Appartement Playamar

Appartement
Hotel aan zee, Kleine hotelsWeer vandaag27°20°
Appartement Playamar
9,1

Op het Spaanse eiland Lanzarote vind je Appartement Playamar. Een rustig appartementencomplex met zwembad. Ook is er een apart peuterbad voor de kleintjes. De appartementen zijn ruim en van alle gemakken voorzien zoals een koffiezetapparaat en broodrooster. Playamar is gelegen in Puerto del Carmen. Je loopt zo over de boulevard of naar het strand.

99 reviews over Appartement Playamar in het Nederlands

Een heerlijk rustige parel in Puerto del Carmen!

Bert Schroder
11-8-2012

Op basis van de ervaringen op Zoover twee weken Playamar geboekt en werkelijk geen seconde spijt gehad.

Het bestaat dus nog echt: een prachtig complex, zeer vriendelijk personeel (Duits management), een zeer ruim 3-kamer appartement (no. 38 op de begane grond), uitstekende schoonmaak, constant onderhoud (ook in juli/augustus wordt er volop geschilderd) etc. etc.

Het complex ligt een beetje verstopt, net achter de drukke boulevard, veel trappen omhoog, maar dan blijkt het 'boven' heerlijk rustig te zijn. Aan het zwembad ook hoogzomer voldoende ligbedden (geen irritant 'handoekje leggen, niemand zien...'), wel wat vol en rommelig, maar heerlijk toeven.

De zeer vriendelijke Paco en zijn echtgenote verkopen met name snacks en drankjes. Eten aan de boulevard is gezelliger, zeer groot aanbod. Ga vooral naar het haventje, rechtsaf de boulevard op, kwartier lopen, min. 10 restaurants met vaak prachtig uitzicht op de haven en Fuerteventura.

Playamar: niet twijfelen, maar 'rustig' doen!

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2012

wat een mooi appartement.

Leo, Christienne, Lindsay, Peter en Opa
19-7-2012

wij zijn met vijf personen naar playamar geweest. na jarenlang naar Parque romantico op Gran canaria te zijn geweest, hadden wij besloten om eens iets anders te gaan doen. en dat bracht natuurlijk heel wat vragen naar boven. tot hartkloppingen toe. Maar toen wij eenmaal in ons app. nummer 35 aan kwamen. vielen onze monden open. wat een prachtig app. complex. heel ruim was huisje 35. met uitzicht op zee en zwembad. ruim balkon. wij konden het niet geloven. dus al onze vragen en vooral de hartkloppingen waren over. onze vakantie kon beginnen. en dat is gebeurd. wij hebben het hele eiland gezien. van noorden tot zuiden alles bekeken. wat een prachtig eiland. heerlijk. Bij paco en zijn vrouw was het heerlijk vertoeven, leuke mensen zijn het. bij de receptie zijn ze zeer behulpzaam en vriendelijk. HEERLIJK WAS HET.

Gereisd Met oudere kinderen in Sun Jul 01 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Heerlijk verblijf

Esther
16-7-2012

Zeker een aanrader! Zeer vriendelijk personeel. Alles ziet er super netjes en verzorgd uit (strak in de verf, alles netjes aangeveegd). Ook de appartementen zijn erg netjes en schoon van binnen.

De ligging is ook perfect: dichtbij het strand, supermarkt en de oude haven.

Gereisd Met partner in juni 2012

D-reizen

leuke stek en dichtbij de winkels.

brenda_10
16-5-2012

centraal gelegen app.complex.veel eetgelegenheden in de omgeving!! dicht bij casino aan de zeezijde, dus aan de overkant!!

Gereisd Met partner in januari 2010

rustige ligging.

brenda_10
      5-5-2012

een net complex, niet ver van de boulevard.de ruimte van het app.was ruim voldoende.hier kan men ook evt met ontbijt boeken. buiten het complex zijn er voldoende eetgelegenheden, waaronder een goede pizzeria bij de rotonde/van uit complex links aanhouden! mocht u gaan boeken, geef als pref.op: zicht op zwembad en u zit goed!

Gereisd Met partner in januari 2009

Update 2012

Arie
      23-2-2012

Duidelijk te zien dat er uitgebreid en actief onderhoud wordt verricht. Alles strak in de verf, schoon appartement. Ruim voorzien van glazen, borden en al de ander aangehaalde apparatuur. Magnetron-huur niet meer van toepassing. TV-huur nog wel a 1 euro p/dag. 3 x per week schone handdoeken en ook met de vriendelijkheid is niets mis.

Lanzarote? loopt helaas wat achter met Wifi Internet Toegang, op meer en meer plaatsen in Europa inmiddels gratis, bij PlayaMar kost het 3 euro voor 1 uur tot 15 euro voor een dag toegang.

Leuk is de mogelijkheid om langs de kust met een gehuurde fiets van Puerto del Carmen langs het vliegveld, door Arrecife tot Costa Teguise te fietsen afstand ca.25km. Een groot deel van de route is over een fietspad. Soms even zoeken naar het vervolg van het pad, maar niemand kijkt vreemd op als je rustig tussen de wandelaars op de boulevard doorfietst.

Gereisd Met vrienden in februari 2012

heerlijke locatie

mario dekeyser
      4-1-2012

Verrassend rustige locatie vlakbij zee en de drukke hoofdstraat (met tal van winkels, restaurants en bars) . Op een 10 tal minuten lopen van het 'oude' centrum. De nette appartementen liggen rond een aardig zwembad omringd met een perfect onderhouden tuin van palmbomen en zuiderse planten . Appartementen zijn ruim en net onderhouden maar redelijk basic van inrichting. Organisatie, ontvangst en receptie is perfect georganiseerd. Voor wie een centraal gelegen maar rustig verblijf zoekt in Puerto Del Carmen is dit de place to be .

Gereisd Met oudere kinderen in december 2011

Fantastische plek en uitstekende ligging

dftegel1947
      25-12-2011

Zeer goed verblijf gehad daar. En altijd mooi weer. Eettentjes om de hoek met de super in de buurt. Vriendelijk personeel en voorzien van alles wat men nodig heeft.

Gereisd Met partner in Thu Dec 08 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

heerlijk gehad

marijke
      30-10-2011

Vriendelijk personeel, schoon, van alle gemakken voorzien, Fijn zwembad met voldoende ligbedden, veilig. Paella-avond was erg leuk en lekker. Ligging is goed, vlak bij strand en supermarkt en eettentjes om te hoek. Verbetertips: gratis wifi en verschonen van beddengoed gedurende verblijf.

Gereisd Met vrienden in oktober 2011

aanrader!!!

wij
      22-8-2011

wij zijn net terug van een heerlijke vakantie op lanzarote: playamar is echt een top accommodatie! er is een lekker schoon zwembad met voldoende ligbedden en parasols en er is een gezellige bar waar je ook kan eten op het complex. het strand, de boulevard (kroegen en restaurants) en de supermarkt (spar) zijn letterlijk om de hoek te vinden. ook de oude haven van puerto del carmen ligt op loopafstand (hooguit 15 minuten). de appartementen zijn prima ingericht met alles wat je maar nodig kan hebben (koffiezetapparaat, waterkoker, magnetron, föhn) en hebben bovendien zeer goede bedden. de service is ook geweldig: goede en kundige hulp van de gastvrije dames van de receptie, een goed onderhouden (palmbomen)tuin en de schoonmaaksters komen bijna elke dag langs. de prijs-kwaliteit verhouding is hier top: een echte aanrader dus! en op het eiland zelf is er genoeg te doen: fietsen naar het vliegveld, zelf rond touren met de auto, meerdere georganiseerde bustochten en de markt in teguise.

Gereisd Met partner in augustus 2011

Appartement info

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
      • De staf spreektDuits, Engels

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasAanwezig, Eigen Balkon, Terras
      • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming, Ventilator
      • KeukenKitchenette
      • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, Kluis, Koelkast, Koffie en thee, Magnetron, Strijkbenodigdheden, Strijkijzer, TV, Wasmachine

• ReceptieAanwezig
      • Op het terreinDisco, Recreatieruimte, Terras, Tuin
      • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Kluis, Wasserette

• Reservering voor parkerenNiet mogelijk
      • ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats

• BuitensportenFietsen, Golfbanen
      • Sport & SpelBiljart, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Playamar in Puerto del Carmen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Playamar zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.