Hotel SENTIDO Aequora Lanzarote

Airport hotel, Hotel aan zee, Luxe hotel, Kinderhotel, Designhotel, Boutique hotelWeer vandaag24°14°
Hotel SENTIDO Aequora Lanzarote
8,7

Omschrijving
Hotel SENTIDO Lanzarote Aequora in Puerto del Carmen is een heerlijk 4-sterren hotel. Een hapje eten kan in het à la carte restaurant of in een van de twee buffetrestaurants met thema-avonden. De kamers zijn schoon en netjes. Voor een duik in het zwembad moet je wel tegen koud water kunnen. Het centrum is ongeveer 4 km verwijderd van het hotel.

We hebben een aantal aanbieders voor SENTIDO Aequora Lanzarote voor je op een rij gezet:

88 reviews over Hotel SENTIDO Aequora Lanzarote in het Nederlands

Heel goed hotel

Vera C,
4-12-2018

Zeer proper hotel. Wij hadden een mooie suite,rustig gelegen. Vriendelijke mensen en zeer behulpzaam. Er zijn 4zwembaden waaronder een Adult Only waar je rustig kunt zonnen. Het eten was goed en afwisselend. Kortom wij hebben een mooie vakantie gehad en Lanzarote is een zeer mooie eiland.

Anneke,
1-12-2018

Geweldig hotel. Goede service. Uitgebreid ontbijt buffet. Heerlijk zwembad alleen voor volwassenen. Apart zwembad voor gezinnen. Heerlijk grote kamer.

Geweldig een vakantie om naar uit te kijken!!

Ben en Diny,
29-11-2018

Perfect gelegen sfeervol en super schoon hotel prijs en kwaliteit zijn in verhouding.ontzettend vriendelijk en behulpzaam personeel het eten was geweldig we hadden halfpension zowel het ontbijt als diner waren erg afwisselend.

Er was een appart restaurant voor volwassenen en voor gezinnen met kleine kinderen dit gold ook voor de 4 zwembaden!

Er was elke avond prachtige annimatie voor jong en oud.

Wat ons opviel was dat de hotel manager zich ook geregeld liet zien zowel overdag als s',avonds en voor iedereen een vriendelijk woord had.

Kortom het is een aanrader.

WTC.nl

Sentido Aequora is een mooi hotel. Wij hadden een kamer in het adults only deel (er zijn echt veel, vooral engelse, gezinnen met kinderen) en daarin was de kamer en balkon erg mooi en groot! De kamers zijn schoon en netjes, elke dag nieuwe handdoeken.

Het personeel is vriendelijk. Wel wordt er onderscheid gemaakt in All In en zonder. Mensen zonder All in krijgen bijvoorbeeld een cocktail in een mooi versierd glas, met All in niet. Ook is het All In maar tot 23:00 en sommige drankjes zijn helemaal uitgesloten.

Het a la carte restaurant had voor ons echt geen meerwaarde. Het is leuk dat je er een keertje mag eten maar de keuze is heel beperkt en weinig bijzonder. Het eten in het buffetrestaurant is goed, 4x een thema avond. Het ontbijt iets minder, de zoete broodjes lijken van de dag ervoor. Zijn taai.

Het zwembadwater was onwijs koud!

Het hotel ligt best ver van het echte centrum. Het is ong 4km. Een fiets huren is aan te raden!

Erik Van Dorp - Resident manager, Sales & e-Commerce Manager, 21-11-2018

Geachte Carmen,

Allereerst hartelijk dank voor uw mening dit wordt door ons zeer gewaardeerd en dit helpt ons ook om onze service en faciliteiten te verbeteren.

Ik ben blij om te horen dat u tevreden was met uw kamer en de schoonmaak, dit ga ik ook zeker doorgeven aan onze hardwerkende dames en heren die er iedere dag alles aan doen om te kamers en het hotel zo schoon mogelijk te houden.

Inderdaad als u in ons hotel verbleven hebt tijdens de vakantie periode dan zijn er veel families met kinderen aanwezig en dan is blok 5 een aanrader, buiten de vakantie periodes is het stukke rustiger ook in de andere gedeeltes van het hotel.

Ik vind het jammer om te horen dat u van mening bent dat er verschil wordt gemaakt tussen all-in gasten en niet all-in gasten want dit zou niet moeten gebeuren, de drankjes moeten er precies hetzelfde uitzien en smaken voor alle gasten.

Ik ga dit dan ook bespreken met de restaurant/bar manager om dit in de toekomst te voorkomen.

A la carte restaurant: Ik kan u alvast vertellen dat wij aan het kijken zijn hoe wij dit restaurant aangenamer kunnen maken voor onze gasten door bv. het menu te veranderen.

Het tapas menu wordt door ons aangeboden als iets extra's maar bent het met u eens dat dit beter kan.

Je kunt dit niet van de één op de andere dag veranderen daar is tijd voor nodig maar ik ga hier zeker serieus naar kijken.

Over het zwembad ik weet niet welk zwembad u heeft gebruikt om te zwemmen maar kan u vertellen dat het enigste zwembad wat niet verward is is het zwembad bij het Maris Theater, de andere zwembaden kunnen tot 26 graden worden verwarmd.

Nogmaals hartelijk dank voor het vertrouwen in ons hotel en mocht u in de toekomst wederom ons willen bezoeken dan kunt u altijd een email naar het hotel sturen met uw kamer wensen en wij zullen dan proberen aan al uw wensen te voldoen.

Met Vriendelijke Groet,

Mooi appartement, fijn verwarmd kinderzwembad, leuk speeltuintje. Echter, in reactie op de manager hier: verzoeken zijn geen enkele keer netjes afgehandeld tot nu toe: Maanden geleden bij een directe telefonische boeking bij het hotel gevraagd of ik een suite (3kmr) op de begane grond a/h kinderzwembad kon boeken. Dat was mogelijk en daarom direct geboekt. Later kon het niet worden ‘gegarandeerd’. Bij aankomst bleken we weggestopt in een app in een uithoek, vol in de schaduw&wind (6112). Zover ik zie zijn er helemaal geen suites direct aan het zwembad! Na een klacht konden we niet worden overgeplaatst (volgeboekt). Pas toen ik boos werd, was dat ineens wel mogelijk. Mijn verzoek om schoonmaak voor 13.30 geen probleem volgens receptie. Dag 1: niet geweest,maar na belletje alsnog. Dag 2: weer niet geweest, na een belletje om 14.30 nog steeds niet geweest. Na een klacht kregen we een smoes dat de deur op slot zou zijn? Erg jammer!

Rectificatie:

De manager heeft inmiddels contact met ons opgenomen en het heel netjes opgelost. Hij gaat regelen dat dit in de toekomst anders wordt opgepakt.

Erik Van Dorp, Sales & e-Commerce Manager, 21-11-2018

Geachte Iris,

Ik hoop dat naar ons telefoon gesprek uw vakantie beter is verlopen en bied nogmaals mijn excuses aan voor het ongemak, dit had niet mogen gebeuren.

De service aan onze gasten is voor mij het aller belangrijkste en met u hebben wij op de juiste manier gehandeld.

Ik ga er dan ook alles aan doen om ervoor te zorgen dat dit soort dingen niet meer gebeuren.

Over de suites zoals ik u heb uitgelegd zijn er maar 2 suites in het hotel op de begane grond, het is dus onmogelijk om deze te garanderen, junior suites op de begane grond is normaal gesproken geen probleem.

Ik denk dat het op dit punt mis is gegaan doordat u niet goed bent geïnformeerd door het hotel of door ons call center.

Nogmaals hartelijk dank voor het vertrouwen in ons hotel en mocht u in de toekomst ons hotel wederom bezoeken stuur dan een email naar het hotel t.a.v van mij met uw wensen, en dan zal ik er alles aan doen om aan uw wensen te voldoen.

Met Vriendelijke Groet,

In het kader van ons huwelijksjubileum waren wij in het hotel. We zijn een groep van 8 volwassenen en dat leverde een beetje problemen op. We mochten nl. in eerste instantie niet samen aan 1 tafel zitten, terwijl we 1 gezin zijn. Dat voelde erg vervelend en daarom ben ik naar de manager gegaan. Dit was trouwens niet degene die hier op de reviews reageert. Het gesprek werd in het engels gevoerd. Hij vertelde dat er max. 6 personen per tafel konden plaatsnemen, omdat anders het overzicht kwijt was bij het personeel. Hij begreep ons probleem en zei dat hij zou proberen er wat aan te doen. Dat lukte gedeeltelijk. We hebben gelukkig wel een aantal keren bij elkaar aan tafel kunnen zitten. Verder was het een uitstekend hotel. Veel variatie in het eten, vriendelijk personeel(misschien iets meer kennis van bijv. engels handig) kamers werden goed schoongehouden. We hebben ons uitstekend vermaakt.

Erik Van Dorp, Sales & e-Commerce Manager, 21-11-2018

Geachte mevrouw Jeanette,

Allereerst hartelijk dank voor uw mening en de score van 9 punten dit wordt door ons zeer gewaardeerd.

Inderdaad u heeft niet met mij direkt gesproken tijdens uw vakantie maar waarschijnlijk met onze host manager, ik was namelijk op vakantie.

Mijn excuses dat het een aantal keer niet mogelijk is geweest om samen met uw familie aan een tafel te eten.

Het klopt inderdaad dat in het volwassen restaurant de capaciteit beperkt is zeker als het grotere groepen zijn van meer dan 6 personen maar wij hebben ook het Poseidon restaurant dat een stuk groter is en daar kunnen grotere families zonder probleem terecht, een andere mogelijk is het eten op het terras.

Soms kan het voorkomen dat grote families iets langer moeten wachten zeker tijdens ¨spits¨uur in het restaurant.

Als ik grote families of groepen te woord sta dan geef ik altijd aan dat het betere is om of heel vroeg te eten of juist laat want dan is het een stuk rustiger in het restaurant.

