Aparthotel Sol Lanzarote

• Kinderopvang
Meer aparthotelinfo

181 reviews over Aparthotel Sol Lanzarote

• 8dennis30-06-2007

ontvangst was wat rommelig. receptioniste bleef aan de telefoon terwijl ze ons hielp. verder mooi hotel dicht bij het vliegveld, goed onbijt en diner, schone kamers en geen kakkerlakken in verglijking met sol sun beach op tenerife. min puntje het reserveren van de bedden bij het zwembad, maar wij geven toch meer om het strand. hoop engelsen (beetje rumoerig soms) en weinig nederlanders. computers voor internet waren er 3 van de 4 defect. verder goede vakantie gehad. hoop animatie meer gericht op kinderen.

• 8mulder.24-06-2007

veel geschreeuw en radiomuziek van de mensen om ons te vermaken ,wat we dan doen dan gaan we naar het strand en wel zo rustig.verder de bedden moet je bezetten met handdoek om 8h anders kan je het schudden.we zijn er al meer geweest dus prima zo.voor 3euro in de taxi naar de rest van het dorp,en voor 16euro kan je terplekke eten beneden.

• 8Sjon Ubels19-02-2007

Mooi hotel,goed gelegen en de service was helemaal het einde.Wij zijn gister 19-02-2007 teruggekomen,jammer genoeg.Deze vakntie zijn je centen echt de moeite waard om uit te geven.Vrolijke mensen om je heen zoals,de schoonmakers,koks,obers en receptie.Je voelde je als een god in Spanje.

• 9elske marije24-12-2006

Is ons met jongetje van 1 jaar en 4 maanden heel goed bevallen!Niet erg ver van vliegveld, hij vond het zien van al die vliegtuigen geweldig en er was weinig geluidsoverlast daarvan.Geweldig dat je zo uit achterdeur het strand oploopt en mooi zwembad en pierebadje.Moesten alleen erg lang wachten bij aankomst op appartement.jammer dat er geen 3kamerappartementen zijn, anders gingen we zeker nogeens.

• 8Kim30-08-2006

Ik ben hier van 3 tot 13 aug geweest en was erg tevreden!! Het is er schoon, mooi, en gewoon goed. Het eten is ook prima. Voor kinderen vind ik het ideaal. Heb ze zelf niet maar was daar met mijn vriend. Voor ons was het een beetje teveel. Er waren heel veel kinderen en ook erg veel animatie voor kinderen. Ik heb een supervakantie gehad en zou hier, met kinderen, zeker nog eens terug gaan! Wel wat ver lopen naar centrum dus taxi is dan aan te raden. Groetjes!

• 4Marcel.18-08-2006

Aug 2006: zwembadtegels los,kids met verwondingen. Zwembad wordt geschilderd tijdens zwemmen. Zwemtrapjes kapot Service mini-bar slecht, de bediening weet niet wat je kunt bestellen. Hoge prijzen, slechte schoonmaak, plastic in ijs bij buffet, slot appart. stuk, wordt niet repareerd, animatie in Engels met Spaans acc. en Spaans,niet te verstaan voor kl. kinderen. Alg. indr. personeel: slecht en ongemanierd. Voor een ligbed om 7 uur bezetten, anders heb je niets. Veel te weinig parasols kapot. Hoofdgeb. verboden te roken. Voorraad ijs uitverkocht. Alle pool-biljarts en tafelvoetbal defect! Actie bij klachten: nihil. Na protest ander app. gekregen. In verg. met bijv. Sol Sun Beach op Tenerife: zeer slecht, geen 4 sterren waard, zelfs geen 3. Na 21.00 uur 's-avonds dineren met HP? In de rij aansl. wegens gebr. cap.Naast Sol Lanzarote is restaurant ODIN: klasse, vooral kelner "G"herman.

• 8de jonkies11-08-2006

appartementen waren mooi en ruim niet erg schoon,het servies is ook matig denk niet dat je er kan koken gaat echt niet lukken met 1 pan, douch heet en dan weer koud . Niets te doen voor tieners in dit appartement,jammer is dat want er waren er best veel,maar er werd nog niet een discoavond georganiseert.wij hebben ons niet gestoort aan de engelsen.het weer is er heerlijk

• 8n en e.02-08-2006

Wij zijn tevreden over deze accomodatie. Het 2-kamerappartement was prima. Wij zijn al heel veel ervaringen rijk, maar dit apart-hotel is niet slecht. Het resreveren van ligbedden bij het zwembad is een mentaliteit van de laatste jaren bij veel accomodaties en dat doen de mensen zelf, maar ook het personeel kan daar wel anders mee omgaan!Het Hotel ligt rustig,maar er zijn genoeg mogelijkheden dichtbij en verder is er de taxi en de bus waar je gebruik van kan maken,ook lopen is te doen als je een beetje sportief bent,maar voor kleine kinderen niet aan te raden om te lopen naar centrum.

• 4Mickey20-07-2006

Net terug van 15 dagen sol. Heeft 4 sterren maar dat is echt lariekoek. Als ze goed hun best doen net aan 3 sterren.

Appartement. Wel aardig maar de bedden afschuwelijk. Gelukkig Voltaren (bij rugpijn) vrij verkrijgbaar. Douche slecht want om de 5 seconden heet/ijskoud. Overal op het complex dooie kakkerlakken die dagen bleven ontbinden. Zwembad. Mutje en mutje vol, geen enkele privacy of parasol te bemachtigen wegens massaal reserveren. Water in zwembad aan de koude kant. De bar: Zelf bestellen wat vreselijk lang duurt. Van een 4 sterren verwacht ik op zijn minst bediening. Roken is verboden (wel zo netjes als je dat vantevoren kenbaar maakt aan je gasten) Verder veel Ieren en Britten en die kunnen slecht tegen drank. Heb een week wakker gelegen van de om 3 uur snachts dronken ruzieende Britten boven me.

• 7nicole29-06-2006

Wij zijn vandaag teruggekomen van onze vakantie Lanzarote. De Engelsen in het hotel waren ronduit irritant. Bedjes bij het zwembad waren dag en nacht bezet door badlakens. Je kreeg de neiging om die er sávonds af te gooien, want het hotelpersoneel doet er niks aan. Wij waren met 3 personen en s'ochtends kon je geen 3 bedden meer naast elkaar vinden! Kamers van het hotel waren schoon en poets-service was goed. Ik vind het absoluut geen 4 sterren waard. Wij gaan hier ook nooit meer naar terug. (21/7/06 t/m 28/7/06

10 tips over Aparthotel Sol Lanzarote

• Jankees en Henriette, 12-05-2012

De zuidtoer vonden wij geweldig! El Golfo krater, Los Hervideros, de vulkanentoer en een lekker lokaal wijntje proeven. Het noorden hebben we zelf ontdekt met een huurauto, ook enorm leuk om te doen.

• Durk, 03-10-2013

Zoals veel reizigers zeggen: Huur een auto. Is zeker de moeite waard! Dingen die je echt moet zien vind ik: Parc national de Timanfaya Tequise market Mirador del Rio Los Hervideros Playa Blanca Jameos del Aqua Eten is goed betaalbaar. Wij gaan vaak naar de Jungla bar. Goed en betaalbaar eten!

• Eric, 20-08-2012

Huur bij boeking al een auto via uw reisbureau, dit is vele malen goedkoper en je bent rondom verzekerd. (ook banden en onderzijde voertuig) Wij hebben nu al 6x gebruik gemaakt van de diensten van Sunny Cars via ons Regio-Reisbureau Passewaaij en dit is echt perfect. Een echte aanrader is het Nationale Park Timonfaya.

2 vragen over Aparthotel Sol Lanzarote

• Chris, 12-01-2015

Kamers Hotel of Appartem

Hoe zijn de kamers van het appartement en dan met name de flintstone kamers, wij willen nl met ons gezin (kids 5 en 11) aankomende zomer dit app. boeken is dit aan te raden ?

marloes veth, 05-05-2015

ik heb vluchtig naar binnen gekeken in een flinstone kamer en mijns inzien is hij idem als de gewone kamer met zeezicht alleen qua stoffering in flinstone thema. in de eetzaal is een aparte ruimte voor de flinstone groep, maar deze is erg afgescheiden van de rest. zou ik zelf niet zo prettig vinden. toen wij er nl. waren was er maar 1 gezin die flinstone thema geboekt hadden en zij zaten dus 'alleen" te eten

carli_chris, 06-05-2015

Marloes,

Bedankt voor je informatie, wij hebben deze kamer al geboekt voor augustus maar wij kijken er naar uit, heb je verder nog tips of do's or don'ts.

Gr.Chris

• nikysa90, 08-10-2014

zwembaden verwarmd in de winter?

hallo allemaal, zijn de zwembaden verwarmd in de winter (december)? of kun je beter de zee in?

Pieter, 06-12-2014

ik geloof dat een deel verwarmd kan worden. werd niet gedaan in november. wel werd de temperatuur gemeten. water was niet super warm, maar eenmaal in het water, was het wel te doen. zelf heb ik niet in zee gezwommen, maar dit werd wel gedaan.

Aparthotel info

• Afstand tot strand1 minuut lopen, 50 m, < 5 minuten met de auto
  • Kleur van het strandLicht
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGescheiden door boulevard

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• Soort gerechtenGlutenvrij, Internationaal

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Lees/Studeerrruimte, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Kluis, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages

• ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats