Hotel Las Costas

Meer hotelinfo

162 reviews over Hotel Las Costas

• 9Kris09-02-2016

Uitstekend hotel prijs/kwaliteit

Pro's: - ligging: rustig mar vlakbij de dijk vol leven - erg propere kamer en hotel - goede bedden met degelijke matras - ruime kamer - wifi op de kamer is bij te betalen, maar wel van goede kwaliteit (19 euro/week) - rustige sfeer in hotel - altijd voldoende ligbedden beschikbaar aan het zwembad - vriendelijk personeel in het restaurant en receptie - zeer goede prijs/kwaliteit Contra - wat weinig privacy op het terras omdat dir ook de ingang van de kamer is en bijgevolg wel wat passage langs het terras. Maar persoonlijk stoorde me dat niet echt - Voor een reis met kinderen zijn er hotels die daarvoor beter geschikt zijn

• 10Smid28-01-2016

Super, kwamen hier voor de 4e keer, komen terug.

Als je van een mooi uitzicht houd moet je een kamer met zeezicht boeken. Het hotel licht prachtig op het strand, supermarkt en het centrum zijn dichtbij. Het hotel ligt net buiten het centrum. 's nachts heerlijk rustig. Wij zijn hier samen met vrienden geweest ( twee stelletjes)

• 10lia en jasper klijn06-09-2015

fantasties

alles was super schoon, zeer vriendelijk personeel, ruime kamer en badkamer,super veel bergruimte en een koelkast om je gekochte drank ( bij de supermarkt aan de overkant )in op te bergen. Het ontbijt is zeer uitgebreid. zelfs bij ons dan op de dag van vertrek werden we om 07.15 uur opgehaald om naar de luchthaven te gaan mochten we toch om 06.30 uur gebruik maken van het ontbijt helemaal super. 1 klein min puntje wij miste koffie en thee voorzieningen op de kamer.

• 9rene_storcken05-10-2014

Zeer aan te bevelen ,

Vriendelijk personeel, zowel bij receptie, bediening als facilitaire dienst. Ruime schone kamer met grote en prettige badkamer. Veel bergruimte. Fijn terras met zitje en ligbed. Het eten was afwisselend; de ene na de andere avond smullen van bijzondere hapjes,Bij het zwembad was het prima toeven. Ondanks de niet al te grote ruimte, altijd een ligbed kunnen vinden, ook later op de dag. Strand was uitgestorven ondanks mooie weer; daar waren ook bedjes en parasols beschikbaar maar jammer genoeg niet van het hotel , maar dat was blijkbaar nergens. Ligging aan strand, wandelboulevard en t.o.v. winkeltjes, barretjes en bushalte was perfect. prima fiets eiland , schuin tegenover hotel was een goede mogelijkheid om een racefiets op maat te huren

• 9Lydia15-07-2014

We komen nog een keer terug

Wij hebben ontzettend genoten. Het eten was heerlijk en gevarieerd, zeker als je geen paprika lust. Het personeel, vriendelijk en kende zelfs wat woordjes nederlands. Zowel het ontbijt als avond buffet, geweldig. Het was er schoon, iedere dag schone handdoeken, als je wilde zwemmen dan kon je bij de balie nieuwe handdoeken krijgen. Zelfs bij de sauna hingen handdoeken die je kon gebruiken. Voor de voetbal een speciale zaal met groot scherm. De koffers werden netjes naar de kamers gebracht. Zondags smorgens een glaasje wijn bij het ontbijt. Alles heel schoon.

• 2Ironman29-06-2014

Niet voor herhaling vatbaar

Om de all inclusive rompslomp van het zusterhotel Lanzarote Village te ontlopen, verbleven wij dit jaar drie weken in Las Costas. Het is niet meer maar ook niet minder dan een appartementen complex. Gelukkig hadden wij een superieure zeezichtkamer, maar de meeste kamers hebben heel slecht zijdelings zeezicht. Veel kamers hebben helemaal geen zicht en kijken uit op een muur. In de squash ruimte worden Zumba lessen gegeven. In een andere ruimte zijn line dansers bezig. Geen hotelgasten, maar mensen van buitenaf. Het hotel is wat gasten betreft in Duitse handen. Dus ook Duitse kost en de wanordelijke buffetten. De kamers liggen allemaal pal in de zon en hebben 0% privacy.

• 8Jan en Margo van Ekeren18-03-2014

Mooi, modern en verzorgd hotel

+Punten Mooi schoon en net hotel Champagne bij aankomst Bediening restaurant Zeer vriendelijk Kamers zeer schoon gunstig gelegen aan het strand goed wandelgebied Voldoende bedden en parasols (handdoekje leggen was niet nodig) Bij vertrek ontbijt om 06.00 uur - Punten WIFI alleen bij de receptie. Niet op de kamer. Wel mogelijk maar € 6,- per dag !?!?!? En dat voor een hotel ??? Eten was goed maar kan beter Animatie was zeer matig en onduidelijk Geen badmeester aanwezig bij het zwembad (bij event. kleine kinderen)

• 9N.kosman17-01-2014

Uitstekend hotel en prima ligging

We hebben het prima naar onze zin gehad in las costas. Kamers niet luxueus, maar alles is er.zeezicht of zijzeezicht is aan te bevelen. Personeel geweldig vriendelijk en behulpzaam. Eten goed! Geen negatieve punten te bedenken!

• 9@[email protected]07-01-2014

Mooie locatie

Vanwege overboeking werden wij voor 1 nacht ondergebracht in het naast gelegen hotel Lanzarote Village. De volgende dag kregen we na excuses, een prachtige kamer met zeezicht! Een mooie fruitmand stond klaar en een fles champagne koel. Vriendelijk personeel, schone nette kamers. Een accommodatie om aan te bevelen.

• 9Tessa02-01-2014

Uitstekende service en fantastische ligging

Mooi hotel direct aan zee. Vriendelijk personeel. Leuk avondprogramma in de bar. Het hele hotel wordt goed schoongemaakt. Ontbijtbuffet is heel divers en lekker. Bij het diner zijn de koude gerechten en de toetjes erg goed verzorgd. De warme gerechten vielen soms tegen. Het diner is in dezelfde ruimte als het ontbijt. Bij het diner mist de sfeer door het felle licht in de ruimte.

Met oudere kinderen

11 tips over Hotel Las Costas

• Esther, 30-04-2012

Boek geen voordeelkamer want dan kijk je tegen een grote witte muur aan.

• Jan en Margo van Ekeren, 18-03-2014

ALTIJD boeken met zeezicht. Wij hadden kamer 1187. In onze ogen de beste kamer van het complex. Als je een Grand Tour wilt maken over Lanzarote dan boeken bij Last Minute Travel in het hotel. € 45 p.p. incl. lunch. Wel een Engelse reisgids maar een geweldige dag gehad. Vraag naar gids Paul. Heel goed te volgen en veel info. Dezelfde dagtour was bij o.a.. Neckermann € 61,- p.p. incl. lunch(dus € 16,- p.p. duurder voor dezelfde dagtocht.) Prijsafspraken...........zeg het maar

• Ellen, 01-08-2012

Mirador del Rio, Timanfaya, Papagayostranden

12 vragen over Hotel Las Costas

• Sophie, 30-09-2017

Handdoekenservice

Mag je de badhanddoeken meenemen naar het strand? En nog tips waar we het beste een auto kunnen huren? Alvast bedankt!

• Hans Soeteman, 09-10-2013

Strandbedjes

Zijn er op het strand al weer strandbedjes en parasols!!!!!!!!!!!

N.kosman, 17-01-2014

Toen wij er waren,waren er op het strand bedden en parasols

• G. Voet, 18-09-2013

duikschool

Weet iemand of er een betrouwbare duikschool in de buurt zit van Las Costas?

N.kosman, 17-01-2014

Betrouwbaar weet ik niet, maar in puerto del carmen zijn veel duikscholen volgens mij. Bij de haven wordt veel gedoken!

• VerzorgingHalfpension
  • Eten en drinkenLunch
  • De staf spreektDuits, Engels, Frans, Nederlands
  • RokenToegestaan

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand1 minuut lopen, < 25 m, < 5 minuten met de auto
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• Soort gerechtenGlutenvrij, Lactosevrij, Lunchpakketten, Vegetarisch

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • JacuzziAanwezig
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurBroekenpers, Kluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, Magnetron, TV

• WinkelsKapper
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats