Aparthotel Sol Lanzarote

Meer aparthotelinfo

181 reviews over Aparthotel Sol Lanzarote

• 8Klara Janssen07-09-2008

25juli tm 8augustus.

We hebben een dochter van 13, Die zich prima heeft kunnen vermaken. Het animatie team was super. De hele dag door waren er leuke dingen te doen en savonds echt leuke shows. Het was wel een beetje te veel op de kleine kinderen gericht. Het zwembad was best wel koud maar met het warme weer is het ook wel weer lekker. In en rondom het zwembad was alles goed schoon. Het eten was erg eentonig en veel keus was er ook niet echt. Van de vliegtuigen hadden we niet veel last. Helaas waren er inderdaad veel engelsen, we hadden er ook best wel last van. Verder werden de kamers niet heel erg goed schoonmaakt en hadden we ook niet elke dag schone handdoeken en beddengoed. Volgende keer zoeken we toch een ander hotel.

• 8theo31-08-2008

valt zeer tegen

het is een mooi hotel ligt zeer mooi als je uitzicht op zee hebt maar boek geen avondeten daar het is echt slecht het onbijt is wel goed maar het avondeten is zeer eentoonig en slecht het vlees wordt verkracht door slecht sprekende chineese kok

• 8petra11-08-2008

goed hotel, goede ligging

wij zijn meerdere malen geweest (5 keer of zo) en hebben het enorm naar ons zin gehad. wij zijn een keer in nov, juli, en okt. geweest. ik lees dat het met kleine kinderen niet goed te doen is, maar ik heb met een baby van 9 maand me goed kunnen vertoeven, ook op latere leeftijd (5 jaar) heeft mijn zoon zich prima vermaakt. ja animatie is niet echt heel veel, maar ze doen het leuk. Ja het begint laat, maar ach het is vakantie. Ook is het waar dat er veel engelsen zitten, maar ach duitsers zie je ook overal. en het is toch niet erg dat er haast geen NL zitten. Het eten is goed te doen en ja er is veel herhaling, maar dat is overal. Je moet niet zeuren:thuis blijft toch het lekkerste. kortom, een goed hotel. is niet goedkoop, ligging is perfect. niet ver van vliegveld (heb je geen last van), mooi hotel, ruime kamers. voor ons zeker een aanrader! we gaan zeker nog een keer.

• 7van de ven26-07-2008

valt zeer tegen

we zijn net terug 24-7-08 van sol lanzarote we zijn er 12 dagen geweest .de eerste indruk was het ziet er mooi uit maar schijn bedriegt , de bedden zijn zeer slecht en het sofabed is een grote ramp zeer dun matrasje.het ontbijt is goed maar boek geen avondeten is zeer slecht, weinig variatie, 3 dagen bloemkool,de kok perst het sap uit het vlees en van kruisbesmeting hebben ze nog nooit gehoord. de koks van de showcooking spreken geen engels en zijn zeker niet allemaal even vriendelijk. van de 12 dagen hebben we 4 maal om voldoende handdoeken moeten vragen. kinderanimatie is niet gratis 5€ per activiteit dus niet echt goedkoop.ze zijn wel vriendelijk van het animatieteam en goed. de ligging van het hotel is wel mooi dicht bij het strand.boek een kamer met zeezicht is het wel waard. tip:eten bij restaurant paradise beach vlak bij het hotel is zeer goed voor een goed prijs. tegenover paradise beach is het strand ook een stuk beter bijna geen stenen.de zee is zeer schoon

• 8Mireille Devondel05-04-2008

Wij zijn net terug van Lanzarote en logeerde in dit hotel. In de sunjets brochure staat een leuke speelruimte voor kinderen afgebeeld maar dit was er niet !! Mijn zoon die al 7 jaar is is nooit naar de Minidisco kunnen gaan want 21u is te laat ! De tegels in de kamer vonden wij niet echt proper. Het restaurant is mooi en het eten gevarieerd. Net voor het vertrek naar huis (afhaling bus om 8u10) kregen we ons ontbijt in een kartonnen doos geserveerd. Blijkbaar was het niet mogelijk om 's ochtend het restaurant een half uur vroeger te openen voor ons.

• 7Nina03-04-2008

Wel een leuke vakantie gehad maar toch enkele bedenkingen bij dit hotel. Volgens ons is dit een goed drie sterrenhotel. Qua service scoort het heel zwak. Bij toewijzing van de kamer kan je die zelf gaan zoeken, en je koffers gelijk meenemen. Wat mij vreselijk stoorde was dat je als "all in-gast" voor elke bestelling moest aftekenen (ook al was dat maar een appel). Het verwarmde zwembad bleek veel te koud en enkel "geklimatiseerd" te zijn. Het speeltuintje dat op foto te zien was op de site van de touroperator was vervangen door (betalend) een trampoline en klimmuur. Het eten was wel zeer goed en voldoende variatie. Het hotel is zeer rustig gelegen aan een mooie promenade. De aankomende vliegtuigen zijn een attractie op zich en geven echt geen last. Lanzarote is mooi, maar er is zeer veel wind, neem dus voldoende warme kledij mee. Je kan de wind ontkomen op de papagayo-stranden.

• 6Patricia, Osman, Ferdi en Serra31-03-2008

Wij zijn net terug uit Lanzarote en hadden een 2 kamerapp.. We hebben twee kleine kinderen (3 jaar en 1 jaar). Het hotel is niet ingericht voor kleine kinderen. Zwembad veel te diep en veel te koud. Annimatieprogramma als kinderdisco begint veel te laat na 21.00 uur. Ook de kamers waren qua prijs en kwaliteit te min naar onze indruk. Geen eethoek, veel kleine insecten, kortom niet voor herhaling. De ligging is wel perfect en een erg mooi uitzicht op zee. Maar helaas wij vonden dit geen geschikt appartement voor een vakantie met kleine kinderen.

Patricia en Osman bezocht 20 maart

• 9de Rooij10-03-2008

Mooi hotel, rustige ligging. Ligt wel ver van het centrum maar met de taxi of de bus ben je daar voor een paar euro. Ook het huren van een auto is een aanrader. Wanneer om 09.00 uur alle bedjes an het zwembad al bezet zijn worden de handdoeken van personen die er niet liggen er afgehaald zodat andere mensen wel kunnen liggen, handdoekje leggen is dan ook niet toegestaan. Animatie is super, zowel voor kinderen als volwassenen!! tijdens ons verblijf niet één kakkerlak gezien. De grantour over het eiland is ook zeker aan te raden. van engelse en ierse gasten hebben wij geen last gehad. Wij hebben een super vakantie gehad en hopen hier zeker nog een keer terug te komen.

• 8m de lorm09-03-2008

Net een week terug van een mooie vakantie in dit hotel. Kamers ruim en schoon. Zorg dat je niet bij de lift zit. wij hadden all-inn en dat was goed het eten was gevarieerd en goed en dat maakt de vakantie af. Rond het zwembad was het schoon en je ging door een poortje en dan stond je al op het strand en boulevard. Wel veel engelsen maar geen last van. Dit hotel is voor herhaling vatbaar.

• 9Tineke en Chris, Wim en Paulien08-02-2008

Wij zijn van 13 januari tot 25 januari in dit hotel gewees. Hebben een prima vakantie gehad. Goede kamers, goed schoon, eten prima veel variatie, leuke bediening. Het enige wat jammer was dat we geen kopje koffie konden krijgen of kopen op de dag dat we vertrokken. We werden om 10 voor 7 opgehaald????? minpuntje. En waarom vergooien ze de drankjes. Sangria niet te drinken en vaak uitverkocht en dat voor Spanje ook minpuntje. Animatie hardstikke goed, zwembaden prima. Verder geen klachten.

10 tips over Aparthotel Sol Lanzarote

• Jankees en Henriette, 12-05-2012

De zuidtoer vonden wij geweldig! El Golfo krater, Los Hervideros, de vulkanentoer en een lekker lokaal wijntje proeven. Het noorden hebben we zelf ontdekt met een huurauto, ook enorm leuk om te doen.

• Durk, 03-10-2013

Zoals veel reizigers zeggen: Huur een auto. Is zeker de moeite waard! Dingen die je echt moet zien vind ik: Parc national de Timanfaya Tequise market Mirador del Rio Los Hervideros Playa Blanca Jameos del Aqua Eten is goed betaalbaar. Wij gaan vaak naar de Jungla bar. Goed en betaalbaar eten!

• Eric, 20-08-2012

Huur bij boeking al een auto via uw reisbureau, dit is vele malen goedkoper en je bent rondom verzekerd. (ook banden en onderzijde voertuig) Wij hebben nu al 6x gebruik gemaakt van de diensten van Sunny Cars via ons Regio-Reisbureau Passewaaij en dit is echt perfect. Een echte aanrader is het Nationale Park Timonfaya.

2 vragen over Aparthotel Sol Lanzarote

• Chris, 12-01-2015

Kamers Hotel of Appartem

Hoe zijn de kamers van het appartement en dan met name de flintstone kamers, wij willen nl met ons gezin (kids 5 en 11) aankomende zomer dit app. boeken is dit aan te raden ?

marloes veth, 05-05-2015

ik heb vluchtig naar binnen gekeken in een flinstone kamer en mijns inzien is hij idem als de gewone kamer met zeezicht alleen qua stoffering in flinstone thema. in de eetzaal is een aparte ruimte voor de flinstone groep, maar deze is erg afgescheiden van de rest. zou ik zelf niet zo prettig vinden. toen wij er nl. waren was er maar 1 gezin die flinstone thema geboekt hadden en zij zaten dus 'alleen" te eten

carli_chris, 06-05-2015

Marloes,

Bedankt voor je informatie, wij hebben deze kamer al geboekt voor augustus maar wij kijken er naar uit, heb je verder nog tips of do's or don'ts.

Gr.Chris

• nikysa90, 08-10-2014

zwembaden verwarmd in de winter?

hallo allemaal, zijn de zwembaden verwarmd in de winter (december)? of kun je beter de zee in?

Pieter, 06-12-2014

ik geloof dat een deel verwarmd kan worden. werd niet gedaan in november. wel werd de temperatuur gemeten. water was niet super warm, maar eenmaal in het water, was het wel te doen. zelf heb ik niet in zee gezwommen, maar dit werd wel gedaan.

Aparthotel info

• Afstand tot strand1 minuut lopen, 50 m, < 5 minuten met de auto
  • Kleur van het strandLicht
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGescheiden door boulevard

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• Soort gerechtenGlutenvrij, Internationaal

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Lees/Studeerrruimte, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Kluis, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages

• ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats