Appartement THe Morromar

47 reviews over Appartement THe Morromar

• 2018
    8marlon16-04-2018

heerlijke vakantie gehad!

mooi, ruim en schoon appartement! eten prima niet heel bijzonder. In de avond niet veel te doen.

• 2017
    3Patrick11-09-2017

Zware achteruitgang

Helaas is het hotel zwaar op zijn retour vooral kwa eten is het niet te doen. Zeer weinig variatie tenzij je van kipnuggets houdt. De tempratuur van het eten is niet constant en te laag. Het lijkt erop alsof het personeel gewoon geen tijd krijgt om iets goeds te maken. Omdat het eten zo slecht was krijgt het een laag cijfer zwembad is zeker in orden als het eten evenveel aandacht kreeg was het wel beter

• Oude reviews

3Angela25-09-2016

Echt nooit meer!

Ongezellige boel...eten echt zeer slecht,heb zelfs kakkerlakken in het restaurant gespot!wij hadden all-l inclusive maar zijn van narigheid uiteten geweest.ook de borden zijn gewoon nog vies als je ze pakt!! Ik zeg niet doen!voor dit geld heb je echt wel iets anders

• 9Annemieke30-06-2016

Meer dan we verwacht hadden

Super vakantie gehad, wel jammer dat er heel veel Engelsen zaten. Eten prima en de hele week gevarieerd, eten is goed warm. Zeker een aanrader. Zou wel vragen naar een gerenoveerde kamer zoals wij hadden. Wij komen hier zeker nog een keer terug.

• 10T Nietveld08-06-2016

fantastisch

Een mooi en schoon appartement,heerlijke bedden,lekker gegeten,vriendelijke bediening.Wat ik jammer vond dat s morgens vroeg al handdoeken op de ligbedden werden gelegd en daar werd niks van gezegd

• 7Franken14-05-2016

Mooi gerenoveerd hotel, van alle gemakken voorzien

Hotel is bezig met renovatie, waar je geen last van hebt, maar wat erg mooi aan het worden is. De kamers zijn dan ook prima, alleen wanneer je zelf wilt koken zul je het moeten doen met een 2-pits fornuis. Enige nadeel is het bed, we hadden dit zelf al gelezen in eerdere reviews en dachten dat het wel mee zou vallen, maar het bed is echt steenhard! Elke ochtend word je wel stijf wakker. Wij hadden alleen ontbijt, waar we ontzettend blij mee waren! Ontbijt keuze is reuze en lekker, er zijn verder geen bakkers op loopafstand dus het is aan te raden om ontbijt erbij te boeken. Wanneer je op het balkon zit, of aan het zwembad ligt hoor je de vliegtuigen wel landen/ stijgen. Verder is de ligging niet ideaal, naar het strand is het wel even lopen en naar de boulevard van puerto del carmen is ook 15 min. Animatie hebben we alleen gezien op de avond van aankomst, maar er lag een heel programma voor de hele week klaar. Over het algemeen, zeker prijs/ kwaliteit is het een heel aangenaam hotel. Wel aan te raden is een auto huren, taxi is niet duur maar in combinatie met excursies ben je goedkoper uit met een huurauto (benzine is goedkoop), het eiland heeft veel bezienswaardigheden die makkelijk aan te rijden zijn met een huurauto.

• 7Marijn15-03-2015

Prima hotel. Maar wel voor 1x

Prima hotel! Alleen wel voor 1x eten was niet heel best! kamers waren goed schoon, en voldoende ligbedden bij het zwembad. Alleen de bedden in de kamers waren niet om op te slapen! Hard maar echt kei hard! Eten wat veel hetzelfde dus 4 x wezen uiteten... aan de boulevard genoeg leuke restaurants dus geen straf.

• 7Michiel en Annelies Jongejan23-02-2015

Fijn complex, maar...........

