Appartement Las Acacias

AppartementKleine hotelsWeer vandaag25°17°
Appartement Las Acacias
8,2

We hebben een aantal aanbieders voor Las Acacias voor je op een rij gezet:

2 reviews over Appartement Las Acacias in het Nederlands

Uitstekend appartement!

erwinhonig, 13-2-2016

Wij hebben 1 week in het appartement nummer 24 gezeten op het appartementcomplex Las Acacias in Puerto del Carmen. Het appartement had prima bedden, goede keukenvoorzieningen en was uitstekend schoongemaakt! Vanaf ons terras(je) keken we uit op het zwembad en hadden een prima bankstel in de woonkamer waar het 's avonds lekker zitten was. Vanuit het appartement was het ca. 5 minuten lopen naar de gezellige boulevard waarbij onderweg al verschillende cafeetjes en supermarkten op de route lagen.

Uitstekende accomodatie

Esther, 13-6-2011

Met heel veel plezier hier geweest! zeker voor herhaling vatbaar. Wij boeken bij Espana Exclusiva. Goed en goedkoop!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Las Acacias in Puerto del Carmen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Las Acacias zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Las Acacias scoort een 8.17 uit 10 op basis van 2 reviews.