Appartement Morana

35 reviews over Appartement Morana in het Nederlands

leuk appartement mooie locatie

saar
30-11-2015

Het appartement staat tegen een heuvel op, als je helemaal boven zit is dit best een klim. Wij zaten gelukkig beneden, 10 stappen van de boulevard. Nadeel van een laag gelegen appartement was het uitzicht op de keuken van een wokrestaurant. De hoger gelegen appartementen keken meestal uit op het zwembad of de zee. Gelegen aan het levendige gedeelte van de boulevard maar geen geluidsoverlast gehad. De haven op 10 minuten loopafstand, prima te doen en ook daar leuke tentjes en restaurantjes. Het enige waar we tegen aan zijn gelopen is dat er geld is verdwenen uit ons appartement. Geen klusje gehuurd dus op eigen risico maar het is toch geen fijn gevoel, vooral omdat het geld uit het appartement is verdwenen toen alle deuren en ramen op slot zaten. Waarschijnlijk een rotte appel tussen het personeel maar op dit incident na hebben we een super goed verblijf gehad, heerlijk vertoeven op het zonterras bij het zwembad. Ziet er in het echt beter uit dan op de foto's.

Valt erg tegen! Gedateerd en minimaal uitgerust!

Stephanie1973
19-1-2014

We hadden hoge verwachtingen, die helaas niet uitgekomen zijn. Positief: de kamer die wij kregen aan het zwembad (418) en de ligging: 100 meter van de zee en de drukke boulevard. De kamer stonk enorm, alles was erg gedateerd en vies. Karig serviesgoed, bestek en pannen. We hebben zelf drie pannen gekocht en theedoeken. Een slaapkamer voor twee volwassen en twee kinderen is niet ideaal. De bank werd een bedje in de slaapkamer, waardoor we ook niet meer fatsoenlijk konden zitten in de woonkamer.

De vloer werd spekglad als het nat was, de kinderen zijn vaak helemaal onderuit gegaan. Ook misten we een kinderstoel. De schoonmaakster was aardig. Toiletpapier moest in het afvalemmertje, maar werd niet iedere dag geleegd. Gebruikte handdoeken die echt vies waren, legden we op de vloer. Maar die werden gewoon buiten gedroogd en teruggehangen. Ook zagen we een kakkerlak in de douche.

Goed door de ligging

Renee
17-9-2013

De ligging is perfect.. Recht aan de boulevard. Kamer heel simpel ziet er oud uit. Geen airo. Wij konden geen ramen tegen elkaar openzetten dus verrekte heet. Snachts hoor je iedereen thuis komen van t stappen (omdat je door de warmte je raam wel open moest houden). 2 losse bedden met veren die je goed voelt. Als je Handoeken vies waren legde we op de grond, hangt de schoonmaker gewoon weer op. nou die stonken dus echt heel erg. Wifi alleen bij de receptie. Zwembad was heerlijk !! Ik vond het appertement ook niet super schoon vooral de vloer niet.

Het is goed te doen als je er alleen slaapt En niet elke dag daar eten gaat maken.

Puerto del carmen zelf is heel leuk en gezellig... Doordat de ligging zo goed is, zou ik zo weer terug gaan!

Super locatie!

eline
11-3-2013

Prima appartement. Lekker dek waar je op kunt zonnen, schoon zwembad Schoonmaak kan beter maar is oke. (niet zo vaak schone handdoeken) Ligging is echt top! Je loopt direct het centrum in langs de boulevard met winkeltjes en restaurants, genoeg keus! En je stapt zo het strand op. Mooi verzorgd zandstrand. Restaurant tip: High life, heerlijk gegeten!

Appartementen met perfecte ligging

nijman4
17-4-2012

Goede appartementen, dichtbij het strand en de boulevard. Supermarkt op 50 meter. Schoonmaak van de kamers is goed.

Mooi apartement

J. Arjaans
28-11-2010

Prima apartamentencomplex, Vlak bij zee in Winkel Boulevard, in netjes schoon.

Vriendelijke Bediening.

Komen Zeker terug.

Heeerlijk rellaxt!

marjan
30-8-2010

Mooi,rustig eiland heeft prachtige stranden als je op ontdekking uitgaat!

Veel Britten en 'proppers' wat het enige nadeel was, je kan daarintegen lekker en goedkoop eten in restaurantjes.

Full time zon, direct aan het strand wel een steile helling je went er wel aan tevens zijn taxi's ook spotgoedkoop!

Het appartement was mooi schoon, en super behulpzaam personeel! iets wat dus mischien radicaal is veranderd..

We hebben wel wat kakkerlakken gezien maar die zijn verdelgd met de spuitbus van de receptie.

Er is 24 uur iemand aanwezig bij de receptie dus je kan altijd terecht met problemen-vragen.

We hebben een super vakantie gehad!

Prima park, keurig

Familie de Galan
15-6-2010

Wij hebben een geweldige vakantie gehad, niet in de minste zin door het appartementencomplex. Ons appartement was in prima staat, de bedden konden inderdaad wat beter, maar verder was het schoon, ruim en voorzien van een perfect balkon met uitzicht op zee. Vriendelijk personeel. Engelsen, Duitsers en een paar Nederlanders waren er. LAnzarote is een bijzonder eiland, waar we ons prima hebben vermaakt, alleen waaide het 's avonds behoorlijk.

Prima appartement

Dik
27-12-2009

Centrale ligging, vlakbij strand en promenade. Haventje en ouder gedeelte van Puerto del Carmen op loopafstand. Ruim appartement met klein terras met uitzicht op zwembadje en verderop de zee. Werd dagelijks schoongemaakt.

Komen hier sinds 1996 2x per jaar!!!

Wilma en Gert-Jan Tas
29-8-2009

In 1996 waren wij 38 (zij) en 43 (hij), tegen mid life crisis aan dus op zoek naar een rustig plekje. Dat biedt Morana volop. Bijna geen kinderen, geen luidruchtige gasten, typisch een complex waar veel 40-plussers zonder kinderen komen.

Al die jaren ook de renovatie in 2006 meegemaakt wat nodig was omdat Morana al zo'n 25 jaar bestaat. Inrichting is eenvoudig maar compleet.

Nog steeds dezelfde eigenaar (een rustige oude man) en personeel waarvan de meeste "blijvertjes" zijn; zowel receptie als onderhoud en schoonmaak is vriendelijk, 5x per week wordt er goed schoongemaakt en 3 maal per week schoon beddengoed en handdoeken.

Leuk, niet al te groot zwembad met pierebad en een werkelijk fantastisch groot zonneterras dat mooi over zee uitkijkt, je kan Fuerteventura in de verte zien liggen.

Voor ons is zowel Morana als Lanzarote een soort verslaving, huren altijd een auto (€ 15/dag all-in voor een Twingo en de benzine kost € 0,75/ltr) en bezoeken regelmatig de bekende attracties.

D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Morana in Puerto del Carmen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Morana zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.