Het appartement is prima, en het complex is heel leuk aangelegd. Het ontbijt is prima, heerlijk bruin brood. Het avondeten in buffet vorm viel heel erg tegen. Ook de plek om te eten was niks....een eetgelegenheid als bij een pretpark... We raden dan ook aan om als je met zijn tweetjes bent zoals wij om logies ontbijt te nemen. In de naaste omgeving zijn genoeg leuke eetgelegenheden waar je gezellig en niet duur kunt eten. Een gezellige bar om 's avonds wat te drinken is er niet. De kamer wordt 3x per week schoongemaakt maar je weet niet op welke dagen. Dit kan lastig zijn voor de handdoeken. Het complex ligt niet ver van het vliegveld, maar daar merk je niet veel van.

• 7Fam. de Bruijn05-11-2014

Eenvoudig appartement

De inrichting van de appartementen is sober maar bruikbaar. De tuinen zijn netjes onderhouden. Vriendelijk personeel. Het complex is gelegen in een rustige buurt op 6 minuten lopen van het strand. Naast het hotel is een taxistandplaats. De kwaliteit van de buffetten is redelijk tot goed. Enkele malen per week thema buffetten zoals Aziatisch, Spaans, Duits. De kamers worden vijf keer per week schoongemaakt. Wij hebben drie keer schonen handdoeken gehad in 8 acht dagen. Het water wordt via een boiler verwarmd, dus 2 keer achter elkaar het bad vol laten lopen gaat niet.

• 7Esther24-11-2013

Ontspannen genieten

Nette accommodatie, ontbijt erg goed, lunch en diner redelijk. De kamer was schoon toen we kwamen, maar tijdens verblijf slecht schoon gemaakt of ze kwamen helemaal niet. 1 keer schone handdoeken, en 1 keer schone lakens op 8 dagen. De verhouding prijs - kwaliteit was goed. Animatie eenvoudig wel met bezieling. Drinken uitgebreid en goed. Park zag er ontzettend netjes en schoon uit. De tuinen werden ook super onderhouden. Accommodatie ligt op een rustige plek, heeft een eigen supermarktje. Voor de boulevard en strand moet je een 10 minuten lopen.

Enkele voormalige zwerfkatten hebben een plekje gevonden op Morromar en worden via sponsoring verzorgt. Dit alles via een vrijwilligers organisatie. Je hebt beslist GEEN last van de katten die er lopen (een stuk of vier/vijf)

4 tips over Appartement THe Morromar

• Esther, 24-11-2013

Neem een kijkje langs het strand bij het vliegveld. Er is een mogelijkheid om je wasgoed te wassen

• Vincent, 30-10-2012

De tour over het eiland is een aanrader. Ook is het leuk om een keer een fiets te huren en er zelf op uit te trekken!

• Fam. Wils, 13-03-2014

Prima voorzieningen voor fietsrecreatie of hardlopen. Het eten en drinken in de restaurants en bars was erg goedkoop. Excursie naar de vulcaan is een aanrader.

1 vraag over Appartement THe Morromar

• roosvdgoes, 14-03-2016

bedden

zijn er appartementen met 2 persoonsbedden? en wat is de kwaliteit hiervan?

Appartement info

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Logies, Logies-ontbijt
  • De staf spreektDuits, Engels
  • RokenToegestaan
  • Aantal personen2 tot 4

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Infinity pool, Jacuzzi, Peuterbad, Poolbar, Verwarmd, Zwembad

• Soort strandZand

• Gratis wifiLobby
  • Betaalde wifiOp de kamer

• Balkon / terrasAanwezig, Eigen Balkon
  • TemperatuurregelingVentilator
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, Kluis, Koelkast, Koffie en thee, TV, Wasmachine

• Receptie24-uurs receptie, Express check-in & check-out
  • Op het terreinBagageruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Informatie voor trips, Kluis, Post service

• Wellness behandelingenMassages, Schoonheidsbehandelingen, Speciale massages

• Reservering voor parkerenNiet mogelijk