Appartement Relaxia Lanzaplaya ***

Appartement Relaxia Lanzaplaya ***

Appartement Relaxia Lanzaplaya
Appartement Relaxia Lanzaplaya
7,9

We hebben een aantal aanbieders voor Relaxia Lanzaplaya voor je op een rij gezet:

346 reviews over Appartement Relaxia Lanzaplaya in het Nederlands

kleinschalig en prima locatie

familie, 31-1-2018

kleinschalig en gemoedelijk maar verwacht geen luxe. Wij hadden geen all in maar ligt pal achter de boulevard waar je heerlijk en gevarieerd kan eten. Aardig personeel echt een aanrader.

Aanrader

maaike, 30-1-2018

Super mooi hotel en een Fijne ligging. Vriendelijk personeel, als je vragen had hielpen ze gelijk en wisten alles te vertellen.

Het eten is lekker en elke dag wel wat anders.

Hele fijne vakantie gehad echt een aanrader

Topper

van Rooijen, 27-1-2018

Top. Eten heerlijk. Appartement zeer comfortabel, mooi en schoon. Allinclusive met heerlijk eten en drinken. Leuk zwembad. Goede ligging. Goed personeel.

Op t "handdoekje leggen na" prima verblijf!

Mama&2 kids van 9&10, 22-12-2017

Heerlijk verblijf, heel veel excursies gedaan dus veel van t eiland gezien.

Buffet was héél uitgebreid en gevarieerd.

Nadeel; tis handdoekje leggen, sommigen legden ze er al voor t slapengaan op de ligbedden. Er zijn te weinig ligbedjes dus je bent verplicht vroeg op te staan of mee te doen aan dit kinderachtige gedoe.

Mn kids wilden graag naar t zwembad die wel wat groter hadden mogen zijn anders was ik iedere dag naar een van de pr8ige stranden gegaan! En er zou wel wat meer mogen staan dan alleen n pooltafel en tafelvoetbal voor de kids savonds.

Snachts zouden de terugkomende stappers/pubers wel wat stiller mogen doen want die hoor je pal langsje appartement komen.

Personeel heel vriendelijk, ligging perfect, je zit zò aan de gezellige boulevard.

Waardeloze accomodatie

Alias, 17-11-2017

Pluspunt: ligging. Minpunten: Baby–pakket niet volledig aanwezig bij aankomst. Gemeld bij receptie, werd opgelost. Koekenpannen zo versleten dat je niet eens een ei kon bakken. Gemeld bij receptie, nieuwe pannen ontvangen. Douchewand lekte enorm, hele badkamervloer verandert in zwembad. Gemeld bij receptie, uiteindelijk opgelost. 2x mierenplaag in keuken. Overlast van renovatie. Oude kamers hadden horren, gerenoveerde kamers niet, veel muggen. Er staken op drie plekken bouten uit de vloer, hoorde een deurstop op te zitten maar deze ontbraken, gevaarlijk, zeker voor kleine kinderen. Stoelen van balkon plotseling verdwenen bij een hele rij appartementen, receptie gebeld, zou snel stoel gebracht worden, gebeurde niet. Naar receptie toe gegaan. Ik vertel, stoel stond er vanmorgen nog, en vanmiddag niet meer. Receptie doet moeilijk en valt mij aan want ik zou onduidelijk zijn en onwaarheden vertellen. Vervolgens wordt er niet meer tegen mij gesproken, alsof ik er niet meer sta. Zeer onvriendelijk personeelslid bij de receptie. Plastic verpakkingsmateriaal voor renovatie stond naast ons balkon te wapperen in de wind, dit maakt behoorlijke herrie, gemeld bij receptie, wordt nauwelijks iets aan gedaan. Dus zelf opgelost. Logies, dus eten kan ik niet over oordelen.

Familie, 29-10-2017

Eten was héérlijk en de ligging fantastisch. Elk appartement een eigen balkon en ook super vriendelijk personeel, ook tegenover kleine kinderen. Wij zaten nog in een oud type appartement maar de gerenoveerde appartementen zagen er heel modern uit. We kunnen geen minpunten bedenken. Gewoon een échte aanrader. SUPER

Niet meer all-inclusive

Geert-Jan, 22-10-2017

Er wordt op dit moment verbouwd. Dat is ons pas na boeking verteld de airco werkte nog niet. Het eten was zeer matig, op het ontbijt na. De ligging is prima, op 5 minuten van de boulevard.

Geweldig appartementencomplex!

B en L, 30-9-2017

Wij hadden geboekt op basis Logies. Twee supermarkten in de buurt Spar en Hyper Dino. Vlakbij de boulevard en strand.

Dit nooit meer!

Nooit meer!, 29-9-2017

Wij begrijpen werkelijk niet wat mensen hier positief aan vinden. Nu kunnen wij natuurlijk met een hoop dingen pech hebben gehad. Wij zijn normaal gesproken echt niet van het klagen, maar dit sloeg alles! We kregen 3 dagen voor vertrek te horen dat er onderhoudwerkzaamheden waren om het 'winterklaar' te maken, maar dat ze verwachtten dat wij daar niet veel hinder van zouden ondervinden. Nou, het was één grote bouwput bij minstens 3 appartementencomplexen! Als je aan het zwembad lag, werd je je bedje af getrild!! Ons appartement (8108): mieren in bed gehad, ook op de douche. Veel overlast van discotheken erachter. Geen airco (wisten we) dus als je alles open zette, lag je de hele nacht wakker door die muziek, maar deed je alles dicht dreef je weg in het zweet. App. zijn heel oud, ongezellig en veel achterstallig onderhoud! Achter ons raam liep een pad voor personeel en bevoorrading dus constant liepen daar mensen. Andere kamer kregen we niet, alles was bezet. Enige pluspunt was ontbijt

Prima Accomodatie

Familie Mul, 19-9-2017

Dit is echt een prima accomodatie. Het ziet er goed verzorgt uit en ten tijde dat wij er waren zijn ze begonnen met renoveren. Alle appartementen krijgen nieuwe meubels en Airco. Er zijn 2 zwembaden en die zijn prima met verschillende dieptes. De ligging is echt perfect, binnen een paar minuten ben je op de boulevard en daar zitten diverse winkeltjes en restaurants waar je goed kan eten voor een prima prijs. Er zit ook een vrij grote Spar in de buurt voor de nodige boodschappen. Er zijn niet zo heel veel minpunten, maar ik moet eerlijk zijn. Als je wat slecht ter been bent kan het problemen opleveren om hier te zijn. Er gaat een lift tot de eerste verdieping en daarna zijn er vele trappen...de ene hoog de ander wat laag. Maar het ligt echt aan welk appartement je toegewezen krijgt. En een ander minpunt blijft toch wel het reserveren van de ligbedden, terwijl die er genoeg zijn, dus het is NIET nodig. Er zouden wat mij betreft wel wat meer parasols mogen zijn. In verhouding met de ligbedden zijn die er niet zoveel dus ook die worden gereserveerd.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Relaxia Lanzaplaya in Puerto del Carmen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Relaxia Lanzaplaya zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Relaxia Lanzaplaya scoort een 7.87 uit 10 op basis van 352 reviews.