Hotel SENTIDO Aequora Lanzarote

Airport hotel, Hotel aan zee, Luxe hotel, Kinderhotel, Designhotel, Boutique hotelWeer vandaag30°21°
Hotel SENTIDO Aequora Lanzarote
8,6

We hebben een aantal aanbieders voor SENTIDO Aequora Lanzarote voor je op een rij gezet:

80 reviews over Hotel SENTIDO Aequora Lanzarote in het Nederlands

Wat een geweldige vakantie!

Leslie
7-8-2018

Wat een heerlijk hotel was dit! Het hotel heeft mooie zwembaden met een speciaal bad voor kleine kinderen en een apart bad voor alleen volwassenen. De kamers zijn behoorlijk groot en worden heel goed schoongehouden. Er zijn twee buffetrestaurants. Wij aten elke avond in het restaurant geschikt voor kinderen. Het eten was super goed en ook al was het restaurant voor kinderen dit merkte je niet aan rest (normale borden, witte tafelkleden, zelfde eten). Overdag kun je bij de bar snacks en drinken halen.

Bij elk zwembad was goed toezicht. Helaas werd er meerdere keren in het bad gepoept en ging daardoor het bad dan voor drie uur dicht. Misschien zou extra toezien op het gebruik van zwemluiers (eigenlijk taak van ouders!) helpen?

Een paar puntjes van aandacht voor het hotel: zorg voor meer watertappunten of elke dag een fles water op de kamer. Een extra bar waar je ook in de avond buiten kunt zitten zou fijn zijn.

Voor wie van vriendelijkheid en service houdt

Fam. Rijkhoff
6-8-2018

Het zogenaamde 'handdoekje leggen' werd verboden op de derde dag van ons verblijf! Wat een goed initiatief van het hotel daar kunnen andere hotels echt een voorbeeld aan nemen. Het werd ook nog eens keurig per brief aangekondigd. Dus vanaf onze derde dag hadden wij 's middags altijd plek bij het zwembad als wij terugkwamen van een excursie. Verder worden de kamers keurig schoongemaakt, is het personeel overal even vriendelijk en het eten in het restaurant was zeer gevarieerd met wisselende thema's. Ok wat zou er dan nog beter kunnen? Nou dan hebben we het over details. Wellicht een klein zitje bij de pooltafels in de game room. en een betere ventilatie. Het is daar nogal warm. En het restaurant zou sfeervoller kunnen. Maar daar werd al aan gewerkt had ik gelezen. Dus dat zal wel goedkomen. Wij hebben een heerlijk verblijf gehad! Bedankt en ga zo door.

Beter bij sentido gewend!

Noblesse
27-7-2018

Eerste indruk mooi, schoon en NL personeel achter de receptie.Er werd verteld dat het druk was en dat we of om 18.30 of 20.00 konden eten. Dit was dan voor het gehele verblijf (all in)Er werd aangegeven dat er een aparte slaapruimte was(voor kind) maar dat was niet zo hadden we ook net zo goed een extra bed bij kunnen boeken op de kamer.Kamer is proper, alleen beddengoed niet vaak verschoond.Zelfs de kussens niet.Kluis moet je extra voor betalen net als de handdoeken.buffet elk tijdstip weinig variatie elke dag hetzelfde.voor de kids is het geweldig, genoeg animatie!Bij het kinds zwembad geen bar moet je telkens voor naar het andere zwembad. Kleine puntjes die we niet gewend zijn van de sentido keten. Leuke vakantie, maar het hotel ziet ons niet meer terug.

Erik Van Dorp, Sales & e-Commerce Manager, 13-8-2018

Geachte Meneer/mevrouw Noblesse,

Hartelijk dank voor uw mening over uw vakantie bij ons.

Ik ga proberen al uw punten te beantwoorden.

Etenstijden: Inderdaad wij hebben 2 diensten in het familie Restaurant, dit is om te voorkomen dat onze gasten lang moeten wachten voordat ze kunnen dineren. Mochten gasten het niet eens in welke dienst ze zijn ingedeeld dan kunnen ze in de receptie vragen om van dienst te mogen wisselen.

Kamer indeling: U had een junior suite geboekt op onze website en ook op de website van uw touroperator kunt u precies zien hoe de kamers zijn ingedeeld, dit is om teleurstellingen te voorkomen, de junior suite heeft geen aparte slaapkamer voor de kinderen, de kamers die dit wel hebben zijn de suites en master suites.

