Tijdelijk €25 aanbetaling

• Kinderopvang
  • Bubbelbad
  • Animatie programma
  • Sportfaciliteiten

Hotel SENTIDO Lanzarote Aequora in Puerto del Carmen is een heerlijk 4-sterren hotel. Een hapje eten kan in het à la carte restaurant of in een van de twee buffetrestaurants met thema-avonden. De kamers zijn schoon en netjes. Voor een duik in het zwembad moet je wel tegen koud water kunnen. Het centrum is ongeveer 4 km verwijderd van het hotel.

Bekijk de beschikbaarheid

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

166 Reviews over Sentido Aequora Lanzarote Suites

• 9De boer16-01-2023

Geweldig

Afgelopen week in dit hotel geweest, gebouwd als een dorp. Verdeeld in 5 blokken iedere blok een zwembad. Wij verbleven in een junior suite, geweldig! Grote slaapkamer aan het balkon, kingsize bed. Een extra kamer met een slaapbank, minibar, koffiezetter en waterkoker. Hele complex brandschoon. Overal Wc s, gratis waterapparaten Eten is prima, ontbijt zeer uitgebreid. Diner buffet vonden we een beetje saai, maar misschien is dat persoonlijk Complex ligt vlakbij het vliegveld, 8 minuten met de taxi De afstand naar het centrum is wel rond de 2 a 3 km, openbaarvervoer op 5 minuten lopen ( 1,40 naar het centrum) Enige minpunt , 3 uur moeten wachten op de kamer Verder prima hotel

Eigenaar, 19-01-2023

Geachte gast,

Bedankt voor uw beoordeling en voor het kiezen van ons hotel voor uw vakantie op Lanzarote. We zijn erg blij dat u genoten heeft van uw verblijf en hopen u nogmaals te mogen verwelkomen in ons hotel.

Met vriendelijke groet, M.B

• 10Tony29-11-2022

Super verblijf...zeer ruime nette kamer...zeer proper...vriendelijk personeel...We vonden het aanbod van buffetten niet zeer uitgebreid maar alles wat er aangeboden werd, was wel goed op smaak en erg lekker...leuk animatie-team...lekker verwarmde zwembaden...ligging via achterkant op enkele minuutjes op een mooi stukje strand met toffe boulevard...hotel voorziet ook een adults only zwembad, bar en restaurant gedeelte...wil je naar Puerto del Carmen op vakantie...twijfel niet...boek dit hotel...een echte aanrader !

Eigenaar, 08-12-2022

Geachte gast,

Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw ervaringen met ons te delen. We zijn erg blij om te weten dat u van onze faciliteiten, zoals o.a: adults only zwembad, genoten heeft. Ook vinden wij het fijn te horen dat ons personeel uw verblijf aangenaam heeft gemaakt.

Uw mening is heel belangrijk voor ons en wij zullen uw verbeterings punten zeker beachten.

Nogmaals hartelijk dank. Vriendelijke groeten, en hopelijk tot ziens!

M.B

• 9Koen30-06-2022

Zeer goed resort

Wij verbleven hier 12 dagen en hebben ons verblijf als zeer prettig ervaren. De medewerkers waren allemaal erg vriendelijk en gastvrij. De mensen van het animatieteam deden elke dag hun best om het ieder naar zijn zin te maken. Het buffet was uitgebreid en gevarieerd, maar vooral gericht op Britse gasten. Het resort werd continu goed schoon gehouden. Wel vonden we dat de housekeeping wat beter kon, met name het afnemen van de tafels en vegen en dweilen van de vloeren. Helaas was het op een bepaalde dag dusdanig dat we er een klacht over hadden ingediend. Dit werd gelijk goed opgepakt en opgelost. Daarna bleef het ook prima. Het hotel heeft 4 zwembaden, waaronder een adults-only en peuterbad. Voor ieder wat wils dus. De ligging is rustig, maar wel praktisch; op 7 minuten van de luchthaven (een enkeltje met de taxi kost ongeveer 11 euro), op 5 minuten met de taxi van het drukkere centrum en op loopafstand van het zandstrand.

