Hotel SENTIDO Aequora Lanzarote

Airport hotel, Hotel aan zee, Kinderhotel, Designhotel, Boutique hotelWeer vandaag24°17°
Hotel SENTIDO Aequora Lanzarote
8,5

We hebben een aantal aanbieders voor SENTIDO Aequora Lanzarote voor je op een rij gezet:

70 reviews over Hotel SENTIDO Aequora Lanzarote in het Nederlands

Zeer goed hotel op zeer mooi eiland

John, 16-4-2018

Een super verzorgde vakantie. Personeel heel vriendelijk en behulpzaam voor zowel jong als oud. Iedereen werkt mee om ervoor te zorgen dat je een fijne vakantie hebt. Eten erg goed. Mooie grote junior suite. Perfecte centrale locatie voor uitstapjes en dichtbij een mooi breed zandstrand.

Nooit weer

H S de Groot, 28-3-2018

Kamers waren netjes zwembad netjes alles werd goed schoon gemaakt vriendelijk personeel,

Eten was geen was geen 4 sterren bijna elke dag het zelfde , ik had het idee dat ze een vergadering gehad hebben hoe het eten zo goed koop mogelijk kunnen maken . Eetzaal lijkt een beetje op een bedrijfs kantine,in de zaal waar de bar staat is het zitten is niet gezellig animatie team vergeleken bij andere hotels die wij hebben bezocht slecht

Erik Van Dorp Resident manager, Sales & e-Commerce Manager, 30-3-2018

Geachte meneer H S de Groot,

Dank u wel voor uw mening over uw vakantie, het is jammer om te horen dat u niet van uw vakantie heeft genoten.

Eten geen 4 sterren en elke dag hetzelfde: Wij hebben verschillende thema avonden zoals Aziatisch, Spaans, Mexicaans en Italiaans, wij hebben een show-cooking gedeelte met ieder dag 2 soorten vlees en 2 soorten vis dat voor u vers wordt gebakken, een salade bar waar u zelf u eigen salades kunt samenstellen, een buffet met vegetarische gerechten, Ik begrijp dan ook niet dat u zegt dat het iedere dag hetzelfde is.

restaurant een bedrijfskantine en bar niet gezellig: Op dit punt ben ik het voor een gedeelte met u eens en daarom zijn wij ook bezig met een plan om het restaurant te verbeteren zodat het aangenamer is voor onze gasten en dit geld ook voor de bar. Bij de ingang van het restaurant hebben wij een bord opgehangen met een stoplicht zodat onze gasten zien wanneer het druk is in het restaurant en wat de rustigere uren zijn.

Animatie slecht vergeleken met andere hotels, Ik weet natuurlijk niet in welke hotels u bent geweest maar als ik de meningen van onze gasten bekijk op het internet dan word het animatie team en programma hoog gewaardeerd, het kan zijn dat het niet u smaak is en dat accepteer ik natuurlijk.

Ik ben blij dat u in iedere geval tevreden was met de kamers, de schoonmaak in het hotel en voor mij zeer belangrijk een vriendelijke personeel dit wordt zeer gewaardeerd. Het personeel verdient alle lof voor het goede werk wat ze leveren.

Wij zijn blij met de feedback die u ons heeft gegeven want de feedback van onze gasten is zeer belangrijk om het hotel te verbeteren.

Met vriendelijke Groet,

Voor herhaling vatbaar

Beyers, 19-3-2018

Het hotel is zeer goed gelegen. Als je langs de achterkant het hotel verlaat ben je in minder dan 5 min. aan het mooie strand en een aantal winkels ,bars en restaurants. Het centrum van Puerto Del Carmen met zijn lange winkelstraat ligt op enkele kilometers verder, met taxi ongeveer 4 euro.

De kamers(junior suite) zijn heel mooi en worden goed schoongemaakt. De A.I. is zeker voldoende met veel keuze. Al het eten is lekker en goed warm.Frisdrank is van de tap en niet lekker maar tegen betaling kan je ook A-merken in flesjes krijgen.

