Appartement Riviera Park

9Fenomenaal

Spanje, Lanzarote, Puerto del Carmen

Op vakantie geweest naar Riviera Park?

9Fenomenaal

• 9.5Hoeveelheid ruimte

Appartement info

Meer appartement info

2 reviews over Appartement Riviera Park

• 9Rozemarijn29-05-2011

Fantastische plek, zelfs in februari!

In februari zijn we naar Lanzarote geweest. We waren zo blij toen we daar heerlijk weer aantroffen! Dat gebeurt zelden in februari, dachten wij. Maar van de lokale bevolking, die overigens zeer gastvriendelijk was, hoorden wij dat dit in Puerto del Carmen bijna altijd het geval is. We hebben 7 nachtjes in het Riviera Park overnacht. Over het appartement was niks te klagen, een heerlijk huis met een mooi zwembad en de kleine(3 jaar) vond het ook allemaal fantastisch! Volgend jaar weer richting de Canarische Eilanden! Zeker een aanrader!

Gereisd met partner in januari 2011

• 9Thea V.31-03-2008

We hebben een heerlijk verblijf gehad in Riviera Park. Het appartement was ruim en het balkon enorm. (met veel privacy) Dat maakte het gemis aan zeezicht alleszins goed. We zijn nog even wezen kijken bij Sol Lanzarote, omdat hier onze voorkeur naar uitging, maar bij het uitzicht op zoveel lijven rondom een zwembad, prezen we ons gelukkig dat dit mislukt was. In de 2 weken van ons verblijf was slechts de helft van de 20 appartementen bezet, waardoor we genoten hebben van de rust en het zembad, wat soms helemaal van ons alleen was. De inrichting was Ikea. Sober, strak en netjes. De keuken was groot en uitgebreid, maar hier ontbrak de beloofde vaatwasser en het aantal pannen en schalen was minimaal. Wij waren met z'n tweetjes, maar mij lijkt het wat moeilijk als je met meer personen bent. Het hele complex was ommuurd en 's avonds waren de poorten op slot en zorgde een bewaker voor de veiligheid. Verder is alles op loopafstand. De boulevard en de zee op 10 minuutjes. Supermarkten volop.

Gereisd met partner in maart 2008

Appartement Riviera Park info