Appartement THe Morromar

• Kinderopvang
Meer appartementinfo

47 reviews over Appartement THe Morromar

• 7Frank Hulshof05-08-2016

Zeer goede vakantie gehad! Wel enkele minpuntjes..

Het is een mooi appartementencomplex. Receptie (met openbare WiFi) , restaurant, bar, supermarkt, voetbalveld, tennisbaan, zwembaden zitten allemaal dicht bij elkaar. Wij hadden een mooi ruim appartement voor 5 personen. Twee aparte slaapkamers. Grote badkamer. Ruime woonkamer en een ruim balkon. Mooie ligging met uitzicht op het zwembad. Er werd bijna dagelijks schoongemaakt. Voldoende nieuwe handdoeken. Het complex lag op loopafstand van het mooie ruime strand. Goede gelegenheden om te snorkelen. Een mooie boulevard. En in de buurt winkeltjes. Op de boulevard iets verder lopen kom je bij nog meer winkeltjes en restaurants. Het eten was prima. Wel veel varkensvlees en kip. Geen rundvlees. De hele dag door all inclusive. Ontbijt. Tussen 12 en 13 uur snacks. Lunch. Diner. Tussendoor allerlei dranken en cocktails verkrijgbaar. Ook de hele dag ijsjes te halen. Kortom wij hebben een prima verblijf gehad. Zoals al aangegeven in de titel. Wel wat minpuntjes: - Elke ochtend werd het zwembad keurig schoongemaakt. En werd het zwembad tot 10:00 uur afgezet. Dan mocht men op een bepaald moment het zwembad in en was het rennen en jagen op ligbedden begonnen. Zeker de tweede week van onze vakantie (toen het drukker werd) werd dit erger. - De eerste dag kwamen wij om 23:00 uur in het appartement. De laatste dag vertrokken we om 19:20 uur. Tijdens het uitchecken werden de all inclusive bandjes van de personen die aanwezig waren afgeknipt. Later bleek dat we gaan all inclusive meer kregen. Dus tipje. Ga niet met z'n allen uitchecken. Het gaat ons niet om die paar drankjes, maar om het principe. Contact hierover gehad met het reisbureau. Zij zeiden dat dat niet netjes was, omdat we de eerste dag ook al gemist hadden. Al hadden we de eerste dag niet gemist. Op zo'n bedrag moet je helemaal niet moeilijk doen vind ik persoonlijk. De een vertrekt vroeg, de ander wat later. You win some you lose some. Uiteindelijk gingen bekenden uit het resort onze drankjes halen. Dit hebben we niet eerder meegemaakt na vele jaren all inclusive ervaring. Leverde toch gespreksstof op onder de gasten. Wat simpel voorkomen kan worden.

• 9Mirella08-05-2016

Goed hotel!

Er was een ruime keus met het eten en er was elke dag wel variatie, dus dat was echt prima!! Het appartement was keurig, er was genoeg ruimte en een leuk balkon en een ruime slaapkamer met genoeg kastruimte. De tijden om te eten waren erg ruim en voor de uitslaper was er zelfs een ontbijt beschikbaar tot 12.00. Wij waren all-in wat goed is bevallen. Elke dag ijs, verschillende cocktails en genoeg animatie. Dat viel ons in de avond op en is als erg positief ervaren.Elke dag werd de kamer schoongemaakt, echt keurig!! Enige nadeel wat ik kan bedenken is de ligging, deze is vrij afgelegen van het centrum van Playa del Carmen (en ligt wat op een heuvel). Wij hebben een auto gehuurd gedurende de vakantie, wat echt perfect was!

• 7Simone19-01-2016

Prima prijs/kwaliteit verhouding

Prima appartementen. Schoon en netjes wel wat verouderd. Ligging is perfect als je niet in direct in het Engelse drukke centrum wilt zitten maar iets erbuiten.

