Appartement Las Acacias

2 reviews over Appartement Las Acacias in het Nederlands

Uitstekend appartement!

erwinhonig
13-2-2016

Wij hebben 1 week in het appartement nummer 24 gezeten op het appartementcomplex Las Acacias in Puerto del Carmen. Het appartement had prima bedden, goede keukenvoorzieningen en was uitstekend schoongemaakt! Vanaf ons terras(je) keken we uit op het zwembad en hadden een prima bankstel in de woonkamer waar het 's avonds lekker zitten was. Vanuit het appartement was het ca. 5 minuten lopen naar de gezellige boulevard waarbij onderweg al verschillende cafeetjes en supermarkten op de route lagen.

Uitstekende accomodatie

Esther
13-6-2011

Met heel veel plezier hier geweest! zeker voor herhaling vatbaar. Wij boeken bij Espana Exclusiva. Goed en goedkoop!

Appartement Las Acacias 8.17 10 2 .