Appartement
Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag23°15°
7,7

Omschrijving
Smartline Lanzarote Palm heeft een fijne ligging met alles in de buurt. Bij het appartement zelf vind je een mooi zwembad en vriendelijk personeel. Voor mensen slecht ter been is dit appartement geen goede keus vanwege de helling vanuit de boulevard naar het appartement. Aan te raden is om een auto te huren zodat je het eiland goed kunt bekijken.

We hebben een aantal aanbieders voor smartline Lanzarote Palm voor je op een rij gezet:

90 reviews over Appartement smartline Lanzarote Palm in het Nederlands

prima verblijf, precies wat we zochten

Johan,
19-3-2019

bijzonder goed, goede service , prettig personeel

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

Heerlijk, wanneer mogen we weer?

Marga,
      17-3-2019

Lanzarote Palm heeft prima appartementen. Goed ingericht, netjes en schoon en vooral...stil! Klein muziekje bij het zwembad, maar verder heel rustig. Tip; wil je de ochtendzon; vraag om kamer 129 tot en met 144. Wil je de avondzon vraag om kamer 55 tot en met 104. Locatie was prima, boulevard en strand..even de weg aflopen. Meer dan voldoende supermarkten op kleine loopafstand. Pinautomaten in de straat. Kortom, alles dichtbij!

Gereisd met partner in maart 2019
      Smartline Lanzarote Palm, Public relations assistent, 18-3-2019

Beste Marga,

Hartelijk dank voor het schrijven van uw review. Ten eerste willen we u bedanken voor de woorden geschreven over ons hotel. Wij zijn blij te weten dat u verblijf naar verwachting is verlopen. Deze reviews helpen ons de service te verbeteren voor in de toekomst. De deuren van ons hotel zullen altijd voor u open staan.

Met vriendelijke groet,

Fantastische plek

Jos en Margriet,
      14-3-2019

Gastvrijheid, vriendelijke mensen, iedere dag werd er gepoetst, schone handdoeken, schone lakens.

Prima bed en douche.

nooit meer half pension

Mevr Veldman,
      8-3-2019

ruim appartement.

We hadden half pension geboekt ( buffetvorm) , de eerste 2 dagen zaten we s 'avonds alleen in het ongezellige restaurant . Daarna konden we 2 dagen het eten bestellen en in ons appartement dineren. De laatste 3 dagen waren we met 8 personen met half pension en moesten we dus weer in het restaurant eten.

De eerste dagen was er ook geen buffet. Daarna klein buffet met 1 dag voor 8 personen afgeteld iedereen 1 meloenen voorafje , 8 gebakjes stonden er klaar als dessert.....En hoofdgerecht was altijd kiezen vanaf een kaart …..of 1 soort vlees ...of 1 soort vis of 1 soort pasta.

wij lusten geen vis, en 1 dag hadden we de pech dat het voorgerecht uit vissalade of vissoep bestond , hoofgerecht vlees of vis of pasta met vis !!

Boulevard , strand , en restaurantjes, supermarktjes zijn allemaal binnen loopafstand.

Smartline Lanzarote Palm, Public relations assistent, 11-3-2019

Dear Mevr,

First of all, many thanks for your interest and trust when you decided to stay in our hotel. In second place, we appreciate so much your comments because it helps us to know the aspects that we should improve. We are sorry that you had such an uncomfortable experience with some of our services.We regret not having been up to your expectations and that you leave with a very bad impression of our stablishment. Sincerously we appreciate that you have spent some minutes to share your oppinion. Surely we will take into account each of your suggestions. Apologies for the inconveniences.

prima verblijf

Dick,
      27-2-2019

leuk, goed onderhouden en schoon appartement. Voldoende ligbedden bij het zwembad. Personeel is vriendelijk. Wij komen hier vast nog eens terug.

Enige minpunt is de WIFI verbinding

Smartline Lanzarote Palm, Public relations assistent, 28-2-2019

Dear Dick,

Thanks for rating us with this score. We are thank that you have in consideration the effort that makes our whole staff to bring our guests a good service. We hope to see you soon again in our hotel, all our team will be happy to welcome you.

We will take into account what you tell us about our WiFi service in order to improve it.

Smartline Lanzarote Palm

Prima app. Goede locatie, vriendelijk personeel.

Albert & Alice,
      17-2-2019

Prima appartement. Zeer tevreden. Personeel is erg vriendelijk. Na ons beklag te hebben gedaan over het bromgeluid van de naastgelegen supermarkt kregen we een ander appartement aangeboden. Elke dag werd er schoongemaakt en kregen we schone handdoeken. Bedden zijn prima. Ook locatie is goed, kleine afstand naar het strand boulevard en centrum. Zeker een aanrader!

Smartline Lanzarote Palm, Public relations assistent, 19-2-2019

Dear guest,

We are glad that you have taken a few minutes of your time to write this review. We appreciate your nice words about our Hotel.

We hope we will see you again soon.

verrukkelijk

fijn klimaat

Gereisd met partner in februari 2018
      Smartline Lanzarote Palm, Public relations assistent, 15-2-2019

Dear guest,

We hope we will see you again soon.

Fantastisch.

Jan Hijink,
      10-2-2019

Prima appartement. Elke dag schoonmaak en schone handdoeken. Zeer attent, mijn vrouw was jarig en er stond die dag een fles wijn en een kaartje op tafel in het appartement.

Smartline Lanzarote Palm, Public relations assistent, 13-2-2019

Dear guest,

We really appreciate that you have taken a few minutes of your time to write this review. We are glad that you had a nice stay at our hotel and that you would come back.

Smartline Lanzarote Palm

Een klein 'zesje', maar geen vier sterren!

Harry van C.,
      6-2-2019

De buitenkant van de gebouwen en de buitenruimte ziet er keurig uit. Zowel het interieur als de inventaris van het appartement waren uiterst pover. Ongezellige ´koude´ verlichting, een onmogelijke zitbank annex bedbank. Wel een prima bed.

Slechte dagelijkse schoonmaak. Bovendien: onder het bed lag een dikke laag stof.

Het restaurant was ongezellig ingericht en baadde 's avonds in koud, wit licht. Gelukkig hadden wij alleen logies en ontbijt geboekt! De ontbijtservice zelf was prima. De hele dag, van 10 uur 's morgens tot 10 uur s' avonds, muziek rond het zwembad vonden wij niet prettig. Je kon je er niet aan onttrekken als je dat zou willen. We hebben een fijne vakantie gehad op Lanzarote maar zouden deze accommodatie niet aanbevelen op grond van het bovenstaande.

Smartline Lanzarote Palm, Public relations assistent, 11-2-2019

"Dear guest,

Smartline Lanzarote Palm

Schoon , modern en een goede prijs

de Vries,
      1-2-2019

Smartline is een modern en schoon complex voor Spaanse begrippen ,alles was naar wens.

de boxsprngs sliepen heerlijk.

personeel was vriendelijk.

maar een nadeel was ,dat lang niet alles in het Nederlands stond aangegeven (wel engels en duits).

behalve het kaartje dat we kregen op het einde om Zoover in te vullen.

Gereisd met partner in januari 2019
      Smartline Lanzarote Palm, Public relations assistent, 5-2-2019

Dear guest,

Thank you very much for rating us with the highest score, we are happy to know that you enjoyed a pleasant holiday in our hotel and that all our facilities and services were to your liking.

We appreciate your kind words about our staff, we will congratulate the entire team on your behalf. We hope to see you again soon.

Appartement info

• VerzorgingHalfpension, Logies-ontbijt
      • De staf spreektDuits, Engels, Nederlands
      • Eten en drinkenBrunch, Diner
      • RokenToegestaan

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement smartline Lanzarote Palm in Puerto del Carmen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement smartline Lanzarote Palm zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.