gaat niet.

• 7paulien18-09-2014

Heerlijk genoten

Een nette en schone accommodatie. Het app is ruim genoeg woonkamer met bank en stoel, tafel met stoelen, tv, koelkast, kookplaatje met 2 elektrische pitten. Ook is er een ruim balkon! Een kinderbedje was, na eerdere aanvraag, keurig aanwezig. We hadden wel eigen beddengoed voor de baby mee. Het complex ligt wel een eindje omhoog lopen vanaf de boulevard maar het is een goed stoep, met een kinderwagen goed te doen. Geen herrie op het park ondanks dat onze slaapkamer vlakbij de doorgaande weg lag. Vriendelijk en behulpzaam personeel. We hebben alleen de eerst avond pizza gegeten op het park, helaas diepvriespizza maar het was prima voor bijna 10uur 's avonds. Kamers worden dagelijks schoongemaakt.

• 8Fam. Wils13-03-2014

Prima plek voor de winterzon, zeker een aanrader.

Het appartement was ruim genoeg voor 3 personen (1 kind van 6). Eenvoudig en schoon, maar van alle gemakken voorzien, incluis TV.. De bedden wat hard. Prettig was de aanwezigheid van een kluisje op de kamer. De Half Pension formule was veel beter dan verwacht. De maaltijden in buffetvorm waren goed, vers en iedere dag gevarieerd, met verschillende soorten vlees en vis, maar ook verse groente. De drankjes waren heel betaalbaar. de zwembaden voldeden aan de verwachting, gelet op de foto's. Het personeel was vriendelijk en deskundig. Het strand was op 8 minuten lopen, maar voor mensen die wat minder ter been zijn misschien wat te ver weg. Overal was het schoon, zowel op het complex, als daar buiten.

• 7Esther24-11-2013

Ontspannen genieten

Nette accommodatie, ontbijt erg goed, lunch en diner redelijk. De kamer was schoon toen we kwamen, maar tijdens verblijf slecht schoon gemaakt of ze kwamen helemaal niet. 1 keer schone handdoeken, en 1 keer schone lakens op 8 dagen. De verhouding prijs - kwaliteit was goed. Animatie eenvoudig wel met bezieling. Drinken uitgebreid en goed. Park zag er ontzettend netjes en schoon uit. De tuinen werden ook super onderhouden. Accommodatie ligt op een rustige plek, heeft een eigen supermarktje. Voor de boulevard en strand moet je een 10 minuten lopen.

Enkele voormalige zwerfkatten hebben een plekje gevonden op Morromar en worden via sponsoring verzorgt. Dit alles via een vrijwilligers organisatie. Je hebt beslist GEEN last van de katten die er lopen (een stuk of vier/vijf)

• 8Vincent30-10-2012

Prima plek om het eiland te ontdekken!

Het terrein heeft de beschikking over een gedeelte waar je op all-inclusive basis kan verblijven en een gedeelte met appartementen. Zelf verbleef ik in de appartementen en dit vond ik persoonlijk een goede keuze.

De mensen van het all-inclusive concept liggen vooral aan het zwembad en halen veelal de lekkernijen. Ik moet zeggen dat het er goed uit zag, maar veelal hetzelfde naar mijn mening.

Het complex ligt naast een taxi standplaats, dus je bent voor een een klein bedrag zo overal heen gebracht. De restaurantjes op het eiland zijn erg goed, gezellig en betaalbaar

4 tips over Appartement THe Morromar

• Esther, 24-11-2013

Neem een kijkje langs het strand bij het vliegveld. Er is een mogelijkheid om je wasgoed te wassen

• Vincent, 30-10-2012

De tour over het eiland is een aanrader. Ook is het leuk om een keer een fiets te huren en er zelf op uit te trekken!

• Fam. Wils, 13-03-2014

Prima voorzieningen voor fietsrecreatie of hardlopen. Het eten en drinken in de restaurants en bars was erg goedkoop. Excursie naar de vulcaan is een aanrader.

1 vraag over Appartement THe Morromar

• roosvdgoes, 14-03-2016

bedden

zijn er appartementen met 2 persoonsbedden? en wat is de kwaliteit hiervan?

Appartement info

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Logies, Logies-ontbijt
  • De staf spreektDuits, Engels
  • RokenToegestaan
  • Aantal personen2 tot 4

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Infinity pool, Jacuzzi, Peuterbad, Poolbar, Verwarmd, Zwembad

• Soort strandZand

• Gratis wifiLobby
  • Betaalde wifiOp de kamer

• Balkon / terrasAanwezig, Eigen Balkon
  • TemperatuurregelingVentilator
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, Kluis, Koelkast, Koffie en thee, TV, Wasmachine

• Receptie24-uurs receptie, Express check-in & check-out
  • Op het terreinBagageruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Informatie voor trips, Kluis, Post service

• Wellness behandelingenMassages, Schoonheidsbehandelingen, Speciale massages

• Reservering voor parkerenNiet mogelijk