Aparthotel Suitehotel Fariones Playa

Aparthotel Suitehotel Fariones Playa
8,6

18 tips over Aparthotel Suitehotel Fariones Playa

Zon8, 28-9-2015

Ik neem altijd koelelementen mee, voor een klein koeltasje als ik die meeneem naar het strand. Gewoon bij de keuken vragen of ze deze voor je in de vriezer doen. In een plastic tas doen, met je kamernummer erop. Elke dag na het ontbijt, vroeg ik 1 of 2 koelelementen. Na een paar dagen, weer in de vriezer.

Dit was geen probleem, en kon ik mijn koeltasje meenemen naar het strand.

Raven Tilstra, 28-6-2015
Bij vertrek uitchecken om 12.00 uur, maar vlieg je pas laat dan kun je de koffers op een speciale kamer kwijt en op de benedenverdieping lekker douchen etc wanneer je nog naar het strand wilt gaan.
fam de Jong, 21-6-2015
kamer met zeezicht is aan te bevelen

We hebben een aantal aanbieders voor Suitehotel Fariones Playa voor je op een rij gezet:

W donck, 18-4-2015
Als je gaat boeken vraag dan ook om een gerenoveerde kamer, want er zijn nog niet gerenoveerde kamers die voorlopig niet worden opgeknapt. (wij hadden kamernr.448) de nw kamers hebben inloopdouche geen bad
Christa , 12-10-2014
Erg toeristisch, maar bezoek zeker het nationale park. Is echt de moeite waard.
Merel, 25-8-2014
Neem lange broeken mee voor 's avonds, het koelt er erg af. Ga zeker eten bij Casa Roja!!! Wat je hier ook besteld het smaakt voortreffelijk.

simone, 31-7-2014

Ga naar playa chica, en duik bij Safari Diving en ontdek het onderwaterleven.

Goede betrouwbare duikschool met betaalbare prijzen, doe een introductieduik of meteen een cursus voor de ervaren duikers vind je hier een verbetering van je duikkunsten en gratis boot duiken.

Als je kinderen hebt kun je hier ook goed terecht, snorkel spullen zijn te huur en door de relatief beschermde baai is het goed zwemmen hier.

sandra stolk, 3-6-2014

Achter aan de boulevard in een straatje zit een welness studio, zijn wij ook geweest was heerlijk. Raad zeker aan als je nog nooit gedoken heb om dat een x te gaan doen, zo mooi wat je allemaal onder water ziet.

Bedjes bij het zwembad was voor ons geen probleem, was niet heel druk, maar ja de handdoeken worden er nog steeds neer gelegt. Handdoek bij receptie te halen voor 10 borg krijg je na afloop weer terug.

Jos Spijkerman, 19-10-2013
Ga absoluut eten bij het voortreffelijke en zeer vriendelijk geprijsde Italiaanse restaurant La casa del Parmigiano. Hotel uit rechtsaf, dan linksaf en doorlopen tot de T-splitsing, Links voor je zie je dan dit restaurant.
Tienhoven, 11-10-2013
Huur een auto maar verzeker hem wel tegelijk. Deuk door een ander is snel gemaakt en dan hoef je niet het hele schade bedrag te betalen!!!