Hotel Lanzarote Village

• Animatie
  • Jacuzzi
  • Sauna
Meer hotelinfo

Bij Hotel Lanzarote Village (Puerto del Carmen) vind je een fijn zwembad, al zijn de ligbedden wat minder comfortabel. De appartementen hebben een inloopdouche of een bad. Het buffetdiner herhaalt zich elke week dus minder geschikt als je hier lang verblijft en elke week iets anders eet. Net buiten het centrum waar je in 10 minuten bent.

We hebben een aantal aanbieders voor Lanzarote Village voor je op een rij gezet:

335 reviews over Hotel Lanzarote Village

• 9Alida &Frans26-09-2019

In 1 woord Fantastisch!!!!

Hebben een top week gehad👏🏻Centrale rustige ligging dichtbij strand Wij hadden half pension geboekt heerlijk eten ongelooflijk veel keuze iedere dag positieve vriendelijk gedrevenheid van het personeel Kamer werd iedere dag schoongemaakt om de dag schone lakens. Animatie gezellig voor ieder wat wils. 🔝

• 8Gerrie en Ankie Heijnen-Vermulst19-09-2019

Prima vakantie in een aangename accommodatie.

Hotel met speels opgezette appartementen. Ruime kamers met een zeer ruim balkon. De kamers worden goed schoongemaakt. Er is gratis Wifi bij de receptie, maar zowel de ontvangst als de internetsnelheid zijn beroerd. Het hotel beschikt over één zwembad, wat ruim voldoende blijkt te zijn en er zijn voldoende ligbedden. Handdoeken leggen is verboden, maar daar houdt niet iedereen zich aan. Alle maaltijden zijn in buffetvorm. De keuze is ietwat beperkt evenals de variatie per dag. Vooral het ontbijt is erg eentonig. Het personeel is vriendelijk en er is een vorm van animatie overdag. Ook ’s avonds is er of muziek of animatie in de bar. Het hotel richt niet echt op kinderen. Er is een supermarkt om de hoek en tot de winkeltjes en eetgelegenheden aan de boulevard (het centrum) is het circa 1.200 meter lopen. Een lang lint van 3 kilometer aan winkeltjes e.a. eindigend bij een grote shopping mall met veel design winkels. Neem de bus voor € 1,40.

• 7Tk19-09-2019

Mooie vakantie op een mooie locatie,

Mooi gelegen hotel met alles op loopafstand. Vriendelijk personeel en goede schoonmaak. Wat wel opviel was dat alles zo goedkoop mogelijk moest, eten bereiden met zo min mogelijk man waardoor dingen te lang hadden gebakken of niet goed schoongespoeld waren. Ook de gratis WiFi (alleen) bij de receptie was nog slomer dan een adsl verbinding van vroeger, terwijl hun betaalde netwerk wel goed was maar buitenproportioneel duur. Afgezien van de kritiekpunten een goede tijd gehad in Lanzarote village.

• 8Hartingsveld Willem10-09-2019

we hebben het geweldig gehad bij Lanzarote Village

vriendelijk personeel ,schone kamers ,lekker eten , echt vakantie

Geboekt bij neckermann
  • 8wendy12-08-2019

We hebben genoten!

Prima hotel netjes en schoon. We zaten op kamer 1439 mooi uitzicht. Personeel zijn vriendelijk maar sommige ook niet echt bijvoorbeeld niet sociaal. Alleen het was wel best druk (massaal) bij het restaurant zodat je elkaar niet kon verstaan. Het handdoekje leggen begon al om 9.00 a 9.30 vreselijk irritant is dat. Het eten was goed elke dag wel een beetje het zelfde maar dan een tikkeltje anders.

• 9Amanda01-08-2019

Genoten!

