Appartement Playamar

Appartement
Hotel aan zee, Kleine hotelsWeer vandaag28°21°
Appartement Playamar
9,1

Op het Spaanse eiland Lanzarote vind je Appartement Playamar. Een rustig appartementencomplex met zwembad. Ook is er een apart peuterbad voor de kleintjes. De appartementen zijn ruim en van alle gemakken voorzien zoals een koffiezetapparaat en broodrooster. Playamar is gelegen in Puerto del Carmen. Je loopt zo over de boulevard of naar het strand.

14 reviews over Appartement Playamar in het Nederlands

2008

leuk en schoon complex

tet
7-9-2008

laatste 2 weken van augustus geweest. hele leuke vakantie gehad in dit fijne complex. mooi uitzicht ove zwembad en zee. supermarkt om de hoek is erg prettig.... netjes en erg schoon, maar wel wat eenvoudig ingericht.je leeft toch buiten dus dat stoort niet. wel een heel ruim balkon. paco verzorgt voor weinig geld hapjes en drankjes aan het zwembad. waren er met zoon van bijna 6 die zich er,ondanks ontbreken van veel speelmaatjes, prima heeft vermaakt. wij gaan zeker nog een keer terug.

Gereisd Familie in Sun Sep 07 2008 17:45:46 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

gezellig

Cheryl, Fred en Hanneke
15-8-2008

Op park is het lekker rustig en gezellig vooral bij de poolbar en op donderdag lekkere paella zeker een aanrader. De bungalow was best goed alleen de koelkast deed het niet goed, weinig verschoning van de handdoeken en vooral het was heel warm in de bungalow omdat er geen vin of airco is. verder had je een mooi uitzicht en het was super.

Gereisd Familie in Fri Aug 01 2008 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Zeker een aanrader

Marc
22-7-2008

Zeer toegangkelijk tot strand en eigen pool. In toeristisch gebied en toch 'savonds erg stil. Zwembad kan druk zijn maar is erg goed verzorgd, gezellige barman Paco zorgt goed voor de gasten, de donderdag Paella is een aanrader!

Gereisd Familie in juli 2008

Wij zijn net terug van 11 dagen playamar

Sanne Graumans
29-5-2008

Wij zijn net terug van 11 dagen playamar. Wij hadden 1bungalow met uitzicht op zee, erg compleet ingericht met zelfs parasol en kussentjes voor de terrasstoelen. gunstige rustige ligging, kleinschalig, zeer verzorgd complex . Poort uit en je staat aan de boulevaard en het strand het was wel even zoeken eer dat we de poort hadden gevonden. Zwembad was ook heel leuk en gezellig met een kleine poolbar, personeel heel vriendelijk en behulpzaam. Wij gingen meestal bij de oude haven eten ong. een kwartiertje lopen vlakbij een heel groot winkelcentrum(biosfera) met leuke winkeltjes

kortom een echte aanrader...

Annemieke en Sanne(12jr)

Gereisd Familie in mei 2008

Van 8 t/m 15 mei naar Playamar geweest, met 2 volwassenen

Mirjam Visser
16-5-2008

Van 8 t/m 15 mei naar Playamar geweest, met 2 volwassenen en een 4-jarige. Prima accomodatie. Wij hadden een 3-kamerappartement geboekt. Heerlijk ruim appartement, iets verouderde inrichting, maar alles wel keurig schoon en niet kapot. Bedden prima. Bijna dagelijkse schoonmaak en handdoeken, geen schoon beddengoed in 8 dagen. Ruime keuken, meer dan voldoende inventaris. Er is goed zelf te koken, 4 pits keramische kookplaat. Bij voordeur klein plaatsje, aan de andere kant v/h appartement een ruim terras met tafel, stoelen, stoelkussens en parasol. Ligging t.o.v. strand perfect. Kluisje en tv te huur voor 1 euro per dag. Geen airco aanwezig. Boulevard enkele stappen lopen, genoeg restaurantjes, Puerto del Carmen wel armoedig (verouderd). Zwembadwater aan frisse kant, kinderbad is 80 cm. diep, kleintjes kunnen niet zelf in het water spelen. Autohuur via receptie heel goed! Supermarkt (Spar) om de hoek, ruim assortiment. Heerlijke vakantie gehad!!

Gereisd Familie in mei 2008

Wij zijn in april 2008 naar playa mar geweest

Famillie Meyer
10-5-2008

Wij zijn in april 2008 naar playa mar geweest. Het was erg leuk,mooi zwembad genoeg ligbedden,mooi appartement en dichtbij het strand. Bij alle Lani´s restaurants kan je heerlijk eten. Onze favoriet is cafe la ola aan het strand ,dat is echt een aanrader. De haven en het winkelcentrum zijn ook vlakbij. Kortom Lanzarote en Playa mar is zeker een aanrader.Wij gaan zeker nog eens terug.

Gereisd Familie in Tue Apr 01 2008 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Kleinschalig complex, wat weinig privacy bij bungalows, 8

K. Post
3-5-2008

Kleinschalig complex, wat weinig privacy bij bungalows, weinig speelruimte voor kinderen (geen tuin). Regelmatig schone handdoeken, geen verschoning van beddengoed (verblijf 8 dagen) Gunstige ligging tov strand en boulevard. Supermarkt (Spar) om de hoek. Haventje ong. 15 min lopen. Al met al prima keuze

Gereisd Familie in april 2008

Wij zijn hier in sept

P. Wierda
27-2-2008

Wij zijn hier in sept.07 geweest. Wij hebben het hier erg leuk gehad. Het was er schoon, netjes en de service was top. De duitse eigenaren waren vriendelijk en alles was goed geregeld. Wij waren er met onze zoon van 14 maanden en alles stond al in het appartement klaar (kinderstoel, bedje). We kregen ook een 3-kamerappartement terwijl we die niet geboekt hadden omdat we hadden aangegeven graag dichtbij het zwembad te willen zitten qua appartement. Ze hadden er echt rekening meegehouden dat we een kind hadden. Ook de schoonmaaksters hielden er rekening mee tijdens het schoonmaken (maakten zo weinig mogelijk geluid omdat onze zoon sliep). Echt een aanrader!!

Gereisd Familie in februari 2008
2007

In augustus hebben we 2 weken in Playamar gezeten met ons

Vincent en Sibylle
7-9-2007

In augustus hebben we 2 weken in Playamar gezeten met ons zoontje van 11 maanden. Prachtige bungalow, fraaie ligging en erg schoon. Service kon niet beter. Altijd een goede plek bij het zwembad, het reserveren van een ligstoel met een handdoek is niet toegestaan. Puerto del Carmen is natuurlijk erg toeristisch maar in de haven kun je leuk eten (tip:restaurant Mardeleva, wat uit de richting maar wel authentiek!). Aan de boulevard zit een Oosterse loungebar, La Ola, ook zeker een aanrader. Doen: Auto huren! Timanfaya, El Golfo, Mirador del Rio, wijgebied La Geria, Teguise, allemaal erg mooi. Supervakantie!!

Gereisd Familie in september 2007

Rustig complex, en toch midden in het centrum van de strip

Eric, Loek, Ineke Baghuis
28-8-2007

Rustig complex, en toch midden in het centrum van de strip. Dit is wat je noemt VAKANTIE.

Gereisd Familie in Wed Aug 01 2007 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Appartement info

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • De staf spreektDuits, Engels

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasAanwezig, Eigen Balkon, Terras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming, Ventilator
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, Kluis, Koelkast, Koffie en thee, Magnetron, Strijkbenodigdheden, Strijkijzer, TV, Wasmachine

• ReceptieAanwezig
  • Op het terreinDisco, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Kluis, Wasserette

• Reservering voor parkerenNiet mogelijk
  • ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats

• BuitensportenFietsen, Golfbanen
  • Sport & SpelBiljart, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Playamar in Puerto del Carmen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Playamar zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.