Tijdelijk €25 aanbetaling

• Kinderzwembad
  • Kinderopvang
  • Animatie programma
  • Sportfaciliteiten

Een vakantie vol culinair genot naar Lanzarote? Dan zit je helemaal goed bij Seaside Los Jameos Playa. Dit viersterrenhotel heeft comfortabele kamers, een gunstige ligging en een mooi zwembad. Daarnaast staat Seaside Los Jameos Playa bekend om het heerlijke eten! Wat zoek je nog meer tijdens je vakantie naar Spanje?

Andere vakantiegangers zijn razend enthousiast over hun vakantie bij Seaside Los Jameos Playa. Het staat bekend als een hotel voor iedereen. Er zijn namelijk allerlei faciliteiten voor gasten van alle leeftijden. Vooral het eten valt goed in de smaak bij andere vakantiegangers. Daniëlle is hier op vakantie geweest met haar gezin met jonge kinderen en is heel tevreden. Ze zegt: “Seaside Los Jameos, wat een plaatje. Je waant je in een tropische sfeer, prachtige zwembaden, gezellige terrasjes, kamers ruim, schoon!! En uiteraard compleet. Het eten en drinken is gewoon uitmuntend. Hier kan geen enkele all in aan tippen. Geloof me, we hebben er al wat gehad. Alles vers, elke dag een thema met veel variatie, à la minute bereidingen. Dranken zijn merk dranken, alle cocktails zijn gewoon all in. En dan de Seaside wafels!!!” Ook Ron is hier op vakantie geweest, maar dan met zijn partner. Ze hebben een heerlijke, rustige vakantie gehad. Hij zegt: “Het is een zeer schoon en luxe hotel met vriendelijk en deskundig personeel. Het eten en drinken is uitmuntend te noemen! Het is er lekker rustig. Een verwarmd zwembad en genoeg ruimte om lekker te relaxen op je ligbed in de zon. Enige minpuntje is dat er nogal veel duiven rondlopen en vliegen.”

De ligging

Seaside Los Jameos Playa ligt in Puerto del Carmen op het Canarische eiland Lanzarote. Het hotel is redelijk rustig gelegen aan een promenade. Vanaf het hotel sta je zó met je voeten in het strand, want deze ligt vlakbij het hotel! Ook zijn er in de directe omgeving verschillende restaurants en winkels te vinden. Het centrum van Puerto del Carmen ligt op ongeveer 2 kilometer afstand en de luchthaven van Arrecife op 5 kilometer afstand. Zin in een leuk uitstapje tijdens je vakantie op Lanzarote? Bezoek dan bijvoorbeeld Timanfaya Nationaal Park!

Het hotel en faciliteiten

Je zal je niet snel vervelen tijdens je vakantie bij Seaside Los Jameos Playa. Dit viersterrenhotel heeft namelijk twee buitenzwembaden, waarvan één verwarmd. Hier zoek je verkoeling op de warme zomerdagen. Daarna ontspan je op het zonneterras met ligbedden en parasols. Dit is dé plek om lekker te zonnen. Tegen een betaling van borg maak je gebruik van de badhanddoekenservice. En de kinderen? Ook zij worden niet vergeten. Er zijn in totaal twee kinderbaden, waarvan een babybad. Voor de sportieve afwisseling beoefen je verschillende sporten bij Seaside Los Jameos Playa. Wat dacht je bijvoorbeeld van aerobics, aquarobics, beachvolleybal, jeu de boules, minigolf of tafeltennis? Er is zelfs een fitnessruimte. Tegen betaling speel je tennis en biljart, of huur je een fiets. Wie op zoek is naar ontspanning gaat naar de spa. Hier geniet je in de sauna, het stoombad of de relaxruimte. Tegen betaling boek je een massage of schoonheidsbehandeling. In het hoogseizoen is er regelmatig entertainment voor gasten van alle leeftijden. Voor de kinderen is er een miniclub, kinderdisco en een speeltuin. Tegen betaling huur je een buggy of regel je oppas. Ook niet onbelangrijk: er is gratis WiFi aanwezig in het hele hotel. In de lobby vind je de receptie en een bagageruimte. Tegen betaling maak je gebruik van de wasserette of ga je naar de kapsalon.

De kamers

Seaside Los Jameos Playa heeft verschillende kamers. Ze beschikken allemaal over airconditioning, gratis WiFi, een telefoon, televisie en koffie- en theefaciliteiten. Tegen betaling maak je gebruik van de minibar en het kluisje. In de badkamer vind je een toilet, bad of douche en haardroger. Alle kamers hebben een balkon of terras met zitje.Het verschil in kamers De bovenstaande faciliteiten zijn van een standaardkamer. Deze kan je boeken tot drie gasten. In de kamer staan twee eenpersoonsbedden, maar er kan een bed worden bijgeplaatst. Sommige tweepersoonskamers kunnen ook geboekt worden voor alleengebruik. De tweepersoonskamers zijn beschikbaar op de begane grond met beperkt uitzicht op het land, op de eerste tot derde verdieping met land- of zeezicht of op de eerste tot vierde verdieping met tuin- zwembad- of zijzeezicht.De tweepersoonskamer deluxe is geschikt voor twee tot drie gasten. De kamers zijn in veel opzichten hetzelfde als de standaard tweepersoonskamers, maar dan wat luxer. Zo vind je in de badkamer ook badjassen. De tweepersoonskamers deluxe liggen op de tweede tot vierde verdieping en hebben tuin-, zwembad-, of zijzeezicht en een ruim balkon met ligbedden. In de kamer staan twee eenpersoonsbedden, maar er kan een bed worden bijgeplaatst.De driepersoonskamers worden ook wel junior suites genoemd en zijn geschikt voor twee tot vier gasten. Naast de standaard faciliteiten vind je er badjassen en badslippers. Er staan twee eenpersoonsbedden, maar er kunnen bedden worden bijgeplaatst. De kamers hebben een zithoek met sofa, een espressomachine en er wordt dagelijks een krant bezorgd. De kamers hebben een balkon met zitje met uitzicht op de tuin, het zwembad of zijzeezicht.Verder zijn er vierpersoonskamers die ook wel familiekamers worden genoemd. Deze kamers zijn geschikt voor twee tot vier gasten. De kamers beschikken over alle standaard faciliteiten, maar zijn iets ruimer. In de kamer staan twee eenpersoonsbedden, maar er kunnen bedden worden bijgeplaatst. De familiekamers liggen op de eerste tot derde verdieping met land- of zijzeezicht.

Eten en drinken

Je verblijft bij Seaside Los Jameos Playa op basis van logies met ontbijt, halfpension of all inclusive verzorging. Bij logies met ontbijt is alleen het ontbijt inbegrepen, maar bij halfpension daarnaast ook het dinerbuffet. Bij all inclusive verzorging zijn alledrie de hoofdmaaltijden bij de reissom inbegrepen, net als een selectie aan hapjes en drankjes. De maaltijden worden in buffetvorm geserveerd in het buffetrestaurant. Het ontbijt staat klaar van 8.00 tot 10.30 uur, de lunch van 13.00 tot 15.00 uur en het diner van 18.30 tot 21.30 uur. Verder zijn er drie bars waar je lekkere hapjes en drankjes haalt. Een selectie hiervan is inbegrepen bij de all inclusive verzorging. Zo zijn koffie, thee, frisdrank en sommige lokale alcoholische dranken inbegrepen bij de all inclusive verzorging van 11.00 tot 23.00 uur. Tussen 15.00 en 17.00 worden er koekjes bij de koffie geserveerd.

Kindvriendelijke vakantie

Op zoek naar een kindvriendelijke accommodatie voor je vakantie naar Lanzarote? Dankzij de zwembaden voor jong en oud, animatie en gunstige ligging is Seaside Los Jameos Playa een populaire keuze onder gezinnen met kinderen.

