Hotel Panorama

Hotel Panorama
8,7

We hebben een aantal aanbieders voor Panorama voor je op een rij gezet:

Vakanties.nl

2 reviews over Hotel Panorama in het Nederlands

Gewoon goed

Frits & Petra
19-11-2017

Prima complex, centraal in Puerto del Carmen. Strand en boulevard ca. 5 minuten, wel met een stevig klimmetje. Oude haven op 10 minuten. Supermarkt om de hoek met verse broodjes. Appartement was gewoon goed. Schoonmaak en linnenwissels een beetje onduidelijk. Heel klein terrasje met een niet al te spannend uitzicht. Een heg aan de openbare weg. We hadden zwembad zijde geboekt, het was onduidelijk wie de wijziging gemaakt had(waarschijnlijk niemand)daarom toch een katterig gevoel hierover. Wij hadden appartement 202. Zwembad erg leuk en schoon. Medewerkers erg aardig. Koffiezetapparaat, waterkoker, magnetron en broodrooster aanwezig. 2-pits keramisch. Maar wie kookt er met tientallen restaurants in de buurt. Don Rafael is hierin een aanrader.

Gereisd Met partner in Wed Nov 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

prachtige locatie,mooi kamers

roche
29-3-2010

niet ver van de luchthaven ligt dit complex. erg netjes verzorgd allemaal,heeel klein receptie'tje met een kleine zit hoek. boven een klein terasje met een klein baretje. lekkere schone zwembaden met pool tafel en een horeca gelegenheid. kamers zijn zeer goed verzorgt,bedden waren goed slaap bank was minder maar bedden waren wel goed. keuken had alles wat je als basis nodig hebt en het teras/balkon was erg ruim. qua prijs/kwaliteitverhouding gaf ik een 7 omdat in de periode dat wij gingen het erg duur was 26 december tot 4 jan voor 1000 pp.

Gereisd Met partner in december 2002

• VerzorgingHalfpension
  • Eten en drinkenLunch
  • Adults onlyJa
  • Minimale leeftijd gastenVanaf 18

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Jacuzzi, Poolbar, Verwarmd, Zeewater zwembad, Zwembad

• Soort strandZand

• KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koffie en thee, Magnetron, TV

• Receptie24-uurs receptie
  • Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Informatie voor trips, Kluis, Ticket service

• SaunaAanwezig, Finse sauna
  • Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats

• WatersportDuiken, Surfen, Zeilen
  • BuitensportenFietsen, Golfbanen
  • Sport & SpelBiljart

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Panorama in Puerto del Carmen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Panorama zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.