Hotel Las Costas

161 reviews over Hotel Las Costas in het Nederlands

Buitengewoon aangenaam en relaxed

Marc Altena
10-8-2012

Van 2 tot 9 augustus geweest met zijn drietjes. Kamers functioneel (koelkast, geluidloze airco) en badkamet fraai. Park zeer verzorgd en schoon; bediening zeer behulpzaam; geoliede machine al met al. Heerlijke bufetten met genoeg variatie.

Gereisd Met oudere kinderen in Thu Aug 02 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Geweldige plek!!

Ellen
1-8-2012

Heel mooi hotel, waar er alles aan wordt gedaan om het een gast naar de zin te maken. Zeer vriendelijk personeel en vooral Michael zorgt voor een zeer gezellige en gemoedelijke sfeer. De buffetten zijn heerlijk, afwisselend en altijd voldoende. De kamers zijn ruim en zeer schoon en worden dagelijkse schoon gemaakt. Lanzarote is een prachtig eiland en het is dan ook zeker aan te raden een auto te huren. Het enige minuutje was het "handdoekje leggen", maar als je zoals wij er elke dag op uittrok en pas laat in de middag bij het zwembad kwam had je ook daar geen last van. Wij hebben een supervakantie gehad in "Las Costas"

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2012

Fijn hotel

Lizzie
26-7-2012

op 5 juli 2 weken geweest. Fijn hotel met goede ligging (is maar wat je wilt). Ligt echt op het strand. Handdoekenservice is ook handig. geldautomaat (net geopend) schuin aan de overkant van het strand. Ligbedden en parasol niet gratis (2 ligb.+1 parasol €10) Het hotel heeft een zoutwaterzwembad. Eten was heerlijk. Voor ieder wat wils. 3 dagen auto gehuurd. 2 dagen is voldoende. Leuk eiland!

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2012

Super goed

Marion van dam
23-7-2012

Gisteren terug gekomen van Las Costas. Super hotel snap niet dat er toch mensen zijn die iets aan te merken hebben.Alles is goed van het eten tot de kamers toe. Personeel super vriendelijk beslist gaan we nogmaals deze kant op. elke dag schone handdoeken , animatie heel leuk Michael doet het prima, voor elk wat wils, kies club super. Kortom fantastisch.

Gereisd Met vrienden in Thu Jul 05 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

fantastisch

cj dohmen
19-7-2012

Een heel fijn hotel. keurig schoon, vriendelijk personeel,prachtig gelegen. er wordt iedere dag schoongemaakt,zelfs de balkons . lekker eten, veel keus. animatie voor de kinderen voldoende. wel harde bedden en slaapbank eigenlijk aan vervanging toe.

Gereisd Met vrienden in Tue Jul 10 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Geweldig hotel met fantastische ligging

peter van son
11-7-2012

Het enige wat er aan mis is , is dat het aan het begin van de boulevard is, in een rustig gedeelte. Daar tegenover staat dat het op een geweldig strand ligt. Heel vriendelijk personeel en prima service.

Gereisd Met partner in Sun Jun 17 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Fantastisch hotel

w.biezemanlebbink
29-5-2012

Hotel Las Costas is ons heel goed bevallen. Schone zeer ruime kamer met terras. Ligging vlakbij het strand, je loopt zo vanaf het hotel in je zwemkleding het strand op. Winkels en restaurantjes op loopafstand. Vriendelijk personeel. Bij het zwembad "luie" stoelen om na het eten even te zitten en evt. te roken. Eiland ook de moeite waard om met huurauto te bekijken. Al met al een aanrader.

Gereisd Met partner in mei 2012

niet twijfelen, gewoon doen!

jagers
17-5-2012

superhotel! goede ligging aan begin van boulevard, en aan een mooi breed strand. Hotel is geweldig. net zo mooi als op de foto. Schoon, mooie kamer, heel gastvrij en prima service. Wij gingen op de laatste dag pas s'avonds weg, en wij kregen zonder vragen deze dag een andere kamer aangeboden om te kunnen douchen! hotel is echt zijn 4 sterren waard. Ook zwembad is mooi en schoon,glaswand houdt de evt wind goed tergen. Animatie heel leuk (jazeker, Mickey!). Ook toen er minder kinderen waren buiten hoogseizoen. Het eten is prima, maar idd bij diner was het wel wat doorgegaard...dus gewoon een keertje naar de geweldige italiaan vlakbij(naast de spar). Het eetcafeetje, lekker bij het zwembad, heeft heerlijke broodjes en niet duur! Kortom, dit hotel (binnen 10 min vanaf vliegveld) en zeker ook dit eiland, is een aanrader! Niet twijfelen, gewoon doen!

Gereisd Met jonge kinderen in mei 2012

goed hotel

Esther
30-4-2012

Net terug van een week Lanzarote. Goed hotel met zeer vriendelijk personeel. Grote kamers die dagelijks schoongemaakt werden. Tijdens ons verblijf waren veel Duitsers die elke dag hun handdoek bij de bedjes aan het zwembad legden. Beetje jammer dat dit wordt toegestaan. Het ontbijtbuffet was goed, zeer compleet. Het buffet 's avonds vonden wij iets minder. Het warme eten zag er niet zo smakelijk uit in de grote bakken, groente was veel te lang doorgekookt. Animatie in de avond is eigenlijk alleen geschikt voor oudere mensen, veel bingo, moonlightavond en meer van dat soort dingen. Voor wat meer gezelligheid moet je de boulevard op. Als we nog een keer naar Lanzarote gaan dan wel naar dit hotel!

Gereisd Met partner in april 2012

Super mooi hotel.

Jeannette
30-4-2012

Een fantastisch mooi hotel met zeer vriendelijk personeel, iedereen is heel aardig. De kamers worden heel goed schoon gehouden en zijn heel mooi en ruim. Het is een complex waar veel duitsers zitten, en wat minder kinderen (wat wij niet zo erg vonden) jammer was alleen het handoekje leggen bij het zwembad. Het ontbijt buffet is heerlijk, met genoeg keuze, alleen het diner was voor ons iets minder maar dat komt omdat we redelijk kieskeurig zijn, de saladebar was prima genoeg lekker dingen te krijgen, en de toetjes ook. Als we ooit weer is naar Lanzarote terug gaan dan komen wij hier zeker nog is terug.

Gereisd Met partner in Sun Apr 22 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• VerzorgingHalfpension
  • Eten en drinkenLunch
  • De staf spreektDuits, Engels, Frans, Nederlands
  • RokenToegestaan

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand1 minuut lopen, < 25 m, < 5 minuten met de auto
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• Soort gerechtenGlutenvrij, Lactosevrij, Lunchpakketten, Vegetarisch

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • JacuzziAanwezig
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurBroekenpers, Kluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, Magnetron, TV

• WinkelsKapper
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• WatersportDuiken, Kitesurfen, Surfen, Waterskiën, Zeilen
  • BuitensportenBoccia, Fietsen, Golfbanen, Hiken, Paardrijden
  • BalsportenSquash, Volleybal
  • FitnessAerobics, Fitness
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Minigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Las Costas in Puerto del Carmen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Las Costas zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.