Airport hotel, Hotel aan zee, Luxe hotel, FamiliehotelWeer vandaag29°21°
8,7

Hotel SENTIDO Lanzarote Aequora in Puerto del Carmen is een heerlijk 4-sterren hotel. Een hapje eten kan in het à la carte restaurant of in een van de twee buffetrestaurants met thema-avonden. De kamers zijn schoon en netjes. Voor een duik in het zwembad moet je wel tegen koud water kunnen. Het centrum is ongeveer 4 km verwijderd van het hotel.

We hebben een aantal aanbieders voor SENTIDO Aequora Lanzarote voor je op een rij gezet:

124 reviews over Hotel SENTIDO Aequora Lanzarote in het Nederlands

Anoniem
8-9-2019

Super lekker hotel, wij verbleven in de juniorsuite, heel mooi appartementje. alles is heel schoon, dagelijkse kamer schoonmaak. Wij hebben de excursie ontdek lanzarote gedaan, echt een aanrader! Ook kan je op heel veel plekjes fietsen/autos huren voor een mooie prijs. Temperatuur is heerlijk. Er is afwisselend en lekker eten ( soms iets te lekker 🍪🍩) Aan de boulevard zitten leuke tentjes om te eten/cocktail te drinken. Personeel is vriendelijk en er is genoeg te doen overdag. Er is altijd wel een redelijk rustig plekje te vinden bij de verschillende zwembaden! 1 minpuntje, de kamers zijn wel gehorig, dus hopen op minder luidruchtige buren haha..

Gereisd Met partner in Sun Sep 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Geboekt bijneckermann.nl

Zeker voor herhaling vatbaar.

Han Habets
5-9-2019

We vonden alles prima in orde ,fijn hotel voor een weekje te relaxen. Enige minpunt was het tapasrestaurant dit voldeed niet aan onze verwachtingen. Dit is ook gemeld ,en deze bevinding is bekend ,ze zijn hiermee bezig om het een echt avondje uit eten ervan te gaan maken.

Gereisd Met vrienden in augustus 2019

Wederom een leuke vakantie gehad.

Hans & Amy
4-9-2019

we komen hier aantal jaar op rij. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Bij all -in is het eten prima verzorgd. De kamer is ruim en schoon. Diverse zwembaden voor kiddo’s, gezinnen en adults only. Gedurende dag en savonds entertainment. Het echte strand is op 300 meter.

Prima Hotel op rustige locatie

Ol
26-8-2019

Personeel is zeer vriendelijk Fijne kamers met aparte slaapplek voor kinderen. Goeie bedden veel gezinnen met kinderen in leeftijd 2 t/m 12 jaar alle nationaliteiten

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2019

Schoon en net complex in een ruime en schone kamer

Gezin met jonge kids
23-8-2019

Ik vond het complex ruim opgezet en hier hadden we het ook op uitgezocht. Complex was schoon, netjes en verzorgd. Veel onderhoudspersoneel was (vroeg) in de weer om het complex op orde te houden, soms met een beetje lawaai bij de kamer (boom omzagen om 7.30u). Ontbijt was goed, ruime keuze en vrijwel geen wachttijd. De temperatuur van de (peuter)zwembaden in de ochtend was aan de koude kant, dat verbeterde aanzienlijk in de loop van de dag.

Junior Suite kamer was erg ruim, lekker groot bed. Onze kamer lag op de begane grond precies aan de speeltuin waar de animatie ook erg actief was. Nadelig vond ik de verhoging van twee treden in de kamer. Schoonmaak erg goed.

Strand op loopafstand (<5 min). Het plaatsje Los Pocillos vonden we niet speciaal, Puerto del Carmen (PdC) vonden we leuker. Ligging t.o.v. PdC hadden we ons op verkeken met kinderen van 1 en 3, loopafstand was te ver. Goed te doen met de taxi, kosten enkele rit 4 a 5 €.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2019

prachtig hotel heel grote junior suite

mdk
12-8-2019

mooie kamers heel vriendelijk personeel zeer behulpzaam bij de uitcheck was het wel chaotisch hou er rekening mee dat het groot hotel is waar mmaar een bar is is voor een snack te eten

geen liften zijn en veel trappen naar de kamers niet zo ideaal voor mensen die niet goed te been

Gereisd Alleenreizend in augustus 2019
MDL - S.A., Sales & e-Commerce Manager, 23-8-2019

Geachte klant,

We zijn blij dat u genoten heeft van uw verblijf en dat wij uw verwachtingen konden inlossen.

Wij delen uw opmerkingen met de afdelingen in het hotel , uw commentaar helpt ons en toekomstige vakantiegangers, dankuwel.

Wij kijken ernaar uit u opnieuw te mogen verwelkomen Met vriendelijke groeten MDL

Geweldige vakantie gehad!

Marjoke
10-8-2019

Voor 2 volwassenen en 2 kinderen (5+) was het verblijven in de junior family suite top, lekker ruim en comfortabel (heel goede douche) en er was een extra bed bijgezet: zowel bed als bank comfortabel voor de kids! De suite was mooi (net als de tuin met de prachtige cactussen, bloemen en palmbomen), fijn dat we een vrij ruim eigen terras hadden en de schoonmaak was erg goed. Het eten was erg lekker en gevarieerd. (We hadden all inclusive) De Lion King-show en Disney-show waren geweldig (andere avondanimatie hebben we niet bezocht). Er was een ruim aanbod aan animatie (en vriendelijke medewerkers) maar omdat we ook genoten van het zwembad, strand op (5 min) loopafstand en leuke uitjes op Lanzarote hebben onze kids daar weinig gebruik van gemaakt. Wij vonden dit echt een geweldige plek om als gezin vakantie te vieren en zouden het iedereen aanraden!

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2019
MDL - S.A., Sales & e-Commerce Manager, 23-8-2019

Geachte klant,

Leuk hotel, mooie kamers, avondeten kon iets beter

Fam. Goormans
15-7-2019

Mooi en verzorgd hotel, heel ruime en propere kamer. Vriendelijk personeel, leuk animatieteam en ook de shows ‘s avonds zijn ok. Avondeten vinden wij iets minder dan in andere 4 sterren hotels, maar dat is ieder zijn smaak natuurlijk. Ontbijt is wel heel goed ! Eetzaal is niet aangenaam en heel luidruchtig in familierestaurant. Er waren iets te weinig plaatsen om buiten te eten, waar het veel rustiger was

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2019
MDL - S.A., Sales & e-Commerce Manager, 19-7-2019

Dear Fam. Goormans,

thank you so much for leaving this good review about our hotel SENTIDO Æquora Lanzarote and thank you for the good evaluation.

Sorry for replying you in English, but I don't speak Dutch.

Concerning the restaurant, we are aware that this is a problem during the high season. That's why next year we are going to close the hotel to make a big refurbishment and we are going to change the restaurants.

We can't wait to show you the improvement next year!

Best regards MDL

Fijn hotel, eten matig

Veld
24-6-2019

Eten is redelijk(avond eten). (Ontbijt is goed!) Suite ontzettend netjes en aardig personeel. Zwembaden wel kleiner dan verwacht en vroeg in de ochtend zijn de plekken al bezet doormiddel van handdoeken.

MDL - S.A., Sales & e-Commerce Manager, 10-7-2019

Geachte klant, Bedankt voor het doorbrengen van uw vakantie in ons hotel en voor het delen van uw ervaring .

Perfect hotel,

Brandy
17-6-2019

Heerlijk eten,mooie schone grote kamers,vriendelijk personeel

Gereisd Met partner in juni 2019
MDL - S.A., Sales & e-Commerce Manager, 23-6-2019

Geachte klant,

Wij kijken ernaar uit u opnieuw te mogen verwelkomen

Met vriendelijke groeten MDL

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Logies-ontbijt, Volpension
  • Eten en drinkenDiner, Lunch, Welkomstdrankje
  • De staf spreektDuits, Engels, Frans, Nederlands

• ZwembadAanwezig, Barrièrevrije toegang, Buitenzwembad, Jacuzzi, Peuterbad, Poolbar, Verwarmd, Zwembad
  • WaterparkAanwezig

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand200 m, 7 minuten lopen, < 5 minuten met de auto
  • Kleur van het strandLicht
  • Strand toegangGescheiden door boulevard
  • Strand faciliteitenBetaalde parasols, Betaalde strandbedden, Handdoeken aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Soort gerechtenChinese, Diabetische gerechten, Engels, Fast food, Glutenvrij, Internationaal, Italiaans, Lactosevrij, Mexicaans, Regionaal, Spaans, Sushi, Tapas / Fingerfood, Vegan, Vegetarisch

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasEigen Balkon, Terras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurGratis minibar, Kluis, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, Strijkijzer, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Late check-out mogelijk
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Terras, Tuin, VIP area
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Begeleidingsprogramma, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Portier, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Tours, Wasserette

• Reservering voor parkerenNiet mogelijk

• FitnessAerobics, Fitness, Yoga
  • Tennisbaan1, Aanwezig
  • Tennisbaan informatieBuiten, Kosten, Materiaalverhuur
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Minigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel SENTIDO Aequora Lanzarote in Puerto del Carmen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel SENTIDO Aequora Lanzarote zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.