Appartement Relaxia Lanzaplaya

Appartement
Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag24°16°
Appartement Relaxia Lanzaplaya
7,9

We hebben een aantal aanbieders voor Relaxia Lanzaplaya voor je op een rij gezet:

349 reviews over Appartement Relaxia Lanzaplaya in het Nederlands

Helaas niet meer

Annelies Veenker, 12-3-2018

We waren hier voor de derde keer vanwege het goede eten en de super ligging. Het eten was stukken minder dan voorgaande jaren helaas. Men was bezig met een renovatie en gelijk daarmee gingen de prijzen fors omhoog voor 2018 (voor ons met 800 euro voor drie weken)! Dat is het absoluut niet waard zoveel stelde de renovatie niet voor, alleen het meubilair werd veranderd en de receptie werd aangepast. Het eten is sinds sept. 2017 veel slechter geworden, veel minder variatie en veel te weinig keuze. Dat was voorgaande jaren anders. Jammer, maar wij gaan er niet meer heen. Voor die prijs verwachten we meer luxe en goed eten. Daarnaast zijn de prijzen die voor wifi worden gevraagd ook veel te hoog, maar dat neem je of neem je niet. De ligging blijft prima en het personeel top!

koud en wind in januari

Hen I, 25-2-2018

Het was er in januari koud en veel wind. De accommodatie is er niet op gebouwd, ook binnen hadden we het koud.

Het ontbijt was prima. De lunch en diner waren slecht, ervoor gekozen dat we uit eten gingen , ondanks de all inclusieve boeking.

De appartementen waren keurig, netjes en schoon.

Perfect

Jan, 21-2-2018

In een woord: Alles is ons erg goed bevallen

kleinschalig en prima locatie

familie, 31-1-2018

kleinschalig en gemoedelijk maar verwacht geen luxe. Wij hadden geen all in maar ligt pal achter de boulevard waar je heerlijk en gevarieerd kan eten. Aardig personeel echt een aanrader.

Aanrader

maaike, 30-1-2018

Super mooi hotel en een Fijne ligging. Vriendelijk personeel, als je vragen had hielpen ze gelijk en wisten alles te vertellen.

Het eten is lekker en elke dag wel wat anders.

Hele fijne vakantie gehad echt een aanrader

Topper

van Rooijen, 27-1-2018

Top. Eten heerlijk. Appartement zeer comfortabel, mooi en schoon. Allinclusive met heerlijk eten en drinken. Leuk zwembad. Goede ligging. Goed personeel.

Op t "handdoekje leggen na" prima verblijf!

Mama&2 kids van 9&10, 22-12-2017

Heerlijk verblijf, heel veel excursies gedaan dus veel van t eiland gezien.

Buffet was héél uitgebreid en gevarieerd.

Nadeel; tis handdoekje leggen, sommigen legden ze er al voor t slapengaan op de ligbedden. Er zijn te weinig ligbedjes dus je bent verplicht vroeg op te staan of mee te doen aan dit kinderachtige gedoe.

Mn kids wilden graag naar t zwembad die wel wat groter hadden mogen zijn anders was ik iedere dag naar een van de pr8ige stranden gegaan! En er zou wel wat meer mogen staan dan alleen n pooltafel en tafelvoetbal voor de kids savonds.

Snachts zouden de terugkomende stappers/pubers wel wat stiller mogen doen want die hoor je pal langsje appartement komen.

Personeel heel vriendelijk, ligging perfect, je zit zò aan de gezellige boulevard.

Waardeloze accomodatie

Alias, 17-11-2017

Pluspunt: ligging. Minpunten: Baby–pakket niet volledig aanwezig bij aankomst. Gemeld bij receptie, werd opgelost. Koekenpannen zo versleten dat je niet eens een ei kon bakken. Gemeld bij receptie, nieuwe pannen ontvangen. Douchewand lekte enorm, hele badkamervloer verandert in zwembad. Gemeld bij receptie, uiteindelijk opgelost. 2x mierenplaag in keuken. Overlast van renovatie. Oude kamers hadden horren, gerenoveerde kamers niet, veel muggen. Er staken op drie plekken bouten uit de vloer, hoorde een deurstop op te zitten maar deze ontbraken, gevaarlijk, zeker voor kleine kinderen. Stoelen van balkon plotseling verdwenen bij een hele rij appartementen, receptie gebeld, zou snel stoel gebracht worden, gebeurde niet. Naar receptie toe gegaan. Ik vertel, stoel stond er vanmorgen nog, en vanmiddag niet meer. Receptie doet moeilijk en valt mij aan want ik zou onduidelijk zijn en onwaarheden vertellen. Vervolgens wordt er niet meer tegen mij gesproken, alsof ik er niet meer sta. Zeer onvriendelijk personeelslid bij de receptie. Plastic verpakkingsmateriaal voor renovatie stond naast ons balkon te wapperen in de wind, dit maakt behoorlijke herrie, gemeld bij receptie, wordt nauwelijks iets aan gedaan. Dus zelf opgelost. Logies, dus eten kan ik niet over oordelen.

Familie, 29-10-2017

Eten was héérlijk en de ligging fantastisch. Elk appartement een eigen balkon en ook super vriendelijk personeel, ook tegenover kleine kinderen. Wij zaten nog in een oud type appartement maar de gerenoveerde appartementen zagen er heel modern uit. We kunnen geen minpunten bedenken. Gewoon een échte aanrader. SUPER

Niet meer all-inclusive

Geert-Jan, 22-10-2017

Er wordt op dit moment verbouwd. Dat is ons pas na boeking verteld de airco werkte nog niet. Het eten was zeer matig, op het ontbijt na. De ligging is prima, op 5 minuten van de boulevard.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Relaxia Lanzaplaya in Puerto del Carmen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Relaxia Lanzaplaya zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Relaxia Lanzaplaya scoort een 7.86 uit 10 op basis van 355 reviews.