Appartement Labranda Los Cocoteros

• 6.1Inrichting
  • 8.2Hoeveelheid ruimte

Appartement Info

Meer appartementinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Labranda Los Cocoteros voor je op een rij gezet:

8 reviews over Appartement Labranda Los Cocoteros

• 2018
    8Matty01-12-2018

Prima plek

Gunstig gelegen aan de boulevard er is een lift aanwezig, weg oversteken en je bent op het strand ,waar een voorziening is voor rolstoelen om daar te komen en om in de schaduw te zitten ! Ook toiletten daar. Volop winkels en terrasjes Appartementen zijn schoon maar eenvoudig prijs is gunstig ,zeezicht behalve de onderste appartementen maar dan wel een groot terras Veel ouderen Klimaat prima

• Oude reviews

7Miranda en Hans01-05-2016

Goed voor een week

Los Cocoteros ligt net achter de boulevard met restaurants en winkels. Een prachtige en centrale ligging. Vanaf de 4 verdieping heb je prachtig uitzicht op strand en zee. Op het strand zijn ligbedden en parasols te huur. Mooi en schoon strand met toiletten en douches. Het appartement is toe aan stevig onderhoud vooral de badkamer en woonkamer zijn gedateerd. Het is een rustig complex met een klein zwembad en ligbedjes erom heen waar het goed vertoeven is als er veel wind staat. Het appartement wordt goed schoongemaakt door de dames. We waren eind april op Lazarote en de temperatuur was gemiddeld 23 graden met zon en bewolking. Tip: je kunt een fiets huren en naar Arricife langs het vliegveld rijden. Leuke en mooie route om te fietsen langs de zeekant. Het lekkerste eten deden we bij Hong Kong dit ligt t.o. het casino.

• 4B. Peters09-01-2015

Mooie plek, maar stinkende badkamer

De badkamer stonk vreselijk naar rioollucht. Werd 'opgelost' door een vieze luchtverfrisser ruimschoots rond te spuiten. Dat 'hielp' 15 minuten. Ook bedden vreselijk. je slaapt op plastic dat rondom de matras zit.

De ligging is perfect en de vrouwelijke receptie ook. Het uitzicht is prachtig.

• 8Daniella28-05-2013

Heerlijk appartement !

Wij zijn al 2x in dit appartement geweest. vriendelijk personeel. Elke dag schone handdoeken, direct aan het strand, mooi uitzicht. Leuke restaurantjes in de buurt. Niet te klagen.

• 9Hanneke29-10-2012

Wauw!

Perfecte ligging, op de meest centrale plek van Puerto Del Carmen. Alleen maar lof over dit appartementencomplex. Onwijs veel ruimte, vrijwel alle appartementen met een balkon met zeezicht. Het personeel was uiterst behulpzaam, keukeninventaris was niet erg veelzijdig maar zéker voldoende. Tip: ga gewoon lekker uiteten, vergeleken met Nederland zijn de prijzen in de restaurants erg goedkoop!

Met vrienden

• 9g j van lier27-09-2010

geweldige locatie

de service word daar nog met een hoofdletter geschreven, de receptie is ook daadwerkelijk het Engels en Duits machtig. had eerst een nogal vochtige kamer deze werd probleemloos omgezet naar een andere kamer. ook was er tijdens ons verblijf net wireless geïnstalleerd dat tegen een geringe vergoeding te gebruiken is. hoewel het precies in het hartje van het centrum is erg rustig kortom een aanrader.

• 8Fam. Lankhorst06-08-2009

Schitterende ligging

Appartement "Los Cocoteros" heeft een fantastische ligging. Direct aan de kilometerslange boulevard van Puerto del Carmen met talloze restaurants, winkeltjes, café's en nog veel meer. Je loopt het appartement uit, steekt de straat over en je staat op het schitterende zandstrand (Playa Blanca), waar je strandstoelen en parasols kunt huren. Ook kun je hier waterfietsen of jetskis huren of een ritje op een "banaan" achter een speedboot maken.

De inrichting van de appartementen is niet nieuw meer, maar wel zeer compleet, met bv magnetron, waterkoker, koffiezetapparaat en grote koelkast met groot diepvriesvak. Het ziet er netjes en zeer schoon uit. De medewerkster van de receptie en de schoonmaaksters zijn heel erg vriendelijk en netjes. Zij zorgen ervoor dat het appartement netjes en schoon blijft.

Als we nog een keer naar Puerto del Carmen op vakantie willen, zal het zeer zeker in""Los Cocoteros" zijn

Met oudere kinderen

• 8---28-06-2009

Goed appartement!!

Ligging is geweldig! Aan de bouvelard en als je over steekt ben je op het lekker zandstrand! Alles binnen loopafstand.

Appartement zelf is ruim en heeft echt heerlijke bedden! De appartementen zijn gedateerd ingericht met bruine oude meubels, maar.. nog wel in goede staat en het is er echt schoon! Daarbij zijn de meeste appartementen op Lanzerote wat gedateerd! Alle appartementen hebben zeezicht (geef als preferentie hoog gelegen op!) en hebben een lekker ruim balkon. 's Morgens lekker ontbijten op je balkon met uitzicht op zee!

Eventuele minpunten zijn: -Het zwembad (klein!) -Geen animatie voor kids -Niet geschikt voor mensen die slecht ter been zijn vanwege de trapjes.

Maar voor een schoon/ruim appartement en centrale ligging is dit een echte aanrader!

2 tips over Appartement Labranda Los Cocoteros

• Daniella, 28-05-2013

Neem wel zelf theedoeken, afwasborstel en afwasmiddel mee.

• Hanneke, 29-10-2012

Picnic, heerlijke ontbijt- en lunch 'tent' wat direct naast de uitgang van het complex zit. Heerlijke broodjes, vooral lekkere sangria!

Doe je eventuele boodschappen bij de spar die een straat verder om de hoek zit. (De receptiedames weten hiervan) Een stuk goedkoper dan de dichst bijzijnde supermarkt op de boulevard.

1 vraag over Appartement Labranda Los Cocoteros

• Verschuur, 06-06-2016

Airco op kamer

Ik lees nergens dat er airco in het appartement is. Kunt u mijn vraag beantwoorden. Gaan in augustus op vakantie dus zou airco op prijs stellen.

Appartement info

• Balkon / terrasAanwezig