• 7paulien18-09-2014

Heerlijk genoten

Een nette en schone accommodatie. Het app is ruim genoeg woonkamer met bank en stoel, tafel met stoelen, tv, koelkast, kookplaatje met 2 elektrische pitten. Ook is er een ruim balkon! Een kinderbedje was, na eerdere aanvraag, keurig aanwezig. We hadden wel eigen beddengoed voor de baby mee. Het complex ligt wel een eindje omhoog lopen vanaf de boulevard maar het is een goed stoep, met een kinderwagen goed te doen. Geen herrie op het park ondanks dat onze slaapkamer vlakbij de doorgaande weg lag. Vriendelijk en behulpzaam personeel. We hebben alleen de eerst avond pizza gegeten op het park, helaas diepvriespizza maar het was prima voor bijna 10uur 's avonds. Kamers worden dagelijks schoongemaakt.

• 8Fam. Wils13-03-2014

Prima plek voor de winterzon, zeker een aanrader.

Het appartement was ruim genoeg voor 3 personen (1 kind van 6). Eenvoudig en schoon, maar van alle gemakken voorzien, incluis TV.. De bedden wat hard. Prettig was de aanwezigheid van een kluisje op de kamer. De Half Pension formule was veel beter dan verwacht. De maaltijden in buffetvorm waren goed, vers en iedere dag gevarieerd, met verschillende soorten vlees en vis, maar ook verse groente. De drankjes waren heel betaalbaar. de zwembaden voldeden aan de verwachting, gelet op de foto's. Het personeel was vriendelijk en deskundig. Het strand was op 8 minuten lopen, maar voor mensen die wat minder ter been zijn misschien wat te ver weg. Overal was het schoon, zowel op het complex, als daar buiten.

• 8Robbert17-07-2012

Mooie plek en lekker weer

de accommodatie is goed, de mensen zeer gastvrij, behulpzaam en een goede kidsclub, maar ook entertainment voor iedereen. Goede variatie in eten

• 9Boeringa09-07-2012

Prima vakantie gehad.

Complex Morromar is zeker 3 sterren waard. Wij zijn met 2 volwassenen en 2 kinderen van 6 en 8 net terug van dit prachtige resort. We hebben ontzettend genoten. Appartement goed verzorgd met dagelijkse schoonmaak. All inclusive formule was tip top in orde en continue via restaurant of pool bar beschikbaar. Buffet voor ieder wat wils. Ontzettend vriendelijk personeel en ook het animatieteam was goed ondanks het feit dat ze geen Nederlands spraken. Onze kinderen kregen de nodige aandacht. Complex is niet te groot waardoor het knus en gezellig is. Avond animatie was erg Engels minded, veel karaoke wat niet echt onze cup of tea is. Er zijn 2 aparte zwembaden, 1 bij de pool bar en wil je wat rustiger zitten dan is het 2e zwembad een uitkomst. Taxi's bij het complex die je voor ca. 5 euro rijden naar de boulevard van Puerto del Carmen. Al met al, wij hebben een prima vakantie gehad en zouden zeker nogmaals voor het complex kiezen als we besluiten naar Lanzarote te gaan.

4 tips over Appartement THe Morromar

• Esther, 24-11-2013

Neem een kijkje langs het strand bij het vliegveld. Er is een mogelijkheid om je wasgoed te wassen

• Vincent, 30-10-2012

De tour over het eiland is een aanrader. Ook is het leuk om een keer een fiets te huren en er zelf op uit te trekken!

• Fam. Wils, 13-03-2014

Prima voorzieningen voor fietsrecreatie of hardlopen. Het eten en drinken in de restaurants en bars was erg goedkoop. Excursie naar de vulcaan is een aanrader.

1 vraag over Appartement THe Morromar

• roosvdgoes, 14-03-2016

bedden

zijn er appartementen met 2 persoonsbedden? en wat is de kwaliteit hiervan?

Appartement info

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Logies, Logies-ontbijt
  • De staf spreektDuits, Engels
  • RokenToegestaan
  • Aantal personen2 tot 4

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Infinity pool, Jacuzzi, Peuterbad, Poolbar, Verwarmd, Zwembad

• Soort strandZand

• Gratis wifiLobby
  • Betaalde wifiOp de kamer

• Balkon / terrasAanwezig, Eigen Balkon
  • TemperatuurregelingVentilator
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, Kluis, Koelkast, Koffie en thee, TV, Wasmachine

• Receptie24-uurs receptie, Express check-in & check-out
  • Op het terreinBagageruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Informatie voor trips, Kluis, Post service

• Wellness behandelingenMassages, Schoonheidsbehandelingen, Speciale massages

• Reservering voor parkerenNiet mogelijk