Appartement Relaxia Lanzaplaya

Appartement
Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag26°20°
Appartement Relaxia Lanzaplaya
7,9

We hebben een aantal aanbieders voor Relaxia Lanzaplaya voor je op een rij gezet:

365 reviews over Appartement Relaxia Lanzaplaya in het Nederlands

Voor ons geen Canarische eilanden meer!

lanzaplaya7109
10-10-2018

leuke accomedatie, erg geliefd bij Nederlanders Engelse en Duitsers. Appartementen zijn netjes maar sober. Wij hadden gelukkig een appartement op de begane grond, maar als je daar niet zit wordt t welke elke dag trappen lopen, dus minder geschikt voor mensen die slecht ter been zijn.Service is goed ze regelen direct als er problemen zijn. Bij ons werkte de airco 3 dagen niet (weekend) en onderdeel niet op voorraad, maar kregen een ventilator. Het weer was uitzonderlijk 30 gr. Strand is te lopen maar is verder dan(300 mtr) geschreven wordt! bedden op t strand zeer slecht, zand zwart en vies! Op boulevard heerlijk eten, pizza Lanzarote Bij Mojito is aanrader!!

Mooie week gehad

Jongstra
25-9-2018

Leuk appartement met prima zwembad,

Elke dag schoonmaak en verse handdoeken

je bent snel op de boulevard met winkeltjes en strand dichtbij.

Super

Hj Nooteboom
13-9-2018

Super hotel

Nette kamers en zeer schoon

De bar benden erg ongezellig en kil ingericht

Zwembad top

Tjingo

Fantastisch ga echt wel weer heen

Loes vink
8-9-2018

Lanzaplaya is fantastisch wij komen er gemiddeld 2 keer per jaar personeel is altijd aardig gezellig appartement altijd netjes schoon eten prima gewoon heerlijk om heen te gaan voelt als thuis komen

we komen graag weer terug

AvB
6-9-2018

Verblijf met 4 personen, 2 volwassenen en 15 en 17 jarige.

Zeer mooi totaal gerenoveerd complex met moderne appartementen.

Naast goed buffetrestaurant ook een uitstekend á la carte restaurant.

Mooi rustig complex op 5 min lopen van boulevard en strand.

Doordat Lanzaplaya als complex iets hoger ligt heb je niet het idee zo dicht bij het bruisende gedeelte van Puerto del Carmen te zitten, zeker een pluspunt !

Zeer vriendelijk personeel. Wij kijken terug op een prachtige vakantie en komen graag weer terug naar Lanzaplaya !

Prima appartementen complex, modern ingericht. Er zijn geen basis schoonmaakspullen als afwasmiddel, borstel, doekjes aanwezig.

Verder moet je s’ochtends voor 9 uur al je ligbedje + parasol claimen aan het zwembad, terwijl iedereen dan pas rond 10/11uur echt komt. Hier wordt door het personeel niks tegen gedaan.

Het appartementen complex ligt vlak bij de boulevard, waar een zeer toeristische sfeer hangt, voornamelijk britten & duiters . Het is dan ook even goed zoeken naar een wat knussere restaurantjes met non-fast food.

mooie omgeving en zeker een aanrader

Fam Hoekstra
28-8-2018

goede accommodatie mooie ligging met strand en boulevard om de hoek.

nette kamer met airco en mooie omgeving met veel trappen dus niet echt geschikt voor mensen die slecht ter been zijn.

Ontbijt was goed en veel keus voor diner heb je veel keus uit de vele restaurantjes op de boulevard.

Weinig entertainment wat dit hotel niet te goede komt personeel gastvrij en aardig.

Des ondanks het hotel aangeeft dat ligbedden niet gereserveerd mogen worden gebeurd dit wel ten overvloeden en men doet er niets aan.

Zeer goede locatie

Claudia
23-8-2018

We waren met zijn 2en dus het appartement meer dan prima! Als je met 3 of meer bent zou ik het wel aan de kleine kant vinden, ook omdat er een "slaapbank" is waar ik niet op zou kunnen slapen. We hadden geen all-in, in de ochtend even 100m lopen en verse broodjes halen voor ontbijt en lunch, in de avond ben je zo op de boulevard, veel hetzelfde soort eten maar voor een weekje prima te doen! Het zwembad is niet heel groot, maar mijn dochter heeft er per dag 8 uur ingelegen en zich uitstekend vermaakt.

Appartement was lekker schoon, nadeel is dat ze niet iedere dag komen en je dus jiet exact weet wanneer je weer schone handdoeken krijgt.

Wij zaten niet op de laag bij het zwembad en dan is het jammer dat je zelf je koffers de trappen op en af moet zeulen. Allemaal geen dingen die niet onoverkomelijk zijn trouwens!

Al met al een heerlijke vakantie gehad op een zeer goede locatie!

Jantine
14-8-2018

Mooi appartementen complex dicht achter de boulevart en de zee

Voor herhaling vatbaar!

Fam. O
10-8-2018

Heerlijk rustig en eeen mooie plek. Een mini huisje aan het zwembad is met een kindje super leuk en handig! Echter vond ik het all inn hier niet helemaal geweldig. Het eten vond ik minder. Jammer dat de poolbar al om 18.00 dicht gaat en je dan beneden overdekt wat kan drinken. Verder wel echt top!

Tjingo

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Relaxia Lanzaplaya in Puerto del Carmen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Relaxia Lanzaplaya zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.