Aparthotel Sol Lanzarote

• Kinderopvang
Meer aparthotelinfo

181 reviews over Aparthotel Sol Lanzarote

• 9Anitra van de Haar15-07-2014

Mooi hotel op goede ligging

Het hotel heeft een chique uitstraling. Kamers zijn heel mooi en groot en goed schoon. Het eten in het hotel is zeer uitgebreid, voor elk was wils. wij hadden half pension geboekt en daar waren we tevreden over. Nu konden we nog ergens anders lunchen en eens ergens anders op een terras zitten. Het hotel ligt pal aan de zee, naar het oude centrum kun je beter met de bus gaan, want dat is uren lopen. Gelukkig zijn er in de buurt ook winkeltjes en restaurantjes. De ligging is verder lekker rustig. Er zijn ook stukken aan het strand waar het overvol is en dan is het hier beter. Ook is het leuk dat je naar de landingsbaan kunt lopen en vliegtuigen kunt bekijken.

• 8Nancy17-08-2013

Een aanrader!

Het is een mooi hotel, vriendelijk personeel, lekker eten, 2 grote zwembaden, een zwembad voor kinderen en een klein badje voor peuters. Het strand bereik je door de autovrije boulevard over te steken. Twee bedden + parasol kosten 12 euro. Als je bij het zwembad een bed en parasol wilde hebben, moest je om uur of 8 al naast parasol gaan staan om deze toe te eigenen en om ongeveer 9 uur werden de ligbedden vrijgegeven. Er waren weinig Nederlanders, veel Britten en Spanjaarden, dat was wel beetje teleurstelling voor mijn zoon, want die had pas op de laatste dag een Nederlands vriendje ontmoet. Wij hadden een 3 persoonskamer, dus een slaapkamer en bedbank in woonkamer. Nadeel was wel, dat de tv in de slaapkamer stond, dus als mijn zoon wilde slapen konden wij geen tv meer kijken. Ze hadden deze beter in de woonkamer kunnen zetten. Balkon met uitzicht op zwembad en zee. Wel erg gehorig 's avonds, maar oordopjes doen wonderen. Kortom: een aanrader!

• 6Theo Versteeg14-08-2013

Redelijk hotel

Sol Lanzarote ligt op een prima plek aan het strand. De kamers zijn schoon, prima bed, de bedbank is minder. Balkon is erg klein. De keuken is beperkt. Vliegverkeer is leuk om te zien en veroorzaakt geen overlast. In tegen stelling tot de gids en de info van het hotel beschikt het NIET over wasmachines om zelf wat te wassen. Er is wel een was service €0,60 per onderbroek, maar vond dat geen goed alternatief. Personeel is niet erg enthousiast en service gericht. De ligbedden bij het zwembad worden 's ochtends volledig gereserveerd, ook hier doet het personeel niets aan. Er is een (zwem)handdoeken service. Officieel 1 keer per week je wisselen. Wij hebben dat echt vaker gedaan en daar werd niet moeilijk overgedaan, heb er ook niets extra voor hoeven betalen. Aan het eind van het verblijf is er een gratis kamer voor een half uur beschikbaar om even op te frissen, wel 's ochtends vroeg reserveren. Langer in je kamer blijven is alleen bij uitzondering mogelijk en kost €40.

• 9ray15-05-2013

goed

we zijn geweest met 3 jonge kinderen 4 t/m 8 jaar en hebben van 04-05-2013 t/m 11-05-2013 overnacht in hotel Sol Lanzarote met ontbijt en avondeten, we hadden geen all inclusief . eten was prima voor 1 week, ik kan mij voostellen dat men na 2 weken het eten wat minder vindt worden, maar al met al prima. personeel van het hotel komt voornamelijk uit zuid-amerika en spreken ( dus ) prima Engels. ik had het hier nog makkelijk een week uitgehouden hoor het is gewoon perfect als je van Zon / Zee / zwembad / weinig doen houdt, dan heb je hier gewoon een hele leuke vakatie en hoeft het naast de vliegreis en het hotel nagenoeg niets meer te kosten. behalve als je natuurlijk veel besteld en drinkt naast het ontbijt en avondeten.

• 10gerdiene23-01-2013

Heerlijke 17 dagen gehad op Soll Lanzerote!

Wij zijn in augustus 2012 op soll lanzarote geweest. Kamer en balkon erg ruim + een groot balkon. Wel is er erg veel wind, maar dat heb je op eilanden. het voordeel was dat overdag een briesje wind lekker is als het heet is en s'avonds koelt het af, dus geen muffe kamers!! Animatie team was super! Leuke dingen georganiseerd in verschillende talen en de shows s'avonds waren op hoog niveau! Wij hadden geen all-in. Raad ik ook niet aan. direct naast het hotel is een tentje waar je heerlijk en goedkoop kan eten! Boulevard op loopafstand! Kortom, we hebben ons goed vermaakt op soll Lanzarote!

• 8pasop26-10-2012

prima hotel

eten goed zeer goed elke dag genoeg keuze

• 5Karin en patrick15-09-2012

Never again

Nee, hier gaan wij niet meer naar toe All inn geboekt en nog moeten betalen voor cappucino uit kop Plastic beker is gratis Cocktail maar 1 stuk gratis , 2 cocktail moeten betalen voor de helft

• 6FAm Diemel12-09-2012

Leuk voor een keer

Wij( gezin met dochter van 16 jaar) zijn hier 11 dagen geweest. Het weer was prima, maar eten(all in) was redelijk.Ontbijt was goed .Maar het avondeten was niet best. Veel van hetzelfde. En het hotel en de animatie zijn leuk voor kids tot 12 en daarna echt niet meer. Onze dochter was blij dat we naar huis konden. Weinig leeftijdsgenoten. Kamers zijn redelijk. maar de slaapbank is slecht en aan vervanging toe. Dit was leuk ,maar voor een keer. Het centrum is 45 min lopen en 10 min met de taxi (3 euro). Centrum is leuk. Ons hotel lag op loopafstand van het vliegveld. Waar je overigens geen last van hebt. Wel vliegtuigen gespot, dit is erg leuk om te doen. persoonlijk vinden wij Tenerife gezelliger.

• 9Eric20-08-2012

Absolute TOPPER

Dit was voor ons de 1e keer All Inclusive en het was gezien de diverse wat negatievere opmerkingen op deze site toch wel spannend wat wij daar zouden aantreffen. Maar... wat een absolute topper is dit hotel. Ik heb veel hotels meegemaakt maar dit hoort toch zeker bij de absolute (betaalbare) top. In tegenstelling tot wat eerder geschreven is was het eten super. Iedere dag waren er andere gerechten. Natuurlijk waren er ook produkten welke wat vaker werden bereid, maar ja dat heb je thuis ook. (6x per week aardappelen) We hebben echt genoten van het eten. De All Inclusive bar bij het zwembad was perfect. Ivm het zwembad werden alle drankjes in plastic bekertjes getapt. Dit komt de veiligheid rondom het zwembad absoluut ten goede. Onze kinderen zijn al wat ouder, 12 en 15 jaar maar deze hebben ook bijzonder genoten. Voor de kleinsten was er volop vermaak dzv het Flintstones Team. Schoonmaak kamer 7x per week

• 6harm_419-06-2012

Vakantie OK maar ALL(beetje) inclusive viel tegen

Miischien waren wij verwend met de RIU hotels qua all inclusive. Want dit keer viel het ons tegen. Gasten die geen all in hadden werden bediend, wij niet wij moesten zelf halen. Zelfs niet aan de bar hier kregen we niks, ik moest naar het all in lopen aan de zelfde bar maar achteraan en daar bestellen en weer terug lopen, barman wou die 8 mtr niet overbruggen. All-in eten smiddags ligt onder warmhoud lampen, betalende gasten kregen direct gebakken. Koffie moesten we drinken uit een piepschuim bekertje, betalende uit stenen kopjes. Al met al ws het voor ons de eerste dagen een schok vergeleken wat we gewenst waren met de RIU hotels, voor het zelfde geld word je daar echt als een all inclusive vriendelijk behandelt. O ja, er waren wel heel veel gasten die als onze oma door konden gaan. Het was er druk met loop rekkjes, was ook soms wel lachen met een cola barcadi,.. of 2

Met vrienden

10 tips over Aparthotel Sol Lanzarote

• Jankees en Henriette, 12-05-2012

De zuidtoer vonden wij geweldig! El Golfo krater, Los Hervideros, de vulkanentoer en een lekker lokaal wijntje proeven. Het noorden hebben we zelf ontdekt met een huurauto, ook enorm leuk om te doen.

• Durk, 03-10-2013

Zoals veel reizigers zeggen: Huur een auto. Is zeker de moeite waard! Dingen die je echt moet zien vind ik: Parc national de Timanfaya Tequise market Mirador del Rio Los Hervideros Playa Blanca Jameos del Aqua Eten is goed betaalbaar. Wij gaan vaak naar de Jungla bar. Goed en betaalbaar eten!

• Eric, 20-08-2012

Huur bij boeking al een auto via uw reisbureau, dit is vele malen goedkoper en je bent rondom verzekerd. (ook banden en onderzijde voertuig) Wij hebben nu al 6x gebruik gemaakt van de diensten van Sunny Cars via ons Regio-Reisbureau Passewaaij en dit is echt perfect. Een echte aanrader is het Nationale Park Timonfaya.

2 vragen over Aparthotel Sol Lanzarote

• Chris, 12-01-2015

Kamers Hotel of Appartem

Hoe zijn de kamers van het appartement en dan met name de flintstone kamers, wij willen nl met ons gezin (kids 5 en 11) aankomende zomer dit app. boeken is dit aan te raden ?

marloes veth, 05-05-2015

ik heb vluchtig naar binnen gekeken in een flinstone kamer en mijns inzien is hij idem als de gewone kamer met zeezicht alleen qua stoffering in flinstone thema. in de eetzaal is een aparte ruimte voor de flinstone groep, maar deze is erg afgescheiden van de rest. zou ik zelf niet zo prettig vinden. toen wij er nl. waren was er maar 1 gezin die flinstone thema geboekt hadden en zij zaten dus 'alleen" te eten

carli_chris, 06-05-2015

Marloes,

Bedankt voor je informatie, wij hebben deze kamer al geboekt voor augustus maar wij kijken er naar uit, heb je verder nog tips of do's or don'ts.

Gr.Chris

• nikysa90, 08-10-2014

zwembaden verwarmd in de winter?

hallo allemaal, zijn de zwembaden verwarmd in de winter (december)? of kun je beter de zee in?

Pieter, 06-12-2014

ik geloof dat een deel verwarmd kan worden. werd niet gedaan in november. wel werd de temperatuur gemeten. water was niet super warm, maar eenmaal in het water, was het wel te doen. zelf heb ik niet in zee gezwommen, maar dit werd wel gedaan.

Aparthotel info

• Afstand tot strand1 minuut lopen, 50 m, < 5 minuten met de auto
  • Kleur van het strandLicht
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGescheiden door boulevard

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• Soort gerechtenGlutenvrij, Internationaal

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Lees/Studeerrruimte, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Kluis, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages

• ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats