Appartement THB Flora

187 reviews over Appartement THB Flora in het Nederlands

Al met al een 6-

Anoniem
1-8-2019

Helaas geen info van een reisleider in het hotel, erg jammer. Zeer veel Engelsen, eigenlijk is dit de 1e vakantie waar onze kinderen geen vriendinnetjes hebben gemaakt want die spreken geen Engels. Ook erg vervelend dat die Engelsen in de veel te kleine discobar alle tafels en stoelen in beslag nemen. Boulevard en zandstrand is toch best ver weg, z'on 20 minuten lopen

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2019
Geboekt bijneckermann.nl

Prima en mooi hotel met erg slecht eten

René
19-3-2019

De kamers zijn keurig. Modern, schoon en prima bedden. De ligging is goed, wel steile wegen om er vanuit het centrum te komen. Het is een aardige wandeling naar het strand, er gaat wel een gratis busje op en neer. Het personeel aan de receptie is heel erg vriendelijk, bij het restaurant en bar mag aan de gastvrijheid en vriendelijkheid worden gewerkt. Het restaurant is niet gezellig om in de avond te eten, lekker fel TL licht zeg maar. Het ontbijt is prima, de lunch en diner erg slecht. Eén keer in het hotel gegeten, ik heb maar weinig zo slecht gegeten. Misschien net niet getroffen die avond, maar we hadden medelijden met de hotelgasten die all-inclusive hadden geboekt. Het hotel is geheel gemoderniseerd, nu het eten nog.

Gereisd Met jonge kinderen in maart 2019

Fantastisch!

Berna
26-1-2019

Super mooie accommodatie. We gingen erheen met het cijfer 7,9 op Zoover. Niet zo hoog maar we zouden wel zien. Niet veel recente reacties en het zou gerenoveerd zijn. Cijfer blijkt veel te laag. Mooi appartement, goeie douche, zelfs met stortdouche en goeie bedden. Alleen het kussen had wat minder dik mogen zijn. Appartementen liggen in een mooi en rijk gevulde tuin. Schoonmaak goed, 5 dagen in de week. Vanaf appartement loop je zo naar het strand en de boulevard. Het is wel regelmatig klimmen en dalen. We aten niet bij accommodatie. Maar genoeg eetgelegenheid in nabije omgeving.

Gereisd Met partner in Tue Jan 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Solfly

Heerlijke vakantie, leuk app, vlakbij oude haven!

PD
15-2-2018

Mooi ruim appartement. Gerenoveerd, lichte kleuren. Regendouche. Niet veel keukenspullen in de kastjes: om een wijnopener + een vlees- /groente mes gevraagd en netjes geleverd. Een schaar was niet mogelijk. Koffiezetapparaat, waterkoker, broodrooster, een koelkastje en een elektrisch 2 pits kookplaat aanwezig. Water loopt echter wel van het aanrecht af ;) Creatief zijn met koken en het lukt best (o.a. pasta). Het is een hotel dus wordt je kamer ( op maandag en vrijdag niet) schoongemaakt. Geen bezem wel stoffer en blik aanwezig. Fijn bed alleen vond ik persoonlijk het kussen veel te dik. Mooie zwembaden. Wij zaten aan de andere kant van de weg. Er is een zebrapad, iedereen stopt keurig. Maar ook een tunnel speciaal voor gasten, handig met jonge kinderen. Aan onze kant een onverwarmd diep zwembad van 1.95m+ badmeester. Andere kant, zwembad met peuterbad +water-/speeltuin,badmeester. De haven is leuk met speeltuin en restaurantjes!!!

Gereisd Met jonge kinderen in februari 2018

prima hotel voor jonge mensen met kids met all in.

Lafogi
5-11-2016

Als je van rust houdt, hier niet heen gaan. Zelf koken? Kookgelegenheid zeer beperkt. Goede bedden, schoon, vriendelijk personeel. Ons app lag aan zwembad, 's avonds oorverdovend lawaai dus niet lekker rustig op balcon zitten. Helaas was de t.v. ook nauwelijks te verstaan door het lawaai van het animatie team en de bonkende muziek. Slaapkamer achterkant aan drukke weg waar 4 standplaatsen taxi onder slaapkamerraam, dus 's morgens (en af en toe 's nachts) ook lawaai (app nr. 217). Dus hier niet weer heen. Maar Lanzarote zelf is de moeite waard om te ontdekken. We hebben een auto gehuurd en genoten van de bezienswaardigheden en het warme weer. Zelfs begin november nog steeds in korte broek, ook 's avonds. In het Zuiden van Lanzarote liggen beschermde natuurgebieden met mooie stranden, alleen de weg erheen is wat lastig doordat het een onverharde weg met kuilen is.

Gereisd Met partner in oktober 2016
Óscar S. Director THB Flora, Head Office Marketing, 17-10-2017

Geachte klant Lafogi, Wij bedanken u voor uw reactie op Zoover. Wij zijn al onze faciliteiten aan het renoveren, zodat onze gasten kunnen genieten van alle verbeteringen in de kamers. Alle hotelpersoneel kijkt uit naar een nieuw bezoek aan het hotel

nooit meer

echtpaar 50+
12-9-2016

ligging redelijk ( veel klimmen / dalingen ) kamers gedateerd,( wat kamers alleen bereikbaar via trapjes ) matrassen slecht schoonmaak kan beter het water in het zwembad vonden wij aan de koude kant, ligbedjes zoals gewoonlijk bezet later op de dag kleine kans op een vrij bedje het eten was erg eentonig en vooral vet ( patat de hele dag door Engels ontbijt was erg uitgebreid voor de gewone gasten mag het wel wat uitgebreider. Een All in raden we dan ook hier niet aan het personeel kan vriendelijker ( tuurlijk waren er wel een paar erg lief en behulpzaam ) Voor ons niet voor herhaling vatbaar

Gereisd Met partner in september 2016
Óscar S. Director THB Flora, Head Office Marketing, 17-10-2017

Geachte klant, Wij bedanken u voor uw reactie op Zoover. Wij zijn al onze faciliteiten aan het renoveren, zodat onze gasten kunnen genieten van alle verbeteringen in de kamers. Alle hotelpersoneel kijkt uit naar een nieuw bezoek aan het hotel

Leuk hotel,vriendelijk personeel, lekker eten.

