Appartement smartline Lanzarote Palm

Appartement
Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag29°20°
Appartement smartline Lanzarote Palm
7,9

We hebben een aantal aanbieders voor smartline Lanzarote Palm voor je op een rij gezet:

58 reviews over Appartement smartline Lanzarote Palm in het Nederlands

Prima appartement

Chantal
20-9-2018

Appartement is leuk opgezet. Wordt goed schoongemaakt. Soms wel wat vroeg waardoor we één keer nog op bed lagen. Ruim balkon aanwezig helaas wel de hele dag in de volle zon waardoor we na een dag zwembad verplicht binnen moesten zitten omdat het veelte warm was. Supermarktje is om de hoek (verse broodjes in de ochtend). Iets verder naar beneden lopen zit een wat grotere supermarkt. Zwembad is lekker fris. Wel wat weinig parasols. De wifi kan vele malen beter, dit was een puntje om aan te ergeren. Strand en centrum te bereiken via weg naar beneden waardoor de terugweg klimmen is. Een auto huren is echt een must, zoveel mooie dingen te zien op dit eiland!

Fantastisch!!

Wim Smit
15-9-2018

Zeer netjes elke dag schone handoeken onbijt is prima lekker rustig eten ook prima. Voor mensen die slecht terbeen zijn is naar het strand lopen een uitdaging door het grote hoogte verschil van hotel naar het strand!

Leuk appartementen complex leuk personeel.

Zwembad goed onderhouden.

Kamer leuk in gedeeld, maar de puntjes moeten nog wel even op de i gezet worden.

Douche moeten ze echt mee bezig verder wel leuk in gedeeld en modern, maar schimmel plekken, even opnieuw kit randen aan brengen dan heb je ook geen last meer van kleine beestjes in de douche.

Ong 500 meter van het strand maar wel met een behoorlijke klim/ daling., dus voor mensen die wat slecht te been zijn is het minder.

Ontbijt was heel goed maar wel wat beperkt.

Beste gast,

We zijn erg blij dat u de tijd heeft genomen om een review te schrijven. Het spijt ons dat het hotel niet zo bleek te zijn als wat u had gewild. We stellen het erg op prijs dat de service en personeel goed waren. Maar zien ook dat het hotel niet 100% goed was. We zullen aan de verbeterpunten werken. We hopen dat u van gedachten verandert en nog eens langs komt in ons hotel.

Preisdaler

Heerlijke appartementjes en vriendelijke behulpzaam personeel. Bedden waren goed.

Prima ligging en binnen een paar minuutjes bij het strand en de boulevard. Genoeg activiteiten in Puerto del Carmen en op het hele eiland. Wij hebben genoten van het dag(deel) varen met de catamaran.

Het enige wat iets minder is maar dat kan voor iedereen anders zijn is dat ik (wij) het rustig vonden s’avond bij de bar.

Goed om verder te weten! Het complex ligt wel wat hoger dus voor mensen die minder goed te been zijn is het vanaf de boulevard een stijl stukje omhoog naar het appartement.

Beste gast,

Heel erg bedankt voor uw mening. We zijn erg blij om te lezen dat u heeft genoten van uw vakantie in ons hotel. We zijn dankbaar voor de lieve woorden over de service en faciliteiten en in het speciaal de geode woorden over het personeel. We zijn erg blij met ons vriendelijk en behulpzaam personeel. We hopen u snel weer terug te zien.

Nooit meer

Natalie
7-9-2018

Het was opzich een prima appartementencomplex, maar volgende keer kiezen wij toch wat anders. Dit complex heeft 4 sterren, maar ik heb in andere complexen in Puerto del Carmen gezeten met 3 sterren die veel fijner zijn. Volgens mij is de enige reden waarom zij 4 sterren hebben: poolbar en roomservice. Toen wij aankwamen in het appartement was het nog best vies, de vloer werd niet goed schoon gemaakt. De grasmat op het balkon wordt ook nooit schoon gemaakt en zat nog vol prutjes. Wc papier werd bijna nooit bij gevuld, en de handdoeken waren niet goed schoon. We hadden maar 1 vork en 3 messen, 2 glazen en een kapotte kurkentrekker. Kortom, niet up to standard voor een 4 sterrencomplex. Bij de receptie geklaagd over de schoonmaak, zij zouden iemand langs sturen maar die is nooit gekomen. De matrassen kraken onwijs, bij elke draai word je wakker. Bovendien vond ik de keiharde muziek aan het zwembad niet ok. Airco in de kamer was wel fijn.

Beste gast,

We vinden het erg fijn dat u de tijd heeft genome om deze review te schrijven. Het spijt ons dat ons hotel niet was zoals u graag had gewild. We willen u graag laten weten dat we de meningen serieus nemen en aan de verbeterpunten zullen werken. We hopen dat u toch besluit om nog eens langs te komen in ons hotel.

Erik ter Wijlen
3-9-2018

Super hotel, vriendelijk personeel en de schoonmaak was goed voor elkaar.

Kortom: niets te klagen

Beste gast,

Bedankt voor het geven van uw mening. We zijn blij dat u de schoonmakers en personeel goed vondt. We hopen u snel weer terug te zien.

Geweldig!

Bianca
3-9-2018

Wat een geweldige accommodatie, schoon, vriendelijk personeel en fijne locatie.

Beste gast,

We zijn erg dankbaar dat u de tijd heeft genomen voor deze review. We zijn erg blij dat u een fijn verblijf heeft gehad in ons hotel. Erg bedankt namens faciliteiten, kamers, locatie en het personeel. We hopen u snel weer terug te zien.

Smartline Lanzarote Palm

Geweldig en voor herhaling vatbaar

Anneke Ippen
2-9-2018

Een heerlijk rustig appartementen complex, niet ver van de boulevard. Prima appartement en heel dichtbij winkels waar je ‘s morgens heerlijke broodjes kan halen.

Wij hebben ook een auto gehuurd en het hele eiland bekeken in 2 dagen, heel rustig aan gedaan en de tijd ervoor genomen.

Echt tot rust komen en genieten hier.

Beste gast,

Heel erg bedankt voor de lieve woorden. We zijn blij dat u heeft genoten van de vakantie in ons hotel.

Martijn Van os
31-8-2018

Erg vriendelijk personeel aan de balie.Elke dag schoonmaak bedden keurig opgemaakt en schone handdoeken. En de handdoeken worden inderdaad weggehaald als ze te lang lagen wat wij helemaal top vonden.Zo ontstond er geen ruzie 😊helemaal top👍.Zwembad werd elke dag schoongemaakt en gecontroleerd ook de jonge badmeester was erg vriendelijk en goed oplettend👌.En het zwembad was dag en nacht open om te kunnen zwemmen dus s avonds kon je ook nog lekker zwemmen erg fijn.Klein stukje weg naar beneden een hele fijne grote supermarkt waar je heerlijke broodjes ,harde broodjes ,stokbroodjes,cakjes , donuts kon halen en niet duur.Bij Nico s restaurant vriendelijk personeel en heerlijk eten en niet duur was op de weg naar beneden.Wij hebben goed geslapen op de bedden en slaapbank was ook goed te doen.Al met al een heerlijke vakantie gehad😃

Smartline Lanzarote Palm, Public relations assistent, 4-9-2018

Dear guest,

Thank you very much for sharing your detailed and honest opinion with us. We are glad to know that you found our facilities and rooms clean and in good condition. We are also happy to read that our staff was friendly and attentive to you. We hope to see you again soon.

Kindest regards,

Prima verblijf

Imka
28-8-2018

Als reisagent kan ik het appartement aanbevelen. Vanaf het complex loop je zo naar beneden naar de boulevard/strand. Terug is een klimmetje omhoog. Complex is netjes, schoon en vriendelijke medewerkers. Alleen het handdoekje leggen wordt volop gedaan. Appartement geeft wel aan dat ze na een half worden weggehaald, maar wordt niet toegepast. Ook zijn er veels te weinig parasols. En die ben je wel nodig indien met kleine kinderen verblijft. Ons verblijf was prettig en wij hebben ons prima vermaakt.

Preisdaler

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement smartline Lanzarote Palm in Puerto del Carmen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement smartline Lanzarote Palm zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.