Appartement Los Pueblos

Appartement
8,4

14 reviews over Appartement Los Pueblos in het Nederlands

Prima appartement als je het eiland wil verkennen

Daisy
17-5-2019

Toen we aankwamen rond 11.30 konden we meteen inchecken, wat erg prettig was. We kregen een kamer op de 2e verdieping, wat wel eventjes zoeken was met alle trapjes door het gehele complex (geen lift aanwezig), maar het uitzicht over zee was prachtig! Ruim balkon, de appartementen zijn erg verouderd, maar zeker schoon en alles functioneert nog prima! Wij zagen er de charme wel van in. Het strand en enkele winkeltjes vindt je op ongeveer 200m bergafwaarts. Ik raad iedereen een huurauto aan op dit prachtige eiland om zo de bezienswaardigheden van het eiland te kunnen ontdekken. Ook de grotere supermarkten en winkels liggen op een afstandje ... Het zwembad is klein, maar prima voor als je er toch op uit gaat.

Gereisd Met vrienden in januari 2019

Fijn appartementencompkex.

Monika F
25-4-2019

Rustig gelegen appartementencomplex. Alle appartementen hebben uitzicht op zee. Alles wat je nodig hebt is aanwezig. De appartementen worden langzamerhand gerenoveerd, het ks er schoon en dat vinden wij belangrijk. Er is een zwembad, poolbiljart .

Gereisd Met vrienden in februari 2019

Slecht onderhouden

Sim Coenradi
23-1-2016

Bij aankomst was de TL balk onder de keukenkastjes kapot. En wel zodanig dat dit echt gevaarlijk was. Dat is de volgende dag gelijk gerepareerd. 2 elektrische kookplaatjes die je heen en weer kon schuiven in het aanrechtblad. Een plaatje werkte in het geheel niet, het andere werd een beetje warm. Als je hier wilt koken in je vakantie of een eitje bakken. Vergeet het. Het meubilair in de kamer paste goed bij elkaar. Alleen de stoelen en de bank kraakten verschrikkelijk. Het dressoir daar viel de fineer laag vanaf. In de slaapkamer viel er een deur uit de kast. De badkamer had een gebladderd plafond boven het bad. Alle kranen in het appartement lekten. Kortom mega achterstallig onderhoud. We de andere dingen niet gemeld het risico dat je een hele week werklui binnen had trok ons niet zo. Daarnaast waren de dames bij de receptie een stelletje mega chagrijnen. We hebben een geweldige week op Lanzarote gehad maar niet dank zij dit appartement.

Gereisd Met partner in Fri Jan 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

D-reizen

Ruim appartement bij de haven

Dorien
7-9-2010

Zeer ruim appartement met groot balkon. Bedden zijn erg hard. Wanneer je richting het strand of de haven loopt, moet je veel klimmen. +/- 15 minuten lopen. De boulevard is makkelijker te bereiken met de taxi (€3,- enkele reis). Appartement werd om de dag schoongemaakt en dan kregen we ook schone handdoeken. Koken kan, maar er zijn maar twee platen om op te koken. Wij hebben er een fijne vakantie gehad!

Gereisd Met partner in januari 2010
2008

mooi, ruim en netjes appartement

Hulsker
15-10-2008

Erg goed appartement, netjes goede schoonmaak, lekker ruim. Jammer dat je veel hoogte verschil moet overbruggen als je naar strand, haven of boulevard wil lopen.

Gereisd Met partner in oktober 2008

elke dag schone handdoeken en elke dag een eenvoudige

Manon
30-4-2008

elke dag schone handdoeken en elke dag een eenvoudige schoonmaak.

Gereisd Familie in april 2008

Eenvoudige accomodatie, met een prima uitzicht op zee en /

J.P. de Kleijn
5-1-2008

Eenvoudige accomodatie, met een prima uitzicht op zee en een groot balkon. Inrichting sober en zeker niet op koken gericht. Prijs / kwaliteit is daarentegen goed.

Gereisd Met partner in december 2007
2007

appartement was niet echt schoon te noemen,badkamer was wc

G. Wolters
29-12-2007

appartement was niet echt schoon te noemen,badkamer was niet schoon wc spoelde niet door moesten we met een emmer water naspoelen om alles weg te krijgen.

Gereisd Familie in december 2007

Ligt nabij haventje, niet toeristische gedeelte

I.M. de Regt
25-12-2007

Ligt nabij haventje, niet toeristische gedeelte. Ruim appartement, mooi uitzicht over zee. Vriendelijk personeel.

Gereisd Met partner in Sat Dec 01 2007 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Eerste indruk was goed, het zag er allemaal erg netjes uit

sacha
19-12-2007

Eerste indruk was goed, het zag er allemaal erg netjes uit. Personeel was erg vriendelijk. Appartement zag er erg verzorgd uit en was ook vrij groot.

Gereisd Met vrienden in Sat Dec 01 2007 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Appartement info

• Huishoudelijke apparatuurKluis, TV

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Los Pueblos in Puerto del Carmen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Los Pueblos zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.