Appartement Nautilus Lanzarote

• 9.4Inrichting
  • 9.4Hoeveelheid ruimte

Appartement Info

Meer appartementinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Nautilus Lanzarote voor je op een rij gezet:

54 reviews over Appartement Nautilus Lanzarote

• 10Dinand Brummelhuis13-10-2019

Geweldig resort en enorm goede hulp na ongeval.

Ons verblijf was de eerste 10 dagen geweldig. Toen is mijn vriendin gevallen tijdens de transfer van haar rolstoel naar de tillift.Hier kon niemand wat aan doen. Maar later heeft het team van Nautilus, inclusief de manager, ons echt op alle mogelijke manieren geholpen zonder hiervoor een cent in rekening te brengen. De manager is een aantal keren met ons naar het ziekenhuis gereden en heeft o.a. als tolk gouden diensten bewezen. Ik zal de mensen van Nautilus altijd dankbaar blijven.

• 10Haggith06-06-2019

Fantastisch!! Voor herhaling vatbaar!

Ik was hier voor de eerste keer, ik had voor dit hotel gekozen omdat het niet zo groot is en vanwege de vele goede reviews. Nou ik moet zeggen dat ik het er ontzettend naar mijn zin had het was er heerlijk rustig en heb daar erg van genoten. Het hotel wordt veel.door ouderen bezocht en mindervaliden. De boulevard is niet ver dus te lopen en daar vindt je vele winkeltjes en spar supermarkten, dus zit je zo weer in de drukte. Het strand is daar ook en heb er ook heerlijk op gelegen, maar dan wel op een strandbedje wel voor € 8,- maar ja beter dan op een handdoek en gezandstraald worden...er stond namelijk behoorlijk veel wind! Het personeel van het hotel is erg behulpzaam en vriendelijk. Vooral de schoonmaaksters en de dames achter de receptie. Alles was superschoon en netjes. Elke dag werd je kamer schoongemaakt. En zo ook schone lakens en handdoeken. Het was helemaal top!! Ik wil hier zeker nog eens terugkomen!! :D

Alleenreizend

• 2017
    9Ineke01-06-2017

Geweldig! Schoon, vriendelijk personeel.

Het park is super, de omgeving wel echt toeristisch. Als je geen auto hebt, is het super saai! Het enige minpuntje aan de bungalow was de bank, die zat echt slecht. Wel prima bedden!! Buiten stoelen en ligbedden. Prima, snelle wifi.

• Oude reviews

9Gerard01-02-2016

Fantastische plek

Ruim en keurig appartement. De gehele accommodatie wordt goed onderhouden en alles is superschoon!! Vriendelijk personeel die je in alle opzichten behulpzaam zijn. Op loopafstand van strand en boulevard met veel eetgelegenheden. Een plek om naar terug te gaan!!!

• 8jos12-02-2013

Heel goed verzorgd park

Het park nautilus ligt dicht bij zee, is goed verzorg en personeel is vriendelijk.

• 8naam naam09-11-2011

Perfect geleid klein bungalowpark

Perfect geleid klein bungalowpark met veel faciliteiten voor minder validen

• 9sybel10-05-2011

Buitengewoon Goed

Super goed aangepast park en huisjes voor de rolstoel, dus ook een lift om in het zwembad te komen. Kan bijna niet beter!

Met vrienden

• 8E.v.d.Vecht06-09-2010

goede accomodatie voor mindervaliden

Nautilus is een goed geoutileerd park voor mindervaliden. Helaas niet meer te boeken via Nederlandse reisorganisaties, maar wel rechtstreeks via de website van Nautilus en een losse vlucht. prima aangepaste bungalows, ruim genoeg voor rolstoel, aangepaste badkamer etc. en ook het park zelf is drempelvrij.

• 9M. Vosselman20-10-2009

geweldig park!! lekker rustig

We waren eind mei 2009 voor de 4e maal in Nautilus dus dat zegt al genoeg. Het is er zeer schoon en altijd heerlijk rustig. Maar van die rust moet je natuurlijk houden. Het zwembad is jl. april volledig gerenoveerd en nu ook verwarmd, erg mooi geworden. We zouden er met kerst weer heengaan net zoals vorig jaar maar het park is helaas niet meer te boeken in Nederland. We moeten het nu ergens anders gaan zoeken.

Groetjes Karin en Matty

Met oudere kinderen

• 8Martijn28-04-2009

Leuke bestemming voor een week

5 t/m 13 april in een bungalow gezeten met onze kinderen van res 4 jaar en 10 maanden. Leuk zeer verzorgd complex met leuke bungalowtjes die grotendeels zijn gesitueerd rond het zwembad. Pierenbadje is simpel, geen glijbaantje etc etc. Maar onze dochter heeft heerlijk gesparteld en gepoedeld. De leukere winkeltjes liggen meer naar het centrum, is te lopen maar met kleine kinderen is een taxi makkelijker (4 euro) Bezetting dat wij er waren waren grotendeels ouderen. Wij vonden een week lang zat.

Met jonge kinderen

0 tips over Appartement Nautilus Lanzarote

2 vragen over Appartement Nautilus Lanzarote

• Alie van Essen, 02-09-2010

rolstoel

Is het in en om de bungalow rolstoelvriendelijk?

• m. vosselman, 25-04-2009

zwembad nautilus

Graag hoor ik van mede-nautilusgangers hoe het staat met de verbouwing van het zwembad. Ben benieuwd hoe ver die gevorderd is. Met vr. gr. Matty en Karin

Appartement info

• Betaalde wifiGehele hotel, Op de kamer

• Balkon / terrasAanwezig, Terras
    • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming, Ventilator
    • KeukenKitchenette
    • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koffie en thee, Magnetron, Strijkijzer, TV, Wasmachine

• WinkelsKapper, Winkel voor levensmiddelen
    • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
    • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Wasserette

• Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeergarage, Parkeerplaats