Hotel Las Costas

Meer hotelinfo

162 reviews over Hotel Las Costas

• 10marrianne08-09-2013

geweldig hotel

We verbleven 8 dagen in dit geweldig goed hotel. Eten was goed, super vriendelijk personeel, uitstekende kamer met zeezicht en een goed werkende airco. Echt een hotel om weer naar toe te gaan.

• 9Conny29-07-2013

Het schitterd hotel!

Een mooi hotel wat zijn sterren echt wel waard is! En vanuit het hotel loop je zo naar de boulevard waar je lekker kunt wandelen, winkeltjes kijken, op een terrasje zitten. En toch ligt het hotel lekker rustig Direct aan zee en een mooi uitzicht. Vriendelijk personeel! en behulpzaam. Hele ruime kamers en een familiekamer met voor de kinderen een apparte slaapkamer met 2 1 persoons bedden. Perfect schoon en om de 2 dagen schoon beddengoed. Iedere dag werd alles keurig schoongemaakt en handdoeken genoeg elke dag! Wordt met animatie van alles gedaan voor zowel kinderen als volwassene. En het eten is goed. Keus genoeg!

Met oudere kinderen

• 7Marjan19-07-2013

Niet zo als verwacht

Op dit moment verblijven wij op Lanzarote. Het hotel en personeel zijn goed. Het Terrasvan onze kamer heeft weinig privacy. In het hotel verblijven voornamelijk Duitsers. Het eten is erg wisselend, soms lekker soms erg doorbakken en smakeloos. Een Groot minpunt, je moet handdoekje leggen. Op het strand geen bedjes/ parasols. Niet echt een hotel om terug te komen. Kamer is ruim met slechtwerkende airco.

• 8Marianne07-05-2013

Vriendelijk hotel

Vriendelijk personeel, zowel bij receptie, bediening als facilitaire dienst. Ruime schone kamer met grote en prettige badkamer. Veel bergruimte. Fijn terras met zitje en ligbed. Het eten was wisselend; de ene avond smullen van bijzondere hapjes, de volgende avond tegenvallende kwaliteit (zalm die nergens naar smaakte en veel te lang doorbakken tonijn). Bij het zwembad was het prima toeven. Ondanks de niet al te grote ruimte, altijd een ligbed kunnen vinden, ook later op de dag. Strand was uitgestorven ondanks mooie weer; daar waren ook geen bedjes en parasols beschikbaar. Ligging aan strand, wandelboulevard en t.o.v. winkeltjes, barretjes en bushalte was perfect.

• 9Huub01-04-2013

perfect

Het is moeilijk een negatief punt te vinden bij dit hotel. Een aanrader! Eten was iedere dag toch iets anders. Kamers perfect schoon. Er zijn drie kamers voor rolstoelen, die erg groot zijn

• 9ariena spriensma20-02-2013

Mooi Hotel

Las Costas is een mooi Hotel vriendelijk personeel Kamers goed verzorgt. eten uitstekend. De buurt prima supermarkt vlak bij

• 9Piet13-02-2013

Prachtig hotel op een uitstekende locatie

We zijn hier een week geweest van 27-01 tot 03-02. Een week waarbij het voor Lanzarootse begrippen uitzonderlijk mooi weer is geweest. Veel zon, weinig wind dus hoge temperaturen. Het kan ook wel erg waaien. Las Costas is een hotel met een prachtige ligging. Het zwembad grenst aan het strand. Slechts gescheiden door een wandelpromenade. Het zwembad gedeelte is geheel omgeven door glaswanden. Erg ruimtelijk maar wat belangrijker is als het waait kan je beschut zitten. De verzorging is uitstekend. Mooie tuinen, schone publieksruimte en de schoonmaak van de kamers is prima. Het eten is goed, men kan kiezen uit vlees of vis, maar wel iedere avond zo'n beetje van hetzelfde. Maar nogmaals het eten is prima. Liggen aan het zwembad in deze tijd van het jaar geen probleem en voor € 8,00 heb je een plekje op het strand met twee bedden en een parasol. Je kan prachtig wandelen op de wandelboulevard, het lijkt wel een park.