Prachtige, ruime familiekamer. Elke dag netjes schoongemaakt. Personeel is vriendelijk en denkt erg mee. Eten is misschien niet zo gevarieerd, maar echt ruim voldoende! Een dag een auto gehuurd via touroperator. Weliswaar kun je elders goedkoper huren, maar deze was erg goed verzekerd, en zo goed als nieuw. Een auto huren raad ik iedereen aan! In 1 dag kun je dan veel zien. De lavagrotten bezocht en Papagayo Beach. Allebei een absolute aanrader! Tussendoor even terug naar het hotel om te lunchen en dan weer verder rijden. Animatie beperkt, maar wel leuk. Hotel ligt er prachtig, zo dichtbij de zee. Hotel zelf is erg schoon en ook de beplanting is mooi. Per kamer mag je 2uur p/w gebruik maken van de tennisbaan. Erg leuk! Kortom: een aanrader!

• 8Charlotte30-07-2019

Mooi verblijf, lekker eten, matig personeel, fijn.

Samen met mijn moeder en zus ben ik een weekje naar dit hotel geweest. Waar het de dag van aankomst tegen leek te vallen omdat wij een andere kamer (huisje) kregen dan waar we voor hadden betaald, werd dit de volgende dag keurig opgelost. We kregen een andere kamer met uitzicht op het zwembad. Vanaf ons 'huisje' zaten we zowat meteen in het bubbelbad. Het is een mooi verblijf. Het is niet toegestaan om handdoekje te leggen maar mensen doen dit wel en hier wordt ook verder niets tegen gedaan. Wij konden voor nog geen 100 euro pp onze halplfpension omzetten naar All Inclusive en dit was dus optimaal genieten. Wel viel het heel erg op dat het meeste personeel niet heel veel plezier heeft in zijn of haar werk. Veel chagrijnig en niet zo vriendelijk, maar gelukkig zaten er een aantal tussen die dit weer goedmaakte. Animatie: waterpolo, sjoelen, aerobics, mini disco voor de kids en 's avonds vaak live muziek of dansers. Al met al genoten!

Met vrienden

• 10Hans29-07-2019

Geweldig

Een geweldig hotel, heel vriendelijk personeel, geweldige kamers gewoon een tophotel

• 9Spijkerboer09-07-2019

Super

Heerlijk hotel fijne ruime kamer en lekker rustig. Erg fijn dat je gratis drinkwater kunt pakken bij het eten en de bar

• 9W Smits02-07-2019

Erg goed

We vonden het een heel mooi hotel,goed eten en vriendelijk personeel. We vonden alles erg verzorgd en schoon.

36 tips over Hotel Lanzarote Village

• bertje_1, 24-04-2012

Huur een auto, mooi eiland en betaalbaar, tussen 25€-35€ voor een Corsa of fiat 500/Astra All in , benzine is 1,1€/liter Paradijs voor MTB'ers, download een route via gpsies.com of huur een fully via Planetbikes, 20-25€ per dag met helm en spd pedalen enz.

• Niek, 01-04-2014

Rancho Texas Part. Bar La Gruta. Canarian Trekking.

• fra.boers, 06-04-2014

Wij wandelen ieder jaar zo'n 700 km gedurende ons vijfweekse verblijf. Als het mogelijk is ga dan eens met de veerboot naar het kleine eiland La Graciosa mooi om te wandelen met prachtige bijna verlaten stranden en mooie kraterbergen.

51 vragen over Hotel Lanzarote Village

• Bep, 25-01-2018

Handdoeken

Hebben ze hier ook badhanddoeken service?

• Monique, 04-01-2018

Buiten eten

Kun je in Lanzarote Village ook buiten eten...o.a met de lunch??

• Wilma Nuijen, 12-10-2017

Zeezicht

Wij gaan in november n week naar Lanzarote Village. Kamer met zeezicht. Hebben als preferentie begane grond doorgegeven. Weet iemand of dit fijne kamers zijn of zit je vlak langs de weg (en niet vlak aan t strand) en is het beter om 3e verdieping te vragen?

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension
  • Eten en drinkenLunch
  • De staf spreektDuits, Engels
  • RokenToegestaan

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand3 minuten lopen, 300 m, < 5 minuten met de auto
  • Strand toegangGescheiden door straat

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig
  • Wellness behandelingenMassages