Villa
Kleine hotelsWeer vandaag30°21°
7,6

We hebben een aantal aanbieders voor Salinas de Matagorda voor je op een rij gezet:

10 reviews over Villa Salinas de Matagorda in het Nederlands

eens maar nooit meer

Piet
25-11-2010

Zeer slecht te vinden,vuile en versleten kussens op de stoelen en bank,een oude versleten tv,de kussens van de bank moesten we elke avond onder het bed doen dan zakten we niet op de grond,slordige gordijnen,keuken en badkamers zijn in orde,er word geen onderhoud gedaan,buiten stond een nieuwe tafel en stoelen,maar ook de oude rommel stond er ook nog,maar bij de vieze oude open haard gezet,je ziet 14 dagen niemand ook niet bij de vuile receptie,gezien de andere reacties hebben wij het bijzonder slecht getroffen met nr 14,maar mensen neem geen risico ga niet.het toppunt is de karaoke schow 2 maal per week in het park eronder van 1800 uur tot 2400 uur

Gereisd Met partner in oktober 2010

eens maar nooit meer

Piet
23-11-2010

Slecht te vinden,word zeer slecht onderhouden,bank en stoelen kaal en kussens versleten, we moesten de bank kussens onder het bed leggen ,tv is niet meer van deze tijd,gordijnen hangen allemaal op half zeven.de receptie ziet er vies en onverzorgd vuil uit van buiten,14 dagen niemand gezien,keuken en badkamer zijn inorde,we zaten in nr 14,als het zo door gaat is dit over 2 jaar niet meer te verhuren.of hebben wij zoveel pech gehad met nr 14?.ook 2 keer per week karaoke schow op het park eronder van 1800 uur tot 2400 uur.kortom ga hier niet naar toe,zeker niet voor dat geld

Gereisd Met partner in oktober 2010

Villa echt een aanrader

Bianca
13-5-2010

We zijn 1-8 april naar Lanzarote geweest De villa (nr7) was boven verwachting Bij de voordeur zat een kluisje en daar zat de sleutel in erg handig. De villa bestond uit woonkamer, 2 slaapkamers, die uitzicht hadden op het terras met prive zwembad, bbq, gezellig tuinsetje met parasol. Ook hadden we 2 badkamers. De keuken was ook helemaal prima en erg schoon Alles was aanwezig, vaatwasser, wasmachine, magnetron, oven noem maar op Helemaal Toppie.Op 5 min loopafstand had je shoppingcentre Playa de Matagorda waar je eetgelegenheden en souvenirs winkels vond. Een echt aanrader is Rest La Brisa. De eigenaar komt uit nederland. Goed eten, een lounge gedeelte in huiskamer stijl en het eetgedeelte. Klein rest. maar heel knus. Aardige bediening. Als je naar de boulevard, 12 km lang, van PTO del Carmen wilt, is wel handig een autootje te huren. Verder heeft het eiland een hoop te bieden en is het leuk om rond te toeren. Het weer was bewolkt, koud maar de laatste 4 dagen goed weer/warm.

Gereisd Met partner in april 2010

volgend jaar weer !!!

Sonja Keuning
7-1-2010

Villa Salinas Matagorda was voor ons fantastisch. Prachtig huis, goed ingericht, netjes schoon. Zeer compleet. 2 slaapkamers en 2 badkamers en het terras met privé zwembad is helemaal geweldig. Zwembad is zonverwarmd en in de wintertijd dus fris, maar echt wel te doen. Ligging was perfect, de staat uit en je bent op het strand. Zeer geschikt voor strandwandelingen. Ook de luchthaven is vlakbij. Was alleen wat moeilijk te vinden en geen receptie. Moesten dus op zoek naar iemand met sleutel. Maar is allemaal goed gekomen. Genoeg eetgelegenheden op loopafstand. Kan er lekker eten voor niet al te veel geld. Tevens groot aanbod aan souveniers, goedkope drank en tabak. Lekker shoppen langs boulevard!! Je kan prima fietsen huren aan de boulevard bij Renner(wel het drukkere gedeelte), zit op een bovenverdieping maar heeft enorm aanbod.

Gereisd Met jonge kinderen in december 2009

Prima verblijf !!

