Appartement Playamarsterster

• 9.1Hoeveelheid ruimte

Appartement Info

• Aan zee
Meer appartementinfo

Op het Spaanse eiland Lanzarote vind je Appartement Playamar. Een rustig appartementencomplex met zwembad. Ook is er een apart peuterbad voor de kleintjes. De appartementen zijn ruim en van alle gemakken voorzien zoals een koffiezetapparaat en broodrooster. Playamar is gelegen in Puerto del Carmen. Je loopt zo over de boulevard of naar het strand.

104 reviews over Appartement Playamar

• 8L. van Duist07-04-2010

het was weer heerlijk.

Wij zijn hier voor de tweede keer geweest en waarschijnlijk gaan wij in november weer, het is er heerlijk, rustig, en je staat zo op het strand. Vanaf 11 april t/m mei is het gesloten i.v.m. wat verbeteringen, het kan dus alleen maar fraaier worden. Wat vaker schoon beddengoed zou wel prettig zijn, tijdens onze 8dgs. reis is het bed niet 1x verschoond.

Gereisd met jonge kinderen in april 2010

• 9m. vosselman07-01-2010

perfekt

Een bijzonder mooi complex met een fantastische ligging. Schoon met vriendelijk personeel. Ze wassen zelfs voor je af. Het is een heel gezellig complex met het barretje van Paco als middelpunt. Voor ons zeker voor herhaling vatbaar.

Vr. gr. Matty

Gereisd met vrienden in januari 2010

• 9gerald mewes04-01-2010

prachtige ligging!!

Een bijzonder mooi complex dat op een uitstekende plek ligt. Via de achteruitgang ben je zo op de boulevard. Dit was onze 5e maal in Puerto del Carmen en onze 1e keer in Playamar maar zeker een vervolg waard! De service is inderdaad uitstekend, evenals het appartement, al zaten wij iets te dicht bij de afzuiginstallatie van het restaurant aan de boulevard, maar dat was gewoon pech. Dit is in ieder geval een plek waar wij zeker nog een naar terug zullen keren!!

Gereisd met oudere kinderen in december 2009

• 8Mirjam15-09-2009

Heerlijk genoten, echt een aanrader

Wij hebben ontzettend genoten van ons verlbijf bij Playamar. De ligging is uitstekend, rustig maar wel midden in het centrum en heel dicht bij het strand. Het campingbedje voor onze zoon was zelfs voorzien van een extra matras zodat hij niet op het campingbed matrasje hoefde te slapen. De service is helemaal top, je hoeft maar iets te vragen of een defect te melden en het is geregeld voordat je er erg in hebt. Op eigen initiatief van het personeel werd voor ons appartement een hekje geplaats zodat ons zoontje (16mnd) niet zomaar naar het zwembad kon lopen. De inrichting is simpel maar compleet, zeker in de keuken; anti aanbak koekenpannen, goed en knap servies, scherpe messen en alles meer dan voldoende. Het restaurant/barretje van Paco is ook zeer een te raden, erg gezellig en ook hele goede service en absoluut niet duur. Kinderbad mag iets minder diep en een speeltoestel voor de kleintjes zou een goede verbetering zijn. Auto huren naast de ingang was niet duur, € 60,00 voor 2 dagen!

Gereisd met jonge kinderen in september 2009

• 8Prinsen10-09-2009

Mooi appartement, dichtbij strand

We zijn er vanaf 3 aug 2009 11 dagen geweest. Mooi, schoon en kleinschalig complex. Geen animatie maar wel een mooi zwembad en er is altijd plaats. Appertement werd 5dgn/ week schoongemaakt. Wat wel jammer was dat je TV enz. bij moest huren (niet duur overigens). Complex ziet er geweldig uit en wordt ook goed onderhouden. Geen "handdoek op de ligstoel"- cultuur! Temperaturen waren rond de 30 graden en door de voortdurende wind aangenaam. De grote eiland-tour is een "must", was geweldig! Ook de tocht met de duikboot gedaan; was ook leuk. Gaan bij een volgend bezoek aan Lanzarote beslist weer hier naartoe!

Gereisd met oudere kinderen in september 2009

• 8Remy11-08-2009

Mooi en leuk complex!

Mooie appartementen met een heel ruim balkon. Je merkt dat de appartementen zijn opgezet vanuit het oogpunt van de gast: wat ontbreekt er vaak als je op vakantie gaat. Zo heb je hier scherpe messen, kussentjes op de stoelen, horren, afwasmiddel etc. Kleine dingen die het net wat completer maken! Je zit zo op de boulevard aan het strand,wat erg prettig is. Het nadeel hiervan is alleen wel dat je s nachts vaak muziek en geschreeuw kan horen van uitgaansgelegenheden. Als reactie op voorgaande beoordeling: wij vonden het juist prettig dat er de mogelijkheid was bepaalde spullen te huren. Zo kun je er zelf voor kiezen, als ze het standaard erbij zouden doen wordt de prijs van het appartement toch duurder, en nu heb je de keuze. TV is maar 80ct per dag, combimagnetron ook zoiets. Op erg warme dagen (40gr.) was het s nachts superwarm en miste je de airco. Vlakbij 2 supermarktjes. Wifi voor 1 euro per uur.

