Appartement THe Morromar

4.8Matig

Spanje, Lanzarote, Puerto del Carmen

Je kunt vanaf nu meer dan 5.600 accommodaties bij ons boeken. Zoek, vergelijk reviews en prijzen en kies de vakantie die bij jou past. Allemaal op één platform, wel zo makkelijk.

Vanaf
€ 462p.p.
  • Inclusief vlucht
  • Met Logies
  • Vertrekt vanaf Amsterdam
Reisduur
Vertrekdatum
Reisgezelschap
  • Vergelijk reisaanbieders in één overzicht
  • 3,8 miljoen onafhankelijke reviews
  • Boek direct bij Zoover
  • Onze klantenservice staat voor je klaar
  • Zekerheid van ANVR en SGR

Meer appartement info

50 reviews over Appartement THe Morromar

• 4Levensgenieter25-01-2020

Allemaal net niet.

Personeel bij de receptie totaal niet vriendelijk en behulpzaamheid. Na 1ste keer douchen einde van de dag alles overstroomt. Duurde een uur voordat er iemand kwam. Slaapbank hard en bijgegeschoven bed doorgezakt. Erg veel kit langs de rand van de douche dus daar blijft veel vuil op liggen. Ranzig. Keuken verder geen gebruik van gemaakt. 1 zwembad verwarmt prima. Andere zwembad niet. Daar is het nodige onderhoud nodig. Overal ligt wel wat qua bekers, sigaretten, chips. Bij de tennisbanen is het kunstgras kapot en net hangt slap. Eten is niet bijzonder. Qua aankleding ook niet. Personeel is ook niet echt vriendelijk. Afstand naar strand prima te doen. Wel trappen af en op. Animatie doet zn best met de middelen die ze hebben. Is niet bijzonder. Er is onderhoud nodig, vriendelijker personeel, betere aankleding links en rechts, betere prijs/ kwaliteit. Wij gaat er niet nog eens naartoe.

Gereisd met jonge kinderen in december 2019

• 2019
    4Miranda21-10-2019

NOOIT MEER

Bij aankomst werden we netjes geholpen bij de receptie, eenmaal op de kamer zag je al dat de kamer en badkamer erg vies waren. De keuken deurtjes plakte en de glazen waren alleen omgespoeld zag de lippen van de vorige bezoekers nog in de glazen staan. De badkamer was erg vies en rook naar riool.. schimmel randen en de urine zat aan de deur .. stopcontact en lichtschakelaars waren zwart en plakkerig. Het stikte van de mieren in het hele appartement.. Nu snap ik dat het niet helemaal spik en span kan zijn maar dit sloeg alles.
    Het restaurant lagen er kipnuggets en die waren niet om aan te zien of ze er al 3 dagen lagen. Het eten was weinig variatie in...

Gereisd met vrienden in oktober 2019

• 2018
    8marlon16-04-2018

heerlijke vakantie gehad!

mooi, ruim en schoon appartement! eten prima niet heel bijzonder. In de avond niet veel te doen.

Gereisd met partner in november 2017

• 6A Ferwerda07-03-2018

Kom nooit meer in het Morromar

Vies hotel appartement. Drinken uit de frisdrank automaten was erg vies . Eten beneden gemiddeld , lauw , niet vers. Behulpzaamheid ver te zoeken bij hoger personeel . Ondanks klachten over het appartement werd er niets aan gedaan , wel de belofte dat iemand het in orde zou maken. Bij de receptie moest je eeuwig wachten voor je aan de beurt bent. Te weinig personeel zodat je overal erg lang moest wachten. Ondanks dat het niet druk was in de eetzaal was geregeld het bestek, borden, bekers ,glazen etc op. Klein positief punt het bedienend personeel waren aardig.

Gereisd met vrienden in februari 2018

• 7Jolanda01-03-2018

Keurig verzorgd park

Mooi verzorgd park, verzorgde buffetten, keurige appartementen, badkamer wel wat gedateerd.

Gereisd met vrienden in januari 2018

• Oude reviews

3Patrick11-09-2017

Zware achteruitgang

Helaas is het hotel zwaar op zijn retour vooral kwa eten is het niet te doen. Zeer weinig variatie tenzij je van kipnuggets houdt. De tempratuur van het eten is niet constant en te laag. Het lijkt erop alsof het personeel gewoon geen tijd krijgt om iets goeds te maken. Omdat het eten zo slecht was krijgt het een laag cijfer zwembad is zeker in orden als het eten evenveel aandacht kreeg was het wel beter

Gereisd met partner in september 2017

• 4Dani19-08-2017

Niet slecht maar het kan veel beter!!

Ligging is goed dicht bij vliegveld en boulevard,kamers zijn leuk ingericht alleen je mist de Airco (nergens is Airco),Personeel doet wat het kan er zijn te weinig om de drukte aan te kunnen,Animatie is leuk tot 12 jaar,eten is ......waardeloos er zijn maar een paar dingen die lekker zijn. Er zijn wel te veel katten veel te veel sommige plekken stinkt naar kattenpis is niet te houden. In weinig woorden niet doen zonder van je geld en hart.

Gereisd met vrienden in augustus 2017

• 3Angela25-09-2016

Echt nooit meer!

Ongezellige boel...eten echt zeer slecht,heb zelfs kakkerlakken in het restaurant gespot!wij hadden all-l inclusive maar zijn van narigheid uiteten geweest.ook de borden zijn gewoon nog vies als je ze pakt!! Ik zeg niet doen!voor dit geld heb je echt wel iets anders

Gereisd met partner in september 2016

• 7Frank Hulshof05-08-2016

Zeer goede vakantie gehad! Wel enkele minpuntjes..

Het is een mooi appartementencomplex. Receptie (met openbare WiFi) , restaurant, bar, supermarkt, voetbalveld, tennisbaan, zwembaden zitten allemaal dicht bij elkaar. Wij hadden een mooi ruim appartement voor 5 personen. Twee aparte slaapkamers. Grote badkamer. Ruime woonkamer en een ruim balkon. Mooie ligging met uitzicht op het zwembad. Er werd bijna dagelijks schoongemaakt. Voldoende nieuwe handdoeken. Het complex lag op loopafstand van het mooie ruime strand. Goede gelegenheden om te snorkelen. Een mooie boulevard. En in de buurt winkeltjes. Op de boulevard iets verder lopen kom je bij nog meer winkeltjes en restaurants. Het eten was prima. Wel veel varkensvlees en kip. Geen rundvlees. De hele dag door all inclusive. Ontbijt. Tussen 12 en 13 uur snacks. Lunch. Diner. Tussendoor allerlei dranken en cocktails verkrijgbaar. Ook de hele dag ijsjes te halen. Kortom wij hebben een prima verblijf gehad. Zoals al aangegeven in de titel. Wel wat minpuntjes: - Elke ochtend werd het zwembad keurig schoongemaakt. En werd het zwembad tot 10:00 uur afgezet. Dan mocht men op een bepaald moment het zwembad in en was het rennen en jagen op ligbedden begonnen. Zeker de tweede week van onze vakantie (toen het drukker werd) werd dit erger. - De eerste dag kwamen wij om 23:00 uur in het appartement. De laatste dag vertrokken we om 19:20 uur. Tijdens het uitchecken werden de all inclusive bandjes van de personen die aanwezig waren afgeknipt. Later bleek dat we gaan all inclusive meer kregen. Dus tipje. Ga niet met z'n allen uitchecken. Het gaat ons niet om die paar drankjes, maar om het principe. Contact hierover gehad met het reisbureau. Zij zeiden dat dat niet netjes was, omdat we de eerste dag ook al gemist hadden. Al hadden we de eerste dag niet gemist. Op zo'n bedrag moet je helemaal niet moeilijk doen vind ik persoonlijk. De een vertrekt vroeg, de ander wat later. You win some you lose some. Uiteindelijk gingen bekenden uit het resort onze drankjes halen. Dit hebben we niet eerder meegemaakt na vele jaren all inclusive ervaring. Leverde toch gespreksstof op onder de gasten. Wat simpel voorkomen kan worden.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

• 9Annemieke30-06-2016

Meer dan we verwacht hadden

Super vakantie gehad, wel jammer dat er heel veel Engelsen zaten. Eten prima en de hele week gevarieerd, eten is goed warm. Zeker een aanrader. Zou wel vragen naar een gerenoveerde kamer zoals wij hadden. Wij komen hier zeker nog een keer terug.

Gereisd met partner in juni 2016

Appartement THe Morromar info

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Logies, Logies-ontbijt
  • De staf spreektDuits, Engels
  • RokenToegestaan
  • Aantal personen2 tot 4

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Infinity pool, Jacuzzi, Peuterbad, Poolbar, Verwarmd, Zwembad

• Soort strandZand

• Gratis wifiLobby
  • Betaalde wifiOp de kamer

• Balkon / terrasAanwezig, Eigen Balkon
  • TemperatuurregelingVentilator
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, Kluis, Koelkast, Koffie en thee, TV, Wasmachine

• Receptie24-uurs receptie, Express check-in & check-out
  • Op het terreinBagageruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Informatie voor trips, Kluis, Post service

• Wellness behandelingenMassages, Schoonheidsbehandelingen, Speciale massages

• Reservering voor parkerenNiet mogelijk