Hotel SENTIDO Aequora Lanzarote

Hotel SENTIDO Aequora Lanzarote
8,6

We hebben een aantal aanbieders voor SENTIDO Aequora Lanzarote voor je op een rij gezet:

75 reviews over Hotel SENTIDO Aequora Lanzarote in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+
  • Goed: 7 - 8
  • Matig / voldoende: 5 - 7
  • Onvoldoende: 1 - 5

Super!

Dickie
20-5-2018

Wij hebben het heel goed gehad!! Alles is perfect geregeld. Fijn personeel, iedereen van receptie tot schoonmaaksters maken je het naar je zin, mooie schone kamers, heerlijk buffet, mooie zwembaden, dichtbij een prachtig zandstrand.

Geachte Dickie,

Allereerst hartelijk dank voor het plaatsen van een mening over uw vakantie in ons hotel.

Wij zijn blij om te horen dat wij aan al uw wensen hebben kunnen voldoen.

Wij blijven werken om het hotel te verbeteren samen met al onze werknemers, zo kunnen wij ervoor zorgen dat wij in de toekomst ook aan alle wensen kunnen blijven voldoen.

Nogmaals hartelijk dank voor het vertrouwen en wij hopen u wederom te kunnen verwelkomen in ons hotel.

Geweldig kon niet beter!

Ron Metz
18-5-2018

Geweldig verblijf gedurende een week. In dit hotel wordt je als gast behandeld en verwend met heerlijk gevarieerd eten in buffet vorm. Kamers worden iedere dag schoon gemaakt en schone handdoeken. Het personeel is heel vriendelijk en zorgen ervoor dat het je aan niets ontbreekt. Accommodatie zeer geschikt voor kinderen en wij hebben een fantastische week beleefd met totaal 9 personen verdeeld over 3 schitterende en ruime appartementen.

Geachte meneer Ron Metz,

Hartelijk dank voor de 10 punten dit waarderen wij heel erg.

Ik ben zeer tevreden dat wij ervoor hebben kunnen zorgen dat u een fijne vakantie bij ons hebt gehad en hopen u graag nogmaals te kunnen verwelkomen.

Voor ons een aanrader

BHM Vinken
13-5-2018

Super hotel.

Positief:

Het vriendelijke personeel, afwisseld en goed eten en voor ons zeer belangrijk een ruime en schone kamer

Wij hadden een kamer in blok 5 dat is het gedeelt voor alleen volwassenen lekker rustig.

Ook was het fijn dat de manager van het hotel nederlander is dus we konden bij hem terecht als we vragen hadden.

Negatief: Het is jammer dat bij slecht weer overdag het hotel geen var heeft waar je lekker kunt genieten van een drankje.

Al met al vinden wij dit hotel een aanrader en wij komen zeker nog een keer terug.

Beste Meneer Vinken,

Dank u wel voor uw mening.

Ik ben blij dat wij over het algemeen aan u wensen hebben kunnen voldoen.

Negatief: Op dit moment zijn wij aan het kijken wat wij kunnen doen zodat de gasten bij slecht weer ook een goede mogelijkheid hebben om een drankje te nuttigen binnen. Ik kan helaas nog niet zeggen wanneer wij een oplossing hebben voor dit maar ik kan u beloven dat wij hard ons best doen om een oplossing te hebben voor het winter seizoen weer begint.

Hartelijk voor het vertrouwen en wij hopen u wederom te kunnen verwelkomen in ons hotel in de nabije toekomst.

aanrader

alice van gaal
7-5-2018

Wij waren met de familie in Lanzarote, wat een fijn relaxt eiland trouwens. Het hotel is erg goed bevallen. Super vriendelijke mensen in het hele hotel, receptie duidelijk en behulpzaam, obers buitengewoon vriendelijk en gezellig. Animatie allemaal enthousiast maar niet opdringerig. Babette is zo leuk met kids, onze jongste van 7 was niet weg te slaan bij de kidsclub. Ook de oudere kinderen kwamen aan hun trekken met div. schietsporten en waterpolo en voetbal. Het hele complex is super schoon. Wat wij het nadeel vonden is dat je er s'avonds niet lekker buiten kon zitten, maar hier liggen plannen voor klaar. De ligging is geweldig het poortje bij het zwembad door en je bent bij de zee, alwaar voor de wandelaars onder ons een geweldig wandelpad loopt zowel naar costa tequise als naar playa blanca heerlijk veilig langs de zee. Ook een auto huren doe je eenvoudig in het hotel. Wegen op Lanzarote super. complimenten aan de keuken!
MDL - S.A., Sales & e-Commerce Manager, 9-5-2018

Geachte klant,

Bedankt voor het doorbrengen van uw vakantie in ons hotel en voor het delen van uw ervaring .

