Aparthotel Sol Lanzarote

181 reviews over Aparthotel Sol Lanzarote

• 2017
    2Fam. Beumkes/ Pot11-07-2017

Nooit meer!

Vies, onhygiënisch, slecht eten, veel gefrituurd kortom ongezond! Bij het ontbijt zweterige kaas en worst niet gekoeld. Tijdens de lunch ligt er vis / vlees op het buffet wat niet gaar is. Onvriendelijke bediening. Op tijd komen anders geen eten/ drinken!! Tijdens het diner ligt er snoep als dessert, vieze drilpudding in felle kleuren, geen variatie/ elke dag hetzelfde eten. Voor ijsjes moet je apart betalen. Geen bediening/ service tijdens het eten. Zelf drinken halen, wijn komt uit een biertap. Er ligt veel viezigheid op de grond in het restaurant en op het terras, afgezet met gaas. Gaten in het gaas, veel vuil, stof en vogelpoep op de houten palen. Er staat een groene kliko in het midden van het restaurant voor het afval. Het zwembad is oud en heel slecht onderhouden, roest en schimmel/ kapotte tegels. De ligbedden zitten onder de vogelpoep/ zijn smerig en doorgezakt en er liggen overal sigarettenpeuken. Wel gek want in het hotel en bij het zwembad mag je niet roken maar iedereen rookt gewoon. De prullenbakken worden slecht geleegd zitten vaak overvol en er ligt tevens veel vuil op de grond. Er is een klein prive gedeelte wat exclusief is maar daar moet je voor alles betalen. Alle foto's en plaatjes op internet zien er geweldig uit maar in werkelijkheid is het niets! De beelden zijn misleidend. Het hotel heeft een grote opknapbeurt nodig. Alles moet opnieuw geverfd worden. De gangen zijn vies, en de lift is vies en overal steken er draden en buizen uit de muur, niks is afgewerkt. De kamers zijn gerenoveerd maar waarschijnlijk door een beunhaas. De platen in het plafond laten los, roestplekken en deuken in het bad. Het afvoerputje is te smerig voor woorden. Gaten in de muren en kozijnen en een schuifpui die niet geïsoleerd is dus het tocht! Voor foto,s kunt u altijd contact met mij opnemen. De ligging is vreselijk, geen winkels aan de boulevard. Wij checken na 2 dagen hier uit na lang geonderhandeld te hebben met touroperator. De manager van het hotel wil hier niets van afweten, niet met ons in contact komen en is ons niet tegemoet gekomen. Nu gaan we naar een ander hotel en moeten we heel veel bijbetalen.

• Oude reviews

6A.Beckers06-11-2016

Eens ,maar nooit meer.

We kwamen om 10:10 uur aan. Moesten tot 10:30 uur wachten met inchecken of bijbetalen, zodat we wat konden gaan drinken. Kamer en badkamer waren goed. Wifi was slecht in het hele hotel. Eten was goed en genoeg keus. Alleen stond je in de rij voor het eten en drinken. Soms moest je wachten voor een tafeltje. Wilde je een ligbed bij het zwembad hebben moest je vroeg ontbijten. Om 7:00 uur waren 2/3 van de ligbedjes al bezet met handdoeken. Op strand moest je betalen voor een bedje. 's Avonds was er geen plek bij de bar en buiten om te zitten. En je moest in de rij staan voor en drankje. Te weinig personeel voor de vele gasten, jammer!

• 7Monica Ramadhin13-08-2016

Ruim voldoende, herhaling twijfelachtig.

Ligging, locatie en eten was meer dan voldoende. Hard werkend personeel. Eten is goed, evenals het aanbod. Met name personeel bij receptie en snackbar minder vriendelijk. Bij de snackbar een incident meegemaakt welk verre van klantvriendelijk was. Dit kan niet bij € 400/ dag, excl. de vliegreis. Van de lokale alcoholische drank kreeg ik hoofdpijn ( N.B. ervaren drinker). Touroperator medewerkster gaf onjuiste informatie betreffende de excursies. Het commerciële droop er vanaf bij haar presentatie. Ruime kamers welke op het oog schoon imponeren. Een dweil sessie duurt welgeteld 30 seconden. Na het ontbijt zijn er nagenoeg geen ligbedden meer beschikbaar, dus maar op het gras op een handdoek gaan liggen, terwijl de 'bezette' ligbedden uren, zo niet vrijwel de gehele dag leeg blijven. Uitermate dure fotoservice. Weinig medewerking van de receptie wat betreft een 'late check out'. Wel een kamer beschikbaar gesteld eind van de middag.

