Appartement Relaxia Lanzaplaya

Appartement
Appartement Relaxia Lanzaplaya
7,9

We hebben een aantal aanbieders voor Relaxia Lanzaplaya voor je op een rij gezet:

352 reviews over Appartement Relaxia Lanzaplaya in het Nederlands

Heimwee

Reina
26-5-2018

Wij hebben al 7 jaar met dit prima appartementencomplex. Geweldig gelegen dicht bij de boulevard met vele winkeltjes en terrasjes. Je kunt zowel met het openbaar vervoer en zeker met een huurauto het eiland over.Het bezit veel bezienswaardigheden .Het eiland bezit vriendelijke mensen en is erg schoon.

Neem wel altijd een vest mee want het kan er hard waaien.

Personeel allemaal bereid om je indien nodig te helpen.Er is hun niets teveel.

In een woord weer voor herhaling vatbaar en het liefste nog dit jaar!

We missen julie en het eiland nu alweer.

Prima accommodatie

Marloes
8-5-2018

We hebben genoten van een mooie vakantie! Het appartement was netjes en de service was goed. We hadden een kinderbedje geboekt en dat stond keurig klaar maar er zat een gat in. We hebben dit bij de receptie aangegeven en die zelfde ochtend is het bedje al vervangen. Ontbijt was heerlijk en de andere maaltijden waren ook goed. Mooie ligging van het complex en mooi zwembad. Het personeel was heel vriendelijk!

Heerlijk!

Laura
23-4-2018

Een heerlijk complex met een mooi zwembad en een leuk barretje. Binnen 3 min lopen sta je op de boulevard en het ruime zandstrand. Prachtig appartement met een nette keuken en mooie badkamer aan de zwembadzijde. Een aanrader! Wij gaan niet zo snel weer terug naar hetzelfde appartement maar ik zou hier zo nog eens heengaan. Heerlijke restaurants ook op de boulevard.

Helaas niet meer

Annelies Veenker
12-3-2018

We waren hier voor de derde keer vanwege het goede eten en de super ligging. Het eten was stukken minder dan voorgaande jaren helaas. Men was bezig met een renovatie en gelijk daarmee gingen de prijzen fors omhoog voor 2018 (voor ons met 800 euro voor drie weken)! Dat is het absoluut niet waard zoveel stelde de renovatie niet voor, alleen het meubilair werd veranderd en de receptie werd aangepast. Het eten is sinds sept. 2017 veel slechter geworden, veel minder variatie en veel te weinig keuze. Dat was voorgaande jaren anders. Jammer, maar wij gaan er niet meer heen. Voor die prijs verwachten we meer luxe en goed eten. Daarnaast zijn de prijzen die voor wifi worden gevraagd ook veel te hoog, maar dat neem je of neem je niet. De ligging blijft prima en het personeel top!

koud en wind in januari

Hen I
25-2-2018

Het was er in januari koud en veel wind. De accommodatie is er niet op gebouwd, ook binnen hadden we het koud.

Het ontbijt was prima. De lunch en diner waren slecht, ervoor gekozen dat we uit eten gingen , ondanks de all inclusieve boeking.

De appartementen waren keurig, netjes en schoon.

Perfect

Jan
21-2-2018

In een woord: Alles is ons erg goed bevallen

kleinschalig en prima locatie

familie
31-1-2018

kleinschalig en gemoedelijk maar verwacht geen luxe. Wij hadden geen all in maar ligt pal achter de boulevard waar je heerlijk en gevarieerd kan eten. Aardig personeel echt een aanrader.

Aanrader

maaike
30-1-2018

Super mooi hotel en een Fijne ligging. Vriendelijk personeel, als je vragen had hielpen ze gelijk en wisten alles te vertellen.

Het eten is lekker en elke dag wel wat anders.

Hele fijne vakantie gehad echt een aanrader

Topper

van Rooijen
27-1-2018

Top. Eten heerlijk. Appartement zeer comfortabel, mooi en schoon. Allinclusive met heerlijk eten en drinken. Leuk zwembad. Goede ligging. Goed personeel.

Op t "handdoekje leggen na" prima verblijf!

Mama&2 kids van 9&10
22-12-2017

Heerlijk verblijf, heel veel excursies gedaan dus veel van t eiland gezien.

Buffet was héél uitgebreid en gevarieerd.

Nadeel; tis handdoekje leggen, sommigen legden ze er al voor t slapengaan op de ligbedden. Er zijn te weinig ligbedjes dus je bent verplicht vroeg op te staan of mee te doen aan dit kinderachtige gedoe.

Mn kids wilden graag naar t zwembad die wel wat groter hadden mogen zijn anders was ik iedere dag naar een van de pr8ige stranden gegaan! En er zou wel wat meer mogen staan dan alleen n pooltafel en tafelvoetbal voor de kids savonds.

Snachts zouden de terugkomende stappers/pubers wel wat stiller mogen doen want die hoor je pal langsje appartement komen.

Personeel heel vriendelijk, ligging perfect, je zit zò aan de gezellige boulevard.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Relaxia Lanzaplaya in Puerto del Carmen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Relaxia Lanzaplaya zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Relaxia Lanzaplaya scoort een 7.87 uit 10 op basis van 358 reviews.