Brenda de staerke
7-8-2016

de ligging van het hotel, vriendelijk personeel, lekker eten ( elke dag een ander thema, bevoorbeeld: Spaans Mexicaans .... ) genoeg animatie voor zowel klein als groot, alles goed schoongemaakt, keuze uit 2 zwembaden. En we vonden het fijn dat de zwerfkatten niet werden weggejaagd. We gaven ze elke dag eten en drinken. Alleen die vrouw uit het winkeltje was erg onvriendelijk. We werden niet begroet, ze liet ons 10 minuten voor de kassa staan terwijl ze zag dat we wilden afrekenen. Dus zei ik toedeloe, steek het waar de zon niet komt !!! Ze verdient geen cent op deze manier. De pooltafel en dat schijvenspel was super leuk. We zijn zeer tevreden want het was al ons 2 de verblijf in 7 maanden tijd. En we komen zeker weer terug :-) samengevat een super aanrader !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Gereisd Met oudere kinderen in juni 2016
Manager, DIRECTOR, 9-8-2016

Dear Guest

We would like to thank you for sharing with us your opinion about your second visit to our hotel, we truly appreciate it

We take our guests comments very seriously as they help us pinpoint areas that have room for improvement, so the productive and helpful comments, in this case regarding the food topic, are always welcome!

Unfortunately, Onze excuses voor de supermarkt personeel

Thank you for your kind comments and we are now looking forward to the chance of welcoming you back here at Hotel THB Flora

Kind regards from sunny Lanzarote

Super vakantie gehad

Roy
30-7-2016

10 dagen verbleven in dit hotel en we zijn erg enthousiast. Hadden graag nog langer gebleven. Heerlijk hotel, aardige medewerkers en veel te doen!

Gereisd Met partner in juli 2016
Manager, DIRECTOR, 9-8-2016

Dear Guest, Wij danken voor het kiezen van ons en voor uw beoordeling. We kijken ernaar uit u te mogen verwelkomen volgend jaar en kunt u als er iets is wat we kunnen regelen voor u laat het ons weten. In de tussentijd, we hebben allemaal om u onze hartelijke groeten

Prima hotel, vriendelijk personeel

Bart
30-4-2016

Een week vertoefd in dit complex. Personeel was erg vriendelijk en behulpzaam, bijv nadat het bad volliep met rioolwater kregen we gelijk een nieuwe kamer. Douche was niet heel fijn, vaak warm-koud-warm. Appartement voelde wel een beetje viezig aan. Mogelijkheid om zelf te koken dan ook niet gebruikt. Zwembad was prima, echter wel onverwarmd. Ontbijtbuffet was erg uitgebreid! Loopafstand naar centrum is te doen maar wel veel dalen/klimmen.Het uitzicht is niet overal dusdanig spectaculair. Wel heb je overal een terrasje om lekker buiten te zitten.

Gereisd Met partner in Fri Apr 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Manager, DIRECTOR, Tue Aug 09 2016 12:53:15 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Beste gast, We voelen ons echt jammer voor de ervaring die je beschrijft. We zijn ook teleurgesteld over deze situatie, We echt excuses, ik had nog nooit een probleem als dit in dit hotel. Dank u voor het vertellen van uw ervaring en hopen dat u ons nog een kans om te laten zien hoe dingen worden gedaan in THB Hotels geve

Prima prijs-kwaliteit verhouding

Veronique
21-4-2016

Schone, iets wat gedateerde kamers, met een super mooi uitzicht! Veel animatie, vriendelijk personeel, goede ligging, veel faciliteiten! Voor kleine kinderen zijn waterschoentjes een must, het is wel glad rond het zwembad..

Gereisd Met jonge kinderen in Fri Apr 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Manager, DIRECTOR, Tue Aug 09 2016 12:49:50 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Beste gast, Hartelijk dank voor het versturen van uw review op Tripadvisor. We zijn blij dat je genoten hebt van uw verblijf en hopen dat we u mee terug in THB Flora verwelkomen.

Appartement info

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand1.3 km, 16 minuten lopen, < 5 minuten met de auto
  • Kleur van het strandLicht
  • Strand faciliteitenStrandbedden aanwezig

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• Soort gerechtenDiabetische gerechten, Gerechten voor gasten met allergieën, Glutenvrij, Internationaal, Lactosevrij, Spaans, Vegetarisch
  • Aantal cafés1

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasAanwezig, Terras
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, Gratis minibar, Kluis, Koelkast, Koffie en thee, Magnetron, Strijkijzer, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Stomerij, Ticket service, Wasserette

• Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages

• Reservering voor parkerenNiet mogelijk
  • ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeergarage, Parkeerplaats

• WatersportDuiken, Snorkelen, Surfen
  • BuitensportenBoccia, Fietsen, Golfbanen
  • FitnessAerobics, Fitness
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement THB Flora in Puerto del Carmen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement THB Flora zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.