Appartement smartline Lanzarote Palm

Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag23°16°
Appartement smartline Lanzarote Palm
7,8

Omschrijving
Smartline Lanzarote Palm heeft een fijne ligging met alles in de buurt. Bij het appartement zelf vind je een mooi zwembad en vriendelijk personeel. Voor mensen slecht ter been is dit appartement geen goede keus vanwege de helling vanuit de boulevard naar het appartement. Aan te raden is om een auto te huren zodat je het eiland goed kunt bekijken.

We hebben een aantal aanbieders voor smartline Lanzarote Palm voor je op een rij gezet:

Laatste review

Relaxed

Walhalja,
17-11-2018

Net complex waar ze nog mee bezig zijn te verbeteren , zeer vriendelijke receptionisten, goede service als je vragen hebt, regelmatig schone handdoeken en bed verschoning , hygiëne redelijk vergeten soms de hoekjes. Jammer dat het zwembad niet verwarmd is.

Grote supermarkt vlakbij, boulevard vlakbij en strand vlakbij. Voor mensen die slecht ter been zijn is het een hele klim weer naar het appartement.

Auto huren is niet al te duur.

Al met al een relaxed vakantie gehad.

Kenmerken

65 reviews over Appartement smartline Lanzarote Palm in het Nederlands

Relaxed

Walhalja,
17-11-2018

Auto huren is niet al te duur.

Al met al een relaxed vakantie gehad.

Smartline Lanzarote Palm, Public relations assistent, 19-11-2018

Beste Gast,

Heel erg bedankt voor het delen van uw mening. We zijn erg blij om te horen dat u een fijne vakantie heeft gehad.

We stellen de lieve woorden over de service erg op prijs. Fijn dat alles naar wens was. We willlen uw graag laten weten dat het zwembad heel het jaar dezelfde tempratuur heeft (24 graden), dat is standaard en kunnen er vrijwel niks aan doen. We hopen u terug te mogen zien.

Smartline Lanzarote Palm

Voor de eerste keer in het Lanzarote Palm smart line apart hotel. Bij de eerste indruk waren wij enthousiast bij het zien van het zwembad en onze kamer.

---Wij kregen een niet schoongemaakte kamer, dat was slordig. Gelijk actie ondernomen en geklaagd. +++Ontvangst was prima met een Nederlandse receptioniste die bekwaam en vriendelijk alles afhandelde en ons het een en ander vertelde over wat we konden verwachten. Dit is een pluspunt maar er zijn ook minnen: Het viel ons op dat de schoonmaak vlot werd gedaan, met een soort Spaanse slag, het rook wel fris,- soms te zelfs - maar dat maskeerde niet dat er op de kamer-slaapkamer en badkamervloeren teveel rommel bleef liggen. Denk aan haren, terwijl de kleur niet bij ons pasten..! Handdoeken met rafels er aan, kluisje kost €20.- p.w.te duur..op tv. geen BVN ontvangst/ slechte wifi, viel vaak weg, goede wifi is nu een vereiste.!

Ontbijt redelijk..!

Smartline Lanzarote Palm, Public relations assistent, 6-11-2018

Beste gast,

Heel erg bedankt voor het delen van uw mening over het verblijf in het hotel, we zijn erg tevreden om te weten dat het team in oplossingen heeft meegedacht. We vinden het erg jammer dat het verblijf niet 100% naar wens was en zullen de verbeterpunten doorgeven om de service te verbeteren. We hopen dat u toch besluit om nog eens terug te komen.

Leuker voor britten dan Nederlanders

Bouman,
      18-10-2018

Eind september zijn we een week naar lanzarote palm geweest. Wat gelijk duidelijk was is dat hier (net zoals op de rest van het eiland) heel veel britten waren. Aangezien wij overdag en s avonds weg waren hadden we hier weinig last van, maar de dagen dat we aan het zwembad lagen erger je je toch al snel. In ons appartement gaan zitten was geen optie. Vanaf s ochtends vroeg staat de zon op het terras. Zonder parasol of schaduw was het niet vol te houden op ons terrasje. Aangezien er geen schaduw of parasols waren, ga je naar alternatieven op zoek. Ons appartement zelf was vies: een bank waar zo veel vlekken op zitten dat je het niet wil aanraken, gordijnen in de slaapkamer met vlekken, gaten in het beddengoed (wat niet eens vervangen wordt in de loop van de week) en half kapotte handdoeken. Als je door deze gebreken heen kan kijken heb je natuurlijk nog de kakkerlakken. Al met al weinig genoten van het hotel

Smartline Lanzarote Palm, Public relations assistent, 24-10-2018

Beste gast,

Het spijt ons dat u geen fijn verblijf heeft gehad in ons hotel. Wij stellen het op prijs dat u een paar minuten heeft genomen om een gedetailleerde recensie te schrijven. Wij verontschuldigen ons dat het hotel niet aan uw verwachtingen heeft voldaan.

Wij proberen er zeker van te zijn dat onze faciliteiten altijd schoon en verzorgd zijn, en we vinden het spijtig dat dit niet het geval was in uw perspectief. We zullen deze recensie gebruiken om onze service te verbeteren. Teugkomend op het incident met de insecten, dit is een veelvoorkomend probleem rondom het hele eiland door de hoge temperaturen. Wanneer dit probleem voorkomt proberen wij dit zo snel mogelijk op te lossen.

Wij vinden het fijn dat ondanks uw problemen die u heeft beschreven, u een plezierige vakantie heeft gehad. We hopen dat we u van gedachten hebben kunnen laten veranderen en dat u ons in de toekomst nog een keer bezoekt.

Smarline Lanzarote Palm

Preisdaler

Onvergetelijk en erg genoten!

Hiemstra,
      11-10-2018

Heerlijk verblijf gehad. Ruim, schoonmaak elke dag incl. schone handdoeken, vriendelijk personeel, mooi zwembad, genoeg ligbedjes ondanks toch wel handdoek leggen, prima ontbijt. De ligging is op loopafstand van de (drukke) boulevard, grote supermarkt op 250 mt. Op ong. 2,5 km loopafstand de meer autenthieke haven waar iets duurdere maar goede restaurantjes zitten, echt sfeervol. Aanrader te eten op de boulevard zijn Trattoria en Nico. Auto huren is een must om het prachtige eiland te bekijken. Rondje zuid ( bizarre landeschappen) en rondje Noord ( mooie dorpjes en uitzichten) gedaan. La Graciosa en Playa Papagayo bezoeken is een must en Playa Blanca mag je ook niet missen. Heerlijke vakantie gehad, 12 dagen, goede mix van zwembad/stranddagen en exploring!

Smartline Lanzarote Palm, Public relations assistent, 24-10-2018

Beste gast,

We stellen het erg op prijs dat u de tijd heeft genomen voor het schrijven van deze review. We zijn erg blij om te lezen dat u een fijn verblijf heeft gehad. Fijn om te lezen dat de locatie u heeft gehoplen met het ontdekken/genieten van Lanzarote. We hopen u graag nog eens te zien.

Smartline Lanzarote Palm

Dit appartement zou ik niet meer kiezen.

Corrie,
      2-10-2018

het ontbijt was heel goed. personeel vriendelijk en behulpzaam. het appartement was niet helemaal schoon en er stond nog een vuile asbak op het balkon wij roken niet, en de handdoeken waren oud en versleten dat vind ik niet kunnen voor 4 sterren. moest zelf aangeven aan de schoonmaak wat ze moesten doen. wel hebben we genoten en er zelf een heerlijke vakantie van gemaakt

Smartline Lanzarote Palm, Public relations assistent, 9-10-2018

Beste gast,

Bedankt voor het delen van uw mening met ons. We waarderen ondanks de kleine ongemakken dat u toch een fijn verblijf heeft gehad. We stellen het erg op prijs om de goede woorden te lezen over het restaurant en het personeel. Het spijt ons voor het ongeval met de schoonmaak service, we proberen altijd dat alles schoon en op orde is. Met deze opmerkingen kunnen wij onze service verbeteren. We hopen dat u nog eens terugkomt.

Smartline Lanzarote Palm

Mooi ruim appartement in gunstige omgeving.

Yvonne,
      29-9-2018

Personeel is vriendelijk en meedenkend.

We hebben ons hier goed vermaakt.

Een tip voor als je wilt snorkelen is playa chica.

Auto huren is ook een aanrader.

Uit eten met een mooi uitzicht op de zee is cafe ola.

Wij hebben hier een fijne vakantie gehad.

Smartline Lanzarote Palm, Public relations assistent, 4-10-2018

Beste gast,

Heel erg bedankt voor het delen van uw mening met ons en de andere Zoover gebruikers. We zijn erg blij dat u heeft genoten van het verblijf en heel erg bedankt namens ons personeel. We hopen u snel weer terug te zien.

fantastisch!

Marlies Bruin,
      24-9-2018

het was een super fijn en schoon hotel goede service. nederlandse dames bij de receptie was ook erg handig!

wij vonden het een erg goeie ligging alles in de buurt op loopafstand winkels strand restaurants.

wel mag het zwembad water een paar graden warmer verder absoluut geen geklaag wij hebben genoten!!

1 nadeel voor de wat oudere mensen is de helling op vanuit de boulevard naar het hotel zelf vonden wij het geen ramp en ons zoontje van 5 ook niet!

zeker voor herhaling vatbaar wat ons betreft.

Smartline Lanzarote Palm, Public relations assistent, 4-10-2018

Beste gast,

Heel erg bedankt voor uw mening. We zijn erg blij om te lezen dat u heeft genoten van het verblijf en dat de service naar u wens was. We stellen de lieve woorden over ons personeel erg op prijs, we zullen het doorgeven aan de dames. We hopen u snel weer terug te zien.

Prima appartement

Chantal,
      20-9-2018

Appartement is leuk opgezet. Wordt goed schoongemaakt. Soms wel wat vroeg waardoor we één keer nog op bed lagen. Ruim balkon aanwezig helaas wel de hele dag in de volle zon waardoor we na een dag zwembad verplicht binnen moesten zitten omdat het veelte warm was. Supermarktje is om de hoek (verse broodjes in de ochtend). Iets verder naar beneden lopen zit een wat grotere supermarkt. Zwembad is lekker fris. Wel wat weinig parasols. De wifi kan vele malen beter, dit was een puntje om aan te ergeren. Strand en centrum te bereiken via weg naar beneden waardoor de terugweg klimmen is. Een auto huren is echt een must, zoveel mooie dingen te zien op dit eiland!

Smartline Lanzarote Palm, Public relations assistent, 2-10-2018

Beste gast,

Dank u wel voor de tijd die u heeft genomen om uw mening met ons te delen. Ook vinden wij het fijn dat uw ervaring bij ons voornamelijk positief was.

Wij zijn blij dat u de kamers schoon en gezellig vond. En ook dat onze locatie geschikt is voor het gebruik van andere diensten. Wij vinden het fijn dat u heeft genoten van ons zwembad. Wij hopen u weer te verwelkomen in de toekomst.

Fantastisch!!

Wim Smit,
      15-9-2018

Zeer netjes elke dag schone handoeken onbijt is prima lekker rustig eten ook prima. Voor mensen die slecht terbeen zijn is naar het strand lopen een uitdaging door het grote hoogte verschil van hotel naar het strand!

Smartline Lanzarote Palm, Public relations assistent, 27-9-2018

Beste gast,

We vinden het erg fijn dat u tijd heeft genomen om deze review te schrijven. We zijn erg blij dat u een fijn verblijf heeft gehad in ons hotel.

Wij zijn erg blij om te lezen dat u de comfort in het hotel en de schone handdoeken naar u wens waren. Ook dat het vanaf het hotel naar het strand geen probleem was voor u. We hopen u snel weer terug te zien.

Smartline Lanzarote Palm

Leuk appartementen complex leuk personeel.

Zwembad goed onderhouden.

Kamer leuk in gedeeld, maar de puntjes moeten nog wel even op de i gezet worden.

Douche moeten ze echt mee bezig verder wel leuk in gedeeld en modern, maar schimmel plekken, even opnieuw kit randen aan brengen dan heb je ook geen last meer van kleine beestjes in de douche.

Ong 500 meter van het strand maar wel met een behoorlijke klim/ daling., dus voor mensen die wat slecht te been zijn is het minder.

Ontbijt was heel goed maar wel wat beperkt.

Smartline Lanzarote Palm, Public relations assistent, 25-9-2018

Beste gast,

We zijn erg blij dat u de tijd heeft genomen om een review te schrijven. Het spijt ons dat het hotel niet zo bleek te zijn als wat u had gewild. We stellen het erg op prijs dat de service en personeel goed waren. Maar zien ook dat het hotel niet 100% goed was. We zullen aan de verbeterpunten werken. We hopen dat u van gedachten verandert en nog eens langs komt in ons hotel.

Preisdaler

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement smartline Lanzarote Palm in Puerto del Carmen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement smartline Lanzarote Palm zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.