Gereisd met partner in juli 2008

• 8Roy10-08-2009

Goed geregeld

Perfecte appartementen. Alleen idd alles erbij huren, echter tegen normale prijzen. Bijzonder aardige mensen over het algemeen. Altijd bedjes vrij bij het zwembad. (misschien deze keer normale mensen getroffen die gewoon hun handdoek neerleggen als ze een bedje gebruiken??) Een top vakantie

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2009

• 7Yvo01-08-2009

Leuk, maar lawaaiig en onverwachte kosten

Een leuk complex, perfect zwembad en ligging. Alleen moet je er niet zitten als er een groep britse stappers huist. Helaas bezit het een aantal minpunten: - veel moet gehuurd worden: magnetron, kinderstoel, kluis, ligbed voor terras, ventilator, tv, internet. Een ligbedje of tv mag toch wel bij de prijs inbegrepen zijn. - de boulevard ingang blijft de hele nacht open. Als je in de appartementen zit daar dichtbij, geniet je mee van de stappers die luidkeels thuiskomen. Enig toezicht hierop ontbreekt, ook na klachten. - de bar bij het zwembad gaat eigenlijk alleen op op etenstijden. Koffie drinken, of begin van de middag wat fris zit er dus niet in. - Dichtbij de boulevard geeft de afzuiginstallatie van het restaurant veel herrie. - Tijdens hitte is het binnen niet koel te krijgen (luxeprobleem ;)). - De bedden kraken hard bij elke beweging. En geen 2persoons, maar alleen enkeltjes.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2009

• 10Wim en Loes30-07-2009

Super, ons tweede 'thuis

Wij komen al vele jaren naar Lanzarote, ons 'tweede thuis'. Heerlijk relaxt eiland onze bungalow bij Playa Mar is SUPER! en komen hier dan ook steeds terug. De receptie met Uli en Raphael is heel klantgericht, de meisjes die schoonmaken doen dit met veel plezier en uitstekend. De hele accommodatie straalt vriendelijkheid en ook rust uit. We hebben weer geboekt voor februari en kijken er weer naar uit.

Gereisd met partner in juni 2009

• 9Jurgen Butterhoff30-07-2009

Topper in Puerto del Carmen

Mooi complex aan de boulevard maar toch rustig gelegen. Meer dan prima prijs/kwaliteits verhouding. Veel mensen die hier jaarlijks terugkomen. Over het algemeen Duitse en Nederlandse gasten. Ontzettend kindvriendelijk. (geen speel faciliteiten voor kinderen) Wij waren al een paar keer in Puerto del Carmen geweest maar dit was de ultieme topper.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2009

7 tips over Appartement Playamar

• Bert Schroder, 11-08-2012

Eten aan de haven van Puerto del Carmen: Casa Roja, het rode huis, niet te missen, heerlijk eten, prachtig uitzicht, wel wat duurder, maar een topper binnen het grote aanbod!

Met kinderen: Rancho Texas Park, vanaf de boulevard met een gratis bus te bereiken. Voor wie wel eens in het hoogseizoen in Loro Parque in Tenerife is geweest is dit kleinschalige parkje heel leuk en heerlijk toeven. Sla vooral de roofvogelshow niet over (wel blijven zitten...)!

• brenda_10, 20-05-2012

eerder vermeldt,maar vol op eetgelegenheden.en gezellige barretjes in de directe omgeving! dus op rolafstand van dit complex!! Veel vakantie-plezier!

• brenda_10, 16-05-2012

over de boulevard,op loopafstand naar de plaats.hier een gezellig winkelcentra, met o.a.- zaza etc.van hier, met de bus naar de haven, waar bij de kassa een retourtje fuenteventura gekocht kan worden! tip: informeer even bij de receptie, wat een bus-kaartje Nu kost!! maar dit is een leuke stek,app.bij zwembad.

3 vragen over Appartement Playamar

• Yvonne, 31-08-2012

hoe groot is het complex?

Ergens heb ik gelezen dat er 48 mensen in kunnen. Is het echt zo'n klein complex of is dit een typ foutje?

• Anne-Marie, 24-10-2011

zwembad playamar verwarmd?

Wie weet of het zwembad bij appartementencomplex playamar verwarmd is? Wel handig voor februari lijkt mij?

• W. van der Steen, 25-11-2009

Beoordelingen verdeeld over twee namen

Kijk ook bij de beoordelingen van Playa Mar. is hetzelfde appartement

Appartement info

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • De staf spreektDuits, Engels

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasAanwezig, Eigen Balkon, Terras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming, Ventilator
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, Kluis, Koelkast, Koffie en thee, Magnetron, Strijkbenodigdheden, Strijkijzer, TV, Wasmachine

• ReceptieAanwezig
  • Op het terreinDisco, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Kluis, Wasserette

• Reservering voor parkerenNiet mogelijk
  • ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats