Appartement smartline Lanzarote Palm

Appartement
Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag23°17°
Appartement smartline Lanzarote Palm
7,9

We hebben een aantal aanbieders voor smartline Lanzarote Palm voor je op een rij gezet:

39 reviews over Appartement smartline Lanzarote Palm in het Nederlands

Heerlijk uitgerust in rustige omgeving

Will, 23-4-2018

Vriendelijke bediening in restaurant en aan receptie

Appartementen krijgen dagelijks schone handdoeken

Brandschoon zwembad en terras

Wifi verbinding is waardeloos !

Kitnaden in badkamer zijn aan vervanging toe

Niet zoals op internet staat direct aan de boulevard maar op 800 mtr er vandaan

Smartline Lanzarote Palm, Public relations assistent, 25-4-2018

Beste gast,

Heel erg bedankt voor het delen van u ervaringen. We zijn blij om te horen dat onze medewerkers aardig en behulpzaam zijn geweest tijdens uw verblijf. We vinden het erg spijtig om te horen over de slechte wifi verbinding, we gaan het proberen te verbeteren. We hopen u snel weer te zien op het eiland.

Met vriendelijke groeten,

tot de volgende keer

piet en lucie, 19-3-2018

we zijn weer thuis, van een prachtige week in jullie appartement. we hebben genoten van de heerlijke ligbedden die ruim aanwezig waren . het appartement werd dagelijks schoongemaakt en handdoeken gewisseld ,bij na te vaak ,de meisjes doen erg hun best en het ruikt gewoon schoon,en was het ook.

op de receptie waren Nederlandse meisje aanwezig , Amelie en haar collega's waren stagiaires maar bijzonder vriendelijk en behulpzaam. ze konden alles voor je regelen, natuurlijk de lokale meisjes ook ,maar het trekt als je je eigen taal kunt spreken.het appartement was in gericht naar wens ,keuken gerij afgestemd op Spaans eten.

bij waren v lak bij zee, korte wandeling en je slentert over de boulevard.

Een auto gehuurd ,geregeld door pers. hotel en het eiland lag aan je voeten.

parkeren naast hotel ook geen probleem . bedankt voor de mooie week en tot ziens

Smartline Lanzarote Palm, Public relations assistent, 26-3-2018

Geachte gast,

Ons excuus voor het ongemak wat betreft het wifi network en het koude water tijdens uw verblijf.

Wij zijn blij te horen dat u een fijne vakantie heeft gehad bij ons. Dank voor de goede woorden naar onze stagiairs en het personeel en het ontbijt!

We hopen u snel terug te zien in Lanzarote!

Met vriendelijke groet,

Redelijk

Peter, 25-2-2018

Een prima appartement met wat verbeterpunten.wij hebben heel de week tot op de draad versleten handdoeken gehad.ook na vermelding hiervan.schoonmaak redelijk op het oog maar hoekjes en kanten vies.en dan de kit naden deze zijn vies en slordig .Personeel is vriendelijk en hardwerkend vooral de jongen van het zwembad ,wat een energie.
Smartline Lanzarote Palm, Public relations assistent, 1-3-2018

Geachte gast,

Het spijt ons voor het ongemak met de schoonmaak tijdens uw verblijf. We willen u bedanken voor het schrijven van een referentie. Wij waarderen de opmerkingen van onze gasten en beloven u deze mee te nemen in de toekomst. Dank voor de goede woorden naar onze badmeester.

Met vriendelijke groet,

Prima appartement.

O & G, 15-2-2018

Prima appartement, lekker ontbijt en Puerto del Carmen centrum op loopafstand. De heuvel was goed te doen. Een auto huren is ook goed te doen, en je kunt ook prima met de bus reizen. Wij hebben ons prima vermaakt
Smarline Lanzarote Palm, Public relations assistent, 19-2-2018

Dear guest,

we are happy to read you spent a good time in Lanzarote. Thanks you for recommending our hotel. We hope to see you again!

Voor herhaling vatbaar

Wil van Iersel, 10-2-2018

Goed appartement, vriendelijk personeel, prima ontbijt.
Smarline Lanzarote Palm, Public relations assistent, 15-2-2018

Dear guest,

Thank you for your good review of our staff and breakfast services. We hope to see you back in Lanzarote!

Uitstekend

Yentl, 10-2-2018

Mooie ruime appartementen, groot zwembad, enige minpuntje was de berg waarop het hotel

Iigt.

Smarline Lanzarote Palm, Public relations assistent, 15-2-2018

Dear guest,

Thank you for your comments and sorry for the inconvenience of the hill. We take note of it in order to improve our services with future guests.

Perfecte ligging

Ineke, 7-2-2018

Niet te groot appartementencomplex. Goede wifi bij de receptie. Heel goede bedden. Om bij het appartement te komen flinke klim. Aan de boulevard veel keuze in restaurants. Mensen van receptie en schoonmaakpersoneel heel vriendelijk. Klein supermarktje bij het complex met verse broodjes in de morgen. Grote supermarkt op 200 meter Keukenspullen voldoen niet om zelf te koken. Glasservies heel weinig. Geen wijn en bierglazen, die hebben we toen maar zelf gekocht. (Hebben er ook niet naar gevraagd bij receptie) schoonmaak goed en handdoekenwissel en beddengoed wissel vaak.
Manager, Public relations assistent, 8-2-2018

Dear guest,

We are pleased to know that you have enjoyed during the visit to our hotel. Thank you very much for sharing your experience with us and for your kind and sincere comments on some aspects that we must take into account to improve. Remember that you can ask what you want at our reception. We will do everything possible to help you and to respond to your requests. We hope to have you here again soon.

erg leuk appartementencomplex

Grieta Braam, 5-2-2018

leuk appartement.

vriendelijk personeel

bar en restaurant ongezellig

beatrizplaya, Public relations assistent, 6-2-2018

Dear guest,

Thank you very much for your comment and kind words. We are happy to read that your stay was wonderful, that you enjoyed the restaurant and our services. Hope to see you soon!

Smartline Lanzarote Palm.

Hotel is dit jaar overgegaan naar andere eigenaar. Na de eerste dag doorgegeven dat de afvoer van de douche heel slecht weg liep. Hier is 14 dagen niets mee gedaan met het gevolg dat er een laag zand in de douch stond Dit werd ook niet schoongemaakt, dus dagelijks meer zand in de bak. Bedden SUPER!! Erg veel beddengoed verschoond (2 keer na 2 overnachtingen!!!). Wij koken meestal zelf dus hebben wij het nodige "gereedschap" bij ons (hapjespan, koffiefilter en thermosfles) het espresso apparaat wat er staat is niets voor Nederlanders. Ook de pannen hebben het formaat om te koken voor een weeshuis en kunnen niet samen op de kleine 2 pits kookplaat. Supermarkten voldoende, in het complex een kleine,, op 5 min een grote super en op c.a. 20 min lopen een grote Lidl, Handdoeken wissel was niet goed geregeld. De helling op van af de boulevard naar het complex is erg steil en als je slecht ter been bent kan dit een probleem zijn. ook handig is soms dat BVN gewoon te zien is als je er niet uit wilt gaan.
Manager, Public relations assistent, 5-2-2018

Dear guest,

Thank you very much for your kind comments about our hotel and services, but above all, thank you for your confidence in choosing us for the third time for your holidays. We have effectively changed our image because now we are Smartline! Many new things will come to improve our hotel. And thanks to your comment we can take into account some suggestions to help us offer better services and facilities. We will take note of everything you have told us and thank you very much for your collaboration. We hope you can visit us again very soon.

Smartline Lanzarote Palm.

Niet weer in zo'n mensenpakhuis

Maggie, 27-1-2018

Goed: De bedden, de douche en de schoonmaak / wisseling van textiel.

Slecht: Gehorig, onvolledig keukenmaterieel (we hebben zelf bijgekocht), restaurant niet geschikt voor vegetariers.

Wat echt tegenviel: Wij hebben bij boeking een appartement op de bovenste (2e) verdieping gevraagd maar niet gekregen. Ook niet toen we er ter plekke om vroegen. Blijkbaar had men geen zin in extra administratie. Slechte beurt.

Manager, Public relations assistent, 5-2-2018

Dear guest,

First of all we appreciate your comment, since it allows us to know your opinion. We are pleased to know that the bed, shower, cleaning and change of textiles have been positive aspects. We regret that in other aspects you have not felt satisfied. Regarding your apartment on the second floor, you should always send an email to the reception to take note of your request. In any case this is not a guarantee that your request will be granted, as it always depends on the occupancy and availability of the rooms in the hotel. As for our kitchen team, the restaurant caters for any type of diet always with prior notification, since our menu still does not include some options on the menu directly. But we can offer this service, without any problem. We hope you reconsider visiting us again.

Smartline Lanzarote Palm.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement smartline Lanzarote Palm in Puerto del Carmen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement smartline Lanzarote Palm zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement smartline Lanzarote Palm scoort een 7.86 uit 10 op basis van 39 reviews.