Appartement Plaza Azul

5 reviews over Appartement Plaza Azul in het Nederlands

Prima accomodatie

Wilma
2-12-2016

Het complex is eenvoudig, ook qua inrichting en uitrusting van de appartementen. Maar het is schoon en fris. De ligging is super: rustig en toch dicht bij het strand en de drukkere strip.

rustig simpel maar schoon

karint
14-1-2015

de appartementen kunnen een update gebruiken badkamer met zeer klein bad douchen moet hierin gebeuren soms wel schone handdoeken soms niet tv geen nederlands bank zit niet lekker net als terrasmeubels keukeninventaris is niet echt veel soeps maar t is schoon en goedkoop dus ja

Mooi en schoon appartement!

Nienke
29-7-2013

Mooi appartementencomplex met vriendelijk personeel. De kamers waren erg schoon en netjes. De balkons waren ruim en hadden een mooi uitzicht op de zee of op het zwembad. Wij hadden één balkon maar er waren ook kamers met zowel een balkon aan de voor als aan de achterkant. De kamers op de begane grond hebben aan twee kanten een terras (+ ligbedden).

In het complex zaten vrijwel alleen Engelsen en Spanjaarden.

Je krijgt 3 keer per week schone handdoeken en 5 keer per week komen de schoonmakers langs (wel vaak pas rond 18u).

Het strand lag dichtbij en was erg mooi. Om daar te komen moet je een heuvel aflopen die je om terug te gaan naar je appartement ook terug op moet. Goed voor de calorieën!

Kinderbadje was klein en was met ijzeren spijlen afgezonderd van het andere deel van het zwembad (1,30 meter- 1,50 meter diep). Er was geen animatie en als je aan het zwembad wil liggen moet je je handdoek er om 8.30 wegleggen. Geen probleem voor ons, wij gingen naar het strand.

Mooi appartement; niet duur

Henk
21-11-2012

Goed onderhouden complex op loopafstand van de boulevard. Rustige ligging. Appartement heeft een wat oudere uitrusting is echter wel goed schoon. Volgens het personeel komt het wel voor dat er drinkende Engelsen zijn. Dit kwam nu (nov.2012) gelukkig niet voor.

Prima appartement, centraal gelegen

Jelle
7-10-2011

Ruim appartement, zeker voor 2 personen op 5 minuten wandelen van de boulevard. Schoon, qua inrichting geen luxe maar wel van alles voldoende. Het zwembad is groot en er waren (september) voldoende ligbedden. Dagelijks poetsen, a 3 dagen schone handdoeken. Kortom prima appartement, goede prijs- kwaliteit verhouding!

Preisdaler

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Plaza Azul in Puerto del Carmen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Plaza Azul zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.