Het Al Paco restaurant is bij A.I. één maal gratis en je krijgt een tapas-menu wat ook zeer lekker is.Het domein bestaat uit 6 gebouwen met kamers en er zijn 4 verwarmde zwembaden. Er is een adults only area met apart zwembad waar het heel rustig is.Het hele domein wordt heel goed onderhouden.Al het personeel is zeer vriendelijk en de service heel goed.Wij hebben genoten!!

Erik Van Dorp Resident manager, Sales & e-Commerce Manager, 26-3-2018

Geachte Meneer en mevrouw Beyers Galle,

Allereerst hartelijk dank voor het plaatsen van uw mening.

Zoals ik altijd aangeef voor onze Nederlandse gasten zijn 3 dingen heel belangrijk, vriendelijk personeel, schone kamers en goed eten, wij zijn dan ook zeer tevreden dat wij u dit hebben kunnen aanbieden.

Ik ben het met u eens dat het personeel alle lof verdient voor het goede werk, vriendelijk personeel is ontzettend belangrijk. Ik ga u commentaar vertalen en uitprinten zodat het personeel kan zien dat zij goed werk hebben afgeleverd.

Graag wil ik u informeren dat wij wel degelijk met A merken werken de frisdranken uit de automaat zijn allemaal van een bekend cola merk en ook de alcoholische dranken zijn voor 90% A merken.

Ik ga kijken of wij de frisdranken automaten moeten aanpassen zodat de frisdranken beter smaken.

Nogmaals hartelijk dank voor het vertrouwen in ons hotel en wij hopen u wederom te mogen verwelkomen in ons hotel in de nabije toekomst.

Fantastische vakantie gehad!

Suzy Verbeeck, 16-3-2018

Mooi complex , alles aanwezig
Erik Van Dorp Resident manager, Sales & e-Commerce Manager, 26-3-2018

Beste Meneer Visser,

Hartelijk dank voor uw opinie.

Wij blijven werken om het hotel te verbeteren zodat wij ook in de toekomst onze gasten een goede service en faciliteiten kunnen aanbieden.

Nette kamers, 2 minuten lopen van strand

Bert, 12-3-2018

Prima kamers, 4 zwembaden waarvan eentje een verwarmd Adults only bad. Het complex is verdeeld in blokken. Wel overzichtelijk. Voor zover Ik kon nagaan waren er 2 Restaurants. Ze zijn niet al te groot, zodoende kwam het regelmatig voor dat je even moest wachten op een tafeltje. Zeker als je met 4 personen ben, dan was het wachten iets langer dan 2 minuten. Alles is erg netjes, ligstoelen bij het zwembad. Sommige wat doorgezakt. Het hotel ligt prima, vlak bij het strand van playa del Carmen. Ondanks dat het hotel vlak bij de luchthaven ligt, heb je er geen last van. Boek niet de bus via je reisbureau, das veel te duur. Een taxi vraagt 20 euro. Flessen water zijn gratis te verkrijgen bij de receptie. Nadeel (Voor sommige) is dat het toilet middels een glazen wand (die niet tot het plafond reikt !!!) afgescheiden wordt met de slaapkamer. Niet te veel lawaai maken dus, want alles is hoor- en ruikbaar.
MDL - S.A., Sales & e-Commerce Manager, 16-3-2018

Geachte Bertus,

Bedankt voor het doorbrengen van uw vakantie in ons hotel en voor het delen van uw ervaring.

We zijn blij dat u genoten heeft van uw verblijf en dat wij uw verwachtingen konden inlossen.

Wij delen uw opmerkingen met de afdelingen in het hotel , uw commentaar helpt ons en toekomstige vakantiegangers, dankuwel.

MDL

Ik zou dit hotel bij iedereen aanraden

Nelly van Diezelaar, 27-2-2018

Het is een schitterend hotel prima Schone kamers , vriendelijk personeel goede leiding dus een dikke 10
MDL - S.A., Sales & e-Commerce Manager, 2-3-2018

Geachte klant,

Bedankt voor het doorbrengen van uw vakantie in ons hotel en voor het delen van uw ervaring .

Niet goed, niet slecht

Ru&Di, 12-2-2018

Wij hadden gekozen voor een juniorsuitte maar dat was zijn prijs niet waar, wij zaten in blok 6 kamer 6214, keken op een muur en plat dak dus geen zeezicht of geen zicht op zwembad zoals belooft, als we de deur van het balkon open zette kregen we een etensgeur binnen via de airco. Het eten was smaakloos en het warm eten was koud. We hadden hp en konden onze drank direct na het eten betalen en dat hebben we dus vanaf dag 1 gedaan tot de laatste dag , toch kregen we bij het vertrek toch nog de rekening van dag 1 voorgeschoteld, toen we zeide dat we dat geen twee keer wilde betalen werd die heer achter de balie heel onvriendelijk en boos, voor ons zeker geen tweede keer meer in dit hotel.
Erik Van Dorp Resident manager, Sales & e-Commerce Manager, 26-2-2018

Geachte meneer en mevrouw Ru&Di,

Allereerst hartelijk dank voor het plaatsen van een beoordeling.

Natuurlijk kan ik niet tevreden zijn met 6 punten omdat ik van mening ben dat wij een aantal punten die u aangeeft hadden kunnen oplossen tijdens uw verblijf.

Allereerst de kamer zoals ik bijna altijd aangeef in mijn antwoorden op deze pagina had u kunnen vragen voor een kamer ergens anders in het hotel zonder problemen.

Zelfs als het hotel volgeboekt is zullen wij altijd proberen om onze gasten een kamer aan te bieden die voldoet aan de eisen van iedere gast.

Maaltijden:

Over het algemeen zijn onze gasten tevreden met het aanbad en de smaak van ons eten, wat niet in onthoud dat ik samen met mijn team ga kijken wat wij kunnen doen om dit punt te verbeteren in de toekomst. Ik ben het met u eens dat het eten wam/heet moet zijn en was dit niet het geval dan bied ik daar mijn excuses voor aan.

Het eten verlaat de keuken rond de 80 graden, de gerechten op het buffet is tussen de 65-70 graden en wij proberen de gerechten zoveel mogelijk te wisselen om ervoor te zorgen dat de gasten goed kwaliteit eten hebben tijdens hun verblijf.

Het laatste punt dat u noemt over het betalen van de drankjes, dit had nooit mogen gebeuren, want inderdaad u kunt naar het avondeten meteen afrekeningen.

De manier waarop ze u hebben geholpen in de receptie tijdens uitchecken is dan ook absoluut niet de manier waarop wij onze gasten behandelen en bied hier mijn excuses voor aan.

Nogmaals wil ik u graag bedanken en hoop als u van mening veranderd ons nog een keer bezoekt zodat ik u kan laten zien dat wij de service aan onze gasten zeer belangrijk vinden.

Wilt u mij nog persoonlijk benaderen dan is dit mogelijk door het hotel te bellen en dan geef ik u mijn email adres of ik sta u persoonlijk te woord.

Met Vriendelijke Groet,

Een tegenvaller voor de kostprijs

Serge uit Vilvoorde, 12-2-2018

Modern, goed onderhouden en net hotelcomplex met vriendelijk en behulpzaam personeel. Mooie comfortabele en ruime kamers (juniorsuite in ons geval). Wel opletten met de ligging van de kamers. Gebouw 6 en vooral kamers 6015 & 6016 zijn te vermijden want uitzicht op plat dak van buitenrestaurant/bar en heel lawaaierig vanaf 7 uur ‘s morgens. Buffetrestaurants heel onaangenaam want in kelderverdieping zonder buitenuitzicht, te klein, opeengepakt zitten op keukenstoelen en lawaai zoals in een fabrieksrefter. Eten zowel qua aanbod, kwaliteit, temperatuur en variatie zeker geen 4 sterren waard maar eerder 2. Kies in elk geval voor de all-in plusformule zodat je kan eten in het te reserveren restaurant Don Paco met tafelbediening en kwalitatief eten wat wij elke avond van ons verblijf hebben gedaan. Aanbod in de bars is best ok (vooral in all-in plus). Binnenbar ook in de kelder en heel veel lawaai door vnl Engels voetbalminnend publiek. Weinig aangenaam om te zitten en heel ongezellig. Te mijden...
Erik Van Dorp Resident manager, Sales & e-Commerce Manager, 26-2-2018

Geachte Meneer Serge uit Vilvoorde,

Hierbij stuur ik u hetzelfde antwoord op uw mening zoals op een andere beoordelingspagina.

Het is teleurstellend dat u niet van uw vakantie heeft genoten wat natuurlijk wel ons doel is.

Ik ben het met uw eens dat het weer niet goed was, de slechtste week sinds ik op het eiland woon (15 jaar om precies te zijn). Het hotel is inderdaad een hotel waar veel in de buitenlucht plaats vind, natuurlijk proberen wij ook tijdens slecht weer het onze gasten zo comfortabel mogelijk te maken, bij u is dit niet gelukt.

Kamers:

Als onze gasten niet tevreden zijn met de kamer dan zijn wij altijd bereid om een andere kamer te zoeken, u hebt helaas niet om een kamer wissel gevraagd.

Restaurant:

Het kan inderdaad druk zijn en daarom geven wij ook aan wat de rustigere uren zijn zodat onze gasten zelf kunnen bepalen wanneer ze willen komen dineren,.

Wat ik niet met u eens ben is dat er geen voldoende aanbod is in het restaurant, want ieder dag hebben wij een andere thema en als u niet van saus houd kunt u gebruik maken van het showcooking gedeelte waar vlees en vis voor u op de grill word klaar gemaakt. Zelfs als er niks op het buffet voor u te vinden is, dan zijn wij altijd bereid om iets voor onze gasten apart te koken.

U had All-in plus geboekt en heeft gebruik gemaakt van ons Don Paco restaurant en dit is voor all-in plus gasten altijd beschikbaar, maar zoals u aangeeft is het belangrijk te reserveren zodat u de beste tijd kunt uitkiezen. ook hier zelf de beste tijd kunt uitkiezen.

Ons hotel is voor iedere nationaliteit en wij blijven werken om het hotel te verbeteren,wij nemen uw feedback dan ook serieus en zullen kijken hoe wij de negatieve punten kunnen verbeteren in de toekomst.

Gelukkig was u wel tevreden met de service die u hebt ontvangen, want tenslotte het personeel zorgt ervoor dat onze gasten niks tekort komen.

Mocht u toch nog een keer kiezen voor ons hotel dan kunnen wij u laten zien dat onze gasten serieus genomen worden.

Geweldig hotel

Ronald Wijker, 4-2-2018

Een fantastisch hotel met hele mooie kamers, wij hadden half-pensioen wat zeer goed is. Het ontbijt en avondeten was er in buffet vorm en elke dag weer erg goed verzorgd. Het personeel in het gehele hotel was vriendelijk en stond waar nodig voor je klaar. Er zijn genoeg voorzieningen en alles in en om het hotel ziet er goed en verzorgd uit. Het hotel ligt op 2,5 km van het centrum van Puerto del Carmen en is goed te lopen. Kortom een Geweldig hotel.
MDL - S.A., Sales & e-Commerce Manager, 5-2-2018

Geachte Ronald,

Wij delen uw opmerkingen met de afdelingen in het hotel, uw commentaar helpt ons en toekomstige vakantiegangers, dankuwel.

MDL

Fantastisch hotel, we hebben genoten.

Anton en Sylvia Holleboom, 2-2-2018

Alles was goed, behalve het weer. bij aankomst ca 20 graden, maar in de loop van de week werd het wisselvalliger en daalde de temperatuur naar soms 14 graden.

Maar we hebben ons prima vermaakt. Als het dan weer droog is en het zonnetje schijnt weer, dan is het al snel weer heel behaaglijk.Omdat bij het inchecken onze suite niet meer beschikbaar was, kregen we een, overigens fantastische, 2 persoonskamer. Als genoegdoening voor die "beperktere" kamer werd ons all inclusive aangeboden. Dat was ook genieten, maar we zijn nu weer aan het vechten tegen de gevolgen (kilo's) van all inclusive.

Kortom: heerlijke vakantie gehad.

MDL - S.A., Sales & e-Commerce Manager, 5-2-2018

Geachte Sylvia,

MDL

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel SENTIDO Aequora Lanzarote in Puerto del Carmen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel SENTIDO Aequora Lanzarote zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel SENTIDO Aequora Lanzarote scoort een 8.53 uit 10 op basis van 77 reviews.