Aparthotel Relaxia Olivina Lanzarote ****

Aparthotel Relaxia Olivina Lanzarote ****

Aparthotel Relaxia Olivina Lanzarote
Aparthotel Relaxia Olivina Lanzarote

WebsiteLink naar website

We hebben een aantal aanbieders voor Relaxia Olivina Lanzarote voor je op een rij gezet:

294 reviews over Aparthotel Relaxia Olivina Lanzarote in het Nederlands

Top lokatie. Niet weg van accommodatie zelf.

Joyce, 11-2-2018

Superfijne lokatie, dicht bij boulevards en supermarktje. Buffetten waren erg goed, lekker en uitgebreid. Snack bij pool zijn de leftovers hiervan na paar dgn, dus soms met schimmel. Helaas wat overlast ondervonden van het entertainment bij het zwembad, dit is erg luid. Airco ging op dag 1 stuk en was na 7 dgn nog niet gemaakt.

Voor herhaling vatbaar.

grandioos. om helemaal tot rust te komen., 30-1-2018

vriendelijkheid en service waren prima

een super vakantie gehad

Jans, 30-1-2018

een mooie tuin en het eten was zeer uitgebreid en zeer goed.

ruime kamers (fam kamer) woonkamer en slaapkamer. de hele dag ijs , koekjes en ijs. Je kan jezelf ook drinken inschenken.Elke avond wel iets te doen. Dichtbij de zee en de winkels en restaurants..

s,avonds te weinig verwarmde binnen ruimte, was wel binnenruimte maar daar tocht het nogal omdat de open ruimten zijn dichtgemaakt met kleden wat niet helemaal afdicht en tocht. Prima bevallen

Geen top hotel.

krulletje, 29-11-2017

Wij zijn eind juli 2017 geweest. Voor de relatief lage prijs i.v.m. andere all-inns kun je geen top verwachten. Toch vinden wij de achten en negens die hier gegeven worden te hoog. We hebben een fijne vakantie gehad, maar het hotel viel toch tegen. De ligging is goed. De tuinen en zwembaden zijn mooi. Het is fijn dat je op verschillende plaatsen zelf drinken kunt tappen. Het eten is redelijk uitgebreid, maar de kwaliteit niet geweldig. Je kunt niet fijn zitten in de eetzaal. De animatie stelt niks voor. En de extra bedden in de familiekamers zijn niet te doen. Ook was ons airco toegezegd, die er niet bleek te zijn in de familiekamers. Hiervoor hebben we een financiele compensatie gekregen van de touroperator. De dame van touroperator die de contactpersoon was, had weinig inlevingsvermogen en was via de 2 mailadressen die ze opgaf niet te bereiken. De receptie medewerkers van het hotel waren wel klantvriendelijk. Dit in tegenstelling tot sommige obers in t restaurant en de badmeester.

Goeie kwaliteit prijs verhouding

Christiaan, 9-11-2017

Op zich een prima hotel waarbij je wel kan leven met het gedateerde. Eten is ook goed als je oplet wanneer je iets pakt. Alleen het zwembad is een minpunt. Er staat op de site dat die verwarmd is en bij de receptie beweren ze dit ook. Alleen zwemt er niemand en doet niemand met de animatie mee omdat het ijskoud is. Je kan dan beter naar de zee want dat is warmer. Maar goed we zitten hier nog 12 dagen dus misschien lossen ze dit probleem nog op.

Heerlijke vakantie gehad

Familie Seegers, 7-11-2017

Wij hebben als gezin zijnde genoten. (4 personen) Familiekamer met de 2 slaapkamers waren ruim en schoon. Iets gedateerd maar dat mag zeker de pret niet drukken. Personeel was vriendelijk en zeer behulpzaam. Buffet prima, voor iedereen is er wat. Gezellig animatieteam.

Zo'n 6 à 7 minuten lopen en je staat op de boulevard en bij het strand. Een aanrader om er naar toe te gaan..

Niet naar verwachting - Geen 4 sterren hotel

lilaiv, 6-11-2017

- Ruim resort, verdeeld over 3 "blokken" met elk een eigen zwembad waardoor er bijna altijd nog een plekje vrij is aan het zwembad.

- Gastvrijheid aan de receptie en in de bar omdat het moet, in het restaurant wisselend obv wie er dienst had.

- Alle zwembaden met zout water (hou hier rekening mee)

- Eten in het restaurant: ok, enkel jammer dat er uitsluitend drank uit machines was (jus d'orange niet vers, oploskoffie, etc). Op bepaalde momenten erg druk en geen plaats.

- Animatie: proberen er het beste van te maken, overdag enkel bij het 'hoofdzwembad'. Kids vonden de mini-disco leuk

- kamer: wij zaten in het 'appartement' gedeelte. Dit waren vroeger appartementen waarvan de keuken nu weggehaald is.

Een slaapkamer voor de volwassenen, badkamer (jaren '60, sterk verouderd, schimmel op de silicone badrand, douchekop die half werkte) en dan een living met een 1-pers slaapbank en een bijzet bed, terras met tafel en 2 stoelen. Alles ruim genoeg, maar afgeleefd. Schoonmaak elke dag wel goed gedaan.

- Ligging: Goede centrale ligging. Op 300m van Los pelicanos strand, 1,5km van playa blanca strand. Leuke boulevard met aparte fieststrook. Veel winkeltjes, bars en restaurants.

Algemeen:

Het resort zou 4-sterren moeten zijn, maar in vergelijking met onze vorige ervaringen op oa Tenerife in 4-sterren hotels was dit echt maar 3-sterren waard. Gelukkig veel goedkoper kunnen boeken via touroperator, gezien het daar geen herfstvakantie was, anders hadden we de prijs/kwaliteitverhouding héél slecht gevonden. Het ging ons om een weekje zon in de winter en de kinderen hebben zich prima vermaakt.

De centrale ligging, zowel aan het strand, boulevard als dicht bij de luchthaven maken heel veel goed. Omwille van de vele leuke bars/restaurants zou ik niet meer voor een all-inclusive gaan.

Nooit meer! Afraden.

Manon, 22-10-2017

Dit hotel is geen aanrader. Familie kamer is gewoon versleten. De 3e slaapt op een bank en heeft alleen maar rugpijn. Het eten is elke dag hetzelfde en niet lekker. Rand van het zwembad is groen. Personeel is niet vriendelijk en maakt in het restaurant een grote herrie. Het warme eten is te koud en koude eten te warm. Ze laten het je uitzoeken als je er net bent qua koffers en kamer. Doe je een excursie moet je dik 15 min lopen om opgehaald te worden. (Bij ander hotel)

Ik raad dit hotel af!

Beetje verouderd, maar prima hotel.

Mirjam, 9-10-2017

Wij hadden een kamer in het hoofdgebouw, met airco en bad. Mooi uitzicht over het zwembad en keurig netjes. Kamers worden goed schoongemaakt, bedden beetje hard. Zwembad is prima, alleen de stenen rondom het zwembad zijn ruw en versleten, hierdoor veel kleine steentjes. Badslippers zijn aan te bevelen. Zwembad wordt elke ochtend goed schoongemaakt en ligt er uitnodigend bij. Animatie is eenvoudig maar omdat ze artiesten van buitenaf laten optreden, goed om naar te luisteren en kijken. Over het restaurant kan ik eigenlijk kort zijn, veel keuze, elke dag iets anders. Op 2 plekken live cooking. Alles wordt heel goed aangevuld en je kunt tot het laatste toe genieten van al het lekkers. Soms hadden de gerechten iets warmer mogen zijn. Receptie van het hotel is zeer vriendelijk en behulpzaam. Wij hebben bij de reisorganisatie een auto gehuurd en in 3 dagen het hele eiland bewonderd en bekeken. Loopafstand naar strand en winkels is ongeveer 200-300 meter. Goede prijs/kwaliteit verhouding.

Prima

Nellesshuh, 21-9-2017

Leuk complex , beetje gedateerd. Super schoon !! Eten was goed , voor iedereen was er wel iets wat lekker was. Wat wij minder vonden was dat er geen airco was op de kamer alleen een ventilator op de slaapkamer. Leuke boulevard dichtbij ook het strand was niet ver lopen. Wat wij prettig vonden was dat ieder complex kamers een eigen zwembad hadden , geen schreeuwerige mensen gelukkig. Veel Engelse en Duitsers , prima. Slim is om laag te boeken dan heb je een soort terrasje.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Relaxia Olivina Lanzarote in Puerto del Carmen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Relaxia Olivina Lanzarote zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Aparthotel Relaxia Olivina Lanzarote scoort een 7.95 uit 10 op basis van 297 reviews.