We zijn blij dat u genoten heeft van uw verblijf en dat wij uw verwachtingen konden inlossen.

Wij delen uw opmerkingen met de afdelingen in het hotel , uw commentaar helpt ons en toekomstige vakantiegangers, dankuwel.

Topperdetop !! Heerlijk.

David Henckens
6-5-2018

Heerlijke vakantie gehad. Prachtig hotel met erg vriendelijke en behulpzaam personeel. Wat ons op iel was dat het erg schoon was. Keuze uit diverse zwembaden, ook daar alles netjes en geen halddoekje leggen cultuur.!! Eten en dranken goed verzorgt. Lekker en erg veel keuze elke dag weer opnieuw. Vanuit hotel makkelijk het strand te bereiken of vanuit hotel makkelijk leuke wandelingen te maken. Auto verhuur was ook mogelijk vanuit het hotel. Hierdoor alla minuut alles te regelen en terug brengen en ophalen direct voor de deur tegen betaalbare prijzen. Kleine aanmerking is dat we een fitniss ruimte verwacht hadden. Deze was nog niet open. Maar we hebben gezien dat deze in aanbouw was met mooie nieuwe apparaten. Het is niet te veel als we schrijven dat zowel de ouders alsook de kinderen een overheerlijke vakantie hebben gehad. En we dit hotel op de reviset lijst gezet hebben.
MDL - S.A., Sales & e-Commerce Manager, 8-5-2018

Geachte klant,

MDL

Zeer goed hotel op zeer mooi eiland

John
16-4-2018

Een super verzorgde vakantie. Personeel heel vriendelijk en behulpzaam voor zowel jong als oud. Iedereen werkt mee om ervoor te zorgen dat je een fijne vakantie hebt. Eten erg goed. Mooie grote junior suite. Perfecte centrale locatie voor uitstapjes en dichtbij een mooi breed zandstrand.
MDL - S.A., Sales & e-Commerce Manager, 22-4-2018

Geachte John,

Nooit weer

H S de Groot
28-3-2018

Kamers waren netjes zwembad netjes alles werd goed schoon gemaakt vriendelijk personeel,

Eten was geen was geen 4 sterren bijna elke dag het zelfde , ik had het idee dat ze een vergadering gehad hebben hoe het eten zo goed koop mogelijk kunnen maken . Eetzaal lijkt een beetje op een bedrijfs kantine,in de zaal waar de bar staat is het zitten is niet gezellig animatie team vergeleken bij andere hotels die wij hebben bezocht slecht

Erik Van Dorp Resident manager, Sales & e-Commerce Manager, 30-3-2018

Geachte meneer H S de Groot,

Dank u wel voor uw mening over uw vakantie, het is jammer om te horen dat u niet van uw vakantie heeft genoten.

Eten geen 4 sterren en elke dag hetzelfde: Wij hebben verschillende thema avonden zoals Aziatisch, Spaans, Mexicaans en Italiaans, wij hebben een show-cooking gedeelte met ieder dag 2 soorten vlees en 2 soorten vis dat voor u vers wordt gebakken, een salade bar waar u zelf u eigen salades kunt samenstellen, een buffet met vegetarische gerechten, Ik begrijp dan ook niet dat u zegt dat het iedere dag hetzelfde is.

restaurant een bedrijfskantine en bar niet gezellig: Op dit punt ben ik het voor een gedeelte met u eens en daarom zijn wij ook bezig met een plan om het restaurant te verbeteren zodat het aangenamer is voor onze gasten en dit geld ook voor de bar. Bij de ingang van het restaurant hebben wij een bord opgehangen met een stoplicht zodat onze gasten zien wanneer het druk is in het restaurant en wat de rustigere uren zijn.

Animatie slecht vergeleken met andere hotels, Ik weet natuurlijk niet in welke hotels u bent geweest maar als ik de meningen van onze gasten bekijk op het internet dan word het animatie team en programma hoog gewaardeerd, het kan zijn dat het niet u smaak is en dat accepteer ik natuurlijk.

Ik ben blij dat u in iedere geval tevreden was met de kamers, de schoonmaak in het hotel en voor mij zeer belangrijk een vriendelijke personeel dit wordt zeer gewaardeerd. Het personeel verdient alle lof voor het goede werk wat ze leveren.