J/M&M/M&C/A
22-1-2009

Wij zijn net terug van een heerlijk weekje (wk 3) Lanzarote.De villa is ons goed gevallen,lekker alles op loop afstand, het was wel erg koud binnen vooral s,avonds koelde het toch goed af in Januari, en dan mis je wel een kachel ofzo!!! Maar overdag genoeg zon gehad. Het zwembad is inderdaad nog te koud. Wel een auto huren om het mooie eiland te bewonderen!! O,ja we miste wel een douchegordijn dus alles dreef!! Er was wel een dvd/cd speler aanwezig, werd niet vemeld. Wij verbleven in huis nr10.

d

Gereisd Met oudere kinderen in januari 2009
2008

Heerlijk genieten van de spaanse gastvrijheid

Dobbey
6-10-2008

Wij zijn met ons gezin, 6 personen in februari 2008 een weekje hier geweest.Wij hebben een fantastische luier vakantie gehad. Het huisje was goed, erg royaal. 3 slaapkamers, 2 badkamers, complete keuken en een groot terras met zwembad, helaas onverwarmd. Al met al prima vertoeven. De boulevard met winkels en restaurantjes zijn op loopafstand. Wij komen zeker terug om te genieten van de zon als het in ons kikkerlandje te koud is.

Gereisd Familie in Mon Oct 06 2008 01:10:44 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Onze vakantie in villa Salinas de Matagorda was zalig

Dobby
15-2-2008

Onze vakantie in villa Salinas de Matagorda was zalig.Toen wij er waren was het heerlijk rustig en de temperatuur was erg aangenaam. Het zwembad was helaas koud , maar voor de kinderen prima. De villa was perfect met alles erop en eraan. De winkels en het strand zijn op loopafstand ( 5 min.) Het eten was goed en de bediening keurig. Het was alleen wat duurder dan ons verteld was. Ook is het leuk om een auto te huren voor een paar dagen zodat je het hele eiland kunt bekijken, er is zoveel te zien. Al met al hebben wij een fijne week vakantie gehad. Wij gaan zeker nog eens terug.

Gereisd Familie in Wed Feb 01 2006 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
2007

Wij waren hier met z'n 2-en in november 2006

B&W
1-12-2007

Wij waren hier met z'n 2-en in november 2006. Ons huis was niet te vinden. Zeker in het donker niet. De receptie van het nabij gelegen hotel had ook geen idee waar wij moesten zijn en we bleken er nog geen 50m vandaan te zitten. Wij hadden geen informatie over de sleutel gekregen en hebben er 1,5 uur over gedaan om het te vinden. :( Het huis is groot: 2 slaap- en 2 badkamers. Aparte keuken. Goed en compleet ingericht. Geen airco!! Afhankelijk van de locatie meer of minder privacy. Wij hadden een groot terras met eigen zwembad. (Nr. 7)

Gereisd Met partner in december 2007

De villas zijn prima, ruim qua opzet

r.intveld
22-7-2007

De villas zijn prima, ruim qua opzet. De ligging was fantastisch met een mooi uitzicht over het dorp. Winkels, strand, etc. allemaal op loopafstand. Alle voorzieningen in de villa aanwezig. Helaas was het zwembad niet verwarmd en erg lastig met kleine kinderen. Er werd niet schoon gemaakt en er was geen receptie aanwezig. De taxichauffeur kon de locatie niet vinden.

Gereisd Familie in Sun Jul 22 2007 19:14:25 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

geweldige villa dicht bij uitgaans leven en dicht bij het

sjaak en trudi
23-1-2007

geweldige villa dicht bij uitgaans leven en dicht bij het strand zeer mooi plekje.

Gereisd Met partner in december 2006

Villa info

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Aantal personen2 tot 4

• Strand faciliteitenStrandbedden aanwezig

• Betaalde wifiOp de kamer

• Balkon / terrasTerras
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Koelkast, Koffie en thee, Magnetron, Strijkijzer, Wasmachine

• Op het terreinTerras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Informatie voor trips, Kluis

• Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeergarage, Parkeerplaats

• BuitensportenGolfbanen

• AdresCalle Agonal 10 E-35510(toon op kaart)
  • E-mailadres
  • Website
  • Telefoonnummer

Overweeg je om een verblijf te boeken in Villa Salinas de Matagorda in Puerto del Carmen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Villa Salinas de Matagorda zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.