Appartement Luz y Mar

23 reviews over Appartement Luz y Mar in het Nederlands

verder zoeken

niek69
9-1-2016

vriendelijke receptioniste, verder vergane glorie

Perfect appartement!

Yvonne
28-3-2013

Dit appartementen comoplex is in mijn ogen perfect mits je een maisonette boekt!

Deze woning heeft maximaal ruimte voor 6 personen. Met de trap kun je naar beneden en daar zitten 2 slaapkamers en 2 badkamers waardoor je voldoende privacy hebt. Verder heb je boven nog een slaapbank staan waar eventueel 2 personen op kunnen. Beneden heb je een soort patio en boven heb je een balkon. De keuken en woonkamer zijn in moderne spaanse stijl ingericht en het is er erg ruim. De schoonmaak was ook erg goed en het personeel was vriendelijk. De maisonettes liggen 2 straten verwijdert van het eigenlijke complex. Je kunt bij dit complex gebruik maken van zwembad etc. Er was een wasmachine aanwezig in de maisonette wat ook erg fijn was. Binnen 10 minuten lopen zit je op het grote strand van Puerto del Carmen en aan de boulevard. Op 5 minuten wandelen is er de mogelijkheid te waterskiën en andere watersporten te beoefenen.

weinig extra's maar goed te doen

jose
16-2-2009

toen we aankwamen was er niemand om ons te ontvangen,de sleutel hing in een envelope aan de deur van de reseptie geplakt.

het appartement was oke, behalve de bedden,maar na vragen kregen we keurig betere matrassen, goed geregeld dus.

ik vond het niet echt schoon,maar het waait er ook behoorlijk,dus is waarschijnlijk geen doen.om het stofvrij te krijgen.

het zwembad is erg klein.

zit echt niets bij,voor ons helemaal niet erg omdat we veel weg zijn geweest,

winkels echt dicht bij.

helaas zijn ze veel aan de wegen bezig en zijn de stoepen slecht.maar word dus aan gewerkt.

het is naar het strand en de boulevart goed te lopen, wel erg stijl.

2008

Erg leuk met kinderen

G. Smits
25-11-2008

Appartement is royaal ingericht (wij hadden 3 kamers), groot eigen terras. Veel Nederlanders en Scandinaviërs en op goede loopafstand van winkels en zee. Weer echt fantastisch.

Oase van rust op druk (brits) eiland!

Jeroen
4-9-2008

Goede ligging, doordat het complex een soort van hofje is rondom het zwembad hangt er (afhankelijk van de hoeveelheid en soort bezoekers) een heerlijk relaxed sfeertje!

Nette appartementen die goed zijn onderhouden. En alles op redelijke loopafstand.

Ga vooral een drankje doen bij de poolbar van Tony en zijn gezin, die zijn net begonnen aan een nieuwe start op lanzarote!

voor herhaling vatbaar!

Martin en Marlies
28-8-2008

Goede prijs/ kwaliteit verhouding.

Het appartement was voor ons zeker voldoende.

Over de bedden hebben wij geen klagen, perfect geslapen.

Wij zaten op nr 25 (boven) en geen last gehad van vervelende engelsen bij het zwembad en/ of 's nachts. De appartementen hebben wel dunne muren; je kunt een ruzie van de buren midden in de nacht woordelijk verstaan.

Verder een goed appartement met alles wat je nodig hebt op vakantie.

Centrum was goed te lopen en strand idem dito.

Komen zeker nog een keer terug.

aardig appartement, vervelende bezoekers

susan
20-7-2008

Het appartementencomplex ligt eigenlijk net buiten het echte centrum van Puerto del Carmen; er was ons verteld dat het 5 min lopen was, maar het zijn er zeker 15 als je naar het strand wilt. Redelijk grote appartementen met goede inrichting; zelfs waterkoker en broodrooster e.d. Receptie tussen 1 en 4 gesloten, dinsdagmiddag ook, en zondag de hele dag. Dat is jammer. Ook het barretje bij het zwembad is niet altijd open; zit geen structuur in iig (niet gevonden in de 2 wk dat wij er waren). ERg veel Britten en Ieren, ZONDER manieren! Harde muziek, veel drank en hard schreeuwen. 's nachts met veel lawaai thuis komen, gillen en rennen rondom het zwembad. Drukte echt een stempel op de vakantie!

Bij een kapotte kookplaat na 30 minuten al een andere gekregen, [prima dus. En bij navraag of we ander appartement konden krijgen (boven ipv beneden ivm overlast anderen) konden we ook na een paar dagen verhuizen. Service goed dus!

Een rustig en klein apartementencomplex

van der Wagt
18-5-2008

Een rustig en klein apartementencomplex. Een deel van de apartementen is gehuurd door de lokale bevolking. De ligging is aan een doorgaande weg waar wij nagenoeg niets van hebben gemerkt. In tegenstelling tot de berichten over slechte bedden hadden wij niets te klagen in appartement #13. Qua service was na melding van een kapotte tafel deze binnen 2 uur voor een nieuwe vervangen. Het zwembad is niet geschikt voor kleine kinderen deze heeft een diepte van 1.40mtr tot 1,95 mtr en is nagenoeg onverwarmd. In deze tijd voornamelijk bezocht door Engelsen en Schotten.

Het is een prettig appartementencomplex

A. Popken
21-2-2008

Het is een prettig appartementencomplex. Rustig en gemoedelijk. Het is erg prettig dat er een zwembadbar is waar je ook kunt ontbijten en lunchen.

Wij hebben het goed gehad!

Wij zijn 11 dagen hier te gast geweest

Esther
17-1-2008

Wij zijn 11 dagen hier te gast geweest. De bedden zijn werkelijk verschrikkelijk, ik ben na 2 nachten op de bank gaan slapen! Verder was het erg geslaagd. Leuke mensen die de poolbar beheren, gezellig muziekje aan en evt. wat drinken of snacken. Prima ligging van het complex en alle gemakken bij de hand inderdaad. Je bent niet in 3 stappen aan het strand maar 15 min. lopen is ook niet erg toch? Fietsen gehuurd en 1 dag een auto ( beide een tip uit de folder van touroperator ) het is een ruig eiland inderdaad maar een dagje rondtouren is toch wel erg leuk. Fietsen in flink aanpoten met de hoogteverschillen en de wind. Ik betwijfel of de eigenaar van de appartementen ooit iets aan de matrassen gaat doen maar in dat geval zou ik graag nog eens terug gaan naar Luz Y Mar !

Tjingo

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Luz y Mar in Puerto del Carmen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Luz y Mar zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.