Wij zijn blij met de feedback die u ons heeft gegeven want de feedback van onze gasten is zeer belangrijk om het hotel te verbeteren.

Met vriendelijke Groet,

Voor herhaling vatbaar

Beyers
19-3-2018

Het hotel is zeer goed gelegen. Als je langs de achterkant het hotel verlaat ben je in minder dan 5 min. aan het mooie strand en een aantal winkels ,bars en restaurants. Het centrum van Puerto Del Carmen met zijn lange winkelstraat ligt op enkele kilometers verder, met taxi ongeveer 4 euro.

De kamers(junior suite) zijn heel mooi en worden goed schoongemaakt. De A.I. is zeker voldoende met veel keuze. Al het eten is lekker en goed warm.Frisdrank is van de tap en niet lekker maar tegen betaling kan je ook A-merken in flesjes krijgen.

Het Al Paco restaurant is bij A.I. één maal gratis en je krijgt een tapas-menu wat ook zeer lekker is.Het domein bestaat uit 6 gebouwen met kamers en er zijn 4 verwarmde zwembaden. Er is een adults only area met apart zwembad waar het heel rustig is.Het hele domein wordt heel goed onderhouden.Al het personeel is zeer vriendelijk en de service heel goed.Wij hebben genoten!!

Erik Van Dorp Resident manager, Sales & e-Commerce Manager, 26-3-2018

Geachte Meneer en mevrouw Beyers Galle,

Allereerst hartelijk dank voor het plaatsen van uw mening.

Zoals ik altijd aangeef voor onze Nederlandse gasten zijn 3 dingen heel belangrijk, vriendelijk personeel, schone kamers en goed eten, wij zijn dan ook zeer tevreden dat wij u dit hebben kunnen aanbieden.

Ik ben het met u eens dat het personeel alle lof verdient voor het goede werk, vriendelijk personeel is ontzettend belangrijk. Ik ga u commentaar vertalen en uitprinten zodat het personeel kan zien dat zij goed werk hebben afgeleverd.

Graag wil ik u informeren dat wij wel degelijk met A merken werken de frisdranken uit de automaat zijn allemaal van een bekend cola merk en ook de alcoholische dranken zijn voor 90% A merken.

Ik ga kijken of wij de frisdranken automaten moeten aanpassen zodat de frisdranken beter smaken.

Nogmaals hartelijk dank voor het vertrouwen in ons hotel en wij hopen u wederom te mogen verwelkomen in ons hotel in de nabije toekomst.

Fantastische vakantie gehad!

Suzy Verbeeck
16-3-2018

Mooi complex , alles aanwezig
Erik Van Dorp Resident manager, Sales & e-Commerce Manager, 26-3-2018

Beste Meneer Visser,

Hartelijk dank voor uw opinie.

Wij blijven werken om het hotel te verbeteren zodat wij ook in de toekomst onze gasten een goede service en faciliteiten kunnen aanbieden.

Nette kamers, 2 minuten lopen van strand

Bert
12-3-2018

Prima kamers, 4 zwembaden waarvan eentje een verwarmd Adults only bad. Het complex is verdeeld in blokken. Wel overzichtelijk. Voor zover Ik kon nagaan waren er 2 Restaurants. Ze zijn niet al te groot, zodoende kwam het regelmatig voor dat je even moest wachten op een tafeltje. Zeker als je met 4 personen ben, dan was het wachten iets langer dan 2 minuten. Alles is erg netjes, ligstoelen bij het zwembad. Sommige wat doorgezakt. Het hotel ligt prima, vlak bij het strand van playa del Carmen. Ondanks dat het hotel vlak bij de luchthaven ligt, heb je er geen last van. Boek niet de bus via je reisbureau, das veel te duur. Een taxi vraagt 20 euro. Flessen water zijn gratis te verkrijgen bij de receptie. Nadeel (Voor sommige) is dat het toilet middels een glazen wand (die niet tot het plafond reikt !!!) afgescheiden wordt met de slaapkamer. Niet te veel lawaai maken dus, want alles is hoor- en ruikbaar.
MDL - S.A., Sales & e-Commerce Manager, 16-3-2018

Geachte Bertus,

Bedankt voor het doorbrengen van uw vakantie in ons hotel en voor het delen van uw ervaring.

MDL

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel SENTIDO Aequora Lanzarote in Puerto del Carmen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel SENTIDO Aequora Lanzarote zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel SENTIDO Aequora Lanzarote scoort een 8.6 uit 10 op basis van 82 reviews.