Appartement Labranda El Dorado

Appartement Labranda El Dorado

9.7Fenomenaal

Spanje, Lanzarote, Puerto del Carmen

Je kunt vanaf nu meer dan 8.300 accommodaties bij ons boeken. Zoek, vergelijk reviews en prijzen en kies de vakantie die bij jou past. Allemaal op één platform, wel zo makkelijk.

Vanaf
€ 267p.p.
  • 3,8 miljoen onafhankelijke reviews
  • Boek direct bij Zoover
  • Onze klantenservice staat voor je klaar
  • Zekerheid van ANVR en SGR

9.7Fenomenaal

• 9.6Inrichting
  • 9.8Hoeveelheid ruimte

Appartement info

Meer appartement info

61 reviews over Appartement Labranda El Dorado

• 8Esther20-05-2007

Wij zijn in de voorjaarsvakantie in Eldorado geweest. Mooi complex. Mooie zwembaden.In het voorjaar wel wat koud. Het restaurant(pizzaria) is echt een aanrader! In de omgeving genoeg winkeltjes e.d. Ook het winkelcentrum dat dichtbij licht, is erg leuk. Ja ik kom graag nog eens terug!

Gereisd in mei 2007

• 6Marc09-02-2006

Aardige accomodatie maar beslist geen topper zoals veel mensen schrijven.

De ligging van het van het app.complex is ook al niet heel bijzonder namelijk aan of langs een drukke verkeersader dwars door Puerto del Carmen(achterzijde)

Lanzarote is een prachtig eiland waar we dan ook 2 heerlijke weken hebben genoten van allerlei zelf ondernomen uitstapjes met huurauto, prima te doen!

Gereisd in februari 2006

• 8Michelle31-01-2006

Mooi complex met betere voorzieningen dan we tot nu toe meemaakten zoals een dekbed, uitgebreide keuken, (reis)toiletartikelen in de badkamer, matrasjes op de ligbedden bij het zewmbad, parasols, etc. Ligging vonden wij minder ivm de drukke verkeersweg. Service wa alleen goed als het humeur goed was, schoonmaak beslist niet beter dan we gewend zijn van andere complexen.

Gereisd in januari 2006

• 9annemiek22-01-2006

Wij zijn een weekje voor de kerst geweest. Een ding hebben we geleerd:Het kan behoorlijk regenen op de canarische eilanden in december. Afgezien van de regen toch een lekkere tijd gehad, winkelcentrum op geringe loopafstand, strand en haventje ook niet te ver weg. Een heerlijk prachtig verzorgd complex, mooie ruime appartementen met elke dag schoonmaak. Echt een perfecte accomodatieZwembad was ijskoud, dus niet echt lekker in de winter. Het verwarmde zwembad dat in de brochures staat hebben we niet kunnen ontdekken.

Gereisd in januari 2006

• 9Arie Pronk19-10-2005

Arie en Gerda,

Van 29/9 tot 13/10 zijn ook wij hier geweest. Onderschrijven de eerder gemaakte opmerkingen. Met name het s'morgens zgn. reserveren van ligstoelen door (Engelse)medegasten riep irritatie op, maar dat kom je ongetwijfeld ook elders tegen. Verder een meer dan prima, schoon complex al ben je, behalve strand/zee, in Puerto del Carmen snel uitgekeken (dus 14 dagen was eigenlijk te lang).

• 9Corine en Jolanda09-10-2005

Wij zijn net terug van 8 dagen Eldorado en dat is het zeker. Een Eldorado van rust, heerlijk zwembad en alles super goed schoongehouden. Het restaurant bij het complex is zeker een aanrader, maar ook de restaurantjes bij de haven zijn zeer goed en gezellig. Eigenlijk kan je overal goed eten ook aan de boulevard. Het weer was fantastisch en het appartement erg mooi met uitzicht over zee met twee balkons. Het appartement werd iedere dag schoongemaakt en je kreeg dan ook nieuwe handdoeken. De tuin is ook super. Je moet wel goed ter been zijn ivm veel hoogte verschil. Het enige minpuntje is dat als je de laatste dag laat vertrekt dat er geen appartement is waar je nog kan douchen. Wij gaan zeker nog een keer terug.

• 9Muts04-10-2005

14 dagen in dit complex geweest,was fantastisch, mooie appartementen, allen met balkon/zeezicht, elke dag schoonmaak/handdoeken, tuin heel goed onderhouden, twee zwembaden elke dag gepoetst,10 minuten van het strand,heerlijk zwemmen,wel heel winderig om te liggen! Vervelend:veel gasten voelen zich geroepen om 's ochtends belachelijk vroeg een ligbed bij het zwembad te reserveren door er handdoeken op te leggen maar pas om 15.00 uur op te komen dagen. Ongelooflijk irritant, die terratoriumdrift en nog a-sociaal ook. Wanklank(andere mensen,zelf geen last);in een paar appartementen mieren en in 1 een kakkerlak.De reisleider van Touropperator is niet echt behulpzaam en uitsluitend geinteresseerd als hij geld aan je kan verdienen, voor hulp bij een medish probleem hebben we hulp moeten zoeken bij de receptie van het hotel! Ga niet naar het casino, het stelt echt niets voor.Pizzeria is echt goed

• 9Marjolein en Bernadette30-09-2005

Wij zijn van 1 t/m 9 september geweest en hebben een supervakantie gehad!! Appartement was heel goed, erg grote kamers, elke dag schoonmaak en heerlijk zwembad. Pizza's in het restaurant zijn geweldig en het personeel is supervriendelijk. Hou je niet van supertoeristisch ga dan naar de haven. Geweldige restaurantjes, barretjes en hippe club (RUMM). Club is overigens alleen in het weekend druk want was net 3 weken open toen wij er waren. Wil je hossen tussen de engelsen, ga dan naar de boulevard. Lanzarote zelf is kaal en lelijk maar voor een strandvakantie perfect. Neem wel goede strandschoenen mee want het zand is loeiheet! En een laatste tip: het winkelcentrum achter het hotel is heerlijk cool bij hete dagen.. Veel plezier!

Gereisd in september 2005

• 9Jeroen18-08-2005

Het was echt een goed complex,een stuk groter dan de afbeelding in de reisgids deed vermoeden, zeker de moeite waard. Aardig om vast te stellen dat alle beoordelingen, meningen aardig overeen komen met de werkelijkheid, alleen de onfrisse handoeken kan ik niet bevestigen. De weg voor biosfera is klaar en heeft dus geen overlast bezorgt.

Ik denk zeker dat dit een van de betere complexen op lanzarote is

Gereisd in augustus 2005

• 8Debby12-07-2005

Leuke accommodatie. Slaapkamer lagen aan de achterkant (schaduwzijde) dus dat was wel heel prettig. De weg tussen het complex en CC Biosfera werd tijdens ons verblijf gesloopt/ vernieuwd (april 2005), dus dat zorgde wel voor veel overlast. En aangezien spanjaarden niet werken tijdens de siesta, was het alleen rustig van 12.00 tot 15.00 uur. Maar zware herrie vanaf 08.00 's morgens. Grote appartementen met vrij grote balkons. Op loopafstand van haven, winkeltjes, bars en restaurants. 2 keer iets gegeten bij de pool-bar, maar nadat we er achterkwamen dat sommige producten over datum waren, hebben we dat maar niet meer gedaan. Restaurant (pizzeria) El Dorado (aan de achterkant van het complex) is een echte aanrader (niet duur en lekker).

Gereisd in juli 2005

Appartement Labranda El Dorado info