Appartement
Hotel aan zee, FamiliehotelWeer vandaag28°20°
7,7

Relaxia Lanzaplaya in Puerto del Carmen is een netjes en verzorgd complex. Hier geniet je van all-inclusive, al moet je voor sommige dingen zoals cocktails wel bijbetalen. ‘s Avonds is er af en toe live-muziek, maar verwacht geen animatie. Zowel het centrum als de stranden en restaurants zijn op enkele minuten lopen van het complex.

We hebben een aantal aanbieders voor Relaxia Lanzaplaya voor je op een rij gezet:

Contact

385 reviews over Appartement Relaxia Lanzaplaya in het Nederlands

Geen all inclusieve boeken

Manon
2-9-2019

All inclusieve zou ik niet voor kiezen. Eten is matig, terwijl wij echt niet moeilijk zijn. Ontbijt is prima. Appartement is ook prima. Bedden aan de harde kant maar de kamer verder prima. Dit hotel is niet geschikt voor mensen die slecht ter been zijn, veel trappen. Weinig parkeerplek voor als je een auto hebt gehuurd. Het eiland is wel heerlijk en fijn temperatuurtje.

Super hotel, heerlijk genieten!!!

wz
21-8-2019

Heerlijk en schoon appartement, klein min puntje is dat de airco op de laagste stand veel lawaai maakt, vooral in de nacht is dit erg hinderlijk. Eten is erg goed verzorg, ruime keus en variërende gerechten. Personeel is erg behulpzaam en super vriendelijk. Zwembad is iets wat aan de kleine kant. Avondprogramma is wat eenvoudig maar ze doen hun best om de gasten te vermaken. Dit hotel zouden wij zo weer boeken

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2019
Geboekt bijneckermann.nl

Neem geen all inclusief!!!

ericaaatje
13-8-2019

Ligging perfect vlakbij de gezellige boulevard. Bediening is erg slecht staat er lang te wachten. Helpen anderen mensen eerst terwijl jij langer staat te wachten. 1x 20 min voor 18:00 dat de bar sluit in de rij gaan staan gaan ze eest opruimen en om 18:00 zeggen dat je niks meer krijgt omdat het tijd is. Dus neem geen all inclusief is zonde van je geld. Schoonmaak ik zeer slecht mijn baby kruipt 1x heen en weer is helemaal zwart de dode kakkerlakken liggen op de vloer en als je om nieuwe beddengoed vraagt, omdat je baby boel heeft onder gekost heb je pech 5x maken ze maar schoon.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2019

fantastich

marjolein pander
13-8-2019

Net thuis, tjonge wat een top vakantie. Prachtig verblijf, alles aanwezig, perfecte bedden. Ontzettend schoon, en eten uitstekend. Je zit zeer centraal bij supermarkt, zeer gezellige boulevard en strand. Auto huren voor hele dag 40 euro echt een aanrader. Genoeg te doen in omgeving en een super klimaat. Voor ons de eerste keer maar maar was echt top. Touroperator heeft ons zeer goed op de hoogte gehouden over ophalen en tijden. Kortom wij gaan zeker nog een keer naar dit bijzondere, mooie eiland. Echt een aanrader, ontzettend vriendelijke mensen.

Gereisd Met partner in augustus 2019

Heerlijk

Jaimy
11-8-2019

Net appartement met airco, eten en drinken is prima alleen voor kleine kinderen is er weinig. Zwembad is prima alleen is wel handdoekje leggen... maar waar is dat helaas niet. Het blijft een aanrader

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2019

Niet voor herhaling vatbaar

Snowy
29-7-2019

Het is een zeer rustig hotel met weinig drukte of animatie. Wij zijn hier twee weken gebleven. Personeel zeer onvriendelijk achter receptie sommige en barman ook zeer onvriendelijk terwijl er formulier hangt van smile. Moet hij dan nog hoop van leren. Allinclusive is niet alles voor veel moet betaald worden. Lang wachten bij de bar staat maar eentje achter en maakt geen haast. Kamer is netjes. Eten is redelijk .s middags zou wat meer brood kunnen zijn. Te weinig bedjes bij zwembad handdoekje leggen. Helaas kakkerlakken op de kamer heel vies.Winkels dichtbjj en gezellige boulevard. Wij komen niet meer terug hier.

Héérlijk

H.SCHEELE
9-7-2019

Het verblijf was heel comfortabel. De airco was lekker. De verzorging was ook prima. Dagelijks was je bed opgemaakt, het huisje werd goed schoon gehouden, wisseling van de handdoeken perfect. Het eten was goed. Het personeel uiterst vriendelijk. Zeker zijn geld waard!

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2019
Geboekt bijneckermann.nl

Goed resort-goede prijs/kwaliteitsverhouding !

Dolf
8-7-2019

Zeer goed resort. Lekker eten. Propere appartementen. Alles wordt goed onderhouden. Goede prijs/kwaliteitsverhouding. 2 achthoekige zwembaden met diameter van +/- 12 meter. Dat is te klein voor dit resort. Wij zijn geen zwembad-zwemmers (sommigen vergeten dat er WC's zijn naast het zwembad, kindjes met pampers enz ... ), dus voor ons geen probleem. Bar aan het zwembad open van 11.00 u tot 18.00 u. Op maandag en donderdag tot 23.00 u. Zeer vriendelijk personeel.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2019

Tegenvaller

Chloe
30-6-2019

Zeer toeristische boulevard, ook dicht bij uitgaansgelegenheden (erg veel kabaal ' s nachts) zeker geen rustige plek. Eten all inclusieve erg matig. Personeel is niet vriendelijk! Wij vonden het een tegenvaller.

Gereisd Met partner in juni 2019
Geboekt bijneckermann.nl

Geweldig (apart) hotel met vriendelijke mensen

Elly van der Voort
20-6-2019

Mijn buuf en ik hebben t hier geweldig naar onze zin gehad. Vriendelijk personeel. Gevarieerd eten en heerlijk.1 min puntje(moesten zelf) onze koffers 3 trappen naar boven dragen. Beter (als je wat ouder bent) geen zeezicht pakken,maar begane grond

Gereisd Met vrienden in juni 2019

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand2 minuten lopen, 200 m, < 5 minuten met de auto
  • Kleur van het strandDonker
  • Strand toegangGescheiden door straat

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• Soort gerechtenGlutenvrij

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasAanwezig, Terras
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, Kluis, Koelkast, Koffie en thee, Magnetron, Strijkijzer, TV, Wasmachine

• Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, Terras
  • EntertainmentCasino
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Stomerij, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages, Speciale massages

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• WatersportDuiken, Snorkelen
  • BuitensportenFietsen, Golfbanen, Hiken
  • Sport & SpelBiljart, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Relaxia Lanzaplaya in Puerto del Carmen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Relaxia Lanzaplaya zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.