Aparthotel Sol Lanzarote

Meer aparthotelinfo

181 reviews over Aparthotel Sol Lanzarote

• 7Natasja 09-11-2016

Goed hotel...maar te massaal

Hotel is netjes en er werken mensen die hard werken...compliment! Alleen boek nooit bij touroperator...wat zijn wij slecht behandeld...Wij zaten dus bij de groep die gestrand is op fierta ventura ...wel hebben 3 uur in het vliegtuig moeten zitten...we mochten niet meer naar de wc en baby's mochten niet meer verschoond worden op het toilet. .dat gebeurde op de grond. Na 2.5 kregen we eindelijk een blikje drinken...oo nee blikje werd gedeeld..naar een hotel gebracht en moesten het appartement delen met nog twee gezinnen. De volgende dag waren we weer vroeg op het vliegveld en ...natuurlijk..weer vertraging..dat is niet zo erg...maar we hebben niemand van touroperator gezien om ons te informeren...we hebben de hele dag op het vliegveld gewacht...De volgende dag vlogen we pas en ik snap donders goed dat veiligheid voor gaat...maar touroperator had wel wat menselijker mogen handelen...schandalig

• 8Sander16-05-2015

Heerlijke plek om van de zon te genieten

Prima appartement in goed hotel. Zeker de moeite waard om zeezicht te boeken. Inrichting iets gedateerd maar alles schoon. Wij hadden een 4 persoons kamer. Twee personen slapen dan op een slaapbank. Deze is echt niet geschikt voor volwassenen maar voor de kinderen ging het prima. Matrassen op echte bedden erg matig (dun/hard). Vriendelijk personeel. Zeer uitgebreid ontbijtbuffet. Prachtig zwembad. Ideale ligging. Je wandelt zo de autovrije boulevard op. In het hotel zit een supermarktje maar ook in de buurt veel winkeltjes. Bij het hotel kun je fietsen en auto huren maar dit is ook vlakbij te regelen. Ook excursies zijn overal te regelen. Al met al erg tevreden.

• 9marloes veth05-05-2015

Super hotel/apartement

Sol Lanzarote in Puerto Del Carmen is ons prima bevallen, vriendelijk personeel, mooi 2 kamer appartement met zeezicht, kitchenette, koelkast, goed bed, slaapkamer met tv, genoeg zenders, slaapbank voor de kids, ruime badkamer met bad, toilet en bidet. Elke dag schone handdoeken, handdoeken service bij het zwembad. Het hotel doet aan afvalscheiding, overal prullenbakken en schoonmakers. Zwembad met toezicht, regelmatig entertainment. Kidsclub met Nederlandstalige mensen!. Het eten (wij hadden half pension) was vers, lekker en afwisselend. Super aardige bediening. Helaas wel handdoeken leggers op de bedden maar dat zijn de gasten, er werden er ook regelmatig een paar verwijderd! in de tuin van het hotel hangmatten tussen de bomen, heerlijk!. Kleine speeltuin buiten, tennisbaan, pooltafel en speelruimte binnen, fitness en kidsclub. Spar om de hoek. gelegen vlak bij de landingsbaan, leuke wandeling erheen en vlak bij de gezellige winkeltjes en restaurantjes. Echt een aanrader.

• 8Pieter06-12-2014

Een gewoon goed vier-sterrren hoel

Hier met een baby van 18 maanden een week all inclusive verbleven. Hotel is gewoon goed. Wordt goed schoongemaakt en vriendelijk personeel. 30 meter van het strand en supermarkt (Spar) en restaurants op loopafstand. A.i. is dus zeker niet nodig.

A.i. was uitgebreid, maar soms wat eentonig. Maar voor elk wat wils. Ook de dranken waren goed, allemaal A-merken.

Ik zou hier zeker nog een keer heengaan.

Extra kosten: week wifi, 30 euro. week kluis, 18 euro. taxi naar centrum 5 euro. auto huur twee dagen, 81 euro, binnen 15 minuten is de auto bij het hotel.

• 8Nancy17-08-2013

Een aanrader!

Het is een mooi hotel, vriendelijk personeel, lekker eten, 2 grote zwembaden, een zwembad voor kinderen en een klein badje voor peuters. Het strand bereik je door de autovrije boulevard over te steken. Twee bedden + parasol kosten 12 euro. Als je bij het zwembad een bed en parasol wilde hebben, moest je om uur of 8 al naast parasol gaan staan om deze toe te eigenen en om ongeveer 9 uur werden de ligbedden vrijgegeven. Er waren weinig Nederlanders, veel Britten en Spanjaarden, dat was wel beetje teleurstelling voor mijn zoon, want die had pas op de laatste dag een Nederlands vriendje ontmoet. Wij hadden een 3 persoonskamer, dus een slaapkamer en bedbank in woonkamer. Nadeel was wel, dat de tv in de slaapkamer stond, dus als mijn zoon wilde slapen konden wij geen tv meer kijken. Ze hadden deze beter in de woonkamer kunnen zetten. Balkon met uitzicht op zwembad en zee. Wel erg gehorig 's avonds, maar oordopjes doen wonderen. Kortom: een aanrader!

• 9ray15-05-2013

goed

we zijn geweest met 3 jonge kinderen 4 t/m 8 jaar en hebben van 04-05-2013 t/m 11-05-2013 overnacht in hotel Sol Lanzarote met ontbijt en avondeten, we hadden geen all inclusief . eten was prima voor 1 week, ik kan mij voostellen dat men na 2 weken het eten wat minder vindt worden, maar al met al prima. personeel van het hotel komt voornamelijk uit zuid-amerika en spreken ( dus ) prima Engels. ik had het hier nog makkelijk een week uitgehouden hoor het is gewoon perfect als je van Zon / Zee / zwembad / weinig doen houdt, dan heb je hier gewoon een hele leuke vakatie en hoeft het naast de vliegreis en het hotel nagenoeg niets meer te kosten. behalve als je natuurlijk veel besteld en drinkt naast het ontbijt en avondeten.

• 10gerdiene23-01-2013

Heerlijke 17 dagen gehad op Soll Lanzerote!

Wij zijn in augustus 2012 op soll lanzarote geweest. Kamer en balkon erg ruim + een groot balkon. Wel is er erg veel wind, maar dat heb je op eilanden. het voordeel was dat overdag een briesje wind lekker is als het heet is en s'avonds koelt het af, dus geen muffe kamers!! Animatie team was super! Leuke dingen georganiseerd in verschillende talen en de shows s'avonds waren op hoog niveau! Wij hadden geen all-in. Raad ik ook niet aan. direct naast het hotel is een tentje waar je heerlijk en goedkoop kan eten! Boulevard op loopafstand! Kortom, we hebben ons goed vermaakt op soll Lanzarote!

• 8Jankees en Henriette12-05-2012

Supervakantie gehad!

Hele nette accomodatie! Eten is echt geweldig goed, naast de bestaande all-in "bakken" wordt er van alles vers gemaakt voor je waar je bij staat. Pannenkoeken/omelet/spiegelei 's morgens en vlees en vis 's middags en 's avonds. Internet wifi is aanwezig in lobby, 30 euro per week. Personeel is lief, knuffel kwijt, hemel en aarde werd bewogen! Kidsclub heeft momenteel 2 nederlandstalige meiden. Zwembaden zijn koud, zee is behaaglijker. Rechtsaf het hotel uit langs strand boulevard naar centrum. Linksaf loop je naar de landingsbaan van de vliegtuigen, keertje doen! Elke dag worden de kamers schoongemaakt en handdoeken vervangen. Er is een badlaken-service. Animatie is erg leuk! Kluisje in kamer is gratis. Het enige minpuntje vonden wij de aparte bar voor de all-in gasten. 1 Ober, mega lange rij, geen echte drank.... Maar voor de rest: SUPER! Ik zou zo weer terug willen.

• 9judith maduro10-04-2012

Enorm genoten!!

Mooi gelegen hotel direct aan het strand. Via autovrije boulevard loop je naar Puerto del Carmen, leuke plaats met haven, bars, terrasjes en restaurants. All-inclusive formule is goed bevallen. Mooie, ruime, schone kamers en toiletten in hotel altijd schoon.

• 8M&M19-11-2011

Heerlijk voor een short break

Mooi hotel van alle gemakken voorzien. We zijn hier in oktober geweest. heerlijk klimaat, rond de 25 graden. Lekker zonnig. We hebben een tour rond het eiland gedaan. Ook leuk, zo zie je alle highlights.

Kamers (familie kamer) was netjes. Alleen de badkamer was bij aankomst niet helemaal schoon. De dag erna was dat opgelost.

Voor een short break van een week, zou ik dit hotel/eiland zeker aanbevelen.

10 tips over Aparthotel Sol Lanzarote

• Jankees en Henriette, 12-05-2012

De zuidtoer vonden wij geweldig! El Golfo krater, Los Hervideros, de vulkanentoer en een lekker lokaal wijntje proeven. Het noorden hebben we zelf ontdekt met een huurauto, ook enorm leuk om te doen.

• Durk, 03-10-2013

Zoals veel reizigers zeggen: Huur een auto. Is zeker de moeite waard! Dingen die je echt moet zien vind ik: Parc national de Timanfaya Tequise market Mirador del Rio Los Hervideros Playa Blanca Jameos del Aqua Eten is goed betaalbaar. Wij gaan vaak naar de Jungla bar. Goed en betaalbaar eten!

• Eric, 20-08-2012

Huur bij boeking al een auto via uw reisbureau, dit is vele malen goedkoper en je bent rondom verzekerd. (ook banden en onderzijde voertuig) Wij hebben nu al 6x gebruik gemaakt van de diensten van Sunny Cars via ons Regio-Reisbureau Passewaaij en dit is echt perfect. Een echte aanrader is het Nationale Park Timonfaya.

2 vragen over Aparthotel Sol Lanzarote

• Chris, 12-01-2015

Kamers Hotel of Appartem

Hoe zijn de kamers van het appartement en dan met name de flintstone kamers, wij willen nl met ons gezin (kids 5 en 11) aankomende zomer dit app. boeken is dit aan te raden ?

marloes veth, 05-05-2015

ik heb vluchtig naar binnen gekeken in een flinstone kamer en mijns inzien is hij idem als de gewone kamer met zeezicht alleen qua stoffering in flinstone thema. in de eetzaal is een aparte ruimte voor de flinstone groep, maar deze is erg afgescheiden van de rest. zou ik zelf niet zo prettig vinden. toen wij er nl. waren was er maar 1 gezin die flinstone thema geboekt hadden en zij zaten dus 'alleen" te eten

carli_chris, 06-05-2015

Marloes,

Bedankt voor je informatie, wij hebben deze kamer al geboekt voor augustus maar wij kijken er naar uit, heb je verder nog tips of do's or don'ts.

Gr.Chris

• nikysa90, 08-10-2014

zwembaden verwarmd in de winter?

hallo allemaal, zijn de zwembaden verwarmd in de winter (december)? of kun je beter de zee in?

Pieter, 06-12-2014

ik geloof dat een deel verwarmd kan worden. werd niet gedaan in november. wel werd de temperatuur gemeten. water was niet super warm, maar eenmaal in het water, was het wel te doen. zelf heb ik niet in zee gezwommen, maar dit werd wel gedaan.

Aparthotel info

• Afstand tot strand1 minuut lopen, 50 m, < 5 minuten met de auto
  • Kleur van het strandLicht
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGescheiden door boulevard

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• Soort gerechtenGlutenvrij, Internationaal

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Lees/Studeerrruimte, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Kluis, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages

• ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats