Aparthotel Relaxia Olivina Lanzarote

• Aan zee
  • All inclusive
  • Animatieprogramma
  • Kinderopvang

Lanzarote Relaxia Olivina (Puerto del Carmen) is een goed hotel voor families, maar ook voor stellen. De kamers en appartementen zijn ruim en het eten is van goede kwaliteit en afwisselend. De animatie zorgt voor een leuke sfeer. Het strand is op loopafstand en in Puerto del Carmen kun je Rancho Texas bezoeken, een dierentuin in Amerikaans thema.

We hebben een aantal aanbieders voor Relaxia Olivina Lanzarote voor je op een rij gezet:

Contact

343 reviews over Aparthotel Relaxia Olivina Lanzarote in het Nederlands

• 9Charlie08-09-2019

Heerlijke vakantie gehad!

Zeer schoon, met aardig personeel. Een heerlijke vakantie gehad hier. Fijne kamer bijna direct aan het (zoutwater) zwembad. Eten veel variatie en was erg lekker. Al met al een goeie prijs kwaliteitsverhouding! Alles dichtbij, Spar, Boulevard (met super veel winkels) op loopafstand. Transfer vanaf het vliegveld nog geen 15 minuten!

9Ligging
    8Kamers

• 8Twg24-08-2019

Fijn en gezellig

Een prima hotel voor een prima prijs. Bij aankomst werden wij een klein beetje verrast. De “familiekamers” hebben geen airco. Gelukkig werd het door de ramen tegen elkaar open te zetten, toch nog aangenaam snachts. Kamer is eenvoudig, maar super schoon. Het eten is erg uitgebreid. Zwembad is zout, lekker koel zodat je kan afkoelen in de warmte. Zorg dat je een auto huurt, dan kun je zelf het eiland verkennen. Wij vonden het erg leuk om een elektronische step te huren. Dit kan door middel van een app op je telefoon. Genoeg leuke restaurantjes op de boulevard om een keer een hapje te eten. Al met al een super vakantie!

• 8Danny12-08-2019

Zeer goed

Leuk complex, zeer gevarieerd eten. Animatie ook ok.Ga dit jaar in December een paar dagen terug. Prijs kwaliteit is goed in balans en ook de mensen aan de receptie zijn zeer behulpzaam

6Kamers
    7Kindvriendelijk
    7Zwembad

• 6Maas09-08-2019

Geen aanrader op het eten na!

Wij zaten in de bijgebouwen aan de overkant van de straat. Helaas heel sterk verouderd en er hing een vieze rioollucht binnen toen we aankwamen. Het bad zat tot 2 maal toe verstopt, dit werd wel snel opgelost, maar was verre van fris. Het eten was echt heel erg goed, zeer gevarieerd en heel erg uitgebreid. Ook de uitrusting in de eetzaal en buiten is hard aan vervanging toe. In het zwembad bij ons gebouw hing de hele vakantie een lamp onder water los. Animatie voor onze kinderen 14 en 16 viel erg tegen. Op zaterdag (in het hoogseizoen) heeft het animatieteam zelfs vrij. Gelukkig hebben onze kinderen contact gelegd met anderen waardoor ze zich toch erg goed vermaakt hebben. De ligging van het hotel is prima. Het is er erg rustig, geen geluidsoverlast etc. Maar als we naar het totaalbeeld kijken, is het hotel echt geen 4 sterren waard.

7Ligging
    5Zwembad
    4Hygiëne

• 8Angelina06-08-2019

Heerlijk ontspannen relax vakantie

Het is een mooi complex, verouderd interieur maar schoon en dat is het belangrijkste. Receptie straalt geen vriendelijkheid uit, maar ze zijn wel behulpzaam. Extra kussen geen probleem direct geregeld. Zwembad is koud en zout, maar ben je eenmaal door is het heerlijk. Bedjes zijn goed, alleen helaas wel handdoeken leggers. Buffet is best redelijk, veel maar iedere week het zelfde, maar dat is normaal met buffet. Wij vonden de gebakken inktvis met knoflook en de garnalen het lekkerste. Bediening was vriendelijk animatie gezellig (geen gebruik van gemaakt). Drinken was er volop. Naast ontbijt, lunch en diner stelde de snacks niet veel voor. Wifi was op onze kamer (1012) goed maar we zaten ook het dichtste bij het hoofdzwembad en restaurant etc. Spar, bus, boulevard, strand allemaal heel dichtbij.

7Prijs/kwaliteit
    7Eten
    7Kindvriendelijk

• 6Peter27-07-2019

Over de datum

De 12 dagen die we in dit hotel verbleven waren vol verrasingen! Geboekte familiekamer was niet beschikbaar bij aankomst. We werden afgescheept met een zgn “upgrade” naar een hotelkamer met een bijzetbedje voor onze dochter. Op dag 2 geen water na enkele uren pas opgelost. De overige dagen nog 3 keer ijskoud douchen omdat er geen water was. Het voormalige Riu hotel is door Relaxia overgenomen echter de staat van het pand vertoond overal achterstallig onderhoud. Schijnbaar is er te weinig budget om het hotel fatsoenlijk op te knappen. Het personeel is krap, de mensen rennen en werken zich te pletter. De service is echter hierdoor erg laag, hoewel sommigen hun uiterste best doen. De kamers zijn schoon, de pools zijn echter smerig met name de vloeren zijn slecht en zeker niet fris. Bij de hoofdpool ligt gruis en glas. Het eten is wel uitgebreid echter elke dag het zelfde met weinig variatie. Veel kip en varkensfiletjes Jammer!

4Service
    5Eten
    5Kamers
    3Zwembad

Relaxia Olivina Team, comercial, 04-08-2019

Geachte Peter,

Allereerst bedankt dat u de tijd en moeite heeft genomen uw ervaring met ons te delen. We zijn natuurlijk teleurgesteld dat we op sommige vlakken niet geheel hebben voldaan aan uw verwachtingen, maar dankzij de feedback van onze klanten krijgen we de kans onze service en kwaliteit te verbeteren zodat we de gewenste serviceniveaus van onze gasten kunnen bereiken en behouden. Nogmaals bedankt voor uw feedback en we hopen u nogmaals te mogen verwelkomen in het Relaxia Olivina hotel.

• 9Danielle26-07-2019

Mooi resort, heerlijke vakantie gehad

Mooi resort, heerlijke vakantie gehad. Dichtbij boulevard en strand, genoeg te doen, ook voor wat oudere kids (13 en 15) Eten veel keus, kamer mooi, airo heerlijk, zoutwater zwembaden ook top, genoeg bedjes. Enige minpuntje......de bedden deze zijn echt erg hard.

10Ligging
    9Kamers
    9Zwembad
    10Hygiëne

Relaxia Olivina Team, comercial, 03-08-2019

Beste Danielle,

Hartelijk dank voor het schrijven van de recensie naar aanleiding van uw bezoek. De feedback van onze klanten helpt ons om de kwaliteit en consistentie van onze diensten te verbeteren. Het is voor het personeel fijn om te lezen dat u een heerlijke vakantie heeft gehad. Wat betreft het minpuntje dat u noemt kunt u ervan uitgaan dat dit doorgegeven word aan de betreffende afdeling. We hopen u zo snel mogelijk weer te mogen ontvangen bij Relaxia Olivina.

• 9Louise23-07-2019

Fantastisch en zeker voor herhaling vatbaar

Een héél goed hotel,personeel
    ook erg vriendelijk en behulpzaam, We hadden eerst een kamer vlak boven het laad en los ruimte, we vroegen of het mogelijk was voor
    een andere kamer de receptionist ging meteen kijken en zei dat er de dag erop een andere kamer beschikbaar was met uitzicht op zwembad deze kamer hebben we toen genomen en geen spijt gehad geweldige kamer mooi uitzicht en overal dichtbij. Eten was ook erg goed er was iedere dag wel wat anders te kiezen en het vlees werd klaar gemaakt waar je bij staat 👍 Binnen 10 min lopen ben je op de boulevard en bij het strand. We hebben een super vakantie gehad en komen hier zeker nog keer terug.

9Ligging
    9Kamers
    9Kindvriendelijk
    9Zwembad

Het Relaxia Olivina Team, comercial, 28-07-2019

Beste Louise,

Wat fijn om te lezen dat u een supervakantie heeft gehad. Het personeel van Relaxia Olivina werkt altijd erg hard om ervoor te zorgen dat iedereen een onvergetelijke vakantie heeft en reviews zoals die van u lezen we natuurlijk graag. We hopen u snel weer te mogen ontvangen.

Met vrienden

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 8Ruud Roozeboom04-07-2019

Goed hotel, maar wel wat aandachtpunten

De inrichting van de kamers komt wat oubollig over maar is ingericht in een karakteristieke Spaanse stijl. De kamers zijn heel erg ruim met veel kastruimte. Minpunt is het aantal elektrische contactpunten. Wij hadden er slechts één, en die zat nog in de badkamer ook. Tegen betaling van een borg, kun je bij de receptie een verlengsnoer lenen. De WIFI in het hele hotel is ronduit slecht. Deze twee punten verdienen zeker aandacht. Flesjes drinkwater zijn extreem duur. Wij betaalden voor 2 flesjes mineraalwater (één Euro in de supermarkt) maar liefst 3 Euro 20. Een leeg flesje is overigens gratis vol te tappen bij meerdere tappunten. De keuken is geweldig. Wij hebben 10 dagen lang heerlijk gegeten en ondanks de minpunten een heerlijke vakantie gehad.

Het Relaxia Olivina Team, comercial, 19-07-2019

Beste heer Roozeboom,

Hartelijk bedankt voor de mooie score en dat u de tijd heeft genomen om ons te vertellen over uw ervaring in het Relaxia Olivina Hotel. De feedback van onze klanten is uiterst belangrijk en we zullen natuurlijk zowel de plus- als de minpunten die u benoemd doorgegeven aan de betreffende afdelingen.

• 7Anoniem25-06-2019

Lekkere vakantie.

Dat er heel veel Engelsen zijn (95%) Eenvoudige kamer met hier en daar een mankement (gore WC bril). Gehorige kamers. Toen de ventilator van het onder appartement aangezet werd, bromde dit onze slaapkamer door. En de “bedgeluiden” van de benedenburen waren duidelijk te horen. Restaurant: top! Lekker en gevarieerd eten.

7Ligging
    7Prijs/kwaliteit
    6Kindvriendelijk
    7Zwembad
    7Hygiëne

Relaxia Olivina Team, comercial, 28-06-2019

Beste gast,

Hartelijk dank voor het schrijven van de recensie naar aanleiding van uw bezoek. Wij betreuren het te lezen dat we niet op alle punten aan uw verwachtingen hebben kunnen voldoen. Deze punten die u benadrukt zullen uiteraard doorgegeven worden aan de betreffende afdelingen en we zullen er alles aan doen om deze te verbeteren. Aan de andere kant is het fijn om te lezen dat u een lekkere vakantie heeft gehad en dat u van het eten heeft genoten. We hopen u snel weer terug te zien.

6 tips over Aparthotel Relaxia Olivina Lanzarote

• m_libert, 12-10-2012

Neem een hotelkamer ipv van een appartement. Die kamers zijn wel de beloofde 4 sterren!

• r_h_jager, 23-04-2012

Huur een auto.. 3 dagen voor 75 en maak een rondje over het eiland.. Er is niet veel voor kinderen te doen maar gewoon genieten van stadjes en natuur kan voldoende zijn. Vulkaantoer in de bus vonden wij duur en niet zo geslaagd.

• ettie1, 08-01-2012

Naast het app. complex aan de andere kant van de weg is nog een apart complex "Rui app. Coral", wat er ook bij hoort (zie filmpje). Als je daar verblijft moet je telkens de weg over steken. Stellen die bij het diner vragen om een eigen tafel krijgen die ook, anders zit je met anderen samen aan tafel. Bezoek ook de vlakbij gelegen dierentuin met goede shows. En natuurlijk het eiland zelf, prachtig met een huurauto. Beklim ook Montana Blanca tussen Tias en San Bartolome voor prachtig uitzicht.

20 vragen over Aparthotel Relaxia Olivina Lanzarote

• Daniëlle, 06-04-2019

kamers

wij zoeken een hotel met 2 aparte slaapkamers. hebben jullie deze? welk type kamer zou dat zijn?

• HR Kat, 29-12-2018

Roken

Mag je wel roken op je balkon of terras ? Iedere site zegt weer iets anders!

• Dhue, 24-04-2018

Is de wifi goed in het hele hotel?

Aparthotel info

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Logies-ontbijt
  • Eten en drinkenLunch
  • De staf spreektDuits, Engels, Frans
  • RokenToegestaan

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Peuterbad, Poolbar, Verwarmd, Zeewater zwembad, Zwembad

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand500 m, 6 minuten lopen, < 5 minuten met de auto
  • Kleur van het strandLicht
  • Strand toegangGescheiden door straat

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Stomerij, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages, Schoonheidsbehandelingen

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats