Hotel SENTIDO Aequora Lanzarote

Airport hotel, Hotel aan zee, Luxe hotel, Kinderhotel, Designhotel, Boutique hotelWeer vandaag30°22°
Hotel SENTIDO Aequora Lanzarote
8,6

5 tips over Hotel SENTIDO Aequora Lanzarote

Bert, 2-8-2016
aan de boulevard word doorlopend aan je getrokken om te komen eten, maar wil je ECHT lekker Italiaans eten, ga dan naar La Casa del Parmigiano, en voor een overheerlijke steak is Lumo Alto een aanrader. Beide bevinden zich buiten de boulevard, de taxi brengt je er voor € 5,- heen.
jan, 10-4-2015

De wandeling naar Port de calero is erg afwisselend, het gaat van de boulevard tot langs de rotskust naar het havenplaatsje

Ook een wandeling langs het vliegveld is leuk.

Syl, 4-3-2015
bezoek 'El Golfo' in het Westen, heel mooi plekje als je de grilligheid van de natuur kunt waarderen.

We hebben een aantal aanbieders voor SENTIDO Aequora Lanzarote voor je op een rij gezet:

Jan & Joyce, 9-2-2015
Als je kamer wil verlengen omdat je een late terugvlucht hebt, doe dit dan op tijd! Er zijn maar beperkte mogelijkheden. Verlengen tot 17:00 uur kost 20 euro.
cfmaat, 17-1-2015
Strandlaken te gebruiken voor 15 euro borg