Appartement Playamarsterster

• 9.1Hoeveelheid ruimte

Appartement info

• Aan zee
Meer appartement info

Op het Spaanse eiland Lanzarote vind je Appartement Playamar. Een rustig appartementencomplex met zwembad. Ook is er een apart peuterbad voor de kleintjes. De appartementen zijn ruim en van alle gemakken voorzien zoals een koffiezetapparaat en broodrooster. Playamar is gelegen in Puerto del Carmen. Je loopt zo over de boulevard of naar het strand.

104 reviews over Appartement Playamar

• 9Kk14-08-2013

Mooie appartementen met een prima ligging

Mooie accommodatie, de ligging is perfect, je sta zo op de boulevard en op het strand. Ondanks dat de boulevard dichtbij is hoor je er 's avonds helemaal niets van. 5x per week schoonmaak met nieuwe handdoeken. Wij verbleven in bungalow 13, een grote bungalow met een groot terras. Het zwembad is ook mooi en wordt iedere dag gereinigd, het enige minpuntje is dat er om 08.00 's morgens al handdoeken op de zonnebedden liggen, helaas komen wij dit vaker tegen. Op de boulevard zijn er prima eettentjes te vinden, je kunt er prima tapas, Aziatisch en Italiaans eten.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2013

• 9Rob28-01-2011

Beste apartement voor deze prijs!

Vorig jaar ook in Pt. del Carmen geweest (Kontiki). Nu in het net zo dure (of goedkope) Playamar, en kan dus ook goed vergelijken. We hadden apartement nr. 40, aan het zwembad op de begane grond. Lekker ruim. schoon, netjes, van alles voorzien. Complex heeft eigen (afgesloten) in/uitgang op de boulevard. Kleinschalig, maar zwembad is voldoende groot, ruim voldoende ligstoelen/ parasols. Complex wordt uitstekend onderhouden. Personeel is zeer vriendelijk. In alle opzichten beter dan Kontiki (dat ook niet slecht was).

Gereisd met jonge kinderen in januari 2011

• 10Renate03-08-2010

Geweldig appartement! zeker voor herhaling vatbaar

Net een paar uur terug van een heerlijke vakantie op lanzarote. Buiten het mooie eiland was het app helemaal super. Heerlijk rustig gelegen maar toch aan de boulevard en het strand. We hadden een 3 kamer app, erg ruim en schoon. Uitzicht op zwembad en zee! Douches waren heerlijk! Onze 3 kinderen hebben zich ook super vermaakt in het niet te grote zwembad. Heel overzichtelijk! Vaak hadden ook we t zwembad voor ons alleen, zo luxe! Op een paar (duitse) gasten na, geen handdoek cultuur.. Paco zn sangria en paella zeker aan te raden! Iedereen relaxed, vriendelijk, geen schreeuwerige rumoerige gasten. Kortom super! Gaan zeker nog eens terug!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2010

• 8L. van Duist07-04-2010

het was weer heerlijk.

Wij zijn hier voor de tweede keer geweest en waarschijnlijk gaan wij in november weer, het is er heerlijk, rustig, en je staat zo op het strand. Vanaf 11 april t/m mei is het gesloten i.v.m. wat verbeteringen, het kan dus alleen maar fraaier worden. Wat vaker schoon beddengoed zou wel prettig zijn, tijdens onze 8dgs. reis is het bed niet 1x verschoond.

Gereisd met jonge kinderen in april 2010

• 8Mirjam15-09-2009

Heerlijk genoten, echt een aanrader

Wij hebben ontzettend genoten van ons verlbijf bij Playamar. De ligging is uitstekend, rustig maar wel midden in het centrum en heel dicht bij het strand. Het campingbedje voor onze zoon was zelfs voorzien van een extra matras zodat hij niet op het campingbed matrasje hoefde te slapen. De service is helemaal top, je hoeft maar iets te vragen of een defect te melden en het is geregeld voordat je er erg in hebt. Op eigen initiatief van het personeel werd voor ons appartement een hekje geplaats zodat ons zoontje (16mnd) niet zomaar naar het zwembad kon lopen. De inrichting is simpel maar compleet, zeker in de keuken; anti aanbak koekenpannen, goed en knap servies, scherpe messen en alles meer dan voldoende. Het restaurant/barretje van Paco is ook zeer een te raden, erg gezellig en ook hele goede service en absoluut niet duur. Kinderbad mag iets minder diep en een speeltoestel voor de kleintjes zou een goede verbetering zijn. Auto huren naast de ingang was niet duur, € 60,00 voor 2 dagen!

Gereisd met jonge kinderen in september 2009

• 8Roy10-08-2009

Goed geregeld

Perfecte appartementen. Alleen idd alles erbij huren, echter tegen normale prijzen. Bijzonder aardige mensen over het algemeen. Altijd bedjes vrij bij het zwembad. (misschien deze keer normale mensen getroffen die gewoon hun handdoek neerleggen als ze een bedje gebruiken??) Een top vakantie

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2009

• 9Jurgen Butterhoff30-07-2009

Topper in Puerto del Carmen

Mooi complex aan de boulevard maar toch rustig gelegen. Meer dan prima prijs/kwaliteits verhouding. Veel mensen die hier jaarlijks terugkomen. Over het algemeen Duitse en Nederlandse gasten. Ontzettend kindvriendelijk. (geen speel faciliteiten voor kinderen) Wij waren al een paar keer in Puerto del Carmen geweest maar dit was de ultieme topper.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2009

• 9Fam.T26-07-2009

Super!

