Appartement Playamar

Appartement
Hotel aan zee, Kleine hotelsWeer vandaag27°20°
Appartement Playamar
9,1

Op het Spaanse eiland Lanzarote vind je Appartement Playamar. Een rustig appartementencomplex met zwembad. Ook is er een apart peuterbad voor de kleintjes. De appartementen zijn ruim en van alle gemakken voorzien zoals een koffiezetapparaat en broodrooster. Playamar is gelegen in Puerto del Carmen. Je loopt zo over de boulevard of naar het strand.

15 reviews over Appartement Playamar in het Nederlands

2008

perfect!

Plien en Els
9-8-2008

Appartement nog nooit zo goed gehad met alles erop en eraan. We wilden bijna niet meer naar huis! Ligging perfect in het centrum, superm om de hoek. Bij de haven kun je goed eten en echte vriendelijke service. Vooral bij Los Sardineros. Auto huren was makkelijk en erg leuk. Werkelijk een enorme aanrader!!!! Veel plezier voor wie erheen gaat.

Gereisd Anders in augustus 2008
2007

Mooi complex, vond het alleen niet geschikt voor kinderen

Ram.V.
14-8-2007

Mooi complex, vond het alleen niet geschikt voor kinderen. Wel schoon en vriendelijk personeel. Ben in juni 2007 geweest.

Gereisd Anders in Tue Aug 14 2007 19:10:45 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Hallo,wy zyn van 5t/m15 juli naar playamar geweest!Het is

Marieke en Erwin
17-7-2007

Hallo,wy zyn van 5t/m15 juli naar playamar geweest!Het is geen groot complex maar wel erg gezellig en keurig onderhouden!Wy hadden een bungalow deze was erg netjes en goed vezorgd ingericht alles was aanwezig!Ligging is perfect je zit gelyk aan de boulevard ma toch rustig!Strand is aan de overkant van de weg.Lag dus erg centraal.De service was perfect!Als je vragen/problemen had werd je gelyk geholpen!Het eiland is verder erg mooi,een autohuur is zeker een aanrader en ook 't Timanfaya park moet je gezien hebben.Wel waait het behoorlyk als je op 't strand ligt,maar ja je zit ook op een eiland.Het eten aan de boulevard is ook erg goed te doen!Als je goed rond kykt kun je voor € 7,50 al een 3 gangen menu p.p hebben.Wel vonden wy de supermarkten aan de dure kant.Zeker een leuke vakantie kun je hier beleven!Veel plezier en fyne vakantie voor de mensen die nog gaan! Groetjes Marieke en Erwin

Gereisd Anders in juli 2007

Tjingo

Leuke accommodatie, met een perfecte ligging

Dennis en Tamara
3-7-2007

Leuke accommodatie, met een perfecte ligging. Rustig maar toch heel centraal. Bungalows waren netjes en comfortabel ingericht met zelfs onderbroken zeezicht. Deze accommodatie is zeer zeker een aanrader. Een van de mooiere appartementencomplexen van Puerto Del Carmen.

Gereisd Anders in Tue Jul 03 2007 21:18:43 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Erg leuk appartement,we hadden een 3 kamer app

Astrid
15-5-2007

Erg leuk appartement,we hadden een 3 kamer app.voor 4 volw. Zeer ruim. Netjes schoon, 5 maal per week werd er gepoetst. Je kreeg nieuwe handdoeken. 8 per dag. De ligging kon niet beter. Supermarkt om de hoek. De trap af en je stond op de boulevard, weg over steken en je was op het strand.Altijd plaats bij het zwembad. Lekker eten bij playamar restaurant naast de poort van app. Het is super, ligging kan niet beter. FIJNE VAKANTIE !!

Gereisd Anders in mei 2007

het appartement is schoon, maar toch kwamen ze bij ons om

N. Winia
5-5-2007

het appartement is schoon, maar toch kwamen ze bij ons om de dag schoonmaken. personeel is zeer vriendelijk. ideaal: horren voor de ramen. handdoeken mogen niet van te voren worden neergelegd waardoor er altijd ligbedden bij het zwembad vrij waren. trap aflopen en je staat midden op de boulevard. het eten is er engels gericht. de appartementen waren zover wij konden beoordelen de betere in dit dorp.

Gereisd Anders in Sat May 05 2007 22:34:47 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Wij zijn 11 dagen in Playa mar geweest

a.van slooten
25-3-2007

Wij zijn 11 dagen in Playa mar geweest. Een heel goed appartement. Heel goed schoon gehouden. Ook de wisseling van handdoeken was perfecht. Erg vriendelijke mensen zowel bij de receptie als de schoonmaaksters. Kortom als wij weer naar Lanzarote zouden gaan , wat waarschijnlijk wel gebeurt, kiezen we weer voor Playa mar.

Gereisd Anders in maart 2007

Wij zijn net teruggekomen van Lanzarote (eind januari). We

Paul V.
8-1-2007

Wij zijn net teruggekomen van Lanzarote (eind december/begin januari). We zaten in Playamar. Gewoon in een woord: perfect. We zijn vaker op Lanzarote geweest. We hebben nog nooit zo mooi gezeten. Het was zelfs zo dat er verschillende keren toeristen het park kwamen bezichtigen terwijl ze er zelf niet logeerden maar hadden horen zeggen hoe geweldig het was. Playamar krijgt van ons dan ook een dikke tien.

Gereisd Anders in Mon Jan 08 2007 19:42:45 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
2006

Ontzettend leuk en gezellig complex

Monique
20-12-2006

Ontzettend leuk en gezellig complex. Niet te groot maar wel erg netjes en verzorgd en heel belangrijk ook erg schoon. We hebben geen kakkerlak gezien. Wij hadden een 3kamer app. en die was erg ruim tot groot.

De ingang van Play Mar lijkt nergens op maar als je dan binnenkomt is het erg leuk opgezet. Eerst een zwembad met daaromheen appartementen en aan een lange trap naar beneden staan diverse appartementen en als je beneden komt is er een deur naar de boulevard. Dus in het midden van de gezelligheid maar niet hinderlijke drukte van discotheken die zijn 5-10 min lopen. Je steekt de weg over en je zit aan het strand.

Uitstekende vakantie gehad !!

Gereisd Anders in december 2006

Als je de bus uitkomt, om je heen kijkt en denkt aan de je

Mark
4-9-2006

Als je de bus uitkomt, om je heen kijkt en denkt aan de complexen die je al gezien hebt, begin je te twijfelen aan je boeking, tot je de rest ziet.

Het appartement is mooi, ruim, schoon en alles werkt (waterkoker, koffiezetapparaat, broodrooster, keramische kookplaat).

5 keer per week wordt er schoongemaakt (incl bedden opmaken en afwassen, niet afdrogen). Het zwembad en alles daar omheen is schoon en wordt goed schoongehouden.

Geen last van kakkerlakken of ander ongedierte, ook niet van anderen gehoord dat die dat hadden. Het personeel is erg vriendelijk en aan de receptie spreekt men Duits/Engels.

Op 10-15 minuten lopen zit het haventje, op enkele minuten lopen goede uitgaansgelegenheden en een aantal goede restaurants en legio winkeltjes. Op minder dan 100 meter 2 supermarkten en trap af en je staat aan de boulevard.

Gereisd Anders in Mon Sep 04 2006 17:06:32 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Appartement info

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • De staf spreektDuits, Engels

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasAanwezig, Eigen Balkon, Terras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming, Ventilator
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, Kluis, Koelkast, Koffie en thee, Magnetron, Strijkbenodigdheden, Strijkijzer, TV, Wasmachine

• ReceptieAanwezig
  • Op het terreinDisco, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Kluis, Wasserette

• Reservering voor parkerenNiet mogelijk
  • ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats

• BuitensportenFietsen, Golfbanen
  • Sport & SpelBiljart, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Playamar in Puerto del Carmen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Playamar zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.