Goed om te weten

De toeristenbelasting is niet bij de reissom inbegrepen en dient ter plekke te worden voldaan.Er wordt verwacht dat mannen een lange broek dragen tijdens het diner.Roken is niet toegestaan bij Seaside Los Jameos Playa, zowel binnen als buiten.

Bekijk de beschikbaarheid

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

523 Reviews over Seaside Los Jameos Playa

• 9Johan van Alphen30-01-2023

Zeer goed

Mooi Hotel mooie tuin goede ligging aan Boulevard. Zeer verzorgd overal op en rond het complex. Eten in restaurant zeer goed. we hadden ALL Inn maar voldoende ons elke keer in een restaurant. Elke dag keuze uit vers gebakken vis en vlees wat je zelf mocht aanwijzen om te bakken voor je. Veel variatie in eten en bediening drank aan tafel en alles uit flesjes en niet uit automaten. Mensen overal zeer vriendelijk en niets teveel. Bellen als je kamer klaar is. Laatste dag vervroegd ontbijt zeer uitgebreid.

• 9Jos11-11-2022

Fenomenaal!

In één woord fantastisch. Hier ben je echt te gast. Het begint al bij de vriendelijke ontvangst. Wij hadden een standaard kamer geboekt. Deze kamer 1031 ligt op de begane grond en is ons prima bevallen. Tegen meerprijs heb je meer uitzicht maar wij vonden het prima zo. Wij hadden half pension geboekt maar geupgrade naar all inclusive zodat wij ook de lunch inbegrepen hadden en uiteraard de dranken, alle dranken. En hier alleen A merken en frisdranken als cola, Fanta, 7-up in kleine flesjes, dus geen post-mix rommel, nee het echte spul. Evenals de sterke dranken, allemaal merk dranken als Bacardi etcetera. Daarmee onderscheidt dit hotel zich van de massa. En dan de buffetten. Fenomenaal, echt zo goed!! Varienrende thema's, dagelijks entrecote bij lunch en diner, een kippengrill vol met heerlijk smakelijk gegrilde kippen, vele soorten vis en vlees, het wordt allemaal voor je neus bereidt. Je wijst het aan, ze pakken wat je aanwijst. Top.

• 8Chantal14-09-2022

Goed hotel

Eind augustus voor 11 dagen hier geweest. Voor ons eerste keer Spanje na jaren All in in Turkije. Hotel is gezellig en het restaurant gedeelte doet knus aan. Eten is fantastisch, voor iedereen wat en live cooking. De eerste dagen was het hotel volzet en dit was wel te merken (vooral in het restaurant). Na deze dagen een stuk rustiger en vonden wij het nog beter. Handdoek leggen was hier wel aan de orde en helaas later in de ochtend geen plaats aan het zwembad. Wij vonden het zwembad voor het aantal gasten wel wat klein. Veel aan het strand geweest hier betaal je € 11 voor twee ligbedden en een parasol. Leuke boulevard en twee dagen een auto gehuurd, verrassend eiland en leuk om dit te verkennen.

• 8G22-08-2022

Fijn hotel

Heel fijn hotel, voor de tweede keer geweest. Verwarmd zwembad is heel fijn voor de kleinere kinderen; eten en de service is geweldig. Licht wat verder van het dorpje af maar goed aan te lopen. Niet veel faciliteiten voor oudere kinderen

• 10Lia schijvenaars19-07-2022

Geweldig

Met partner in mei hier 8 dagen geweest Het was onze huwelijksreis Bij tui waar we geboekt hadden deden ze niks extra's vanwege de corona die volgens mij allang voorbij was In het hotel heeft men vernomen dat we getrouwd waren en we werden aangenaam verrast 2 prachtige badhanddoeken gekregen en savonds een prachtig versierde tafel Het hotel ligt dicht bij het vliegveld Bij aankomst een lekker drankje Op de kamer een fles wijn en fruit Prachtig verzorgd Interieur is prachtig Heel schoon Kamers ook Eten voortreffelijk Zoveel keus dat je niet met honger van tafel gaat In de omgeving kun je lekker wandelen Winkeltjes zijn er wel maar niet veel We gaan hier zeker nog eens terug naar toe Enige minpuntje wat we ondervonden is dat bij drukte er geen parasols genoeg zijn Maar het hotel is een aanrader

• 9Janny10-07-2022

Super vakantie gehad.

Het is een geweldig hotel. Prachtige kamer gehad met schuin zeezicht. Er hingen badjassen, er stonden badslippers, douchefaciliteiten, erg schoon, elke dag schoonmaak, een paar keer bedden (comfortabele) verschoond, het eten is uitmuntend met veel variatie, vriendelijk en behulpzaam personeel, handdoekje leggen op de zonnebedden werd niet toegestaan. Elke avond (kinder)animatie. Voor iedereen wel wat. Supermarkt vlakbij. Gewoon helemaal af. Zandstrand voor het hotel is wat minder, maar dat is ook het enigste minpuntje. Voor herhaling vatbaar.

• 10Daniëlle Segers nievelstein20-07-2021

Grandioos!!!

Seaside Los Jameos, wat een plaatje. Je waant je in een tropische sfeer, prachtige zwembaden, gezellige terrasjes, kamers ruim, schoon!! En uiteraard compleet. Het eten en drinken is gewoon uitmuntend. Hier kan geen enkele all in aan tippen. Geloof me, we hebben er al wat gehad. Alles vers, elke dag een thema met veel variatie, sla minute bereidingen. Dranken zijn merkdranken, alle cocktails zijn gewoon all in. En dan de Seaside wafels!!! Animatie is minder uitgebreid i.v.m. corona, echter leuke kids club met een leuk team. Elke avond live muziek. Maak er zelf een feestje van! Last but not least, wat een schatten van personeel!! Een prachtig team. Niets is teveel!!! Wie klaagt...blijf in godsnaam thuis! Wij hebben genoten, morgen helaas weer naar huis...tot snel! Liefs familie Segers- Nievelstein

• 10Barbara13-07-2021

Helaas hotel niet vol vanwege de Corona en dat verdienen ze niet. Werken keihard, eten geweldig, vriendelijk, in een woord top!!

• 9Hendriks26-01-2020

Wij komen hier zeker terug!

Zeer vriendelijk personeel, uitstekende maaltijden. Wij hadden een arts nodig, receptie gebeld en binnen een half uur was er een arts, op mijn vraag of er een rolstoel aanwezig was werd ontkennend geantwoord, maar binnen een uur kreeg ik een telefoontje dat er een rolstoel was. Dit is één van de beste hotels waar we de laatste jaren geweest zijn en zeker voor herhaling vatbaar.

General Manager Seaside Los Jameos Playa, 11-02-2020

Beste Heer/Mevr Hendriks,

Hartelijk bedankt voor uw prachtige beoordeling van ons hotel Seaside Los Jameos Playa****! Ik ben ontzettend opgetogen dat u zó tevreden was en optimaal van uw vakantie bij ons heeft kunnen genieten.

Trots lezen we uw complimenten over onze gastronomie en personeel. Ook hartelijk dank namens het personeel. Ze doen elke dag hun uiterste best onze gasten een aangenaam verblijf te bezorgen en het is steeds een stimulans te vernemen dat ze hierin geslaagd zijn.

Verder ben ik tevreden te lezen dat uw aanvraag ivm de arts en de rolstoel snel opgelost was zodat u verder van de vakantie bij ons kon genieten.

Nogmaals bedankt voor uw mooie Feedback en we zouden u graag weer bij ons willen begroeten!

Zonnige groeten vanuit Lanzarote, Beate Reber-Sekula, General Manager Seaside Los Jameos Playa****

• 9Sabine15-12-2019

Verrassing geslaagd, doen we zeker nog eens over !

Via onze vrienden hadden we vernomen dat dit een super hotel is. Zij waren hier al meerdere keren geweest. Wij besloten hen te verrassen .... het was inderdaad echt de moeite waard! Het eten is voortreffelijk, zo afwisselend . Als je hier met honger van tafel gaat, dan is er met jezelf iets niet in orde. De kamers waren tip top in orde. Leuke attenties (sint-kerst) netjes onderhouden. Leuke versiering en zeker niet te vergeten .... relaxed avondjes in de pianobar. Voor mij persoonlijk was Eric een TOPPER. We hebben ontzettend genoten van onze vakantie al was het weer heel afwisselend.... we komen zeker terug !

General Manager Seaside Los Jameos Playa, 17-12-2019

Beste Sabine,

We zijn erg blij te lezen dat uw vakantie vlekkeloos verlopen is en dat u genoten heeft van uw verblijf bij ons op Lanzarote. Wat fijn te vernemen dat het een geslaagde verassing was en jullie zo samen van een leuke vakantie genoten hebben.

We bedanken u voor uw mooie review en complimenten naar het personeel toe. Het is steeds prachtig te vernemen dat ze in hun doelstellingen geslaagd zijn.

Nogmaals bedankt voor uw mooie woorden en we zouden het heel fijn vinden u snel weer bij ons te mogen verwelkomen!

Zonnige groeten vanuit Lanzarote, Beate Reber-Sekula, General Manager Seaside Los Jameos****

Hotel Seaside Los Jameos Playa info

• WisselkantoorBeschikbaar (1)
  • LiftenBeschikbaar (7)
  • CafeBeschikbaar (1)
  • KrantenkioskBeschikbaar (1)
  • Kleine supermarktBeschikbaar (1)
  • WinkelsBeschikbaar (1)
  • KapperBeschikbaar (1)
  • BarsBeschikbaar (1)
  • NachtclubBeschikbaar (1)
  • SpelletjeskamerBeschikbaar (1)
  • RestaurantsBeschikbaar (1)
  • Restaurants met airconditioningBeschikbaar (1)
  • Restaurants met niet-rokers gedeelteBeschikbaar (1)
  • Restaurants met hoge stoelenBeschikbaar (1)
  • VergaderruimteBeschikbaar (2)
  • SpeelplaatsBeschikbaar
  • WasseretteBeschikbaar
  • ParkeerplaatsBeschikbaar
  • KinderopvangBeschikbaar
  • Restaurants met rookruimteBeschikbaar (1)

• BadkamerBeschikbaar
  • Thee- en/of koffiezetapparaatBeschikbaar

Entertainment

• BuitenzwembadenBeschikbaar (2)
  • KinderzwembadBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • LigstoelenBeschikbaar (1)
  • ParasolsBeschikbaar (1)
  • SaunaBeschikbaar (1)
  • StoombadBeschikbaar (1)
  • MassageBeschikbaar (1)
  • Speedboot varenBeschikbaar (1)
  • SquashBeschikbaar (1)
  • AerobicsBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • BoogschietenBeschikbaar (1)
  • TafeltennisBeschikbaar (1)
  • Fietsen en/of mountainbikenBeschikbaar (1)
  • Beach volleybalBeschikbaar (1)
  • Jeu de boulesBeschikbaar (1)
  • BowlingBeschikbaar (1)
  • MinigolfBeschikbaar (1)
  • GolfBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaBeschikbaar (1)
  • KinderanimatieBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • DartsBeschikbaar (1)
  • Zonnestudio en/of solariumBeschikbaar (1)
  • Biljart en/of snookerBeschikbaar (1)
  • AerobicsBeschikbaar (1)
  • Aqua-aerobicsBeschikbaar (1)
  • ZonneterrasBeschikbaar (1)
  • DuikenBeschikbaar (1)
  • surfenBeschikbaar (1)

• ZandstrandBeschikbaar
  • LigstoelenBeschikbaar
  • ParasolsBeschikbaar
  • Door weg gescheiden van strandBeschikbaar

Afstand in meters

• Winkelmogelijkheden0.02 km