Appartement Relaxia Lanzaplaya

Appartement
Appartement Relaxia Lanzaplaya
7,9

We hebben een aantal aanbieders voor Relaxia Lanzaplaya voor je op een rij gezet:

357 reviews over Appartement Relaxia Lanzaplaya in het Nederlands

Jantine
14-8-2018

Mooi appartementen complex dicht achter de boulevart en de zee

Voor herhaling vatbaar!

Fam. O
10-8-2018

Heerlijk rustig en eeen mooie plek. Een mini huisje aan het zwembad is met een kindje super leuk en handig! Echter vond ik het all inn hier niet helemaal geweldig. Het eten vond ik minder. Jammer dat de poolbar al om 18.00 dicht gaat en je dan beneden overdekt wat kan drinken. Verder wel echt top!

Jos peters
5-8-2018

Het is er zeer schoon .

We hebben echt niks op te merken wat niet goed is, personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam.

Echt een aanrader.

Nooit meer! Enorme tegenvaller

Marga
1-8-2018

Wat een enorme tegenvaller! Als reisagent en ervaren all inclusive reizigster weet ik dat het overal verschillend is maar dit was ver onder mijn verwachtingen. *hygiëne in de kamers erg slecht. Vieze vloer die zelfs na' de schoonmaak' nog zwart is. Zomaar op woensdag komt er geen schoonmaakster wat je vooraf niet weet dus resultaat is dat je zonder schone handdoeken zit.

* het eten.. ik ben geen zeikerd met eten maar zo eentonig als dit heb ik nog nooit meegemaakt. Daarnaast loopt er ondanks dat het hotel volgeboekt is, 1 personeelslid rond om én de tafels te voorzien van drinken én alle tafels af te ruimen. Resultaat: onmogelijk dus we haalden grotendeels wel ons eigen drinken.

* er is totaal geen entertainment of niks. Beneden is er een 'music bar'. Als je je een vergaderzaal voorstelt met daarbij een groot beeldscherm met sport erop en op de achtergrond zacht muziek dan heb je een aardig beeld. Ik zal dit zeker niet aanrad

Ontbijt was super evenals de ligging. All Inn was een grote tegenvaller, de poolbar sloot om 18.00 uur en daarna was er pas om 18.30 uur een stinkende ongezellige kale binnenbar open die uitgestorven was. Daar kon je drinken halen maar je kreeg alles in plastic of kartonnen bekers mee (dus ook bier en wijn) verder was er nergens drinken te krijgen. Kortom in de avond is er nergens een gezellig buitenterras. Het resultaat was dus dat we in de avond toch maar met 5 volwassenen naar de boulevard gingen om te borrelen. Het is daar weliswaar niet duur maar dat zijn toch 7 x extra kosten bovenop de All Inn prijs. De lunch en het diner waren prima maar omdat het appartementen zijn waren er bijna geen All Inn gasten dus ook weinig eters wat betekende dat het eten lang stond en dus meestal lauw was. Ook hadden we een driepersoonskamer maar onze (volwassen) dochter moest gewoon op de bank slapen dus niet eens een uitklap- of sofabed!!

Heimwee

Reina
26-5-2018

Wij hebben al 7 jaar met dit prima appartementencomplex. Geweldig gelegen dicht bij de boulevard met vele winkeltjes en terrasjes. Je kunt zowel met het openbaar vervoer en zeker met een huurauto het eiland over.Het bezit veel bezienswaardigheden .Het eiland bezit vriendelijke mensen en is erg schoon.

Neem wel altijd een vest mee want het kan er hard waaien.

Personeel allemaal bereid om je indien nodig te helpen.Er is hun niets teveel.

In een woord weer voor herhaling vatbaar en het liefste nog dit jaar!

We missen julie en het eiland nu alweer.

Prima accommodatie

Marloes
8-5-2018

We hebben genoten van een mooie vakantie! Het appartement was netjes en de service was goed. We hadden een kinderbedje geboekt en dat stond keurig klaar maar er zat een gat in. We hebben dit bij de receptie aangegeven en die zelfde ochtend is het bedje al vervangen. Ontbijt was heerlijk en de andere maaltijden waren ook goed. Mooie ligging van het complex en mooi zwembad. Het personeel was heel vriendelijk!

Heerlijk!

Laura
23-4-2018

Een heerlijk complex met een mooi zwembad en een leuk barretje. Binnen 3 min lopen sta je op de boulevard en het ruime zandstrand. Prachtig appartement met een nette keuken en mooie badkamer aan de zwembadzijde. Een aanrader! Wij gaan niet zo snel weer terug naar hetzelfde appartement maar ik zou hier zo nog eens heengaan. Heerlijke restaurants ook op de boulevard.

Helaas niet meer

Annelies Veenker
12-3-2018

We waren hier voor de derde keer vanwege het goede eten en de super ligging. Het eten was stukken minder dan voorgaande jaren helaas. Men was bezig met een renovatie en gelijk daarmee gingen de prijzen fors omhoog voor 2018 (voor ons met 800 euro voor drie weken)! Dat is het absoluut niet waard zoveel stelde de renovatie niet voor, alleen het meubilair werd veranderd en de receptie werd aangepast. Het eten is sinds sept. 2017 veel slechter geworden, veel minder variatie en veel te weinig keuze. Dat was voorgaande jaren anders. Jammer, maar wij gaan er niet meer heen. Voor die prijs verwachten we meer luxe en goed eten. Daarnaast zijn de prijzen die voor wifi worden gevraagd ook veel te hoog, maar dat neem je of neem je niet. De ligging blijft prima en het personeel top!

koud en wind in januari

Hen I
25-2-2018

Het was er in januari koud en veel wind. De accommodatie is er niet op gebouwd, ook binnen hadden we het koud.

Het ontbijt was prima. De lunch en diner waren slecht, ervoor gekozen dat we uit eten gingen , ondanks de all inclusieve boeking.

De appartementen waren keurig, netjes en schoon.

Tjingo

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Relaxia Lanzaplaya in Puerto del Carmen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Relaxia Lanzaplaya zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Relaxia Lanzaplaya scoort een 7.87 uit 10 op basis van 363 reviews.