Vakantiepark Playa Parkstersterster

8.6Fantastisch

Spanje, Lanzarote, Puerto del Carmen

Op vakantie geweest naar Playa Park?

8.6Fantastisch

Tonen op kaart

24 reviews over Vakantiepark Playa Park

• 9henk nijenhuis01-04-2010

prachtige plek.

fantastische lokatie. De geren.app.zijn heel mooi.Fijne en rustige plek.Vlak bij het strand en leuke restaurantjes waar je goed en niet door kunt eten.Leuk personeel.Een prachtig eiland.

• 8Onderkomen
      • 7Activiteiten

Gereisd met partner in maart 2010

• 9Peter16-07-2007

We zijn er dit jaar voor het eerst geweest. Het was echt een heel leuk appartementencomplex met mensen die goed engels kunnen. Je hebt echt hele mooie appartementen. Heel ruim met 2 2-persoonsbedden en een hele mooie douche, elke dag schone handdoeken en een leuk barretje waar je gratis een half uur kan internetten. Echt de moeite waard alleen jammer dat je voor de winkelstraat een eindje moet lopen. TIP: als je er heen gaat moet je de eilandtour doen!!! Je gaat langs de kraters en de vuurbergen. Absoluut iets wat je niet elke dag ziet.

Gereisd met partner in juli 2007

• 9p.daamen 06-05-2007

wij gaan dit jaar voor de vijfde keer naarplayapark we hebben dan een bungalow.heerlijk rustig.we vragen altijd hetzelfde huisje en krijgen dat dan ook.wel jammer dat er geen ligbad meer is.het personeel is heel vriendelijk .we gaan in juni weer en als hetmeezit in okt ook nog

de verse broodjes hangen iedere morgen weer aan de deur.ze zijn dan nog heerlijk warm

Gereisd in mei 2007

• 9Richard28-12-2006

Afgelopen herfstvakantie in Playa Park doorgebracht. Heerlijke vakantie gehad. Wij hadden een bungalow i.p.v. een apartement. Rustige ligging in een mooie tuin met zwembad, water wel wat fris. Huisjes zijn kraak helder, bedbank sliep matig, douche heeft beperkte warmwater capacitiet, wel elke ochtend verse broodjes. Op 10 minuten loopafstand bevinden zich de winkels en leuke restaurants. Eten is niet duur. Lanzarote is een mooi eiland waar veel te zien is. De dierentuin in Puerto del Carmen is een aanrader voor kinderen.

• 9Corrie en Kor Faber18-12-2006

Prachtige bungalow, met nieuwe keuken en badkamer. Bedden zeer goed, bungalow wordt goed schoongemaakt, mochten op de dag van vertrek tot 16.00 uur gebruik maken van onze bungalow, zonder daar voor te betalen.Hebben van de receptie gehoord dat de bungalows verkocht gaan worden en dat uitsluitend de appartementen nog verhuurd gaan worden.

• 10Anton en Hennita04-12-2006

Uitstekende bungalows, rustige ligging toch alles goed bereikbaar, vlak bij mooi strand. Zwembad (2) met gratis ligstoelen en parasols. Mooi ingericht: nieuwe keuken, badkamer, zelfs breedbeeld LCD TV. En zoals eerder aangegeven iedere morgen verse broodjes aan de deurknop. Mochten gratis in bungalow blijven op laatste dag bij vertrek om 17.15 uur, service he.

• 8vanderweert24-11-2006

Keurig onderhouden bungalows. Nieuwe badkamer, nieuwe keuken. Enig nadeel is dat het terras niet kindvriendelijk is aangezien dit verhoogd is en er geen hek omheen staat. De ligging is ook vrij ver van het drukkere centrum. In de buurt zitten wel wat supermarktjes/restaurantjes maar niet veel. De bungalows liggen rustiger vergeleken bij de appartementen.

Gereisd in november 2006

• 7Carl17-07-2006

Prima vakantie gehad,ligging wat afgelegen van winkels,maar taxi kost 4 euro en je zit in het gezellige haventje met vertier. Bungalows nog heerlijk rustig en het zwembad regelmatig voor ons zelf..........

Gereisd met familie in juli 2006

• 8Linda16-06-2006

Heerlijke vakantie gehad. Zeer schoon park met zeer goede service. We kregen zelfs iedere ochtend 2 broodjes geleverd in de vensterbank!!! Het was zeer rustig, dus we hadden de hele week het zwembad voor ons alleen. Wat wil je nog meer. Restaurants op de boulevard zijn zeer de moeite waard. Met andere woorden: EEN AANRADER

Gereisd in juni 2006

• 9MMH31-05-2006

Wij zijn van 18 t/m 25 mei voor 8 dagen naar Lanzarote geweest. Playa Park beviel ons perfect. Het complex ligt rustig gelegen, op loopafstand van winkeltjes en restaurantjes. Drukte kun je opzoeken! Bungalows erg goed, schoon, vlakbij rustig zwembad. Pluspunt: hele goede brede bedden (soort boxspring). Gedeelte bij bungalows was erg rustig, bij appartementen was het drukker met veel engelsen. Personeel is erg vriendelijke en behulpzaam. Ontbijservice niet echt nodig, elke morgen hangen er boodjes aan de deur. Aanrader is de hele eilandtour, je ziet alle mooie plekjes van Lanzarote in één dag! Veel plezier op Lanzarote:)

Gereisd in mei 2006

0 tips over Vakantiepark Playa Park

1 vraag over Vakantiepark Playa Park

• Jose, 08-10-2011

zwembaden

Wij zijn in Januari eens op Cran Canaria geweest, het was toen 19 a 20 graden en het zwembad was ijskoud. Hoe is het op Lanzarote, moet het vermeld worden als ze verwarmd zijn of hebben wij toen gewoon pech gehad. En hoe zit het met de kakkerlakken? BVD voor uw reactie, Jose

Vakantiepark info

• Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen

• AdresAvenida de Francia 38 E-35510(toon op kaart)
      • E-mailadres
      • Website