• 8Gea v S19-06-2016

Redelijk hotel

Op de heenreis hadden we flinke vertraging met het vliegtuig en ipv 8 uur 's avonds kwamen we half 3 's nachts aan in hotel Sol. Een nachtportier ving ons op en er stond nog een buffetje met verse broodjes voor ons klaar. Heerlijk was dat. Goede service. Het 2kamer appartement was ruim en schoon. Mooie ruime badkamer ook. We kregen iedere dag schone handdoeken als we dat wilde en iedere dag werd er schoongemaakt. Ja er werden flink wat handdoeken op de bedjes gelegd. Maar... er was een heel fanatiek badmeestertje die na een paar uur de handdoeken eraf haalde als de bedjes bezet waren. Bravo. Snackbar aan het zwembad is prima. Lekkere patatjes. Zelf tosti maken en vers fruit. Croisantjes en koekjes ook aanwezig. De drankjes waren ook goed. Het eten in de eetzaal vonden wij iets minder maar was niet erg slecht. We vonden een week dit eten echt lang genoeg. Het hotel ligt aan een strand waarlangs een kilometers lang fiets/wandelpad ligt. Met heel veel winkeltjes. Veel dezelfde "rotzooi". Wel leuk om 1 avondje langs te lopen. We hebben een heerlijke vakantie gehad in Sol maar denk niet dat we er nog naar terug gaan.

• 6Theo Versteeg14-08-2013

Redelijk hotel

Sol Lanzarote ligt op een prima plek aan het strand. De kamers zijn schoon, prima bed, de bedbank is minder. Balkon is erg klein. De keuken is beperkt. Vliegverkeer is leuk om te zien en veroorzaakt geen overlast. In tegen stelling tot de gids en de info van het hotel beschikt het NIET over wasmachines om zelf wat te wassen. Er is wel een was service €0,60 per onderbroek, maar vond dat geen goed alternatief. Personeel is niet erg enthousiast en service gericht. De ligbedden bij het zwembad worden 's ochtends volledig gereserveerd, ook hier doet het personeel niets aan. Er is een (zwem)handdoeken service. Officieel 1 keer per week je wisselen. Wij hebben dat echt vaker gedaan en daar werd niet moeilijk overgedaan, heb er ook niets extra voor hoeven betalen. Aan het eind van het verblijf is er een gratis kamer voor een half uur beschikbaar om even op te frissen, wel 's ochtends vroeg reserveren. Langer in je kamer blijven is alleen bij uitzondering mogelijk en kost €40.

• 6FAm Diemel12-09-2012

Leuk voor een keer

Wij( gezin met dochter van 16 jaar) zijn hier 11 dagen geweest. Het weer was prima, maar eten(all in) was redelijk.Ontbijt was goed .Maar het avondeten was niet best. Veel van hetzelfde. En het hotel en de animatie zijn leuk voor kids tot 12 en daarna echt niet meer. Onze dochter was blij dat we naar huis konden. Weinig leeftijdsgenoten. Kamers zijn redelijk. maar de slaapbank is slecht en aan vervanging toe. Dit was leuk ,maar voor een keer. Het centrum is 45 min lopen en 10 min met de taxi (3 euro). Centrum is leuk. Ons hotel lag op loopafstand van het vliegveld. Waar je overigens geen last van hebt. Wel vliegtuigen gespot, dit is erg leuk om te doen. persoonlijk vinden wij Tenerife gezelliger.

• 9Eric20-08-2012

Absolute TOPPER

Dit was voor ons de 1e keer All Inclusive en het was gezien de diverse wat negatievere opmerkingen op deze site toch wel spannend wat wij daar zouden aantreffen. Maar... wat een absolute topper is dit hotel. Ik heb veel hotels meegemaakt maar dit hoort toch zeker bij de absolute (betaalbare) top. In tegenstelling tot wat eerder geschreven is was het eten super. Iedere dag waren er andere gerechten. Natuurlijk waren er ook produkten welke wat vaker werden bereid, maar ja dat heb je thuis ook. (6x per week aardappelen) We hebben echt genoten van het eten. De All Inclusive bar bij het zwembad was perfect. Ivm het zwembad werden alle drankjes in plastic bekertjes getapt. Dit komt de veiligheid rondom het zwembad absoluut ten goede. Onze kinderen zijn al wat ouder, 12 en 15 jaar maar deze hebben ook bijzonder genoten. Voor de kleinsten was er volop vermaak dzv het Flintstones Team. Schoonmaak kamer 7x per week

• 9arno13-07-2011

mooi,schoon,vriendelijk,service gericht,goed

Sol lanzarote is schoon,mooi, het eten is zeer goed,altijd veel keus zowel bij ontbijt als bij het diner. Ook worden bij ontbijt je spiegelei,omelet en pannekoekje vers gebakken waar je bij bent,en bij het diner worden je vlees en vis ook vers gebakken, helemaal goed.De shows van het animatie team zijn goed en de shows die niet door het animatie team worden verzorgt zijn zeer goed (op de circus act na,deze was saai) Er zijn voldoende activitieten voor jong en oud verzogt door het animatie team. Geen handoekenrace,als je om 9 uur gaat ontbijten ken je rustig je handdoek op een bedje leggen,er is dan nog genoeg aanbod.De kok die bij het diner het vlees en vis bakt is heet Dominco(geloof ik) en is een zeer vriendelijke spanjaard,die veel grapjes maakt als je hem een beetje ken. Overige personeel in het restaurant is ook zeer vriendelijk. Service is ook goed, bij problemen worden deze opgelost.De zuid tour naar de vulkanen is een aanrader.

• 7Thea Vellinga10-03-2010

leuk voor een keer

Personeel bij de receptie was zeer vriendelijk en behulpzaam. Personeel in de bediening was minder vriendelijk. Wij hadden all inclusive geboekt en we hadden de indruk dat het personeel zich hier nog al aan ergerde. Wij hebben ons geërgerd aan de bar met de bordjes All-inclusive area. Wij vonden het eten niet altijd even goed, maar dat is persoonlijk, er waren ook mensen die het wel lekker vonden. De ligging van het hotel is wel aardig, maar wel een eind bij het centrum vandaan. Puerto del Carmen is groter dan we dachten, dus zonder auto was dat wel lastig. Alles was wel goed schoon en werd goed onderhouden. De kamer was wel aan een opknapbeurt toe, maar verder wel netjes. Sol Lanzarote is een uitermate geschikt hotel voor families met jonge kinderen.

• 9A.van de Ven03-01-2010

Prima hotel voor o.a.familiefeestje

Grootouders,kinderen en kleinkinderen.(15) 17 -12 2009 Wij hebben met z'n allen een heerlijke week doorgebracht in Sol Lanzarote.De kamers waren super,het personeel liep het vuur uit de sloffen om het ons naar de zin te maken.b.v.in het restaurant een tafel maken voor 15 personen.Wij hadden een all-inclusive arrangement,wat ons daar uitstekend is bevallen.Over het eten en de variatie van de gerechten niets dan lof.Elke avond in de grote zaal Show-Time,dus volop entertainment..Het hotel ligt bijna op het strand en in en om het hotel volop te doen,ook sport.Een prima hotel.

10 tips over Aparthotel Sol Lanzarote

• Jankees en Henriette, 12-05-2012

De zuidtoer vonden wij geweldig! El Golfo krater, Los Hervideros, de vulkanentoer en een lekker lokaal wijntje proeven. Het noorden hebben we zelf ontdekt met een huurauto, ook enorm leuk om te doen.

• Durk, 03-10-2013

Zoals veel reizigers zeggen: Huur een auto. Is zeker de moeite waard! Dingen die je echt moet zien vind ik: Parc national de Timanfaya Tequise market Mirador del Rio Los Hervideros Playa Blanca Jameos del Aqua Eten is goed betaalbaar. Wij gaan vaak naar de Jungla bar. Goed en betaalbaar eten!

• Eric, 20-08-2012

Huur bij boeking al een auto via uw reisbureau, dit is vele malen goedkoper en je bent rondom verzekerd. (ook banden en onderzijde voertuig) Wij hebben nu al 6x gebruik gemaakt van de diensten van Sunny Cars via ons Regio-Reisbureau Passewaaij en dit is echt perfect. Een echte aanrader is het Nationale Park Timonfaya.

2 vragen over Aparthotel Sol Lanzarote

• Chris, 12-01-2015

Kamers Hotel of Appartem

Hoe zijn de kamers van het appartement en dan met name de flintstone kamers, wij willen nl met ons gezin (kids 5 en 11) aankomende zomer dit app. boeken is dit aan te raden ?

marloes veth, 05-05-2015

ik heb vluchtig naar binnen gekeken in een flinstone kamer en mijns inzien is hij idem als de gewone kamer met zeezicht alleen qua stoffering in flinstone thema. in de eetzaal is een aparte ruimte voor de flinstone groep, maar deze is erg afgescheiden van de rest. zou ik zelf niet zo prettig vinden. toen wij er nl. waren was er maar 1 gezin die flinstone thema geboekt hadden en zij zaten dus 'alleen" te eten

carli_chris, 06-05-2015

Marloes,

Bedankt voor je informatie, wij hebben deze kamer al geboekt voor augustus maar wij kijken er naar uit, heb je verder nog tips of do's or don'ts.

Gr.Chris

• nikysa90, 08-10-2014

zwembaden verwarmd in de winter?

hallo allemaal, zijn de zwembaden verwarmd in de winter (december)? of kun je beter de zee in?

Pieter, 06-12-2014

ik geloof dat een deel verwarmd kan worden. werd niet gedaan in november. wel werd de temperatuur gemeten. water was niet super warm, maar eenmaal in het water, was het wel te doen. zelf heb ik niet in zee gezwommen, maar dit werd wel gedaan.

Aparthotel info

• Afstand tot strand1 minuut lopen, 50 m, < 5 minuten met de auto
  • Kleur van het strandLicht
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGescheiden door boulevard

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• Soort gerechtenGlutenvrij, Internationaal

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Lees/Studeerrruimte, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Kluis, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages

• ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats