Aparthotel Sol Lanzarote

15 reviews over Aparthotel Sol Lanzarote in het Nederlands

Hotel is geen luxe 4 **** waard

van Veen
11-7-2019

All Inclusief is niet voor alles , je betaald 20,- per dag pp extra als je gebruik wil maken van alle cocktails, bedden zijn veel te hard topper voor het matras hebben ze nog nooit van gehoord, op balkon zitten sávonds kan tot 23 uur dan gooien ze het licht uit, zaal voor entertainment is te klein dus wie het eerst komt heeft geluk. Eten is elke dag het zelfde vies gefrituurd en vlees is te doorbakken toetje bestaat uit heel veel snoep en taart. Wijn/Sangria is niet te drinken. Kamers zijn aan renovatie toe licht knippert, badkamer is groot maar tegels zitten los, niet elke dag schone handdoeken en ze vegen alleen de vloer ipv een dweil erover. je moet extra betalen voor een bedje op het strand en het zand is zo heet dat je je voeten verbrand. staat dat het centrum op 2800 meter afstand is dat is niet waar reken op 7 km . eens maar nooit meer naar Sol Lanzarote.

Gereisd Met vrienden in Mon Jul 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Heel goed hotel

Bianca
2-10-2016

Het hotel was echt goed. Eten was er genoeg ook genoeg keus Het was er ook schoon Personeel was aardig Elke avond was er wat te zien op het podium Mooie grote kamer hadden we Kortom een goed hotel. Jammer dat de strandbedjes bij het strand niet bij het hotel horen , omdat het nu veel te duur is Het is erg rustig rondom het hotel , maar voor 5 a 6 euro ben je met een taxi bij het centrum

Gereisd Met vrienden in september 2016

goed hotel goed eten fijn personeel

theo
23-9-2016

het eten was lekker en gevarieerd , keuze genoeg. Personeel ook vriendelijk. Alleen jammer dat het een rustig ligt en dat de bedjes aan het strand duur zijn 12 euro per dag(horen niet bij het hotel). Zeker weer een vakantie waard.

Gereisd Met vrienden in Thu Sep 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Nooit meer

Corina
18-8-2016

Afgelopen jaren veel all inclusieve hotels gehad. De kamers waren groot en goed maar dit was toch wel het aller slechtste hotel ooit . Dit had meerdere oorzaken. Het personeel weet totaal niet waar ze mee bezig zijn of wat het antwoord is welke ze op simpele vragen zouden kunnen geven. Het handdoek leggen is echt Terror om 0730 uur zijn bijna alle bedden met een handoek belegd. Het personeel doet hier niets tegen waardoor je elke dag vroeger moet opstaan. Ondanks dat het all inclusief is zit veel niet bij de prijs inbegrepen en kun je maar twee cocktails gratis betellen. De rest is bijbetalen. Om 10.30 gaat de bar open en om 23.30 uur is het geen gratis drank meer. Het goudbandje bied uitkomst maar ook daar mee word gesjoemeld. Mag je bijvoorbeeld om 16.00 uur uitchekken krijg je de dag z elf te horen dat dit gewoon om 12.00 uur is.

Gereisd Met vrienden in Mon Aug 08 2016 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

prima hotel

elly
1-6-2015

we hadden een vooroordeel voor dit hotel vanwege de recensie's op zoover. dit was duidelijk niet nodig, we waren aangenaam verrast. Prima hotel, uitstekend personeel, eten was prima en de kamers ook. We hadden all in en dat was prima te doen. voldoende afwisseling in eten en drinken. Alleen de snacks in de middag waren eentonig maar de lunch was daar integen weer goed. De kamers zijn goed, kunnen een update gebruiken. Zoals we nu hoorden is het hotel in sept/okt gesloten i.v.m een renovatie binnen en buiten. De animatie vonden we nu minder maar in het voorseizoen is het team klein. vanaf volgende week is er weer een groter team. De kinder club is gewoon goed met hele enthousiaste meiden. een van de meiden spreek 5 talen waaronder nederlands. Al met al komt dit hotel bij ons in de boeken als prima. Wij hadden voordeel kamers geboekt, ook dat veel heel erg mee.

Gereisd Met vrienden in mei 2015

Vakantie OK maar ALL(beetje) inclusive viel tegen

harm_4
19-6-2012

Miischien waren wij verwend met de RIU hotels qua all inclusive. Want dit keer viel het ons tegen. Gasten die geen all in hadden werden bediend, wij niet wij moesten zelf halen. Zelfs niet aan de bar hier kregen we niks, ik moest naar het all in lopen aan de zelfde bar maar achteraan en daar bestellen en weer terug lopen, barman wou die 8 mtr niet overbruggen. All-in eten smiddags ligt onder warmhoud lampen, betalende gasten kregen direct gebakken. Koffie moesten we drinken uit een piepschuim bekertje, betalende uit stenen kopjes. Al met al ws het voor ons de eerste dagen een schok vergeleken wat we gewenst waren met de RIU hotels, voor het zelfde geld word je daar echt als een all inclusive vriendelijk behandelt. O ja, er waren wel heel veel gasten die als onze oma door konden gaan. Het was er druk met loop rekkjes, was ook soms wel lachen met een cola barcadi,.. of 2

Gereisd Met vrienden in mei 2012

Zeker aan te raden!!!!!!!

Wilmi van der Heijden
7-10-2011

Een plaats waar je je helemaal thuis kan voelen. Lief personeel , prachtige shows van hoog niveau, zeer goed toegankelijk voor rolstoelers en scootmobiel ook in het restaurant. Hebben speciale aangepaste kamers met zitjes in de douche.Prachtig zwembad met mooie tuin. Animatie erg goed en lief, voor zowel kinderen als ouderen. Niet echt geschikt voor jeugd ligt te ver overal vandaan. Wel een plaats waar je lekker kan bijtanken. Eten was redelijk voor iedereen wel iets, wel altijd netjes verzorgd. Zeker een aanrader!!!!!!!!!!!!!

Gereisd Met vrienden in september 2011

Goed hotel

Durk
26-2-2011

Ik ben zeer goed te spreken over Sol Lanzarote. Ik ben hier in augustus 2010 geweest. De kamers vind ik prima en de ligging is goed. Het hotel ligt aan de Boulevard richting 'downtown' Puerto del Carmen. Hier kan je allerlei verschillende (Engelse) restaurantjes en barretjes tegenkomen.

Gereisd Met vrienden in augustus 2010

een goed hotel/appartementencomplex

Fam. Boom-Broeders
15-11-2009

Wij zijn met 4 volwassen naar sol lanzarote geweest. Een prima schoon appartement. Wij zijn zeer te spreken over de ligging, direct aan een prachtige boulevard, met een fietspad en een autovrije zone. Het eten was goed,en gevarieerd. Al het personeel in het hotel was erg beleefd en behulpzaam. Iedereen werkte keihard om het de gasten naar hun zin te maken. Lanzarote is op zich een prachtig en zeer schoon eiland om vakantie te vieren. wij hebben in elk geval genoten en gaan zeker een keer terug. Wij hebben 3 dagen een auto gehuurd, een aanrader. zo kun je het eiland op je eigen tempo helemaal bezichtigen. Fam. Boom.

Gereisd Met vrienden in Sun Nov 01 2009 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

nooit weer

H S
22-3-2009

eten niet altijd warm,weinig keus bediening bij ge bar zeer traag, veel te lang wachten zowel binnen als buiten

Gereisd Met vrienden in maart 2009

• Afstand tot strand1 minuut lopen, 50 m, < 5 minuten met de auto
  • Kleur van het strandLicht
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGescheiden door boulevard

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• Soort gerechtenGlutenvrij, Internationaal

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Lees/Studeerrruimte, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Kluis, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages

• ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats

• WatersportDuiken, Surfen
  • BuitensportenBoccia, Fietsen, Golfbanen
  • BalsportenVolleybal
  • FitnessAerobics, Fitness
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Sol Lanzarote in Puerto del Carmen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Sol Lanzarote zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.