Appartement smartline Lanzarote Palm

Appartement
Appartement smartline Lanzarote Palm
7,8

We hebben een aantal aanbieders voor smartline Lanzarote Palm voor je op een rij gezet:

42 reviews over Appartement smartline Lanzarote Palm in het Nederlands

Zwembad zeer netjes, kamers iets gedateerd

Annika
16-6-2018

Het gedeelte rondom het zwembad zag er netjes en goed uit. De kamer was niet heel erg schoon en een beetje gedateerd. Behulpzaam personeel. Er zit een supermarkt om de hoek, altijd fijn! Locatie net buiten het drukkere centrum, maar dat vond ik juist fijn.
Smartline Lanzarote Palm, Public relations assistent, 20-6-2018

Beste Gast,

Wy waarderen het dat u en paar minuten van uw tijd heeft genomen om deze recentie te schrijven.

Wy zijn blij dat u van het zwembad heeft kunnen genieten en dat u het leuk en schoon vindt.

Wy zijn blij dat ons medwerkers aardig en behulpzaam waren voor u.

Het spijs ons dat de decoratie van de kamer niet was zoals u gehoopt had.

Wy zullen uw reactie meenemen en hopelijk zo onze service te kunnen verbeteren.

Wy hopen dat besluit nogmaals te kiezen voor ons hotel.

Met vriendelijke Groet,

Smartline Lanzarote Palm

Een middelgroot appartementcomplex,op de bovenste verdieping heb je mooi uitzicht over zee en bergen. Zwembad niet verwarmd. Het eten in het restaurant was niet allemaal even lekker, het ontbijt te duur, maar je kan zelf boodschappen halen in de supermarkt vlakbij. De kamers zijn goed maar eenvoudig. De ligging is vrij rustig
Smartline Lanzarote Palm, Public relations assistent, 5-6-2018

Geachte gast,

We waarderen het erg dat u de tijd heeft genomen om een reactie over ons hotel te scrhijven. We vinden het fijn om te horen dat u een fijn verblijf heeft gehad.

Dank u wel voor de mooie woorden over ons personeel, het appartement, het zwembad, de locatie en het eten.

We hopen u snel weer te zien!

Aanrader!

P.I.P.
30-5-2018

Goed: personeel, appartement, zwembad, ligging en eten.

Minder goed: ongezellige ruimte waar animatie plaats vindt.

Smartline Lanzarote Palm, Public relations assistent, 5-6-2018

Geachte gast,

We waarderen het erg dat u de tijd heeft genomen om een reactie over ons hotel te schrijven. We zijn blij dat u een fijn verblijf heeft gehad in ons hotel.

We zijn blij om te lezen dat u blij was met de locatie en het uitzicht. We waarderen ook u positieve opmerking over uw kamer.

We nemen uw reactie over het restaurant mee om het beter te maken.

We hopen u snel weer te zien!

Smartline Lanzarote Palm

Heerlijk uitgerust in rustige omgeving

Will
23-4-2018

Vriendelijke bediening in restaurant en aan receptie

Appartementen krijgen dagelijks schone handdoeken

Brandschoon zwembad en terras

Wifi verbinding is waardeloos !

Kitnaden in badkamer zijn aan vervanging toe

Niet zoals op internet staat direct aan de boulevard maar op 800 mtr er vandaan

Smartline Lanzarote Palm, Public relations assistent, 25-4-2018

Beste gast,

Heel erg bedankt voor het delen van u ervaringen. We zijn blij om te horen dat onze medewerkers aardig en behulpzaam zijn geweest tijdens uw verblijf. We vinden het erg spijtig om te horen over de slechte wifi verbinding, we gaan het proberen te verbeteren. We hopen u snel weer te zien op het eiland.

tot de volgende keer

piet en lucie
19-3-2018

we zijn weer thuis, van een prachtige week in jullie appartement. we hebben genoten van de heerlijke ligbedden die ruim aanwezig waren . het appartement werd dagelijks schoongemaakt en handdoeken gewisseld ,bij na te vaak ,de meisjes doen erg hun best en het ruikt gewoon schoon,en was het ook.

op de receptie waren Nederlandse meisje aanwezig , Amelie en haar collega's waren stagiaires maar bijzonder vriendelijk en behulpzaam. ze konden alles voor je regelen, natuurlijk de lokale meisjes ook ,maar het trekt als je je eigen taal kunt spreken.het appartement was in gericht naar wens ,keuken gerij afgestemd op Spaans eten.

bij waren v lak bij zee, korte wandeling en je slentert over de boulevard.

Een auto gehuurd ,geregeld door pers. hotel en het eiland lag aan je voeten.

parkeren naast hotel ook geen probleem . bedankt voor de mooie week en tot ziens

Smartline Lanzarote Palm, Public relations assistent, 26-3-2018

Geachte gast,

Ons excuus voor het ongemak wat betreft het wifi network en het koude water tijdens uw verblijf.

Wij zijn blij te horen dat u een fijne vakantie heeft gehad bij ons. Dank voor de goede woorden naar onze stagiairs en het personeel en het ontbijt!

We hopen u snel terug te zien in Lanzarote!

Met vriendelijke groet,

Redelijk

Peter
25-2-2018

Een prima appartement met wat verbeterpunten.wij hebben heel de week tot op de draad versleten handdoeken gehad.ook na vermelding hiervan.schoonmaak redelijk op het oog maar hoekjes en kanten vies.en dan de kit naden deze zijn vies en slordig .Personeel is vriendelijk en hardwerkend vooral de jongen van het zwembad ,wat een energie.
Smartline Lanzarote Palm, Public relations assistent, 1-3-2018

Geachte gast,

Het spijt ons voor het ongemak met de schoonmaak tijdens uw verblijf. We willen u bedanken voor het schrijven van een referentie. Wij waarderen de opmerkingen van onze gasten en beloven u deze mee te nemen in de toekomst. Dank voor de goede woorden naar onze badmeester.

Met vriendelijke groet,

Prima appartement.

O & G
15-2-2018

Prima appartement, lekker ontbijt en Puerto del Carmen centrum op loopafstand. De heuvel was goed te doen. Een auto huren is ook goed te doen, en je kunt ook prima met de bus reizen. Wij hebben ons prima vermaakt
Smarline Lanzarote Palm, Public relations assistent, 19-2-2018

Dear guest,

we are happy to read you spent a good time in Lanzarote. Thanks you for recommending our hotel. We hope to see you again!

Voor herhaling vatbaar

Wil van Iersel
10-2-2018

Goed appartement, vriendelijk personeel, prima ontbijt.
Smarline Lanzarote Palm, Public relations assistent, 15-2-2018

Dear guest,

Thank you for your good review of our staff and breakfast services. We hope to see you back in Lanzarote!

Uitstekend

Yentl
10-2-2018

Mooie ruime appartementen, groot zwembad, enige minpuntje was de berg waarop het hotel

Iigt.

Smarline Lanzarote Palm, Public relations assistent, 15-2-2018

Dear guest,

Thank you for your comments and sorry for the inconvenience of the hill. We take note of it in order to improve our services with future guests.

Perfecte ligging

Ineke
7-2-2018

Niet te groot appartementencomplex. Goede wifi bij de receptie. Heel goede bedden. Om bij het appartement te komen flinke klim. Aan de boulevard veel keuze in restaurants. Mensen van receptie en schoonmaakpersoneel heel vriendelijk. Klein supermarktje bij het complex met verse broodjes in de morgen. Grote supermarkt op 200 meter Keukenspullen voldoen niet om zelf te koken. Glasservies heel weinig. Geen wijn en bierglazen, die hebben we toen maar zelf gekocht. (Hebben er ook niet naar gevraagd bij receptie) schoonmaak goed en handdoekenwissel en beddengoed wissel vaak.
Manager, Public relations assistent, 8-2-2018

Dear guest,

We are pleased to know that you have enjoyed during the visit to our hotel. Thank you very much for sharing your experience with us and for your kind and sincere comments on some aspects that we must take into account to improve. Remember that you can ask what you want at our reception. We will do everything possible to help you and to respond to your requests. We hope to have you here again soon.

Best regards,

Smarline Lanzarote Palm

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement smartline Lanzarote Palm in Puerto del Carmen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement smartline Lanzarote Palm zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement smartline Lanzarote Palm scoort een 7.78 uit 10 op basis van 42 reviews.