Appartement Playamar

Appartement Playamar
9,1

7 tips over Appartement Playamar

Bert Schroder, 11-8-2012

Eten aan de haven van Puerto del Carmen: Casa Roja, het rode huis, niet te missen, heerlijk eten, prachtig uitzicht, wel wat duurder, maar een topper binnen het grote aanbod!

Met kinderen: Rancho Texas Park, vanaf de boulevard met een gratis bus te bereiken. Voor wie wel eens in het hoogseizoen in Loro Parque in Tenerife is geweest is dit kleinschalige parkje heel leuk en heerlijk toeven. Sla vooral de roofvogelshow niet over (wel blijven zitten...)!

brenda_10, 20-5-2012
fuenteventura((fuente= wind) maar zeker een bezoek waard!!
brenda_10, 20-5-2012
eerder vermeldt,maar vol op eetgelegenheden.en gezellige barretjes in de directe omgeving! dus op rolafstand van dit complex!! Veel vakantie-plezier!

We hebben een aantal aanbieders voor Playamar voor je op een rij gezet:

brenda_10, 16-5-2012
over de boulevard,op loopafstand naar de plaats.hier een gezellig winkelcentra, met o.a.- zaza etc.van hier, met de bus naar de haven, waar bij de kassa een retourtje fuenteventura gekocht kan worden! tip: informeer even bij de receptie, wat een bus-kaartje Nu kost!! maar dit is een leuke stek,app.bij zwembad.
brenda_10, 5-5-2012

leuke plaats, met boot kunt u naar fuentefentura/te boeken bij app.complex.

gewoon een heel leuke trip, hier zijn de vissers druk in de weer, met hun bedrijfje en houden de meeuwen de wacht! langs het strand, weer richting de boot, treft men een italiaans restaurant aan, waar menig spaans gezin een pizza nuttigd.en echt goed, zij spreken dan ook Italiaans, hoe kan het anders.

mattyvosselman, 2-11-2011
De Diamond Bar is een leuk terras om te zitten, er werkt ook een Nederlands vrouwtje (Tonnie) ze heeft veel informatie over Puerto del Carmen

marijke, 30-10-2011
eettip: Tapas bij Nino. Overheerlijke tapas