Nogmaals mijn excuses voor het ongemak en wij gaan proberen hoe wij dit kunnen verbeteren zodat dit niet meer gebeurd in de toekomst.

Ik dank u voor het vertrouwen in ons hotel en ook voor de informatie die u ons gegeven heeft, de mening van onze gasten is super belangrijk om het hotel te verbeteren.

Met Vriendelijke Groet,

Zeker voor herhaling vatbaar !

Gloudemans M,
6-10-2018

Nette kamers, goed eten, mooi complex, vriendelijke medewerkers die servicegericht zijn, goed management.

Geachte klant,

Bedankt voor het doorbrengen van uw vakantie in ons hotel en voor het delen van uw ervaring .

We zijn blij dat u genoten heeft van uw verblijf en dat wij uw verwachtingen konden inlossen.

Wij delen uw opmerkingen met de afdelingen in het hotel , uw commentaar helpt ons en toekomstige vakantiegangers, dankuwel.

Redelijk

M,
26-9-2018

De kamers en de service zijn heel goed. Personeel heel vriendelijk en behulpzaam. Problemen als ze er zijn, zijn snel opgelost. Animatie 's avonds is zeer goed. Eten zowel qua aanbod, kwaliteit, temperatuur en variatie zeker geen 4 sterren waard. wij hadden half pension, maar zijn na de tegenvallende 1e avond daarna elke avond uit gaan eten.

Erik Van Dorp, Sales & e-Commerce Manager, 11-10-2018

Geachte meneer/Mevrouw M,

Allereerst hartelijk dank voor het plaatsen van een beoordeling, dit stellen wij zeker op prijs.

Ik kan zien dan u tevreden was met de service die u tijdens uw verblijf heeft ontvangen en dat u tevreden was met de grote en schoonmaak van de kamers bedankt daarvoor.

U geeft aan dat u niet tevreden was met het aanbod en kwaliteit van het eten, . Ik accepteer u mening maar ik weet niet of iemand al naar 1 keer kan zeggen of het eten goed of niet goed is.

Ik vind het jammer dat u niet met mij of 1 van mijn team leden heeft gesproken tijdens uw vakantie, want dan hadden wij misschien een oplossing kunnen vinden voor u.

Het management (inclusief mijzelf) van het hotel is altijd aanwezig in het restaurant of in andere gedeeltes van het hotel om met de gasten te spreken want de mening van onze gasten is ontzettend belangrijk om het hotel te verbeteren.

Nogmaals hartelijk dank voor het vertrouwen in ons hotel en mocht u ons toch nog een keer bezoeken dan hopen wij u mening over het eten te kunnen veranderen.

Erik Van Dorp

Resident manager

Wat een geweldige vakantie!

Leslie,
7-8-2018

Wat een heerlijk hotel was dit! Het hotel heeft mooie zwembaden met een speciaal bad voor kleine kinderen en een apart bad voor alleen volwassenen. De kamers zijn behoorlijk groot en worden heel goed schoongehouden. Er zijn twee buffetrestaurants. Wij aten elke avond in het restaurant geschikt voor kinderen. Het eten was super goed en ook al was het restaurant voor kinderen dit merkte je niet aan rest (normale borden, witte tafelkleden, zelfde eten). Overdag kun je bij de bar snacks en drinken halen.

Bij elk zwembad was goed toezicht. Helaas werd er meerdere keren in het bad gepoept en ging daardoor het bad dan voor drie uur dicht. Misschien zou extra toezien op het gebruik van zwemluiers (eigenlijk taak van ouders!) helpen?

Een paar puntjes van aandacht voor het hotel: zorg voor meer watertappunten of elke dag een fles water op de kamer. Een extra bar waar je ook in de avond buiten kunt zitten zou fijn zijn.

MDL

Voor wie van vriendelijkheid en service houdt

Fam. Rijkhoff,
6-8-2018

Het zogenaamde 'handdoekje leggen' werd verboden op de derde dag van ons verblijf! Wat een goed initiatief van het hotel daar kunnen andere hotels echt een voorbeeld aan nemen. Het werd ook nog eens keurig per brief aangekondigd. Dus vanaf onze derde dag hadden wij 's middags altijd plek bij het zwembad als wij terugkwamen van een excursie. Verder worden de kamers keurig schoongemaakt, is het personeel overal even vriendelijk en het eten in het restaurant was zeer gevarieerd met wisselende thema's. Ok wat zou er dan nog beter kunnen? Nou dan hebben we het over details. Wellicht een klein zitje bij de pooltafels in de game room. en een betere ventilatie. Het is daar nogal warm. En het restaurant zou sfeervoller kunnen. Maar daar werd al aan gewerkt had ik gelezen. Dus dat zal wel goedkomen. Wij hebben een heerlijk verblijf gehad! Bedankt en ga zo door.

WTC.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel SENTIDO Aequora Lanzarote in Puerto del Carmen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel SENTIDO Aequora Lanzarote zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.