Appartement THe Morromar

44 reviews over Appartement THe Morromar in het Nederlands

heerlijke vakantie gehad!

marlon
16-4-2018

mooi, ruim en schoon appartement! eten prima niet heel bijzonder. In de avond niet veel te doen.

Gereisd Met partner in Wed Nov 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Kom nooit meer in het Morromar

A Ferwerda
7-3-2018

Vies hotel appartement. Drinken uit de frisdrank automaten was erg vies . Eten beneden gemiddeld , lauw , niet vers. Behulpzaamheid ver te zoeken bij hoger personeel . Ondanks klachten over het appartement werd er niets aan gedaan , wel de belofte dat iemand het in orde zou maken. Bij de receptie moest je eeuwig wachten voor je aan de beurt bent. Te weinig personeel zodat je overal erg lang moest wachten. Ondanks dat het niet druk was in de eetzaal was geregeld het bestek, borden, bekers ,glazen etc op. Klein positief punt het bedienend personeel waren aardig.

Gereisd Met vrienden in Thu Feb 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Keurig verzorgd park

Jolanda
1-3-2018

Mooi verzorgd park, verzorgde buffetten, keurige appartementen, badkamer wel wat gedateerd.

Gereisd Met vrienden in januari 2018

Zware achteruitgang

Patrick
11-9-2017

Helaas is het hotel zwaar op zijn retour vooral kwa eten is het niet te doen. Zeer weinig variatie tenzij je van kipnuggets houdt. De tempratuur van het eten is niet constant en te laag. Het lijkt erop alsof het personeel gewoon geen tijd krijgt om iets goeds te maken. Omdat het eten zo slecht was krijgt het een laag cijfer zwembad is zeker in orden als het eten evenveel aandacht kreeg was het wel beter

Gereisd Met partner in september 2017

Niet slecht maar het kan veel beter!!

Dani
19-8-2017

Ligging is goed dicht bij vliegveld en boulevard,kamers zijn leuk ingericht alleen je mist de Airco (nergens is Airco),Personeel doet wat het kan er zijn te weinig om de drukte aan te kunnen,Animatie is leuk tot 12 jaar,eten is ......waardeloos er zijn maar een paar dingen die lekker zijn. Er zijn wel te veel katten veel te veel sommige plekken stinkt naar kattenpis is niet te houden. In weinig woorden niet doen zonder van je geld en hart.

Gereisd Met vrienden in Tue Aug 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Echt nooit meer!

Angela
25-9-2016

Ongezellige boel...eten echt zeer slecht,heb zelfs kakkerlakken in het restaurant gespot!wij hadden all-l inclusive maar zijn van narigheid uiteten geweest.ook de borden zijn gewoon nog vies als je ze pakt!! Ik zeg niet doen!voor dit geld heb je echt wel iets anders

Gereisd Met partner in september 2016

Zeer goede vakantie gehad! Wel enkele minpuntjes..

Frank Hulshof
5-8-2016

Het is een mooi appartementencomplex. Receptie (met openbare WiFi) , restaurant, bar, supermarkt, voetbalveld, tennisbaan, zwembaden zitten allemaal dicht bij elkaar. Wij hadden een mooi ruim appartement voor 5 personen. Twee aparte slaapkamers. Grote badkamer. Ruime woonkamer en een ruim balkon. Mooie ligging met uitzicht op het zwembad. Er werd bijna dagelijks schoongemaakt. Voldoende nieuwe handdoeken. Het complex lag op loopafstand van het mooie ruime strand. Goede gelegenheden om te snorkelen. Een mooie boulevard. En in de buurt winkeltjes. Op de boulevard iets verder lopen kom je bij nog meer winkeltjes en restaurants. Het eten was prima. Wel veel varkensvlees en kip. Geen rundvlees. De hele dag door all inclusive. Ontbijt. Tussen 12 en 13 uur snacks. Lunch. Diner. Tussendoor allerlei dranken en cocktails verkrijgbaar. Ook de hele dag ijsjes te halen. Kortom wij hebben een prima verblijf gehad. Zoals al aangegeven in de titel. Wel wat minpuntjes: - Elke ochtend werd het zwembad keurig schoongemaakt. En werd het zwembad tot 10:00 uur afgezet. Dan mocht men op een bepaald moment het zwembad in en was het rennen en jagen op ligbedden begonnen. Zeker de tweede week van onze vakantie (toen het drukker werd) werd dit erger. - De eerste dag kwamen wij om 23:00 uur in het appartement. De laatste dag vertrokken we om 19:20 uur. Tijdens het uitchecken werden de all inclusive bandjes van de personen die aanwezig waren afgeknipt. Later bleek dat we gaan all inclusive meer kregen. Dus tipje. Ga niet met z'n allen uitchecken. Het gaat ons niet om die paar drankjes, maar om het principe. Contact hierover gehad met het reisbureau. Zij zeiden dat dat niet netjes was, omdat we de eerste dag ook al gemist hadden. Al hadden we de eerste dag niet gemist. Op zo'n bedrag moet je helemaal niet moeilijk doen vind ik persoonlijk. De een vertrekt vroeg, de ander wat later. You win some you lose some. Uiteindelijk gingen bekenden uit het resort onze drankjes halen. Dit hebben we niet eerder meegemaakt na vele jaren all inclusive ervaring. Leverde toch gespreksstof op onder de gasten. Wat simpel voorkomen kan worden.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2016

Meer dan we verwacht hadden

Annemieke
30-6-2016

Super vakantie gehad, wel jammer dat er heel veel Engelsen zaten. Eten prima en de hele week gevarieerd, eten is goed warm. Zeker een aanrader. Zou wel vragen naar een gerenoveerde kamer zoals wij hadden. Wij komen hier zeker nog een keer terug.

fantastisch

T Nietveld
8-6-2016

Een mooi en schoon appartement,heerlijke bedden,lekker gegeten,vriendelijke bediening.Wat ik jammer vond dat s morgens vroeg al handdoeken op de ligbedden werden gelegd en daar werd niks van gezegd

Gereisd Met partner in mei 2016

Mooi gerenoveerd hotel, van alle gemakken voorzien

Franken
14-5-2016

Hotel is bezig met renovatie, waar je geen last van hebt, maar wat erg mooi aan het worden is. De kamers zijn dan ook prima, alleen wanneer je zelf wilt koken zul je het moeten doen met een 2-pits fornuis. Enige nadeel is het bed, we hadden dit zelf al gelezen in eerdere reviews en dachten dat het wel mee zou vallen, maar het bed is echt steenhard! Elke ochtend word je wel stijf wakker. Wij hadden alleen ontbijt, waar we ontzettend blij mee waren! Ontbijt keuze is reuze en lekker, er zijn verder geen bakkers op loopafstand dus het is aan te raden om ontbijt erbij te boeken. Wanneer je op het balkon zit, of aan het zwembad ligt hoor je de vliegtuigen wel landen/ stijgen. Verder is de ligging niet ideaal, naar het strand is het wel even lopen en naar de boulevard van puerto del carmen is ook 15 min. Animatie hebben we alleen gezien op de avond van aankomst, maar er lag een heel programma voor de hele week klaar. Over het algemeen, zeker prijs/ kwaliteit is het een heel aangenaam hotel. Wel aan te raden is een auto huren, taxi is niet duur maar in combinatie met excursies ben je goedkoper uit met een huurauto (benzine is goedkoop), het eiland heeft veel bezienswaardigheden die makkelijk aan te rijden zijn met een huurauto.

Gereisd Met partner in mei 2016

Appartement info

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Logies, Logies-ontbijt
  • De staf spreektDuits, Engels
  • RokenToegestaan
  • Aantal personen2 tot 4

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Infinity pool, Jacuzzi, Peuterbad, Poolbar, Verwarmd, Zwembad

• Soort strandZand

• Gratis wifiLobby
  • Betaalde wifiOp de kamer

• Balkon / terrasAanwezig, Eigen Balkon
  • TemperatuurregelingVentilator
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, Kluis, Koelkast, Koffie en thee, TV, Wasmachine

• Receptie24-uurs receptie, Express check-in & check-out
  • Op het terreinBagageruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Informatie voor trips, Kluis, Post service

• Wellness behandelingenMassages, Schoonheidsbehandelingen, Speciale massages

• Reservering voor parkerenNiet mogelijk
  • ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats

• BalsportenVolleybal
  • Tennisbaan1, Aanwezig
  • Tennisbaan informatieBuiten, Materiaalverhuur
  • Sport & SpelBiljart, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement THe Morromar in Puerto del Carmen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement THe Morromar zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.