• 9A.van der Geest28-01-2013

Grote klasse

Hotel ligt aan het strand en boulevard. Uitstekende service, vriendelijk personeel en super eten. Elke avond wordt in het restaurant verse vis gebakken van uitstekende kwaliteit. Lof voor de diners! We hadden een superiorkamer aande boulevard en die zijn erg groot, hebben een koelkast en BVN TV. Bij de gewone kamers kijk je soms tegen een muur aan.Het complex wordt zeer goed schoongehouden. Er is 1 lift in de hal en de overige etages zijn bereikbaar via maximaal 1 trap. Als je het hotel uitgaat en ca.100 meter naar links, dan heb je aan beide zijden van de boulevard de winkels. De gasten in het hotel zijn overwegend Duits en de rest Nederlanders en Engelsen. Aan de receptie wordt engels, duits en soms nederlands gesproken. Behoort bij de beste hotels op Lanzarote en is zondermeer aanbevelenswaardig.

• 9H. Overwijk17-11-2012

prachtige vakantie!

Las Costas is een prima hotel. We hebben een uitstekende vakantie gehad. Top is de service en vriendelijkheid. Je krijgt als klant echt het gevoel de koning te zijn. Alles wordt voor je geregeld. Een reisleider is overbodig. We wilden graag een waterkoker - geen probleem, we hadden storing op de (flatscreen-) tv - binnen vijf minuten was het probleem opgelost, er werd gestaakt op de luchthaven - de receptioniste bood ons de helpende hand. Ook de ligging aan het strand is perfect. Verder fitness, sauna en tafeltennis geheel kosteloos. Helaas ook enkele minpunten. Omdat we er buiten de reguliere vakantie waren was er helaas geen animatie voor onze dochter. De minibar is geen koelkast, de (slaap-)bank zit niet lekker en alleen BVN op tv. Opvallend: 80% van de gasten was Duits op leeftijd. Wellicht dat Duitse reisbureaus deze periode het hotel in hun bestand hadden. De Nederlandse niet. Wij hadden de reis ook zelf geboekt. Overigens prima via de mail te regelen met Caroline (belgische).

Met jonge kinderen

• 9fam.Prooi30-10-2012

Geweldige stek

Wie een mix zoekt van Duitse Gründlichkeit (directie), Oosterse vriendelijkheid (restaurant), Vlaamse gemoedelijkheid (receptie) en Spaanse opgewektheid (Pepi namens de schoonmaakploeg) vindt in Las Costas een meer dan perfekt onderkomen. Wij waren er voor de derde keer en zeker niet voor het laatst!

11 tips over Hotel Las Costas

• Esther, 30-04-2012

Boek geen voordeelkamer want dan kijk je tegen een grote witte muur aan.

• Jan en Margo van Ekeren, 18-03-2014

ALTIJD boeken met zeezicht. Wij hadden kamer 1187. In onze ogen de beste kamer van het complex. Als je een Grand Tour wilt maken over Lanzarote dan boeken bij Last Minute Travel in het hotel. € 45 p.p. incl. lunch. Wel een Engelse reisgids maar een geweldige dag gehad. Vraag naar gids Paul. Heel goed te volgen en veel info. Dezelfde dagtour was bij o.a.. Neckermann € 61,- p.p. incl. lunch(dus € 16,- p.p. duurder voor dezelfde dagtocht.) Prijsafspraken...........zeg het maar

• Ellen, 01-08-2012

Mirador del Rio, Timanfaya, Papagayostranden

12 vragen over Hotel Las Costas

• Sophie, 30-09-2017

Handdoekenservice

Mag je de badhanddoeken meenemen naar het strand? En nog tips waar we het beste een auto kunnen huren? Alvast bedankt!

• Hans Soeteman, 09-10-2013

Strandbedjes

Zijn er op het strand al weer strandbedjes en parasols!!!!!!!!!!!

N.kosman, 17-01-2014

Toen wij er waren,waren er op het strand bedden en parasols

• G. Voet, 18-09-2013

duikschool

Weet iemand of er een betrouwbare duikschool in de buurt zit van Las Costas?

N.kosman, 17-01-2014

Betrouwbaar weet ik niet, maar in puerto del carmen zijn veel duikscholen volgens mij. Bij de haven wordt veel gedoken!

• VerzorgingHalfpension
  • Eten en drinkenLunch
  • De staf spreektDuits, Engels, Frans, Nederlands
  • RokenToegestaan

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand1 minuut lopen, < 25 m, < 5 minuten met de auto
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• Soort gerechtenGlutenvrij, Lactosevrij, Lunchpakketten, Vegetarisch

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • JacuzziAanwezig
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurBroekenpers, Kluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, Magnetron, TV

• WinkelsKapper
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats