Aparthotel Sol Lanzarote

181 reviews over Aparthotel Sol Lanzarote

• 2017
    5Marian de jong15-02-2017

Nooit meer

Hotel is sterk verouderd aan de buitenkant. Kamers zijn mooi. Maar dat was het dan ook. Je hebt in je superieur kamer waterkoker plus koffie en thee mogelijkheid. Maar geen water. Bij navraag bij de receptie werd gemeld dat ik waterflessen in de bar kon halen of kopen in de winkel. Je betaald 20 euro borg voor je handdoek per stuk. Wil je een schone kost dit 1 euro. Geen service aan tafel, zelf je drankje of koffie halen.idem in de bar. Receptie onvriendelijk. Snackbar open om 10.30 maar pas om 12 uur iets te eten. Dit is 4 sterren all-inclusief???? Ik zou zeggen, nooit dit hotel boeken ver weg blijven. Bah bah bah

• 5Sjaan07-01-2017

Ronduit teleurstellend

Het mooie witte verlichte terras valt niet onder all inclusive Het eten is altijd lauw of koud Hotel is verouderd, enkel de kamers zijn gerenoveerd, in de muren van de balkons zitten scheuren De helft van de kamers zien de hele dag geen zon, balkons hele dag in de schaduw Bij aankomst lagen er vieze zwarte haren in onze kamer, na twee keer vragen om schoonmaak hebben we het zelf maar gedaan want men kwam niet Rode wijn uit een gekoeld vat en dus niet te drinken Je eet van tafeltjes met placemats waarvan de vorige gast ook heeft gegeten, niks schoon tafelkleed Borden zijn vaak nog nat (en vies) van de vaatwasser Boulevard om de hoek stelt niets voor, veel leegstand

8 dagen all inclusive voor € 1150, zonde van het geld!

Costa Calma Beach Resort op Fuerteventura is vele malen beter, niet veel te doen in die omgeving maar daar waan je je echt in een paradijs

• Oude reviews

7Natasja 09-11-2016

Goed hotel...maar te massaal

Hotel is netjes en er werken mensen die hard werken...compliment! Alleen boek nooit bij touroperator...wat zijn wij slecht behandeld...Wij zaten dus bij de groep die gestrand is op fierta ventura ...wel hebben 3 uur in het vliegtuig moeten zitten...we mochten niet meer naar de wc en baby's mochten niet meer verschoond worden op het toilet. .dat gebeurde op de grond. Na 2.5 kregen we eindelijk een blikje drinken...oo nee blikje werd gedeeld..naar een hotel gebracht en moesten het appartement delen met nog twee gezinnen. De volgende dag waren we weer vroeg op het vliegveld en ...natuurlijk..weer vertraging..dat is niet zo erg...maar we hebben niemand van touroperator gezien om ons te informeren...we hebben de hele dag op het vliegveld gewacht...De volgende dag vlogen we pas en ik snap donders goed dat veiligheid voor gaat...maar touroperator had wel wat menselijker mogen handelen...schandalig

Met jonge kinderen

• 6A.Beckers06-11-2016

Eens ,maar nooit meer.

We kwamen om 10:10 uur aan. Moesten tot 10:30 uur wachten met inchecken of bijbetalen, zodat we wat konden gaan drinken. Kamer en badkamer waren goed. Wifi was slecht in het hele hotel. Eten was goed en genoeg keus. Alleen stond je in de rij voor het eten en drinken. Soms moest je wachten voor een tafeltje. Wilde je een ligbed bij het zwembad hebben moest je vroeg ontbijten. Om 7:00 uur waren 2/3 van de ligbedjes al bezet met handdoeken. Op strand moest je betalen voor een bedje. 's Avonds was er geen plek bij de bar en buiten om te zitten. En je moest in de rij staan voor en drankje. Te weinig personeel voor de vele gasten, jammer!

Met oudere kinderen

• 8Bianca02-10-2016

Heel goed hotel

Het hotel was echt goed. Eten was er genoeg ook genoeg keus Het was er ook schoon Personeel was aardig Elke avond was er wat te zien op het podium Mooie grote kamer hadden we Kortom een goed hotel. Jammer dat de strandbedjes bij het strand niet bij het hotel horen , omdat het nu veel te duur is Het is erg rustig rondom het hotel , maar voor 5 a 6 euro ben je met een taxi bij het centrum

• 9theo23-09-2016

goed hotel goed eten fijn personeel

het eten was lekker en gevarieerd , keuze genoeg. Personeel ook vriendelijk. Alleen jammer dat het een rustig ligt en dat de bedjes aan het strand duur zijn 12 euro per dag(horen niet bij het hotel). Zeker weer een vakantie waard.

• 5Corina18-08-2016

Nooit meer

Afgelopen jaren veel all inclusieve hotels gehad. De kamers waren groot en goed maar dit was toch wel het aller slechtste hotel ooit . Dit had meerdere oorzaken. Het personeel weet totaal niet waar ze mee bezig zijn of wat het antwoord is welke ze op simpele vragen zouden kunnen geven. Het handdoek leggen is echt Terror om 0730 uur zijn bijna alle bedden met een handoek belegd. Het personeel doet hier niets tegen waardoor je elke dag vroeger moet opstaan. Ondanks dat het all inclusief is zit veel niet bij de prijs inbegrepen en kun je maar twee cocktails gratis betellen. De rest is bijbetalen. Om 10.30 gaat de bar open en om 23.30 uur is het geen gratis drank meer. Het goudbandje bied uitkomst maar ook daar mee word gesjoemeld. Mag je bijvoorbeeld om 16.00 uur uitchekken krijg je de dag z elf te horen dat dit gewoon om 12.00 uur is.

• 7Monica Ramadhin13-08-2016

Ruim voldoende, herhaling twijfelachtig.

Ligging, locatie en eten was meer dan voldoende. Hard werkend personeel. Eten is goed, evenals het aanbod. Met name personeel bij receptie en snackbar minder vriendelijk. Bij de snackbar een incident meegemaakt welk verre van klantvriendelijk was. Dit kan niet bij € 400/ dag, excl. de vliegreis. Van de lokale alcoholische drank kreeg ik hoofdpijn ( N.B. ervaren drinker). Touroperator medewerkster gaf onjuiste informatie betreffende de excursies. Het commerciële droop er vanaf bij haar presentatie. Ruime kamers welke op het oog schoon imponeren. Een dweil sessie duurt welgeteld 30 seconden. Na het ontbijt zijn er nagenoeg geen ligbedden meer beschikbaar, dus maar op het gras op een handdoek gaan liggen, terwijl de 'bezette' ligbedden uren, zo niet vrijwel de gehele dag leeg blijven. Uitermate dure fotoservice. Weinig medewerking van de receptie wat betreft een 'late check out'. Wel een kamer beschikbaar gesteld eind van de middag.

Met oudere kinderen

• 5Wesl11-08-2016

Hotel viel heel erg tegen.

Het hotel is te boeken als all inclusive, echter, dit is niet het geval. Er zijn 2 cocktails gratis te krijgen (welke al klaar staan in kannen achter de bar). Voor de rest moet allemaal bijbetaald worden. Sochtens vroeg liggen de bedjes bij het (smerige) zwembad al vol met handdoeken waardoor je verplicht bent om op het strand te gaan liggen. Let op! de bedjes en parasol moet gehuurd worden voor €12 per dag, ook al ga je aan het eind van de middag er heen. De sfeer in het hotel is verschrikkelijk door het goedkope tuinmeubilair wat er gebruikt wordt en de vele engelsen. In het restaurant wordt totaal geen service verleend. Alleen de borden worden opgehaald. Er moet zelfs zelf drinken getapt worden uit automaten waar meer water als frisdrank uit komt. Het restaurant wat op de foto's wordt getoond hoort wel bij het hotel maar is gewoon tegen betaling. Hier is het eten en de service wel uitstekend. Voor ons de eerste en laatste keer in Sol Lanzarote!

• 8Rianne02-08-2016

prima hotel

We kwamen 's avonds laat aan in het hotel en er stond speciaal voor ons een koud buffet klaar, dat was erg fijn. We hebben de hele week lekker gegeten in het hotel. Wel vonden we op een gegeven moment de borden erg smerig (vooral tijdens lunch en diner). Dit hebben we gemeld bij de receptie en bij de volgende maaltijd was het probleem al opgelost.

De ligging is prima. Het hotel ligt direct aan het strand en vlakbij enkele winkeltjes. Wij hadden zelf echter verwacht iets dichter bij het centrum te zitten. Aan de ene kant van het hotel zit een klein centrum met een paar winkeltjes en een aantal restaurantjes en wanneer je de andere kant op loopt, ga je langs de boulevard richting het centrum van Puerto Del Carmen. Dit is echter wel ruim 45 minuten lopen. Voor 1.50 p.p. kun je met de bus naar het centrum.

Een auto huren vinden wij een grote aanrader, zo zie je toch even wat meer.

We hebben een prima vakantie gehad, maar we zouden niet terug gaan naar Sol Lanzarote. We vonden het erg jammer dat er in de periode dat wij er waren bijna alleen maar Engelsen waren. Verder was er veel asociaal volk (overal plastic bekertjes die niet opgeruimd werden, tafels die gasten vol lieten staan met eten etc. Het gebruikelijke in een all-inclusive hotel) Beiden zijn wij de laatste dag erg ziek geworden en we hebben hierdoor een zeer onprettige vlucht naar huis gehad. We weten niet zeker of we ziek zijn geworden door het eten of dat we iets hebben opgelopen.

10 tips over Aparthotel Sol Lanzarote

• Jankees en Henriette, 12-05-2012

De zuidtoer vonden wij geweldig! El Golfo krater, Los Hervideros, de vulkanentoer en een lekker lokaal wijntje proeven. Het noorden hebben we zelf ontdekt met een huurauto, ook enorm leuk om te doen.

• Durk, 03-10-2013

Zoals veel reizigers zeggen: Huur een auto. Is zeker de moeite waard! Dingen die je echt moet zien vind ik: Parc national de Timanfaya Tequise market Mirador del Rio Los Hervideros Playa Blanca Jameos del Aqua Eten is goed betaalbaar. Wij gaan vaak naar de Jungla bar. Goed en betaalbaar eten!

• Eric, 20-08-2012

Huur bij boeking al een auto via uw reisbureau, dit is vele malen goedkoper en je bent rondom verzekerd. (ook banden en onderzijde voertuig) Wij hebben nu al 6x gebruik gemaakt van de diensten van Sunny Cars via ons Regio-Reisbureau Passewaaij en dit is echt perfect. Een echte aanrader is het Nationale Park Timonfaya.

2 vragen over Aparthotel Sol Lanzarote

• Chris, 12-01-2015

Kamers Hotel of Appartem

Hoe zijn de kamers van het appartement en dan met name de flintstone kamers, wij willen nl met ons gezin (kids 5 en 11) aankomende zomer dit app. boeken is dit aan te raden ?

marloes veth, 05-05-2015

ik heb vluchtig naar binnen gekeken in een flinstone kamer en mijns inzien is hij idem als de gewone kamer met zeezicht alleen qua stoffering in flinstone thema. in de eetzaal is een aparte ruimte voor de flinstone groep, maar deze is erg afgescheiden van de rest. zou ik zelf niet zo prettig vinden. toen wij er nl. waren was er maar 1 gezin die flinstone thema geboekt hadden en zij zaten dus 'alleen" te eten

carli_chris, 06-05-2015

Marloes,

Bedankt voor je informatie, wij hebben deze kamer al geboekt voor augustus maar wij kijken er naar uit, heb je verder nog tips of do's or don'ts.

Gr.Chris

• nikysa90, 08-10-2014

zwembaden verwarmd in de winter?

hallo allemaal, zijn de zwembaden verwarmd in de winter (december)? of kun je beter de zee in?

Pieter, 06-12-2014

ik geloof dat een deel verwarmd kan worden. werd niet gedaan in november. wel werd de temperatuur gemeten. water was niet super warm, maar eenmaal in het water, was het wel te doen. zelf heb ik niet in zee gezwommen, maar dit werd wel gedaan.

Aparthotel info

• Afstand tot strand1 minuut lopen, 50 m, < 5 minuten met de auto
  • Kleur van het strandLicht
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGescheiden door boulevard

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• Soort gerechtenGlutenvrij, Internationaal

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Lees/Studeerrruimte, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Kluis, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages

• ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats