11 tips over Hotel Las Costas

• Esther, 30-04-2012

Boek geen voordeelkamer want dan kijk je tegen een grote witte muur aan.

• Jan en Margo van Ekeren, 18-03-2014

ALTIJD boeken met zeezicht. Wij hadden kamer 1187. In onze ogen de beste kamer van het complex. Als je een Grand Tour wilt maken over Lanzarote dan boeken bij Last Minute Travel in het hotel. € 45 p.p. incl. lunch. Wel een Engelse reisgids maar een geweldige dag gehad. Vraag naar gids Paul. Heel goed te volgen en veel info. Dezelfde dagtour was bij o.a.. Neckermann € 61,- p.p. incl. lunch(dus € 16,- p.p. duurder voor dezelfde dagtocht.) Prijsafspraken...........zeg het maar

• Ellen, 01-08-2012

Mirador del Rio, Timanfaya, Papagayostranden

• Piet, 13-02-2013
    • Als je HP hebt koop dan tussendoor dingetjes bij de Super Dino tegenover het hotel.
    • Als je wil reizen neem dan het openbaar vervoer. Voor enkele euro's ben je aan beide einden van het eiland.
    • Het complex bestaat uit diverse laagbouw gebouwtjes wat eigenlijk kamers zijn. Als je nou ergens middenin een kamer hebt kijk je vaak tegen een witte muur van het andere gebouw. Dus de meerprijs voor zeezicht is zeker de moeite waard.

We hebben een aantal aanbieders voor Las Costas voor je op een rij gezet:

Beachcheck
    Solfly
    Tjingo
    Tjingo

• Marianne, 07-05-2013

Wandel via de boulevard richting het vliegveld, al doorlopend over de boulevard langs het water passeer je de landingsbaan (leuke spottersplek) richting hoofdstad Arrecife.

• ariena spriensma, 20-02-2013

De Noord en Zuid tour Was erg mooi. geboekt via Hostes Holland international reizen De gids van de zuidtour was heel erg goed. Ook met allemaal nederlandse mensen. De noord tour was met Engelse mensen Gids Abraham vonden wij niet zo goed .veel in het engels ook zijn humor niet leuk.

• H. Overwijk, 17-11-2012

Snorkelen bij de rotsen aan het strand is geweldig. Je weet niet wat je ziet! Winkels en supermarkt tegenover het hotel. Autohuren is goedkoop (80 euro/4 dagen). Bezoek aan vulkaangebied en Playa Papagayo absoluut de moeite waard. Zelf hebben we duizend euro bespaard door goedkope (transavia-)vluchten te kiezen (300 euro pp retour) vanaf Schiphol en het hotel zelf te boeken. We konden ook nog 10% korting op onze familekamer (slaapkamer 2p + woon/slaapkamer 2p +badkamer met bad) bedingen.

• w.biezemanlebbink, 29-05-2012

Beide grotten zijn de moeite waard (heel verschillend) Ook het Nationaal Park is een aanrader, bekijk dan ook het bezoekerscentrum met de tentoonstelling over vulkanen.

• Joyce en Bob, 05-10-2011

Wij hebben 2 keer uitstekend gegeten bij restaurant La Ola aan de boulevard van Puerto del Carmen, naast het casino. Prachtig terras met zeezicht en bij het eronder gelegen, sfeervolle café hebben we een mooie flamengo show gezien. Zorg dat je 's morgens tussen 09.00 uur en 09.30 uur bij de ingang van Parque Timanfaya bent, anders sta je heel lang in de file.

• Petra & Maarten, 12-10-2011

Wij hebben een kajak excursie op zee gemaakt bij Kayak del Mar in Puerto Calero. Dit is erg leuk om te doen. Uitzichtpunt Mirador del Rio is echt prachtig.

• rene_storcken, 05-10-2014

zuidtour is aan te bevelen