12 vragen over Hotel Las Costas

• Sophie, 30-09-2017

Handdoekenservice

Mag je de badhanddoeken meenemen naar het strand? En nog tips waar we het beste een auto kunnen huren? Alvast bedankt!

• Hans Soeteman, 09-10-2013

Strandbedjes

Zijn er op het strand al weer strandbedjes en parasols!!!!!!!!!!!

N.kosman, 17-01-2014

Toen wij er waren,waren er op het strand bedden en parasols

• G. Voet, 18-09-2013

duikschool

Weet iemand of er een betrouwbare duikschool in de buurt zit van Las Costas?

N.kosman, 17-01-2014

Betrouwbaar weet ik niet, maar in puerto del carmen zijn veel duikscholen volgens mij. Bij de haven wordt veel gedoken!

• DeeDee, 10-09-2013

Entertainment

Hoe is het avondentertainment in dit hotel in november? Zijn er wel leuke shows of live muziek?

N.kosman, 17-01-2014

Wij zijn net terug en er was iedere avond wel iets van entertainment.

We hebben een aantal aanbieders voor Las Costas voor je op een rij gezet:

Beachcheck
    Tjingo
    Tjingo

• Christian, 01-07-2013

Watersport

Weet er iemand of je in de buurt van dit hotel waterscooters kan huren? Kan je achter op een banenboot, of kan je een speedboot huren?

Lydia, 15-07-2014

niet gezien ergens

• Kp, 11-02-2013

Internet

Weet er iemand of er wifi is in dit hotel?

Huub, 01-04-2013

ja in receptie hal

• karen appeldoorn, 01-10-2012

mail adres

ik zou graag het e'mailaderesvan hotellas costas ,avida de lasplayas 88 pueto del carmen ,lanzarote wiilen weten.en het e'mailadres van het dialysecentrum van dr Monzon aldaar b.v.d. karen appeldoorn

fam.Prooi, 30-10-2012

karen appeldoorn, 01-11-2012

ik wil de famillie prooi via deze mail bedanken,voor het juiste mailing adres.karen appeldoorn

• Marion, 10-06-2012

Diner

Moeten heren tijdens het diner een langebroek aan.

cj dohmen, 19-07-2012

ja

• willy Biezeman, 28-01-2012

parkeren

We gaan in mei dit jaar naar La Costa. We hebben een huurauto, is er parkeerplaats bij het hotel. Evt. een eigen parkeerplaats van het hotel?

Van Voorst, 10-02-2012

Ja hoor hier is voldoende ruimte voor. Veel plezier!

• sam_belgoreng, 21-09-2010

bushalte naar de Tequisemarkt?

Hallo Luitjes'

Ik heb plannen om er in 2011 heen te gaan weet iemand misschien de bushalte die naar de zondagsemarkt in Tequise gaat? Groetjes en alvast bedankt .......mariah

cj dohmen, 19-07-2012

stopt bij de hotels