Beddengoed word in ons hotel ieder 3 dagen verschoond maar mocht de gast dit iedere dag willen hoeven ze dit alleen maar in de receptie te melden en dan doen wij dit zonder enig probleem. Mochten wij uw beddengoed niet gewisseld hebben naar 3 dagen dan bied ik daar mijn excuses voor aan.

Kluis is inderdaad niet inclusive, dit staat ook duidelijk aangegeven op de website van uw touroperator en dit wordt ook verteld als u incheckt, dit geld trouwens ook voor de handdoeken voor het zwembad (handdoeken zijn gratis uw betaald alleen een waarborg).

Variatie buffet: wij hebben iedere avond een ander kinder buffet en ook in het buffet voor de volwassenen denk ik dat wij een goede keuze hebben. zelfs als de gast niks kan vinden dan zijn wij altijd bereid om iets aparts klaar te maken voor onze gasten.

Op dit moment hebben wij 3 punten open waar u drankjes kunt krijgen en wij zijn bezig om ook bij het kinderzwembad een drankjes automaat te plaatsen.

Nogmaals ik dank u voor uw mening want dit helpt ons om het hotel te verbeteren en mocht u in de toekomst toch nog een keer ons hotel bezoeken dan kunnen wij u laten zien dat wij zeker luisteren naar de mening van onze gasten.

Met Vriendelijke Groet,

Erik Van Dorp

Resident manager

Preisdaler

Geweldig!!! Dit is een tophotel !!

Marjon en Anneke
24-7-2018

We zijn hier voor de tweede keer 8 dagen in dit mooie en gezellige vakantie complex geweest en hebben genoten! De ligging is perfect, dichtbij het strand, winkels, supermarkt en bushalte en het drukke centrum. De kamers zijn schitterend ingericht en super schoon, de bedden liggen heerlijk en het eten was onwijs lekker en gevarieerd. Het personeel was heel vriendelijk en behulpzaam. In september gaan we hier weer naar toe en wij kunnen niet wachten!

MDL - S.A., Sales & e-Commerce Manager, 20-8-2018

Dear guest,

sorry if I answer you in English, but I don't speak Dutch.

Thank you for leaving this amazing feedback on Zoover.

We are delighted you enjoy AEQUORA Lanzarote Suites each time you visit us.

The high amount of satisfied guests coming back again to our hotel is the best proof of our good service.

Looking forward to seeing you again in September.

Best regards,

Genieten!!

Van Rompaey - Baeten
22-7-2018

Echt genoten van een weekje in het Sentido Aequora Suites te Lanzarote.

Meest positieve punten:

- Propere moderne kamer

- Uitgebreid buffet dat voldoende varieerde met lekkere sushi (1x week)

- Verschil tussen volwassenen zones en kinderzones (13+ restaurant en 18+ zwembad)

- Nederlandstalige stafleden aan de receptie

- Zeer vriendelijke service

- Goede faciliteiten (auto en fietsenverhuur bvb)

Mindere punten:

- Ligbedden aan het zwembad hingen soms teveel door

- Lijn tussen All In en All In+ niet helemaal duidelijk (toelichting bij ontvangst is wenselijk)

- Drank bij het à la carte restaurant te betalen als All In gast

Een aanrader voor iedereen die een weekje zonder zorgen wil genieten van het warme en winderige Lanzarote!

MDL - S.A., Sales & e-Commerce Manager, 24-7-2018

Geachte klant,

Bedankt voor het doorbrengen van uw vakantie in ons hotel en voor het delen van uw ervaring .

We zijn blij dat u genoten heeft van uw verblijf en dat wij uw verwachtingen konden inlossen.

Wij delen uw opmerkingen met de afdelingen in het hotel , uw commentaar helpt ons en toekomstige vakantiegangers, dankuwel.

Super!

Dickie
20-5-2018

Wij hebben het heel goed gehad!! Alles is perfect geregeld. Fijn personeel, iedereen van receptie tot schoonmaaksters maken je het naar je zin, mooie schone kamers, heerlijk buffet, mooie zwembaden, dichtbij een prachtig zandstrand.

Geachte Dickie,

Allereerst hartelijk dank voor het plaatsen van een mening over uw vakantie in ons hotel.

Wij zijn blij om te horen dat wij aan al uw wensen hebben kunnen voldoen.

Wij blijven werken om het hotel te verbeteren samen met al onze werknemers, zo kunnen wij ervoor zorgen dat wij in de toekomst ook aan alle wensen kunnen blijven voldoen.

Nogmaals hartelijk dank voor het vertrouwen en wij hopen u wederom te kunnen verwelkomen in ons hotel.

Geweldig kon niet beter!

