Hotel Los Fariones

28 reviews over Hotel Los Fariones in het Nederlands

Uitstekend hotel!

A.T. Bisschop
23-7-2016

Pluspunten: schoon, ligging aan zee met een eigen strand, ligging in de stad, elke kamer heeft zeezicht, goed eten (wij hadden half pension), vrij toegang tot de sportschool op circa 50 m afstand met o.a. Les Mills lessen, autoverhuur bedrijf dichtbij, fietsverhuur bedrijf dichtbij, op circa 15 min. van de luchthaven Minpunten: de kluis is niet met een cijferslot

Gereisd Met partner in juli 2016

Een heel goed en schoon hotel.

Fam Thijssen
17-6-2016

Ik heb eigenlijk niks negatiefs te melden, ontbijt is uitgebreid en je kunt lekker buiten op het terras eten. Wij hebben weinig van de buren gehoord. Wij hadden alleen ontbijt en gingen her en der eten, maar hoorde van andere mensen dat het diner ook goed was. Personeel is vriendelijk niet overdreven, maar gewoon. Het hotel ligt lekker aan een ruim strand(makkelijk om drinken te halen)en dicht bij de boulevard en het haventje, waar je lekker kunt eten. Maar vooral is het lekker schoon. Het zwembad ziet er ook goed uit alleen zijn wij strand mensen en hebben weinig gebruik gemaakt van het zwembad. Wij komen hier zeker nog 'n keer terug. Was hier met mijn dochter.

Gereisd Alleenreizend in juni 2016

Komen graag terug.

Rolf Klaren
28-3-2016

Keurig hotel, goede verzorging en goed gelegen.

Gereisd Met partner in maart 2016

We hebben een aantal aanbieders voor Los Fariones voor je op een rij gezet:

Goed hotel met ideale ligging

Mitzi
7-2-2016

Hotel ligt fantastisch. Aan zee en dicht bij de oude haven en de boulevard. Mooie tuin met voldoende ligbedden. Alle kamers hebben zeezicht. Ontbijt zeer uitgebreid. Kamer en badkamer zijn ruim, echter wel gedateerd. Schoonmaak is OK. Kamers zijn gehorig ( kon de buurman horen snurken.) Over het algemeen wat oudere gasten. Wat we een minpunt vonden, waren de ijzeren stoelen op het balkon. We hadden gasten boven ons die 's nachts rond 3.00u hier mee aan het schuiven waren. Niet fijn !

Gereisd Met partner in februari 2016

Super Hotel op super plek.

Leo
18-5-2015

Het hotel ligt op een super plek, met eigen strand en heel mooi uitzicht. Het ontbijt is fantastisch en het personeel is heel vriendelijk en behulpzaam.

Gereisd Met vrienden in Fri May 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Paradijs!

Nicolette Brugmans
9-8-2014

Prachtig hotel aan het strand met lekker zwembad en heerlijke ligbedden. Vriendelijk personeel en van alle luxe voorzien. Zeer uitgebreid buffet s morgens en 's avonds. Kortom geweldig genoten!

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2014

Bassie en adriaan

Henry van Moorsel
14-8-2012

Hoi.in dit hotel hebben bassie en Adriaan ook gelegen in de jaren 80.dat is met de opnames van het geheim van de schatkaart geweest leuk hè.dus wil je weten hoe het hotel er toen uitzag ga dan gezellig met je kinderen naar het geheim van de schatkaart van bassie en Adriaan kijken.

Gereisd Zakelijk in Fri Sep 11 1970 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Ligging super, hotel gedateerd

Marco
1-8-2012

De ligging van dit hotel is super, lekker centraal bij de drukke boulevard en het hotel heeft een eigen prive strandje. Het hotel is uit de jaren 60-70 en dat is aan de kamers te zien. Geen mini bar, geen airo en verouderde inrichting. Er is slechts 1 lift, dus dat is wachten... Ontbijt en diner zijn prima voor mekaar. Bediening op het terras is zeer matig, en s´avonds is er niet veel te doen. Het blijft toch vreemd gedrag dat v.a. 07:00 de bedjes bij het zwembad al worden geclaimd met handdoeken.

Gereisd Met partner in juli 2012

Lekker rustig en romantisch

melaniehoning
11-2-2012

Wij hadden eerst het appartement Fariones Playa geboekt. Bij aankomst werd ons een aanbieding gedaan of we naar het hotel wilde verhuizen. Na het bekijken van de kames (vragen om een suite) hadden we besloten om naar het hotel te verhuizen. Wat een geweldige keuze! Voor de mensen met kinderen zeg ik blijf lekker in het appartement. Maar voor de stelletjes is het geweldig! Klein prive strandje, palmbomen, in de avond romatisch buiten eten! Kortom SUPER!

Gereisd Met partner in juli 2011

Super hotel!!

mariska
3-9-2011

We hebben een heerlijk verblijf gehad in Los Fariones. We hadden logies geboekt voor de appartementen van Fariones Playa, maar daar aangekomen vroegen ze of we een upgrade wilden naar het hotel inclusief ontbijt en diner. We hebben eerst beide kamers bekeken en toen besloten het aanbod te accepteren. Geen moment spijt van gehad. Het hotel lag heerlijk, we hadden vanuit de kamer prachtig zeezicht. Het eten was in buffetvorm en prima verzorgd. Elke dag wisseling van de handdoeken en verder was alles keurig schoon! Wij vinden het zeker een aanrader!

Gereisd Met partner in juli 2011

• VerzorgingHalfpension, Volpension
  • Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Eten en drinkenLunch
  • RokenToegestaan

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand1 minuut lopen, < 25 m, < 5 minuten met de auto
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand faciliteitenHanddoeken aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• BalsportenSquash
  • FitnessFitness, Yoga
  • TennisbaanAanwezig
  • Sport & SpelBiljart, Minigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Los Fariones in Puerto del Carmen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Los Fariones zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.