Eigenaar, 12-07-2022

Beste gast,

Namens het team van het Æquora Lanzarote Suites Hotel danken wij u voor het delen van uw ervaring en voor het geven van een uitstekende score.

We zijn erg blij te weten dat we aan uw verwachtingen hebben voldaan, en dat onze medewerkers u direct hebben geholpen wanneer u uw klacht heeft ingediend. Weet dat de tevredenheid van onze gasten ons belangrijkste doel is en we doen er alles aan om dit te bereiken.

We stellen uw vriendelijke woorden jegens ons personeel zeer op prijs.

Wij hopen u nogmaals te mogen verwelkomen in ons hotel.

Vriendelijke groeten, MB

• 10Esther16-05-2022

Geweldig!!

Wij zijn op 26 april 1 weekje met onze kinderen en kleinkinderen geweest. Wat hebben wij genoten!! Een mooi verzorgd hotel. De kamers ruim en schoon. Ruime keuze met eten. Het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. Onze kleinzoon had met zijn vinger tussen de deur gezeten en moest voor foto en hechting naar het ziekenhuis. De hotelmanager kwam 's avonds informeren hoe het ging en nam voor de kleintjes een zak snoep mee. Vanaf het hotel ben je binnen 5 minuten lopend op het strand. Kortom het is zeker een hotel om naar terug te komen.

Eigenaar, 24-05-2022

Beste Esther,

Geachte gast,

Bedankt voor uw positieve opmerking over ons Hotel Sentido Æquora Lanzarote Suites. Ons personeel waardeerd uw vriendelijke woorden. We zijn blij te weten dat u en uw familie genoten heeft van uw verblijf bij ons en we hopen u nogmaals te mogen verwelkomen.

Met vriendelijke groet, MB

• 10R. Schigt27-04-2022

In een woord Geweldig

Het verblijf in mooi, ruim en schoon. Voldoende verwarmde zwembaden voor gezinnen en een aparte voor volwassenen waar het fijn en rustig toeven is. Daar is ook een bar en zijn er Balinese bedden. Temperatuur werd elke dag gecontroleerd en idem met de waterkwaliteit. Keurige ligbedden (helaas handdoekje leggen ook hier) Prachtige kamers die niet alleen ruim ogen maar ook zijn. Grote bedden waar je uitstekend op slaapt, ruim en groot (breedte en lengte) prima kussen. Uitstekende douche voorziening met haar en body shampoo dagelijks aangevuld indien nodig. Toilet goed en schoon. Mooi ruim terras, (handdoek ophangsysteem zou ik vervangen voor iets anders) Restaurant is prima van kwaliteit met voor elk wat wils, geen overdaad maar vlees en vis goed bereid, prima op temperatuur en vers. Vlotte bediening en ook hier een apart restaurant voor volwassenen zodat je rustig kunt eten zonder rennende kinderen, echt top.

Eigenaar, 02-05-2022

Beste R. Schigt,

Namens het Æquora Lanzarote Suites Hotel-team, bedankt voor het delen van uw ervaring op Zoover en voor het geven van een uitstekende beoordeling.

We zijn erg blij om te weten dat we aan uw verwachtingen hebben voldaan en het geeft ons veel voldoening te weten dat de faciliteiten en ons buffet naar wens zijn geweest.

We stellen uw vriendelijke woorden over ons personeel zeer op prijs.

We kijken ernaar uit u weer te mogen verwelkomen in ons hotel.

Met vriendelijke groet, MB

• 9Fam Paarlberg29-03-2022

Geweldige !

Wij hebben 14 dagen ons heerlijk laten verwennen. Hadden een mooie kamer met een prachtige uitzicht vanaf ons balkon. De service in dit hotel is geweldig. Komen graag weer.

Eigenaar, 31-03-2022

Geachte Fam Paarlberg, Wij danken u dat u de tijd heeft genomen om uw commentaar te schrijven en voor uw vriendelijke woorden over ons Hotel Æquora Lanzarote Suites. Hartelijk dank dat u ons zo'n goede score geeft. We hopen dat u ons snel weer zult bezoeken. Met vriendelijke groet, Nathalie

• 9Van der Plas10-03-2022

Top verblijf!

