4 tips over Appartement THe Morromar

• Esther, 24-11-2013

Neem een kijkje langs het strand bij het vliegveld. Er is een mogelijkheid om je wasgoed te wassen

• Vincent, 30-10-2012

De tour over het eiland is een aanrader. Ook is het leuk om een keer een fiets te huren en er zelf op uit te trekken!

• Fam. Wils, 13-03-2014

Prima voorzieningen voor fietsrecreatie of hardlopen. Het eten en drinken in de restaurants en bars was erg goedkoop. Excursie naar de vulcaan is een aanrader.

• Michiel en Annelies Jongejan, 23-02-2015

Vlakbij het complex is een winkelcentrum met allerlei eettentjes, maar ook als je langs de boulevard naar Puerto loopt kom je leuke eettentjes tegen. Dan heb je uitzicht op zee. Wij wisten niet dat je ook appartementen met uitzicht op zee kon boeken..maar die zijn er dus wel. Excursies noord en zuid route zijn een aanrader. Het grand hotel in Arrecife is te bezoeken op de 17e verdieping. Hier heb je een restaurant met een schitterend uitzicht!!!!!

We hebben een aantal aanbieders voor THe Morromar voor je op een rij gezet:

Beachcheck
    Beachcheck