Appartement
Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag21°14°
7,9

Omschrijving
Relaxia Lanzaplaya in Puerto del Carmen is een netjes en verzorgd complex. Hier geniet je van all-inclusive, al moet je voor sommige dingen zoals cocktails wel bijbetalen. ‘s Avonds is er af en toe live-muziek, maar verwacht geen animatie. Zowel het centrum als de stranden en restaurants zijn op enkele minuten lopen van het complex.

We hebben een aantal aanbieders voor Relaxia Lanzaplaya voor je op een rij gezet:

371 reviews over Appartement Relaxia Lanzaplaya in het Nederlands

Prima locatie, all inclusive Niet te adviseren

Denise Bevers,
29-12-2018

Prima locatie. Ligging en appartementen zeer goed. Ook het personeel is over het algemeen zeer vriendelijke. Het enige bezwaar en minpunt is de all inclusive formule . Het ontbijt is prima, lunch en diner laten qua kwaliteit nogal te wensen over, echter 1e kerstdag was het buffet prima (dus het kan wel). Ook een a la carte restaurant. Bij receptie gevraagd hoe dit werkt en of hier kosten aan verbonden zijn. Medegedeelt dat wij er 1 week zouden blijven en kreeg als antwoord dat wij dan 1x gebruik konden maken van dit restaurant. Gedaan op kerstavond. De kaartjes op de deur met aangepaste openingstijden had ik gemist, maar er is ons bij reservering niets gezegd. Ter plekke bleek dat wijn wel degelijk betaald moest worden, per hele fles a € 15. Ik dacht het is vakantie, gewoon doen. Bij dessert werd verteld dat ze gingen sluiten op een onvriendelijke manier. Tussendoor heeft hij niets gezegd. Slecht verhaal. Frisdrank aangelengd metwater

Gereisd met oudere kinderen in december 2018
Geboekt bijneckermann.nl

Voor herhaling vatbaar.

Fons,
1-12-2018

Goed hotel met ruime goed verzorgde appartementen. Vriendelijk en behulpzaam personeel aan de receptie . Eten is goed met ruim voldoende keus.

Gereisd met vrienden in november 2018

Niet aan te raden voor jonge stellen

Christina,
27-11-2018

Het is een hotel wat zeer geschikt is voor mensen met een mobiliteitsprobleem en dat zie je terug aan de gemiddelde leeftijd. Overal staan rolstoelen, rollators, wandelstokken en er is een zwembadlift. Het is jammer dat dit niet bij alle touroperators wordt aangegeven.

Kamers zijn net gerenoveerd maar zijn totaal niet goed afgewerkt. De kamers blijven viezig, er komt een putlucht uit de badkamer en tussen de vloertegels is het zwart.

Daarnaast is all-inclusive af te raden. Zwembadbar is dicht bij slecht weer en er is weinig variatie qua eten. Het eten is koud als je wat later aanschuift dan 18:00 en als vegetarier kun je slechts wat friet, doorgekookte groente en een soepje eten.

Gereisd met partner in november 2018

Heerlijk relaxen

Stephanie,
30-10-2018

Eind augustus ben ik samen met mijn vriend een weekje naar Lanzarote gegaan. Even er tussenuit. Wat ons als eerste opviel, was de laagbouw over het hele eiland. Een pluspunt. Verder ziet alles er netjes en verzorgd uit, zo ook het appartementencomplex, wat op verschillende lagen ligt. Lanzaplaya is gunstig gelegen. Dit houdt in dat het centraal gelegen ligt, maar toch heb je geen last van drukte of lawaai. Centrum, strand, restaurants en supermarkten op slechts een paar minuutjes lopen. Ideaal om een weekje uit te rusten.

Gereisd met partner in augustus 2018

voor ons geen tweede keer

Michael,
25-10-2018

Prima appartement groot en netjes ,mooi zwembad.Lobby en music bar saai en kil

All in was aan de magere kant.

voor veel moest bij betaald worden o.a.voor cocktails en snacks

Tussen zes en half zeven was er niets te verkrijgen.

Omdat er geen animatie was is het er een saaie boel

Ook was er geen terras s'avonds

wel af en toe een optreden ,maar omdat het een kille zaal is komt er niemand kijken.

zeker geen tweede meer

Gereisd met partner in oktober 2018

Nooit meer slecht all inclusief

Anneke,
19-10-2018

All inclusief slecht bij het zwembad moet je je broodje betalen

Tussen 18.00 en18.30 kan je nergens drinken krijgen

De bar is alleen binnen vreselijk ongezellig begrijpelijk dat er elke avond maar rond de 10 mensen waren

Gereisd met partner in oktober 2018

Voor ons geen Canarische eilanden meer!

lanzaplaya7109,
10-10-2018

leuke accomedatie, erg geliefd bij Nederlanders Engelse en Duitsers. Appartementen zijn netjes maar sober. Wij hadden gelukkig een appartement op de begane grond, maar als je daar niet zit wordt t welke elke dag trappen lopen, dus minder geschikt voor mensen die slecht ter been zijn.Service is goed ze regelen direct als er problemen zijn. Bij ons werkte de airco 3 dagen niet (weekend) en onderdeel niet op voorraad, maar kregen een ventilator. Het weer was uitzonderlijk 30 gr. Strand is te lopen maar is verder dan(300 mtr) geschreven wordt! bedden op t strand zeer slecht, zand zwart en vies! Op boulevard heerlijk eten, pizza Lanzarote Bij Mojito is aanrader!!

Mooie week gehad

Jongstra,
25-9-2018

Leuk appartement met prima zwembad,

Elke dag schoonmaak en verse handdoeken

je bent snel op de boulevard met winkeltjes en strand dichtbij.

Gereisd met jonge kinderen in september 2018
Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Super

Hj Nooteboom,
13-9-2018

Super hotel

Nette kamers en zeer schoon

De bar benden erg ongezellig en kil ingericht

Zwembad top

Gereisd met partner in september 2018

Fantastisch ga echt wel weer heen

Loes vink,
8-9-2018

Lanzaplaya is fantastisch wij komen er gemiddeld 2 keer per jaar personeel is altijd aardig gezellig appartement altijd netjes schoon eten prima gewoon heerlijk om heen te gaan voelt als thuis komen

Gereisd met partner in september 2018

Traveltroef

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Relaxia Lanzaplaya in Puerto del Carmen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Relaxia Lanzaplaya zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.