Appartement Puerto Carmen

14 reviews over Appartement Puerto Carmen in het Nederlands

Heerlijke vakantie

Jantine
7-5-2018

We hebben genoten van ons plekje vlakbij de bar en de tafeltennistafel. (batjes ed zelf meegenomen) Heerlijk terras met zon van 1 tot 7 uur.

Al het personeel vonden we even vriendelijk en de schoonmaak was top!

Het appartement is wel basic en gehorig. Je moet er niet teveel van verwachten. Je hoort voornamelijk het schuiven van bedden, stoelen en de voordeur.

Voor de rest een ruim appartement met koelkast en vriesvak. TV hebben we niet gebruikt. Douchen in bad was prima en lekker warm water.

Het waren voor ons de bekende buitenlandse harde bedden.

Entertainment was niet bijzonder, maar was er wel 3x per week.

Wij vonden de wandeling naar het centrum en het strand prima te doen. ( klein heuveltje) 15 minuten met een kind van 6.

WiFi deed het voldoende. Ik ging af en toe ff appen bij de bar. Verwacht niet dat je van alles kunt downloaden.

Bij de Lidl was het prima boodschappen doen. Veel keuze en iets goedkoper dan in NL.

Niet doen

Snijder
18-12-2017

Verouderd, vies (bed luizen, meerdere personen gestoken en ziek van geworden),

Ligging is redelijk maar veel appartemnenten liggen in de schaduw en dus erg koud in de wintermaanden

Zeer matig

Fam Schaap
18-11-2016

Ouder complex, goed zwembad en voldoende bedjes, maar helaas vallen de appartementen erg tegen. Niet goed onderhouden, de douche heeft maar een zielig straaltje, gebroken tegels in de badkamer, enz. Hygiëne is ook zeer matig. Bedden zijn erg hard en je voelt de veren. We hadden wel het geluk dat het balkon op de zonkant was. Helaas hadden we halfpension geboekt. Zonde van het geld. Ontbijt is matig, geen variatie en de ontbijtzaal is ongezellig. Het is veel beter om bij de Lidl om de hoek lekkere broodjes te kopen en deze op je balkon op te eten. Diner hebben we maar 1 keer gedaan: Er komt bijna niemand want: ongezellig en het is een slecht buffet. Personeel doet wel hun werk, maar niet vriendelijk. Er is ook een lichtpuntje. Puerto del Carmen heeft een leuke boulevard en alles is op zo’n 10 minuten loopafstand van het complex. Op Lanzarote is veel te doen. Huur een auto voor 2 of 3 dagen en je kan alle leuke dingen bezoeken.

nooit meer

Ang
4-9-2016

Groenig zwembadwater en groen langs de muren wat s avonds even met een kwast wit geschilderd werd. We hadden de verf op onze rug zitten. .Het eten was lauw en totaal niet goed door gebakken dus rauw vlees,De kok was ongeintresseerd en veegde met dezelfde doek als week geleden de bakplaat schoon Het ijs was altijd zacht dus daarin veel bacterieen opgehoopt..Kind van 7 jr. heeft 4 dagen in ziekenhuis gelegen door salmonella bacterie en is nog lang niet de oude.Personeel heeft nooit gevraagd hoe het ermee Is. Er waren nog meer ziektegevallen. Lakens 1 x in 14 dagen verschoond.Dus een ongygienisch hotel/app.NOOIT MEER.

Prijs/hotel in verhouding !

ams
15-1-2016

Locatie was goed, niet te ver stappen van zee of haven, Lidl naast de deur. Vriendelijk personeel. Veel plaats aan het zwembad en goede ligbedden.Lage prijs.

Accommodatie zelf is fel verouderd. Ook niet erg proper. Ze besteden meer zorg aan de tuin dan aan de huisjes. Slechts 1x per week proper handdoeken gekregen, alhoewel er meermaals om gevraagd.

Animatie is nul, 1 goochelaar gezien op de hele week. Stonden bordjes met verschillende shows maar de data veranderde steeds.

Zwakke wifi en duur. In de receptie kreeg je een uurtje gratis per dag/huisje, stelde niks voor want viel telkens uit.

1 x nooit meer

Broere
6-1-2016

Verouderde Accomodatie, Slechte bedden , Slecht Sanitair douche na 5 minuten koud en kleine waterstraal...Sfeerloos complex , ontbijt heel karig kun je beter om de hoek bij Lidl zelf eten halen ,

Het is dat we de gehele week 25 gr en een volle portemonnee bij hadden want wij hebben bijna niet in dit complex vertoefd je werd er echt triest van zo saai .... Personeel vriendelijk en behulpzaam maar echt geen 3 sterren waardig . Vanaf strand wel 10 min lopen na 181 treden naar boven ligt op de uiterste ring van Puerto del Carmen.

Voor ons 1 x nooit meer...

Prima voor 1 keer

Ellen
9-8-2015

Het complex is sterk verouderd en de appartementen kunnen wel een opknapbeurt gebruiken. Het appartement was niet heel schoon, maar aangezien we veelal buiten leefden was het prima uit te houden. Het personeel was vriendelijk en de schoonmaaksters deden hun uiterste best.

Het complex ligt zo'n 10 minuten lopen van de boulevard en het strand. Naast het complex zit een Lidl (erg handig voor verse broodjes!).

Tijdens ons verblijf (eind juli/begin augustus) verbleven er veel Ieren en Engelsen op het complex. Erg luidruchtig, veel zuipen en domineerden in het zwembad wat niet altijd prettig was.

Niet voor herhaling vatbaar

Marian
1-2-2015

Appt. van Puerto Carmen liggen in rechthoek om 'binnentuin' met zwembad en tenniscourt. Een zijde ligt hele dag in schaduw met klein terras zonder privacy op b.g. of balkon 1e etage. Rustig gelegen. Overzijde hele dag zon, maar slaapkamer aan straatkant. Wij hadden eerst app. achterop complex, waarbij weg op ca 1.5 meter van slaapkamer verwijderd. Heel gehorig. Op verzoek direct andere plek gekregen aan overzijde, wel heerlijk rustig ... maar geen zon. Ontbijt goed te doen, niet uitmuntend. Avondeten zeker niet aan te raden, het smaakte wel, maar weinig variatie en niet echt een feestje. Eetzaal sfeerloos, geen ramen maar in kelder gelegen. Wifi (1 uur p.d. gratis in lobby) werkte bij ons en andere Nederlanders niet. Bedden vielen ons 100% mee na reacties te hebben gelezen. Wel hard, maar niet zoals vaak in Spanje en Griekenland wakker worden van zere heup. Ligging voor ons te ver van centrale deel vd boulevard. 6 dagen: 4x schoonmaak en schone handdoeken. Vriendelijk personeel.

Heerlijk ontspannen

pico
9-11-2014

Het appartementencomplex ligt ongeveer 5 min lopen van het strand en de boulevard met restaurantjes en winkeltjes. Appartement is ruim van opzet. Het is schoon en netjes. Personeel is vriendelijk en werkt hard. Elke dag waren er schone handoeken. Mijn bed werd ook 1 maal verschoond gedurende de week dat ik er verbleef. Ontbijt was een europees ontbijt. Ook kon je er een engels ontbijt krijgen. Alles in buffetvorm. 's Avonds was er ook regelmatig entertainment aanwezig zoals goochel en papagaaienshow en muziek. Dit was gratis. Supermarkt schuin tegenover met een ruim assortiment,

leuk appartement

Sandra Rijbroek
20-4-2010

Puerto carmen is een leuk appartement.Eten vonden we wat minder.

Zitten wel ontzettend veel zwerfkatten daar,en onze buurvrouw vond die natuurlijk enig.Dus dagelijks stuk of 15 katten langs ons appartement.Dat was wel minder.

Leuk zwembad voor de kids.

Al met al een hele leuke vakantie gehad

Preisdaler

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Puerto Carmen in Puerto del Carmen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Puerto Carmen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.