Fijne ruime kamer met twee delen (Junior Suite) op een mooi opgezet en schoon vakantiepark.

Groot assortiment tijdens de buffetten met voor ieder wat wils. Aantal zwembaden zorgt voor een goede verdeling van de gasten over het park. Kinderzwembad geweldig voor de jongere kinderen.

Een echte aanrader!

Eigenaar, 22-03-2022

Geachte gast, Wij danken u dat u de tijd heeft genomen om uw commentaar te schrijven en voor uw vriendelijke woorden over ons Hotel Æquora Lanzarote Suites. Hartelijk dank dat u ons zo'n goede score geeft. We hopen dat u ons snel weer zult bezoeken. Vriendelijke groeten, Nathalie

• 9Geertje22-02-2022

Fantastisch hotel, schitterende omgeving

Mooie hotelkamer- gevarieerd ontbijt, avondeten Toplocatie! Veel uitstapjes mogelijk. Ruime parking. Verschillende zwembaden. Onderhoud van kamers, zwembad... is op en top. Handdoekje leggen.... maar dat is overal zeker...

Eigenaar, 25-02-2022

Beste klanten, hartelijk dank voor het delen van uw ervaring in ons hotel. We zijn blij te horen dat u genoten heeft van uw verblijf en we kijken ernaar uit u binnenkort weer te mogen verwelkomen. Vriendelijke groeten, Nathalie

• 9Pascal Jansen27-01-2022

Fantastisch.

Prachtig en goed verzorgd hotel. Uitgebreid en gevarieerd ontbijt, lunch en diner. Kamers zijn ruim en schoon. Het personeel is heel vriendelijk. Jammer dat er, ondanks dat er wel door de reisorganisatie werd geadverteerd, geen Wellness, spa en bijbehorende sauna aanwezig is. Dit is misleidend, maar kan het hotel weinig aan doen.

• 9Dalida14-07-2021

Heel fijn verblijf

Mooi, schoon, goed onderhouden hotel, waar heel vriendelijk personeel werkt. Er werkt een 'customer experience manager' die iedere gast persoonlijk benadert over hoe het verblijf is. Hij geeft ook leuke tips over wat te doen en te bezoeken op het eiland. Eten is heerlijk, zwembaden zijn mooi en schoon. Kortom: top verblijf.

Eigenaar, 25-02-2022

Beste gasten, dank u voor het delen van uw ervaring in ons hotel. Het spijt ons dat we niet eerder op uw beoordeling hebben gereageerd, we hebben een fout ontdekt en uw feedback nooit ontvangen. We zijn blij te horen dat u genoten heeft van uw verblijf en hopen u snel weer te mogen verwelkomen. Vriendelijke groeten, Nathalie

Hotel Sentido Aequora Lanzarote Suites info

• BarsBeschikbaar (1)
  • TheaterBeschikbaar (1)
  • SpelletjeskamerBeschikbaar (1)
  • RestaurantsBeschikbaar (3)
  • Restaurants met niet-rokers gedeelteBeschikbaar (1)
  • VergaderruimteBeschikbaar (1)

Entertainment

• BuitenzwembadenBeschikbaar (3)
  • KinderzwembadBeschikbaar (2)
  • ZwembadBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • LigstoelenBeschikbaar (1)
  • ParasolsBeschikbaar (1)
  • JacuzziBeschikbaar (1)
  • MassageBeschikbaar (1)
  • CatamaranBeschikbaar (1)
  • AerobicsBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • BoogschietenBeschikbaar (1)
  • Fietsen en/of mountainbikenBeschikbaar (1)
  • BasketbalBeschikbaar (1)
  • GolfBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaBeschikbaar (1)
  • KinderanimatieBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Verwarmde zwembadenBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (5)
  • Aqua-aerobicsBeschikbaar (1)
  • ZonneterrasBeschikbaar (1)