Appartement THB Flora

Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag30°20°
Appartement THB Flora
7,6

184 reviews over Appartement THB Flora in het Nederlands

Mooi ruim appartement. Gerenoveerd, lichte kleuren. Regendouche. Niet veel keukenspullen in de kastjes: om een wijnopener + een vlees- /groente mes gevraagd en netjes geleverd. Een schaar was niet mogelijk. Koffiezetapparaat, waterkoker, broodrooster, een koelkastje en een elektrisch 2 pits kookplaat aanwezig. Water loopt echter wel van het aanrecht af ;) Creatief zijn met koken en het lukt best (o.a. pasta). Het is een hotel dus wordt je kamer ( op maandag en vrijdag niet) schoongemaakt. Geen bezem wel stoffer en blik aanwezig. Fijn bed alleen vond ik persoonlijk het kussen veel te dik. Mooie zwembaden. Wij zaten aan de andere kant van de weg. Er is een zebrapad, iedereen stopt keurig. Maar ook een tunnel speciaal voor gasten, handig met jonge kinderen. Aan onze kant een onverwarmd diep zwembad van 1.95m+ badmeester. Andere kant, zwembad met peuterbad +water-/speeltuin,badmeester. De haven is leuk met speeltuin en restaurantjes!!!

Als je van rust houdt, hier niet heen gaan. Zelf koken? Kookgelegenheid zeer beperkt. Goede bedden, schoon, vriendelijk personeel. Ons app lag aan zwembad, 's avonds oorverdovend lawaai dus niet lekker rustig op balcon zitten. Helaas was de t.v. ook nauwelijks te verstaan door het lawaai van het animatie team en de bonkende muziek. Slaapkamer achterkant aan drukke weg waar 4 standplaatsen taxi onder slaapkamerraam, dus 's morgens (en af en toe 's nachts) ook lawaai (app nr. 217). Dus hier niet weer heen. Maar Lanzarote zelf is de moeite waard om te ontdekken. We hebben een auto gehuurd en genoten van de bezienswaardigheden en het warme weer. Zelfs begin november nog steeds in korte broek, ook 's avonds. In het Zuiden van Lanzarote liggen beschermde natuurgebieden met mooie stranden, alleen de weg erheen is wat lastig doordat het een onverharde weg met kuilen is.

Geachte klant Lafogi,

Wij bedanken u voor uw reactie op Zoover. Wij zijn al onze faciliteiten aan het renoveren, zodat onze gasten kunnen genieten van alle verbeteringen in de kamers.

Alle hotelpersoneel kijkt uit naar een nieuw bezoek aan het hotel

nooit meer

echtpaar 50+
12-9-2016

ligging redelijk ( veel klimmen / dalingen ) kamers gedateerd,( wat kamers alleen bereikbaar via trapjes ) matrassen slecht

schoonmaak kan beter het water in het zwembad vonden wij aan de koude kant,

ligbedjes zoals gewoonlijk bezet later op de dag kleine kans op een vrij bedje het eten was erg eentonig en vooral vet ( patat de hele dag door Engels ontbijt was erg uitgebreid voor de gewone gasten mag het wel wat uitgebreider.

Een All in raden we dan ook hier niet aan

het personeel kan vriendelijker ( tuurlijk waren er wel een paar erg lief en behulpzaam )

Voor ons niet voor herhaling vatbaar

Geachte klant,

Alle hotelpersoneel kijkt uit naar een nieuw bezoek aan het hotel

WTC.nl

Leuk hotel,vriendelijk personeel, lekker eten.

Brenda de staerke
7-8-2016

de ligging van het hotel, vriendelijk personeel, lekker eten ( elke dag een ander thema, bevoorbeeld: Spaans Mexicaans .... ) genoeg animatie voor zowel klein als groot, alles goed schoongemaakt, keuze uit 2 zwembaden. En we vonden het fijn dat de zwerfkatten niet werden weggejaagd. We gaven ze elke dag eten en drinken.

Alleen die vrouw uit het winkeltje was erg onvriendelijk. We werden niet begroet, ze liet ons 10 minuten voor de kassa staan terwijl ze zag dat we wilden afrekenen. Dus zei ik toedeloe, steek het waar de zon niet komt !!! Ze verdient geen cent op deze manier. De pooltafel en dat schijvenspel was super leuk.

We zijn zeer tevreden want het was al ons 2 de verblijf in 7 maanden tijd. En we komen zeker weer terug :-) samengevat een super aanrader !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Styled Brenda de Staerke,

Wij danken u voor uw reactie,

Op dit moment zijn we al de faciliteiten van het hotel.

Al het personeel van het hotel kijkt ernaar uit om u weer te zien.

groeten

Super vakantie gehad

Roy
30-7-2016

10 dagen verbleven in dit hotel en we zijn erg enthousiast. Hadden graag nog langer gebleven. Heerlijk hotel, aardige medewerkers en veel te doen!

Dear Guest,

Wij danken voor het kiezen van ons en voor uw beoordeling.

We kijken ernaar uit u te mogen verwelkomen volgend jaar en kunt u als er iets is wat we kunnen regelen voor u laat het ons weten.

In de tussentijd, we hebben allemaal om u onze hartelijke groeten

Prima hotel, vriendelijk personeel

Bart
30-4-2016

Een week vertoefd in dit complex. Personeel was erg vriendelijk en behulpzaam, bijv nadat het bad volliep met rioolwater kregen we gelijk een nieuwe kamer. Douche was niet heel fijn, vaak warm-koud-warm. Appartement voelde wel een beetje viezig aan. Mogelijkheid om zelf te koken dan ook niet gebruikt. Zwembad was prima, echter wel onverwarmd. Ontbijtbuffet was erg uitgebreid! Loopafstand naar centrum is te doen maar wel veel dalen/klimmen.Het uitzicht is niet overal dusdanig spectaculair. Wel heb je overal een terrasje om lekker buiten te zitten.

Beste gast,

We voelen ons echt jammer voor de ervaring die je beschrijft.

We zijn ook teleurgesteld over deze situatie,

We echt excuses, ik had nog nooit een probleem als dit in dit hotel.

Dank u voor het vertellen van uw ervaring en hopen dat u ons nog een kans om te laten zien hoe dingen worden gedaan in THB Hotels geve

Prima prijs-kwaliteit verhouding

Veronique
21-4-2016

Schone, iets wat gedateerde kamers, met een super mooi uitzicht! Veel animatie, vriendelijk personeel, goede ligging, veel faciliteiten! Voor kleine kinderen zijn waterschoentjes een must, het is wel glad rond het zwembad..

Beste gast,

Hartelijk dank voor het versturen van uw review op Tripadvisor.

We zijn blij dat je genoten hebt van uw verblijf en hopen dat we u mee terug in THB Flora verwelkomen.

Heel goed hotel, is duidelijk verbeteringen aan het aan brengen overal, restaurant is vernieuwd en het buffet is een stuk uitgebreider geworden, genoeg keus voor iedereen! De wifi mag beter, en sommige bedden zijn aan vervanging toe maar het personeel maakt heel veel goed, ontzettend vriendelijke mensen! Mensen die slecht ter been zijn is naar beneden, richting de zee of centrum lopen wel te doen maar terug naar boven zou ik een taxi nemen wat niet duur is!

Beste gast,

Heel erg bedankt voor ons te laten weten wat uw gevoelens over je laatste verblijf in het THB Flora,

Lk ben blij om te zien dat u genoten van uw verblijf met uw familie.

We hopen je te zien zoon bij het THB Flora en ik hoop om u persoonlijk te ontmoeten over uw ervaringen in het hotel te spreken. Neem contact met mij als u een vraag of speciale behoefte voor uw volgende verblijf.

Bedankt en vriendelijke groeten,

Zeer prettige en comfortabele accommodatie

Ben van de Vorle
17-3-2016

In tegenstelling tot enkele vorige reacties prachtige ligging. Afstand centrum 20 minuten. Haven 15 minuten lopen.

Beste gast,

Wij danken voor het kiezen van ons en voor uw beoordeling.

In de tussentijd hebben we al om u onze hartelijke groeten

Geen tweede keer

Willem
24-2-2016

Voldoende animatie voor (oudere) kinderen. Muziek tbv animatie ging 's avonds lang door. Voor mijn kleine zoon die niet zo laat ging slapen was dit niet erg prettig geregeld.

Wij hadden gelukkig geen 'all inclusive'. De snacks waren voor de lunch e.d. heel erg vet en niet smaakvol.

Appartement werd keurig 5 van de 7 dagen schoongemaakt.

Als je niet van een toeristische omgeving houdt is dit geen goede keuze. Wij hadden voor 7 dagen een auto gehuurd zodat we ook andere plekken konden bekijken.

Niet voor herhaling vatbaar, maar dat is natuurlijk erg persoonlijk!

Manager, DIRECTOR, 16-3-2016

Dear Guest

Thank you very much for choosing THB Flora, for spending your holidays and for taking the time to share your holiday experience with us.

All your comments and remarks are our main source of information to improve, we want to reach to your expectations and we are very sorry due to we have not satisfied yours.

Best Regards

WTC.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement THB Flora in Puerto del Carmen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement THB Flora zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.