Ron Metz
18-5-2018

Geweldig verblijf gedurende een week. In dit hotel wordt je als gast behandeld en verwend met heerlijk gevarieerd eten in buffet vorm. Kamers worden iedere dag schoon gemaakt en schone handdoeken. Het personeel is heel vriendelijk en zorgen ervoor dat het je aan niets ontbreekt. Accommodatie zeer geschikt voor kinderen en wij hebben een fantastische week beleefd met totaal 9 personen verdeeld over 3 schitterende en ruime appartementen.

Geachte meneer Ron Metz,

Hartelijk dank voor de 10 punten dit waarderen wij heel erg.

Ik ben zeer tevreden dat wij ervoor hebben kunnen zorgen dat u een fijne vakantie bij ons hebt gehad en hopen u graag nogmaals te kunnen verwelkomen.

Voor ons een aanrader

BHM Vinken
13-5-2018

Super hotel.

Positief:

Het vriendelijke personeel, afwisseld en goed eten en voor ons zeer belangrijk een ruime en schone kamer

Wij hadden een kamer in blok 5 dat is het gedeelt voor alleen volwassenen lekker rustig.

Ook was het fijn dat de manager van het hotel nederlander is dus we konden bij hem terecht als we vragen hadden.

Negatief: Het is jammer dat bij slecht weer overdag het hotel geen var heeft waar je lekker kunt genieten van een drankje.

Al met al vinden wij dit hotel een aanrader en wij komen zeker nog een keer terug.

Beste Meneer Vinken,

Dank u wel voor uw mening.

Ik ben blij dat wij over het algemeen aan u wensen hebben kunnen voldoen.

Negatief: Op dit moment zijn wij aan het kijken wat wij kunnen doen zodat de gasten bij slecht weer ook een goede mogelijkheid hebben om een drankje te nuttigen binnen. Ik kan helaas nog niet zeggen wanneer wij een oplossing hebben voor dit maar ik kan u beloven dat wij hard ons best doen om een oplossing te hebben voor het winter seizoen weer begint.

Hartelijk voor het vertrouwen en wij hopen u wederom te kunnen verwelkomen in ons hotel in de nabije toekomst.

Erik Van Dorp

aanrader

alice van gaal
7-5-2018

Wij waren met de familie in Lanzarote, wat een fijn relaxt eiland trouwens. Het hotel is erg goed bevallen. Super vriendelijke mensen in het hele hotel, receptie duidelijk en behulpzaam, obers buitengewoon vriendelijk en gezellig. Animatie allemaal enthousiast maar niet opdringerig. Babette is zo leuk met kids, onze jongste van 7 was niet weg te slaan bij de kidsclub. Ook de oudere kinderen kwamen aan hun trekken met div. schietsporten en waterpolo en voetbal. Het hele complex is super schoon. Wat wij het nadeel vonden is dat je er s'avonds niet lekker buiten kon zitten, maar hier liggen plannen voor klaar. De ligging is geweldig het poortje bij het zwembad door en je bent bij de zee, alwaar voor de wandelaars onder ons een geweldig wandelpad loopt zowel naar costa tequise als naar playa blanca heerlijk veilig langs de zee. Ook een auto huren doe je eenvoudig in het hotel. Wegen op Lanzarote super. complimenten aan de keuken!

MDL - S.A., Sales & e-Commerce Manager, 9-5-2018

Topperdetop !! Heerlijk.

David Henckens
6-5-2018

Heerlijke vakantie gehad. Prachtig hotel met erg vriendelijke en behulpzaam personeel. Wat ons op iel was dat het erg schoon was. Keuze uit diverse zwembaden, ook daar alles netjes en geen halddoekje leggen cultuur.!! Eten en dranken goed verzorgt. Lekker en erg veel keuze elke dag weer opnieuw. Vanuit hotel makkelijk het strand te bereiken of vanuit hotel makkelijk leuke wandelingen te maken. Auto verhuur was ook mogelijk vanuit het hotel. Hierdoor alla minuut alles te regelen en terug brengen en ophalen direct voor de deur tegen betaalbare prijzen. Kleine aanmerking is dat we een fitniss ruimte verwacht hadden. Deze was nog niet open. Maar we hebben gezien dat deze in aanbouw was met mooie nieuwe apparaten. Het is niet te veel als we schrijven dat zowel de ouders alsook de kinderen een overheerlijke vakantie hebben gehad. En we dit hotel op de reviset lijst gezet hebben.

MDL - S.A., Sales & e-Commerce Manager, 8-5-2018

Preisdaler

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel SENTIDO Aequora Lanzarote in Puerto del Carmen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel SENTIDO Aequora Lanzarote zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.