Appartement THB Flora

7.6Goed

Spanje, Lanzarote, Puerto del Carmen

Je kunt vanaf nu meer dan 8.300 accommodaties bij ons boeken. Zoek, vergelijk reviews en prijzen en kies de vakantie die bij jou past. Allemaal op één platform, wel zo makkelijk.

Vanaf
€ 285p.p.
  • 3,8 miljoen onafhankelijke reviews
  • Boek direct bij Zoover
  • Onze klantenservice staat voor je klaar
  • Zekerheid van ANVR en SGR

7.6Goed

• 8.1Inrichting

Appartement info

Meer appartement info

192 reviews over Appartement THB Flora

• 2019
    8Jetty12-11-2019

Lanzarote leuk om gezien te hebben.

Je hebt twee gedeeltes en betreft uitzicht groot verschil , gelijk aangegeven dat wij graag een andere kamer wilden en dat is geregeld de volgende dag. Moesten wel 15 euro p dag bij betalen maar dat hadden wij er wel voor over. Van uitzicht op de weg uitzicht op zee en beschut. restaurantjes op loopafstand vooral in de haven aan te bevelen Transfer erg slecht je kan beter een taxi nemen op de terugweg dan ook gedaan.

Gereisd met partner in oktober 2019

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 8Tonny09-11-2019

Prima locatie

Geheel gerenoveerde kamers. Ziet er strak en modern uit. Zeer vriendelijke medewerkers aan de balie. Na één nacht wilden we andere kamer met mooier uitzicht. Dat werd moeiteloos en zonder extra kosten geregeld. De medewerker zei: You pay for the room, not for the view! Mooi zwembad. Kleine supermarkt op het complex. Naar het strand is een behoorlijke wandeling. 15 min over hellende weg. Er rijdt ook een shuttlebusje. Bijna voor de deur is een bushalte. Ontbijt is gevarieerd. Één gedineerd in hotel. Niet voor herhaling vatbaar. 5 x per week wordt er schoongemaakt. Niet geschikt voor mensen die slecht ter been zijn.

Gereisd met partner in november 2019

• 6Anoniem01-08-2019

Al met al een 6-

Helaas geen info van een reisleider in het hotel, erg jammer. Zeer veel Engelsen, eigenlijk is dit de 1e vakantie waar onze kinderen geen vriendinnetjes hebben gemaakt want die spreken geen Engels. Ook erg vervelend dat die Engelsen in de veel te kleine discobar alle tafels en stoelen in beslag nemen. Boulevard en zandstrand is toch best ver weg, z'on 20 minuten lopen

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

Geboekt bij neckermann
  • 7René19-03-2019

Prima en mooi hotel met erg slecht eten

De kamers zijn keurig. Modern, schoon en prima bedden. De ligging is goed, wel steile wegen om er vanuit het centrum te komen. Het is een aardige wandeling naar het strand, er gaat wel een gratis busje op en neer. Het personeel aan de receptie is heel erg vriendelijk, bij het restaurant en bar mag aan de gastvrijheid en vriendelijkheid worden gewerkt. Het restaurant is niet gezellig om in de avond te eten, lekker fel TL licht zeg maar. Het ontbijt is prima, de lunch en diner erg slecht. Eén keer in het hotel gegeten, ik heb maar weinig zo slecht gegeten. Misschien net niet getroffen die avond, maar we hadden medelijden met de hotelgasten die all-inclusive hadden geboekt. Het hotel is geheel gemoderniseerd, nu het eten nog.

Gereisd met jonge kinderen in maart 2019

• 10Berna26-01-2019

Fantastisch!

Super mooie accommodatie. We gingen erheen met het cijfer 7,9 op Zoover. Niet zo hoog maar we zouden wel zien. Niet veel recente reacties en het zou gerenoveerd zijn. Cijfer blijkt veel te laag. Mooi appartement, goeie douche, zelfs met stortdouche en goeie bedden. Alleen het kussen had wat minder dik mogen zijn. Appartementen liggen in een mooi en rijk gevulde tuin. Schoonmaak goed, 5 dagen in de week. Vanaf appartement loop je zo naar het strand en de boulevard. Het is wel regelmatig klimmen en dalen. We aten niet bij accommodatie. Maar genoeg eetgelegenheid in nabije omgeving.

Gereisd met partner in januari 2019

• 2018
    8PD15-02-2018

Heerlijke vakantie, leuk app, vlakbij oude haven!

Mooi ruim appartement. Gerenoveerd, lichte kleuren. Regendouche. Niet veel keukenspullen in de kastjes: om een wijnopener + een vlees- /groente mes gevraagd en netjes geleverd. Een schaar was niet mogelijk. Koffiezetapparaat, waterkoker, broodrooster, een koelkastje en een elektrisch 2 pits kookplaat aanwezig. Water loopt echter wel van het aanrecht af ;) Creatief zijn met koken en het lukt best (o.a. pasta). Het is een hotel dus wordt je kamer ( op maandag en vrijdag niet) schoongemaakt. Geen bezem wel stoffer en blik aanwezig. Fijn bed alleen vond ik persoonlijk het kussen veel te dik. Mooie zwembaden. Wij zaten aan de andere kant van de weg. Er is een zebrapad, iedereen stopt keurig. Maar ook een tunnel speciaal voor gasten, handig met jonge kinderen. Aan onze kant een onverwarmd diep zwembad van 1.95m+ badmeester. Andere kant, zwembad met peuterbad +water-/speeltuin,badmeester. De haven is leuk met speeltuin en restaurantjes!!!

Gereisd met jonge kinderen in februari 2018

• Oude reviews

6Lafogi05-11-2016

prima hotel voor jonge mensen met kids met all in.

Als je van rust houdt, hier niet heen gaan. Zelf koken? Kookgelegenheid zeer beperkt. Goede bedden, schoon, vriendelijk personeel. Ons app lag aan zwembad, 's avonds oorverdovend lawaai dus niet lekker rustig op balcon zitten. Helaas was de t.v. ook nauwelijks te verstaan door het lawaai van het animatie team en de bonkende muziek. Slaapkamer achterkant aan drukke weg waar 4 standplaatsen taxi onder slaapkamerraam, dus 's morgens (en af en toe 's nachts) ook lawaai (app nr. 217). Dus hier niet weer heen. Maar Lanzarote zelf is de moeite waard om te ontdekken. We hebben een auto gehuurd en genoten van de bezienswaardigheden en het warme weer. Zelfs begin november nog steeds in korte broek, ook 's avonds. In het Zuiden van Lanzarote liggen beschermde natuurgebieden met mooie stranden, alleen de weg erheen is wat lastig doordat het een onverharde weg met kuilen is.

Óscar S. Director THB Flora, Head Office Marketing, 17-10-2017

Geachte klant Lafogi, Wij bedanken u voor uw reactie op Zoover. Wij zijn al onze faciliteiten aan het renoveren, zodat onze gasten kunnen genieten van alle verbeteringen in de kamers. Alle hotelpersoneel kijkt uit naar een nieuw bezoek aan het hotel

Gereisd met partner in oktober 2016

• 5echtpaar 50+12-09-2016

nooit meer

ligging redelijk ( veel klimmen / dalingen ) kamers gedateerd,( wat kamers alleen bereikbaar via trapjes ) matrassen slecht schoonmaak kan beter het water in het zwembad vonden wij aan de koude kant, ligbedjes zoals gewoonlijk bezet later op de dag kleine kans op een vrij bedje het eten was erg eentonig en vooral vet ( patat de hele dag door Engels ontbijt was erg uitgebreid voor de gewone gasten mag het wel wat uitgebreider. Een All in raden we dan ook hier niet aan het personeel kan vriendelijker ( tuurlijk waren er wel een paar erg lief en behulpzaam ) Voor ons niet voor herhaling vatbaar

Óscar S. Director THB Flora, Head Office Marketing, 17-10-2017

Geachte klant, Wij bedanken u voor uw reactie op Zoover. Wij zijn al onze faciliteiten aan het renoveren, zodat onze gasten kunnen genieten van alle verbeteringen in de kamers. Alle hotelpersoneel kijkt uit naar een nieuw bezoek aan het hotel

Gereisd met partner in september 2016

• 8Brenda de staerke07-08-2016

Leuk hotel,vriendelijk personeel, lekker eten.

de ligging van het hotel, vriendelijk personeel, lekker eten ( elke dag een ander thema, bevoorbeeld: Spaans Mexicaans .... ) genoeg animatie voor zowel klein als groot, alles goed schoongemaakt, keuze uit 2 zwembaden. En we vonden het fijn dat de zwerfkatten niet werden weggejaagd. We gaven ze elke dag eten en drinken. Alleen die vrouw uit het winkeltje was erg onvriendelijk. We werden niet begroet, ze liet ons 10 minuten voor de kassa staan terwijl ze zag dat we wilden afrekenen. Dus zei ik toedeloe, steek het waar de zon niet komt !!! Ze verdient geen cent op deze manier. De pooltafel en dat schijvenspel was super leuk. We zijn zeer tevreden want het was al ons 2 de verblijf in 7 maanden tijd. En we komen zeker weer terug :-) samengevat een super aanrader !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Manager, DIRECTOR, 09-08-2016

Dear Guest

We would like to thank you for sharing with us your opinion about your second visit to our hotel, we truly appreciate it

We take our guests comments very seriously as they help us pinpoint areas that have room for improvement, so the productive and helpful comments, in this case regarding the food topic, are always welcome!

Unfortunately, Onze excuses voor de supermarkt personeel

Thank you for your kind comments and we are now looking forward to the chance of welcoming you back here at Hotel THB Flora

Kind regards from sunny Lanzarote

Óscar S. Director THB Flora, Head Office Marketing, 17-10-2017

Styled Brenda de Staerke, Wij danken u voor uw reactie, Op dit moment zijn we al de faciliteiten van het hotel. Al het personeel van het hotel kijkt ernaar uit om u weer te zien. groeten

Gereisd met oudere kinderen in juni 2016

• 9Roy30-07-2016

Super vakantie gehad

10 dagen verbleven in dit hotel en we zijn erg enthousiast. Hadden graag nog langer gebleven. Heerlijk hotel, aardige medewerkers en veel te doen!

Manager, DIRECTOR, 09-08-2016

Dear Guest, Wij danken voor het kiezen van ons en voor uw beoordeling. We kijken ernaar uit u te mogen verwelkomen volgend jaar en kunt u als er iets is wat we kunnen regelen voor u laat het ons weten. In de tussentijd, we hebben allemaal om u onze hartelijke groeten

Gereisd met partner in juli 2016

Appartement THB Flora info