Appartement Playamar

Appartement
Hotel aan zee, Kleine hotelsWeer vandaag28°20°
Appartement Playamar
9,1

Op het Spaanse eiland Lanzarote vind je Appartement Playamar. Een rustig appartementencomplex met zwembad. Ook is er een apart peuterbad voor de kleintjes. De appartementen zijn ruim en van alle gemakken voorzien zoals een koffiezetapparaat en broodrooster. Playamar is gelegen in Puerto del Carmen. Je loopt zo over de boulevard of naar het strand.

99 reviews over Appartement Playamar in het Nederlands

echt een aanrader

Jose
8-8-2011

Het appartementencomplex ligt centraal in Puerto Del Carmen, direkt achter de boulevard waar je allemaal winkeltjes, restaurants, bars en discotheken vind. Om bij het strand te komen hoef je alleen de boulervard over te steken. Nog geen 5 minuten lopen. Tocht ondervind je geen overlast van de gezellige drukte op de boulevard. De service van het personeel is goed, de appartementen worden 5 keer per week schoongemaakt. Als je wilt, kun je bij de receptie broodjes bestellen die 's morgens worden gebracht. De laatste dag konden wij tot half zes 's avonds in ons appartement blijven ivm onze late terugvlucht. Wat ons betreft echt een aanrader dus.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2011

zonnig adres

P&J
15-7-2011

Net terug uit PlayaMar. Ligging is perfekt. Wij zatten in een bungalow met uitzicht op zee en een groot terras. Personeel van de receptie en overig personeel erg vriendelijk. Rustig complex, niet al te groot en lekker dicht bij de boulevard. Trap af en je bent er. Alles goed onderhouden en schoon. Konden de laatse dag in onze bungalow blijven tot de bus kwam ( 18.00uur). Prima service, waarvoor je niet extra hoefde te betalen. Spar met alle benodigdheden om de hoek. Bus en taxistandplaats dichtbij en spotgoedkoop. 1 van de meest centraal gelegen complexen van Puerto del Carmen.

Gereisd Met partner in Fri Jul 01 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Voor herhaling vatbaar

Jacoline Poldervaart
3-3-2011

Wij verbleven afgelopen februari in Appartement Playamar, een mooi, kleinschalig complex waar wij het enorm naar onze zin hebben gehad. Het appartement is uitstekend onderhouden en zeer schoon. De ligging is fantastisch, aan de boulevard en het strand en dichtbij de oude stad. Het personeel (bijvoorbeeld receptie en schoonmaaksters) was erg vriendelijk en behulpzaam. Voor gezinnen met opgroeiende kinderen is het zwembad wellicht wat te klein, maar voor ons - zonder kinderen - was het juist perfect (en lekker rustig). Dit appartement is zeker voor herhaling vatbaar.

Gereisd Met partner in Tue Feb 01 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Tjingo

Beste apartement voor deze prijs!

Rob
28-1-2011

Vorig jaar ook in Pt. del Carmen geweest (Kontiki). Nu in het net zo dure (of goedkope) Playamar, en kan dus ook goed vergelijken. We hadden apartement nr. 40, aan het zwembad op de begane grond. Lekker ruim. schoon, netjes, van alles voorzien. Complex heeft eigen (afgesloten) in/uitgang op de boulevard. Kleinschalig, maar zwembad is voldoende groot, ruim voldoende ligstoelen/ parasols. Complex wordt uitstekend onderhouden. Personeel is zeer vriendelijk. In alle opzichten beter dan Kontiki (dat ook niet slecht was).

Gereisd Met jonge kinderen in Thu Jan 20 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Geweldige vakantie gehad

Martijn
21-12-2010

We zijn in 2010 elf dagen in dit appartementencomplex geweest. We hebben een fantastische vakantie gehad. Bij aankomst was de receptie gesloten vanwege siësta maar ze hadden aan ons gedacht door een briefje met onze naam op te hangen! Daarin stond in dat we de sleutel van het appartement bij de poolbar op konden halen, kortom geweldige service dus! We zaten op de begane grond nog geen 10 meter hemelsbreed van de zwembadrand af. Ondanks dat we zo dicht bij het zwembad zaten zaten we wél beschut door de beplanting. Het balkon was groot. Het complex ligt praktisch aan de boulevard. Je gaat de trappen af en doet een deur open (waarvan overigens alleen de hotelgasten een sleutel hebben) en je staat op de boulevard. Het was een heerlijk rustig hotel waar geen bedjes-reserveer cultuur heerst. Verder was het hotel goed onderhouden en werd er dagelijks schoongemaakt en kregen we om de dag 6 schone handdoeken. Kortom, een fantastische vakantie gehad en heerlijk ontspannen!

Gereisd Met partner in juli 2010

Een oase van rust!

Ellen Peters
14-9-2010

Playamar is een prachtig appartementencomplex met een goed geoutilleerde keuken en een ruime badkamer. De twee-persoons slaapkamer heeft voldoende kastruimte om alle kleding op te bergen.( er zijn zelfs kledinghangers) Wij zaten in appartement no 46 op de begane grond met een groot terras, 's morgens de zon en eind van de middag heerlijk in de schaduw,perfect! Er werd 5x per week schoongemaakt en om de dag schone handdoeken, en er werd zelfs een paar keer afgewassen. Het zwembad wordt goed onderhouden en er is altijd plaats op de bedjes met parasol. De boulevard is via een trap te bereiken( 2 min). Helaas misten we de echte Spaanse sfeer, veel Tex-Mex en Steakhouses, maar geen Tapasbarretjes.(wel goede biefstukken) Supermarkt en autoverhuur om de hoek. Lanzarôte is een typisch vulkaaneiland, dus een beetje onherbergzaam landschap, met heel veel palmen en cactussen, stranden met gloeiend heet zand. 5 dagen auto gehuurd en alle bezienswaardigheden gezien.Heerlijk tot rust gekomen. Top!

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2010

Geweldig appartement! zeker voor herhaling vatbaar

Renate
3-8-2010

Net een paar uur terug van een heerlijke vakantie op lanzarote. Buiten het mooie eiland was het app helemaal super. Heerlijk rustig gelegen maar toch aan de boulevard en het strand. We hadden een 3 kamer app, erg ruim en schoon. Uitzicht op zwembad en zee! Douches waren heerlijk! Onze 3 kinderen hebben zich ook super vermaakt in het niet te grote zwembad. Heel overzichtelijk! Vaak hadden ook we t zwembad voor ons alleen, zo luxe! Op een paar (duitse) gasten na, geen handdoek cultuur.. Paco zn sangria en paella zeker aan te raden! Iedereen relaxed, vriendelijk, geen schreeuwerige rumoerige gasten. Kortom super! Gaan zeker nog eens terug!

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2010

Playamar is voor ons perfect!

Wim
12-7-2010

Playamar is ons Tweede huis . Zijn in juni 2010 Weer Drie Weken geweest en Het weer was heerlijk . Op Naar de volgende vakantie !

Gereisd Met partner in juni 2010

Schoon en vriendelijk

Joep Joosten
2-6-2010

Ligt vlak aan de prachtige boulevard. Wij zaten in huisje nr 6. Heeft een groter terras, maar ligt wel vlak bij de keuken. Wij vonden de geur niet hinderlijk. Alle keukengerei in de kleine keuken is aanwezig: waterkoker, koffiezetter, magnetron en alle bestek en gflazen. Kortom erg compleet. Erg vriendelijke duitse leiding. Het is een rustig complex met hoogteverschillen. In het hoogseizoen lijkt ons het zwembad wel erg klein. Leuke eetgelegenheid was Dolce vita. Goede keuken met uitstekende bediening. Al met alheel veel pluspunten voor dit complex.

Gereisd Met partner in Wed May 19 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

heerlijke vakantie met geweldige paella

snadra
23-5-2010

Heerlijke vakantie gehad. App. zijn sober maar alles wat je nodig hebt is er. Ook schoon. Mensen zijn vriendelijk en proberen je te helpen wanneer nodig. Paella van Pablo is heerlijk. Wij zijn er met z'n tweeën geweest en hebben genoten. We denken alleen wel als onze 8 jarige dochter mee was gewest dat ze zich verveeld had. Maar ze is dan ook verwend als het gaat over kids club etc. Dit was er helemaal niet. (tenminste niet toen wij er waren half sept). Neem de moeite om naar het oude centrum te lopen en daar in een restaurant te gaan eten. Hier wordt je minder agressief naar binnen gelokt. We hebben voor een dag een auto gehuurd en het hele eiland gezien. Dit was voor ons de perfecte manier, omdat we op ons eigen tempo dingen willen zien. Nog maals heerlijke vakantie en zeker voor herhaling vatbaar, ook het appartement.

Gereisd Met partner in september 2009

Appartement info

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • De staf spreektDuits, Engels

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasAanwezig, Eigen Balkon, Terras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming, Ventilator
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, Kluis, Koelkast, Koffie en thee, Magnetron, Strijkbenodigdheden, Strijkijzer, TV, Wasmachine

• ReceptieAanwezig
  • Op het terreinDisco, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Kluis, Wasserette

• Reservering voor parkerenNiet mogelijk
  • ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats

• BuitensportenFietsen, Golfbanen
  • Sport & SpelBiljart, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Playamar in Puerto del Carmen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Playamar zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.