Appartement Playamar

Appartement
Hotel aan zee, Kleine hotelsWeer vandaag26°20°
Appartement Playamar
9,1

Op het Spaanse eiland Lanzarote vind je Appartement Playamar. Een rustig appartementencomplex met zwembad. Ook is er een apart peuterbad voor de kleintjes. De appartementen zijn ruim en van alle gemakken voorzien zoals een koffiezetapparaat en broodrooster. Playamar is gelegen in Puerto del Carmen. Je loopt zo over de boulevard of naar het strand.

11 reviews over Appartement Playamar in het Nederlands

Fantastische ervaring en voor herhaling vatbaar

Michel
23-7-2018

Bezocht op basis van de recenties op deze website en geen moment teleurgesteld. De opzet van het complex is praktisch en het appartment waarin wij verbleven mooi, groot genoeg en compleet. Het wordt goed schoongehouden, handdoeken tijdig vervangen en bed verschoond. Je loopt geen vijftig meter en zit midden op de boulevard waar alles gebeurd. Terwijl je daar op het complex zelf niets van merkt. Het strand ligt aan de overkant, dus daar ben je ook zo. Gezellig klein bar/restaurant op het complex met super aardige mensen en betaalbare prijzen. Aan de receptie zijn wij fantastisch geholpen bij het boelen van excursies en het huren van een auto. Met twee tieners en een sportieve vader had een kleine fitness ruimte wel toegevoegde waarde geweest. Buiten zwemmen moet je het ander vertier buiten het complex zoeken. Voor herhaling vatbaar!

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2018

Toplocatie!

Anoniem
16-8-2013

Playamar heeft een uitstekende ligging! Als je de trap van het complex afloopt sta je midden op de boulevard. Daar zijn voldoende winkels en een overvloed aan goede restaurants! Het eten is overigens heel goedkoop. Het appartamentencomplex zelf wordt keurig onderhouden en de appartamenten zijn erg ruim. Alles is zeer schoon en netjes. Supermarkt is om hoek. Kortom, echt een aanrader!

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2013

geweldig

dirk&hetty
13-9-2012

de eerste indruk wanneer je aankomt...tja waar ben ik nu weer beland als je de bus uitstapt...maar eenmaal door het hek t complex binnenlopend..dan valt je mond tot aan de stoeptegels open van verbazing...t is een klein paradijsje..super sfeervol en goed onderhouden en vriendelijk personeel...je zit wanneer je de andere kant naar beneden looptheel veel traptreden ,pats boom midden op de boulevard midden in de drukte ,waar je boven totaal geen erg van hebt......dit is een geweldig appartement voor jong en oud(mits goed terbeen)

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2007

Tjingo

Een heerlijk rustige parel in Puerto del Carmen!

Bert Schroder
11-8-2012

Op basis van de ervaringen op Zoover twee weken Playamar geboekt en werkelijk geen seconde spijt gehad.

Het bestaat dus nog echt: een prachtig complex, zeer vriendelijk personeel (Duits management), een zeer ruim 3-kamer appartement (no. 38 op de begane grond), uitstekende schoonmaak, constant onderhoud (ook in juli/augustus wordt er volop geschilderd) etc. etc.

Het complex ligt een beetje verstopt, net achter de drukke boulevard, veel trappen omhoog, maar dan blijkt het 'boven' heerlijk rustig te zijn. Aan het zwembad ook hoogzomer voldoende ligbedden (geen irritant 'handoekje leggen, niemand zien...'), wel wat vol en rommelig, maar heerlijk toeven.

De zeer vriendelijke Paco en zijn echtgenote verkopen met name snacks en drankjes. Eten aan de boulevard is gezelliger, zeer groot aanbod. Ga vooral naar het haventje, rechtsaf de boulevard op, kwartier lopen, min. 10 restaurants met vaak prachtig uitzicht op de haven en Fuerteventura.

Playamar: niet twijfelen, maar 'rustig' doen!

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2012

wat een mooi appartement.

Leo, Christienne, Lindsay, Peter en Opa
19-7-2012

wij zijn met vijf personen naar playamar geweest. na jarenlang naar Parque romantico op Gran canaria te zijn geweest, hadden wij besloten om eens iets anders te gaan doen. en dat bracht natuurlijk heel wat vragen naar boven. tot hartkloppingen toe. Maar toen wij eenmaal in ons app. nummer 35 aan kwamen. vielen onze monden open. wat een prachtig app. complex. heel ruim was huisje 35. met uitzicht op zee en zwembad. ruim balkon. wij konden het niet geloven. dus al onze vragen en vooral de hartkloppingen waren over. onze vakantie kon beginnen. en dat is gebeurd. wij hebben het hele eiland gezien. van noorden tot zuiden alles bekeken. wat een prachtig eiland. heerlijk. Bij paco en zijn vrouw was het heerlijk vertoeven, leuke mensen zijn het. bij de receptie zijn ze zeer behulpzaam en vriendelijk. HEERLIJK WAS HET.

Gereisd Met oudere kinderen in Sun Jul 01 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

heerlijke locatie

mario dekeyser
4-1-2012

Verrassend rustige locatie vlakbij zee en de drukke hoofdstraat (met tal van winkels, restaurants en bars) . Op een 10 tal minuten lopen van het 'oude' centrum. De nette appartementen liggen rond een aardig zwembad omringd met een perfect onderhouden tuin van palmbomen en zuiderse planten . Appartementen zijn ruim en net onderhouden maar redelijk basic van inrichting. Organisatie, ontvangst en receptie is perfect georganiseerd. Voor wie een centraal gelegen maar rustig verblijf zoekt in Puerto Del Carmen is dit de place to be .

Gereisd Met oudere kinderen in december 2011

echt een aanrader

Jose
8-8-2011

Het appartementencomplex ligt centraal in Puerto Del Carmen, direkt achter de boulevard waar je allemaal winkeltjes, restaurants, bars en discotheken vind. Om bij het strand te komen hoef je alleen de boulervard over te steken. Nog geen 5 minuten lopen. Tocht ondervind je geen overlast van de gezellige drukte op de boulevard. De service van het personeel is goed, de appartementen worden 5 keer per week schoongemaakt. Als je wilt, kun je bij de receptie broodjes bestellen die 's morgens worden gebracht. De laatste dag konden wij tot half zes 's avonds in ons appartement blijven ivm onze late terugvlucht. Wat ons betreft echt een aanrader dus.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2011

Een oase van rust!

Ellen Peters
14-9-2010

Playamar is een prachtig appartementencomplex met een goed geoutilleerde keuken en een ruime badkamer. De twee-persoons slaapkamer heeft voldoende kastruimte om alle kleding op te bergen.( er zijn zelfs kledinghangers) Wij zaten in appartement no 46 op de begane grond met een groot terras, 's morgens de zon en eind van de middag heerlijk in de schaduw,perfect! Er werd 5x per week schoongemaakt en om de dag schone handdoeken, en er werd zelfs een paar keer afgewassen. Het zwembad wordt goed onderhouden en er is altijd plaats op de bedjes met parasol. De boulevard is via een trap te bereiken( 2 min). Helaas misten we de echte Spaanse sfeer, veel Tex-Mex en Steakhouses, maar geen Tapasbarretjes.(wel goede biefstukken) Supermarkt en autoverhuur om de hoek. Lanzarôte is een typisch vulkaaneiland, dus een beetje onherbergzaam landschap, met heel veel palmen en cactussen, stranden met gloeiend heet zand. 5 dagen auto gehuurd en alle bezienswaardigheden gezien.Heerlijk tot rust gekomen. Top!

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2010

prachtige ligging!!

gerald mewes
4-1-2010

Een bijzonder mooi complex dat op een uitstekende plek ligt. Via de achteruitgang ben je zo op de boulevard. Dit was onze 5e maal in Puerto del Carmen en onze 1e keer in Playamar maar zeker een vervolg waard! De service is inderdaad uitstekend, evenals het appartement, al zaten wij iets te dicht bij de afzuiginstallatie van het restaurant aan de boulevard, maar dat was gewoon pech. Dit is in ieder geval een plek waar wij zeker nog een naar terug zullen keren!!

Gereisd Met oudere kinderen in december 2009

Mooi appartement, dichtbij strand

Prinsen
10-9-2009

We zijn er vanaf 3 aug 2009 11 dagen geweest. Mooi, schoon en kleinschalig complex. Geen animatie maar wel een mooi zwembad en er is altijd plaats. Appertement werd 5dgn/ week schoongemaakt. Wat wel jammer was dat je TV enz. bij moest huren (niet duur overigens). Complex ziet er geweldig uit en wordt ook goed onderhouden. Geen "handdoek op de ligstoel"- cultuur! Temperaturen waren rond de 30 graden en door de voortdurende wind aangenaam. De grote eiland-tour is een "must", was geweldig! Ook de tocht met de duikboot gedaan; was ook leuk. Gaan bij een volgend bezoek aan Lanzarote beslist weer hier naartoe!

Gereisd Met oudere kinderen in september 2009

Appartement info

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • De staf spreektDuits, Engels

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasAanwezig, Eigen Balkon, Terras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming, Ventilator
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, Kluis, Koelkast, Koffie en thee, Magnetron, Strijkbenodigdheden, Strijkijzer, TV, Wasmachine

• ReceptieAanwezig
  • Op het terreinDisco, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Kluis, Wasserette

• Reservering voor parkerenNiet mogelijk
  • ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats

• BuitensportenFietsen, Golfbanen
  • Sport & SpelBiljart, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Playamar in Puerto del Carmen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Playamar zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.