We hebben hier echt een heerlijke vakantie gehad! Alles wat hier beschreven staat, kunnen we niets aan toevoegen. Perfect! Ook voor onze dreumes was het een supervakantie. Bedje, kinderstoel, magnetron gehuurd. Helemaal goed.

Wel nog drie bruikbare tips: De Italiaan onder aan de straat is erg lekker en goedkoop. We hebben regelmatig wat gehaald daar. De autoverhuurder aan de overkant bij de ingang van Playamar heeft zeer scherpe prijzen. Voor 2 dagen een opel astra betaalden we 40,- incl verzekering. Ook op internet te reserveren: cabreramedina.com Neem zoveel luiers mee als je kunt. Voor 16 pampers betaal je 10,-.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2009

• 9John Verschoor01-05-2009

Top accomodatie

Wij zaten met ons zoontje van 6 mnd in een 2-kamerappartement. Alles was vooraf perfect in orde gemaakt door de zeer vriendelijke en behulpzame medewerkers van Playamar. Het bedje + kinderstoel stonden al klaar. Per email, via de internetsite van Playamar, hadden we vooraf een combimagnetron besteld (EUR 0,80 per dag), deze stond ook al in de keuken bij aankomst. We kregen een benedenappartement aan het zwembad. Het appartement is gedatteerd ingericht, maar wel heel ruim en zeer kompleet (oa ook kluisje, waterkoker, broodrooster en fohn) en vooral heel erg schoon, dit werd ook uitstekend bijgehouden. De bedden en de douche zijn prima. Je kunt dagelijks broodjes bestellen (EUR 0,25 per stuk), je kunt ze ook zelf halen bij de SPAR om de hoek. Daar verkopen ze ook babyspullen, maar reken niet op het assortiment uit je eigen supermarkt, voor groentepotjes gelden bijv. heel andere richtlijnen in Spanje dan in Nederland. Autoverhuurbedrijf naast Playamar heeft (gratis) MaxiCosi beschikbaar.

Gereisd met jonge kinderen in april 2009

• 9L. van Duist30-03-2009

Helemaal goed.

Wij zijn net terug van een heerlijke vakantie. Playamar ligt geweldig, zeker als je van het strand houdt, en ook ten opzichte van de boulevard. Het enige wat er ontbreekt is een combimagnetron, misschien handig als ze die gaan verhuren, verder niets op aan te merken. Gaan hier zo weer naar terug.

Gereisd met jonge kinderen in maart 2009

7 tips over Appartement Playamar

• Bert Schroder, 11-08-2012

Eten aan de haven van Puerto del Carmen: Casa Roja, het rode huis, niet te missen, heerlijk eten, prachtig uitzicht, wel wat duurder, maar een topper binnen het grote aanbod!

Met kinderen: Rancho Texas Park, vanaf de boulevard met een gratis bus te bereiken. Voor wie wel eens in het hoogseizoen in Loro Parque in Tenerife is geweest is dit kleinschalige parkje heel leuk en heerlijk toeven. Sla vooral de roofvogelshow niet over (wel blijven zitten...)!

• brenda_10, 20-05-2012

eerder vermeldt,maar vol op eetgelegenheden.en gezellige barretjes in de directe omgeving! dus op rolafstand van dit complex!! Veel vakantie-plezier!

• brenda_10, 16-05-2012

over de boulevard,op loopafstand naar de plaats.hier een gezellig winkelcentra, met o.a.- zaza etc.van hier, met de bus naar de haven, waar bij de kassa een retourtje fuenteventura gekocht kan worden! tip: informeer even bij de receptie, wat een bus-kaartje Nu kost!! maar dit is een leuke stek,app.bij zwembad.

3 vragen over Appartement Playamar

• Yvonne, 31-08-2012

hoe groot is het complex?

Ergens heb ik gelezen dat er 48 mensen in kunnen. Is het echt zo'n klein complex of is dit een typ foutje?

• Anne-Marie, 24-10-2011

zwembad playamar verwarmd?

Wie weet of het zwembad bij appartementencomplex playamar verwarmd is? Wel handig voor februari lijkt mij?

• W. van der Steen, 25-11-2009

Beoordelingen verdeeld over twee namen

Kijk ook bij de beoordelingen van Playa Mar. is hetzelfde appartement

Appartement info

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • De staf spreektDuits, Engels

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasAanwezig, Eigen Balkon, Terras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming, Ventilator
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, Kluis, Koelkast, Koffie en thee, Magnetron, Strijkbenodigdheden, Strijkijzer, TV, Wasmachine

• ReceptieAanwezig
  • Op het terreinDisco, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Kluis, Wasserette

• Reservering voor parkerenNiet mogelijk
  • ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats