Géén boekingskosten

SpanjeLanzarotePuerto del Carmen

7.7GoedScore uit 24 reviews

3,8 miljoen onafhankelijke reviews
Boek direct bij Zoover
Onze klantenservice staat voor je klaar
Zekerheid van ANVR en SGR

Bekijk de beschikbaarheid

24 Reviews over Luz y Mar

• 3niek6909-01-2016

verder zoeken

vriendelijke receptioniste, verder vergane glorie

• 8Yvonne28-03-2013

Perfect appartement!

Dit appartementen comoplex is in mijn ogen perfect mits je een maisonette boekt! Deze woning heeft maximaal ruimte voor 6 personen. Met de trap kun je naar beneden en daar zitten 2 slaapkamers en 2 badkamers waardoor je voldoende privacy hebt. Verder heb je boven nog een slaapbank staan waar eventueel 2 personen op kunnen. Beneden heb je een soort patio en boven heb je een balkon. De keuken en woonkamer zijn in moderne spaanse stijl ingericht en het is er erg ruim. De schoonmaak was ook erg goed en het personeel was vriendelijk. De maisonettes liggen 2 straten verwijdert van het eigenlijke complex. Je kunt bij dit complex gebruik maken van zwembad etc. Er was een wasmachine aanwezig in de maisonette wat ook erg fijn was. Binnen 10 minuten lopen zit je op het grote strand van Puerto del Carmen en aan de boulevard. Op 5 minuten wandelen is er de mogelijkheid te waterskiën en andere watersporten te beoefenen.

• 5jose16-02-2009

weinig extra's maar goed te doen

toen we aankwamen was er niemand om ons te ontvangen,de sleutel hing in een envelope aan de deur van de reseptie geplakt. het appartement was oke, behalve de bedden,maar na vragen kregen we keurig betere matrassen, goed geregeld dus. ik vond het niet echt schoon,maar het waait er ook behoorlijk,dus is waarschijnlijk geen doen.om het stofvrij te krijgen. het zwembad is erg klein. zit echt niets bij,voor ons helemaal niet erg omdat we veel weg zijn geweest, winkels echt dicht bij. helaas zijn ze veel aan de wegen bezig en zijn de stoepen slecht.maar word dus aan gewerkt. het is naar het strand en de boulevart goed te lopen, wel erg stijl.

• 8G. Smits25-11-2008

Erg leuk met kinderen

Appartement is royaal ingericht (wij hadden 3 kamers), groot eigen terras. Veel Nederlanders en Scandinaviërs en op goede loopafstand van winkels en zee. Weer echt fantastisch.

• 8Anna Johansson05-09-2008

Återkommer gärna

Jag och min mamma bodde här i Januari 2008. Vi är helt nöjda med vårt rum. Här finns det man behöver, ligger i ett lugnt område med närhet till allt. Vi har bokat en ny resa till Januari 2009, givetvis samma hotell!

• 8Jeroen04-09-2008

Oase van rust op druk (brits) eiland!

Goede ligging, doordat het complex een soort van hofje is rondom het zwembad hangt er (afhankelijk van de hoeveelheid en soort bezoekers) een heerlijk relaxed sfeertje!

Nette appartementen die goed zijn onderhouden. En alles op redelijke loopafstand.

Ga vooral een drankje doen bij de poolbar van Tony en zijn gezin, die zijn net begonnen aan een nieuwe start op lanzarote!

• 8Martin en Marlies28-08-2008

voor herhaling vatbaar!

Goede prijs/ kwaliteit verhouding. Het appartement was voor ons zeker voldoende. Over de bedden hebben wij geen klagen, perfect geslapen. Wij zaten op nr 25 (boven) en geen last gehad van vervelende engelsen bij het zwembad en/ of 's nachts. De appartementen hebben wel dunne muren; je kunt een ruzie van de buren midden in de nacht woordelijk verstaan. Verder een goed appartement met alles wat je nodig hebt op vakantie. Centrum was goed te lopen en strand idem dito. Komen zeker nog een keer terug.

• 7susan20-07-2008

aardig appartement, vervelende bezoekers

Het appartementencomplex ligt eigenlijk net buiten het echte centrum van Puerto del Carmen; er was ons verteld dat het 5 min lopen was, maar het zijn er zeker 15 als je naar het strand wilt. Redelijk grote appartementen met goede inrichting; zelfs waterkoker en broodrooster e.d. Receptie tussen 1 en 4 gesloten, dinsdagmiddag ook, en zondag de hele dag. Dat is jammer. Ook het barretje bij het zwembad is niet altijd open; zit geen structuur in iig (niet gevonden in de 2 wk dat wij er waren). ERg veel Britten en Ieren, ZONDER manieren! Harde muziek, veel drank en hard schreeuwen. 's nachts met veel lawaai thuis komen, gillen en rennen rondom het zwembad. Drukte echt een stempel op de vakantie! Bij een kapotte kookplaat na 30 minuten al een andere gekregen, [prima dus. En bij navraag of we ander appartement konden krijgen (boven ipv beneden ivm overlast anderen) konden we ook na een paar dagen verhuizen. Service goed dus!

• 8van der Wagt18-05-2008

Een rustig en klein apartementencomplex. Een deel van de apartementen is gehuurd door de lokale bevolking. De ligging is aan een doorgaande weg waar wij nagenoeg niets van hebben gemerkt. In tegenstelling tot de berichten over slechte bedden hadden wij niets te klagen in appartement #13. Qua service was na melding van een kapotte tafel deze binnen 2 uur voor een nieuwe vervangen. Het zwembad is niet geschikt voor kleine kinderen deze heeft een diepte van 1.40mtr tot 1,95 mtr en is nagenoeg onverwarmd. In deze tijd voornamelijk bezocht door Engelsen en Schotten.

• 7A. Popken21-02-2008

Het is een prettig appartementencomplex. Rustig en gemoedelijk. Het is erg prettig dat er een zwembadbar is waar je ook kunt ontbijten en lunchen. Wij hebben het goed gehad!

Appartement Luz y Mar info

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)